Ergernis en ongeloof...

Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

14-06-2013 09:26

Ha Ha, Marco ......

Dus eerst ga jij mij op de persoon aanvallen ipv ingaan op wat ik zeg, om vervolgens mee te janken met iemand die vind dat dit gebeurd?

Geloof mij, ik ben blij dat ik er niet bij was, jouw visie op de wereld is niet de mijne ..... gelukkig.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

14-06-2013 09:40

En "misschien" parkeerden ze hem de volgende dag al wel ergens anders.
"Misschien" denkt de buurman (misschien zeg ik) "staat me auto daar 1x komt hij gelijk te klagen" (na de voorstelronde) :wink:

Zoals ik al zei, meerdere wegen... :wink:
(welke weg ook, je leert elkaar altijd weer beter kennen. En misschien wel begrijpen.)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 09:53

Dus eerst ga jij mij op de persoon aanvallen ipv ingaan op wat ik zeg, om vervolgens mee te janken met iemand die vind dat dit gebeurd? Geloof mij, ik ben blij dat ik er niet bij was, jouw visie op de wereld is niet de mijne ..... gelukkig


Dank je dat ik, voor iemand met z'n kop in z'n aars (dat was het o.a. toch Marc), nog een persoonlijke aanval in kan zetten :roll: :lol: Maar had ik niet geschreven dat ik het niet erg vond dat je niet erbij was, dan had ik wel mogen ontvangen dat je blij was er niet bij te zijn, want die kwam tweeërlei toch wel Marc (en kwam er ook :wink: ). Leer me mensen kennen :D 8)

Maar mee janken? Herkenning vanuit mijn beleving heet dat. Oeps :oops: , daar was ie weer. Ik schrijf niet voor niets; ongeacht oorzaak! Jij betrekt je eigen leed bij dit topic en daar heb ik geen totaal geen problemen mee hoor, maar kan zaken vervolgens niet los van elkaar zien wanneer er een normale reactie op komt :roll:

Witte knoken achter het scherm zijn niet nodig hoor :wink:

En "misschien" parkeerden ze hem de volgende dag al wel ergens anders.


Met de vorige bewoners / aso's (wat zegt ie nu weer) aardig wat discussies gehad. Maar ja, die hadden nog niet 'beleeft' dat er op een jaartje of drie, vier al drie keer een haag en 1 x een schutting was omgereden. Scheelt veel in je 'beleving' hoor...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

14-06-2013 10:01

'T is wat.

Net als je woordspeling :lol:
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

14-06-2013 10:14

Marco Mostard schreef:@ Dave, wanneer je al die vissen op dat plasje al eens gevangen hebt en zelf enkele minimaal gedubbeld hebt omdat die vissen helaas de gretigste waren van het stel, dan kan op een bepaald moment de behoefte komen te genieten van wat er voor je ogen afspeelt zonder gelijk een haak in die muil te moeten rammen 8)


Goh, dus eigenlijk ben jij net die KV-er die daar onder zijn boompje zit te genieten? Vanuit je eigen kader interpreteer je dat die man niet geniet (jij zou namelijk niet met je handen in je zak zitten), maar grote kans dat hij exact deed wat jij kwam doen. Maar dan zonder schijtfabriekje en vrouwlief.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 10:22

Patric Schipper schreef:'T is wat. Net als je woordspeling :lol:


Schrijf dat dan ook in normaal letterformaat en corrigeer me op het door mijzelf reeds voor je opmerking gecorrigeerde woord 'beleeft' 8) . En och, er zal zo af en toe wel wat foutiefs m'n handen verlaten, maar met wat hoofdletters, punten en komma's kom ik hier op 't forum een aardig eind.

Niets anders te melden...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

14-06-2013 10:50

Val niet over spel/typefouten hoor.
Maar de manier van schrijven.

Jij kan een heel verhaal schrijven dat iemand niet geheel de waarheid verteld (maar je zegt het niet zo letterlijk).
Ander zegt: "dus je vind hem een leugenaar".
Jij zegt: "nee, dat heb ik nooit gezegt".
Ander zegt: "ja, maar je verhaal geeft het wel heel duidelijk aan".
Jij zegt: "nee, het is mijn beleving. Niet mijn menig... bla bla bla".

En zo doe je dat in veel van je verhalen. Je mag zelf verder weten of je er wat mee doet, maar misschien kun je er wat mee zodat mensen je beter kunnen begrijpen. Zie het als een goede reflecie tip.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 11:07

Jij kan een heel verhaal schrijven dat iemand niet geheel de waarheid verteld (maar je zegt het niet zo letterlijk).


Patric, heeft iemand zin om fecaliën in zijn/haar sexleven te betrekken, met welk recht mag ik dan tegen hen zeggen dat ze smerig zijn. Dat is hun beleving! Dat ik er een eigen mening op nahoud en bij het idee aan die daad een vieze smaak in m'n mond krijg, dat is totaal wat anders. Maar laat ze genieten. Ik heb die KV-er op de stoel ook z'n gang laten gaan. Maar die snoekvisser gooide stront mijn kant op terwijl ik er langs liep en ben nog redelijk vriendelijk gebleven...

Het feit blijft, dat als er meerdere met mij aan de waterkant hadden gestaan, naar grote waarschijnlijk ook ongeloof had geheerst vanwege de situatie welke ik dat als gemakzucht heb omschreven.

Martijn van Ierland schreef: Goh, dus eigenlijk ben jij net die KV-er die daar onder zijn boompje zit te genieten? Vanuit je eigen kader interpreteer je dat die man niet geniet (jij zou namelijk niet met je handen in je zak zitten), maar grote kans dat hij exact deed wat jij kwam doen. Maar dan zonder schijtfabriekje en vrouwlief.


Lees nog wat info over die dag om je beeldvorming te vervolledigen. Kon je niet weten, maar ik had toen ik het artikeltje schreef geen flauw benul wat dit teweeg zou brengen, anders had ik het niet ingekort (en grover geschreven :lol:). Maar ja, dat is schrijversvrijheid die je soms tegenwerkt.

Voor we bij hem aankwamen, kwam hij uit van een afstandje met de zelfde verveelde handen in de zakken houding en weinig vrolijke blik naar z'n stoeltje lopen en hij zat een metertje of 5 voor dat wij er waren op z'n gat. Hij kwam bij z'n maatje vandaan die, met een waadpak al staand in de luwte van het water, bezig was. Op de vraag aan de stoelganger of z'n vriend met de korst viste opperde hij een enkele monotone ja. Vervolgens liepen we door en was ik wel zo snugger m'n hoofd te houden (je moet ze eens de kans geven! Ja, da's kritiek op de respectloze schreeuwers langs het water die zich kv-er noemen). In het spiegelgladde water zag ik al rustig voorbijgaand met een polaroid op de neus geen vin zwemmen en z'n net was ook droog...

Info die ik achterwege had gelaten omdat het artikel dus ingekort had en in mijn omgeving mensen er nog wel eens vanuit gaan op mijn inzicht te kunnen vertrouwen. Gaat niet vaak fout (weer die arrogantie godv... :wink: ).

Komt nu m'n mensenkennis door mijn opgedane ervaring weer om de hoek kijken en die kan de gedachte van een 'enkeling' over deze extra gebrachte info wel raden, dus kom maar op (zonde van de moeite) :D ...

Ga ik ondertussen lekker beide hersenhelften masseren met wat ge-tweak aan een eigen muziekstukje :wink:

[
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 14-06-2013 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-06-2013 11:09

Mostard na de maaltijd :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 11:12

:D Tja.., wat moet ik op deze gouwe ouwe zeggen :wink: .

Ik weet iig wel waar Abraham z'n vissen had kunnen halen.., in dat ondiepe kommetje :D

Muziek...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

14-06-2013 12:16

Ik wil je iig bedanken voor het delen van je belevingen.

Jou beleving is jou beleving. Meer iets voor een weblog voor je zelf. Kun je al je belevingen kwijt.
En er niets van leren.
(ja, Marco, van jou belevingen kunnen wij iets leren, en van mensen die het anders beleven zou jij kunnen leren. En in de toekomst dingen anders te kunnen interpreteren/zien).

Jammer dat de pen alleen maar 1 kant opschrijft bij jou.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 12:43

Jammer dat de pen alleen maar 1 kant opschrijft bij jou.


Geeft zoveel geklieder een pen die aan twee kanten schrijft.., net als een mes dat aan twee kanten snijdt.
Gelukkig ze ik volgens jou net als de rest wat ik wil zien :D

En in de toekomst dingen anders te kunnen interpreteren/zien

M'n handen zitten al in m'n zakken, m'n kop op onweer en de schaduw is m'n vriend...

Goh is dat Patric aan de overkant, die vol ongeloof mijn kant op staat te staren wat ik in hemelsnaam daar aan 't doen ben :o ? Daarnet zei ie alleen maar hoi, maar tuurlijk doet ie nog een ronde en komt ie me straks vertellen, nu z'n eerdere bevindingen op dat water wederom bevestigd zijn, wat er zich daar in het water afspeelt.

Ik lach me een navelhernia :P
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-06-2013 15:01

plastic zak over de kop trekken zonder gaten ga je van raaskallen blijkbaar? suc6 ermee
It's okay 2 pay
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 19:14

Ik wens de hardcore KSN aanhangers welke op mijn schrijven hier wel kritiek hebben heel veel plezier met het lezen van de Rotary in De karper no. 84. En dat ze vrolijk ook even binnen eigen gelederen gaan klagen dat er potverdorie zulke taal in hun blad gepubliceerd wordt.

Kom op man!

Zonder het zelf door te hebben leg je jezelf veel beperkingen op en loop je veel mooie dingen mis. Het kost wat meer energie, maar we zitten tenslotte om vissen te vangen toch? Liever lui dan moe, mensen zijn luie gewoonte dieren, vissers die neerstrijken op een stek en wachten tot er actie komt al duurt dit dagen terwijl andere stekken vol liggen met vis, spreekwoordelijke spiegel, als visser moet jij je aanpassen aan de vis etc...

Het woord gemakzucht ontbrak nog net :P
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

14-06-2013 19:15

Marco Mostard schreef::D Tja.., wat moet ik op deze gouwe ouwe zeggen :wink: .

Ik weet iig wel waar Abraham z'n vissen had kunnen halen.., in dat ondiepe kommetje :D

Muziek...


Muziek.. http://www.youtube.com/watch?v=htt2Kcxu ... detailpage

de titel zegt al wat.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 19:35

Time to move!

Bij de KSN of hier.., of liever beide Henk (laat maar)!? Moet ik aan '33-'45 denken toen er ook volk met andere gedachten verbannen moest worden omdat tegenspraak niet getolereerd werd!

Maar vooral die laatste twee overredingen van de oud topic leden waren zéér sterk van aard...

Ik zou het net als ik, gewoon met een biertje uitzitten Henk. En nee, je hoeft niet de gedacht te hebben dat we dan samen aan 't drinken zijn hoor :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 19:41

Maar laat het ons beide smaken :D !
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

14-06-2013 20:07

Nou begrijp ik je niet meer Marco, het is room to move.
Ruimte om je (in) te bewegen.

Maar wanneer jij er Time to move in wil lezen?
Wel is jou manier van denken interessant met betrekking tot '33 - '44, ergens verbaasd me dat weer niks..Ik had er in ieder geval geen kwade bedoelingen mee.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 20:52

Mijn excuses Henk, helemaal gelijk! Krijg je in defence mode :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

14-06-2013 21:01

Marco Mostard schreef:Ik wens de hardcore KSN aanhangers welke op mijn schrijven hier wel kritiek hebben heel veel plezier met het lezen van de Rotary in De karper no. 84. En dat ze vrolijk ook even binnen eigen gelederen gaan klagen dat er potverdorie zulke taal in hun blad gepubliceerd wordt.



Ik ken ze niet Marco hoogstens wat oud leden die reageren?

Groetjes,
Peter
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-06-2013 21:24

Dus geen ontvangers hier van het blad Peter? Hardcore kun je ook in je hart zijn, zoals ik ook altijd hardcore KV-er zal blijven, ook al worden de visuren minder.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

14-06-2013 22:44

De elitaire versie van de KSN is ook niet mijn club. Maar een artikel in een blaadje vullen is wat anders dan een topic openen op een discussieboard zodat anderen daar commentaar op kunnen geven. Je doet je best medestanders te vinden. Wil dat al een beetje lukken zo? :)

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
dave staal

14-06-2013 22:51

Ik kreeg het blad vandaag binnen heb het nog niet gelezen want ik ben gelijk naar de waterkant vertrokken..


Hoop dat mijn stekkeuze je goedkeuring heeft :roll:
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

15-06-2013 08:36

Maar een artikel in een blaadje vullen is wat anders dan een topic openen op een discussieboard zodat anderen daar commentaar op kunnen geven. Je doet je best medestanders te vinden.


Kees, mensen visualiseren van alles, terwijl ze er niet eens bij waren. Scheelt 50% in beleving schreef ik al eerder (ik zoek het zelf eventjes op). Krijg eerder het idee dat er kv-ers bang zijn dat er aan hun beleving getornd wordt. Joh, bij mij zal ook wel eens een kv-er gedacht hebben. Wat een luie hond met de auto in z'n rug hier aan de dijk. En laat hij dat dan met z'n maten delen.., of op dat moment gelijk hebben.

Oef, m'n wereld vergaat :D

Dacht trouwens dat het de koffiehoek betrof. Zet de volgende iets soortgelijks in de discussiehoek als er toch geen merkbaar verschil is :wink: En medestanders Kees? Ik concludeer dat mensen die ik geheel niet ken ook zo eens bevindingen neerschrijven welke vreemd genoeg paralellen vertonen met mijn bevindingen.

Echt een heel vreemde situatie Kees!

Ik kreeg het blad vandaag binnen heb het nog niet gelezen want ik ben gelijk naar de waterkant vertrokken.Hoop dat mijn stekkeuze je goedkeuring heeft :roll:


Dave, waar jij zit is me niet duidelijk, buiten het feit dat het aan het water is. Lijkt me prettig.., maar ga jij nu schrijven dat je zonder plu in de regen zit terwijl er onderdak te vinden is, dan zal IK je waarschijnlijk een bikkel of idioot vinden. Daar ben ik nog niet helemaal uit. En hoe JIJ dat dan beleeft mag je zelf weten!

Heb je niet de kennis over waar je een plutje kunt kopen, dan zou ik me daar gewoon eerst eventjes verdiepen...

Leuke nacht gehad :wink:
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 15-06-2013 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

15-06-2013 08:41

Zoek het eventjes op heren, want ik maak het jullie niet te gemakkelijk;

Minimaal 80 a 90% van informatie tijdens een gesprek komt voort uit lichaamstaal en gezichtsuitdrukking. Weet je gelijk wat er aan jullie visualisatie omtrent de situatie ontbrak. En daar heb ik mijn oordeel op gevestigd :wink:

Ga vanmiddag naar een reunie van de lagere school.., zullen er vast ook minder leuke zaken over mijn gedrag boven tafel komen. Kan ik me niet druk maken, aangezien die mensen er destijds zelf bij waren!

Schrijfse!
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).