Iemand zijn auto kwijt?

Plaats reactie
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

30-05-2013 22:33

Blijkbaar is het tegen woordig ook al normaal om je auto als wrak achter te laten naast het nodige aan troep, vuil en uitwerpselen. Een local sprak mij aan omdat een Hollander zijn auto hier had laten staan na een overstromingkje. Het is inmiddels al weer even geleden en de auto staat er nog steeds, naar ongenoegen van de locals. De auto is nu aan het ontbinden, er liggen twee ramen uit, benzineklep opengebroken en de kentekenplaten zijn er af.

Ik hoop niet dat de eigenaar de wagen met voorbedachte rade heeft laten staan, in de hoop dat een ander zijn probleem wel oplost. Die grote NL sticker staat er nog mooi op aan de achterkant. Denk niet dat het onze al vrij slechte reputatie zal bevorderen.

Mocht je dus in bezit zijn van een Ford Mondeo station, knap je boeltje even op en voer dat ding lekker af... :roll:
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

30-05-2013 23:20

Hmm das lekker dan!

Fototje maken, kijken of je chassisnummer o.i.d kan zien en RDW inlichten.

Als je erachter kan komen wat het kenteken is ( staat nog weleens in het raam gegraveerd) kan ik
er wel achter komen van wie deze auto is.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-05-2013 23:22

Ah, is mijn gestolen auto daar.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

30-05-2013 23:41

Kees!!! Je was me net voor... :)

Dat die vissers niet zo miepen en gewoon de politie bellen die regelen dat verder wel. Aangezien je niet zonder kenteken op de obw mag, zal die vast afgesleept worden.

Al helemaal in de staat waarin jij de auto nu beschrijft.
Plaats reactie