Balen

Plaats reactie
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

15-05-2013 08:43

Karpervissen is naast voetbal mijn grootste hobby.
Geruime tijd heb ik voetbal niet serieus genomen maar dit seizoen verliep anders dan verwacht. Tijdens de winterstop werd ik benaderd te spelen bij het 2e team (hoofdklasse zaterdag). Natuurlijk heb ik dit meteen met beide handen aangepakt.

Gister avond speelden we in de halve finale van de beker en we hebben de finale gehaald !

Echter nu komt het meest rotte nieuws. De finale wordt gespeeld op 25 mei. Dat weekend heb ik een btw afgehuurd met 2 vrienden om een lang weekend te gaan vissen. Ik zit nu in dubio. Zeg ik de finale af (grote kans dat ik niet mee speel) of reis ik op en neer (waardoor je niet mee kunt feesten na de tijd).

Wat een gedoe dat dit allemaal nu samen moet komen haha.

Moest het even kwijt.
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

15-05-2013 11:17

Hugo,

Hoe vaak denk je nog zo een finale te kunnen spelen?
Hoe vaak denk je nog een BTW af te kunnen huren?

Ik zou het wel weten, zeker als het een team is waar de sfeer vriendschappelijk is.
Ik weet het ook allemaal niet...
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

15-05-2013 11:34

Ik haat voetbal maar liever dat dan een weekend op een BTW vissen :evil: :lol: :wink:
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

15-05-2013 11:37

Mart,

Die afweging spookt de hele tijd door m'n hoofd. De kans bestaat dat ik terug reis om vervolgens terug te reizen in de avond. Goed alternatief dacht ik zo.

Haha Cees, ieder z'n ding. Wordt onze eerste keer dat we dit gaan doen. Al moet er bij worden gezegd : het is nog geen betaalwater. Het is een test sessie op een nog onbekend water.
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

15-05-2013 11:44

Idd ieder z'n ding, daarom is er hier ook niemand die voor jou kan beslissen enkel z'n mening geven.
Van 2 walletjes eten is dan toch het mooiste, feestje bouwen kun je ook aan het water met je vismaten.
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

15-05-2013 12:03

Cees,

dat is ook mijn idee.. eerst die beker binnenslepen en daarna een paar kneiters van karpers proberen te vangen als kers op de taart.. dat zou perfect zijn .. Alleen jammer dat ik ivm blessure niet mee kan spelen .. :evil:
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Gebruikersavatar
Sander Schaaij
Berichten: 168
Lid geworden op: 24-07-2011 15:29

15-05-2013 23:26

Geblesseerd ? Dan vissen. :wink:
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

16-05-2013 12:52

je kan niet meespelen door blessure?
en dan nog in dubio?
wel respect dan moet het wel een leuk team wezen.
lastige keuze, succes ermee
Vis is vis
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

16-05-2013 19:47

Grappig, ik speel ook de bekerfinale 25 mei in Haaren! Ik zou gaan vissen als ik jou was! Succes :lol:
Mvg, Janieck
Robin Straver
Berichten: 507
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Berkel&Rodenrijs

24-05-2013 07:48

Ik heb bijna het zelfde gehad, 2 jaar geleden hadden we een plek op een BTW gehuurd, en precies dat weekend mijn voetbalteam kampioen worden! Ik baalde er enorm van maar ben toch gaan vissen! Geen spijt van gehad trouwens :)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

24-05-2013 09:14

Buiten het feit of je hard mee hebt gewerkt om die finale te behalen en het een leuke vriendengroep is of je hard heb gewerkt om geld bij elkaar te sprokkelen (?) om dat water te huren met die paar goede vismaten, moet je sowieso incalculeren dat de wereld om je heen voor-, en achteraf gewoon een mening zal hebben. Ook al spreken ze deze niet altijd naar je uit.

Bij verlies van de finale zal de één zeggen; je hebt niets gemist en de ander; je had ons moeten steunen. Bij winst wordt je misschien in al het feestgedruis niet eens gemist en zegt de ander achteraf; jammer dat je er niet bij kon zijn. Waarschijnlijk zal je bij aanwezigheid tijdens die finale gedurende een verliespartij flink zitten te balen op de tribune, wensend dat je aan de waterkant zat, zeker als je via je maten berichten over leuke vangsten hoort, en vice versa..!

Ik zou gewoon zaken vooraf aan beide teams bespreekbaar maken en je twijfels delen. Ook duidelijk maken dat je passie voor het voetbal en het vissen op het zelfde niveau liggen. Ook zeker de financiën betreffende dat 'btw' moet je vooraf regelen met je maten, mocht je voor de finale kiezen .

Weeg vervolgens alles af en neem een besluit. Van mij part zet je voor en tegens op papier. Verder kan ik niets anders zeggen dan;

Suck's, but that's life.

PS; Succes met de finale.., en dan je voet op 't gas richting 't water :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Plaats reactie