Marktplaats

Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

08-10-2012 16:36

Zet dit toch maar even hier . . . . .

Maatje van me heeft ook iets op marktplaats staan, hij kreeg zojuist een reactie van een ene Mrs.Clair Jackson, hij vertrouwde het niet en via google kwam hij eea te weten.

Net ook even gedaan, en vele hits o.a deze http://plazilla.com/sorry-ms-jackson-i-am-for-real

Wilde jullie er ook even van op de hoogte brengen, en zo zijn er zat van deze personen (helaas ook op het board).
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

16-11-2013 08:10

Marco Mostard schreef:Typisch MP,

Deze week wacht ze nog op een tegenreactie van iemand die zegt geld gestort te hebben. Heeft zelfs haar adres al doorgegeven in de hoop dat m'n vrouw het product ook gelijk zou opsturen zonder de bank te checken (not). We hebben nog ff een mailtje gestuurt, maar geen reactie meer...


Afgelopen jaar weer een keer of 5 meegemaakt dat er hier, al wachtend op het geld (adres alweer ontvangen), een pakketje klaar stond voor verzending of er vergeefs tijd was vrij gemaakt omdat iemand langs zou komen.

Maakt ons niet uit of je iets uiteindelijk niet wilt hebben, maar bel/mail dan af. Hufters alom..!

Updateje ivm 'n recent geopend topic in de discussiehoek;
viewtopic.php?f=18&t=76073
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

16-11-2013 10:35

Hengels op Marktplaats kopen alleen als ik ze mag zien. Dat betekent meestal in mijn eigen buurt rondneuzen, wel minder keus dan ook westnederland erbij, so be it.