Mijn visbus gejat!

Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

05-03-2012 21:06

Dennis Slagboom schreef: Ruben Lubbers: "Momenteel ben ik in Griekenland."


NOOIT op internet zetten Ruben, voor je het weet trekken ze je huis ook nog leeg.


Denk dat een oor aan naaien hier over gaat,
Als je huis word leeg gejat,
terwijl jij op een forum zet dat je ver weg zit,
Zal justitie ook niet blij zijn :wink:

Gr Patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

05-03-2012 22:12

lekker toch, een beetje zeuren over een gejatte bus die allang in 1 of ander oostblok-land in onderdelen achter de plaatselijke hoerenkeet op de planken ligt...... :wink:
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-03-2012 22:26

Denk eerder ''busje vol met polen''
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

05-03-2012 23:06

Zoals altijd, wordt ook hier het slachtoffer, weer dader, erg jammer!!
Die jongen baalt ervan dat zn bus is gestolen, vervolgens wordt ie van alle kanten aangevallen, doe eens normaal man!! Kwalijker kan het niet worden hoor, i.p.v. uit te gaan dat de bus wel gestolen is, gaan jullie op zoek naar iets waarom de man zou liegen, nogmaals heel erg kwalijk!!!


Gradus....
....................
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

05-03-2012 23:17

NOOIT op internet zetten Ruben, voor je het weet trekken ze je huis ook nog leeg.[/quote]

Denk dat een oor aan naaien hier over gaat,
Als je huis word leeg gejat,
terwijl jij op een forum zet dat je ver weg zit,
Zal justitie ook niet blij zijn :wink:

Gr Patrick[/quote]

dus met andere woorden, als ik op een forum waarvan ik verwacht met mede karpervissers onder elkaar te zijn, kenbaar maak dat ik in het buitenland zit, geef ik gelegenheid tot het plegen van inbraak?
dan zullen de inbrekers onder ons na het lezen van de topics over vissen in Frankrijk wel overuren moeten gaan draaien
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-03-2012 23:19

Mensen die uit zijn op mooi duur spul komen houden juist dit soort website's in de gaten. Helaas is dat hedendaags.
Hoef je geen lid voor te zijn om het te kunnen lezen. Als gast heb je net zoveel toegang.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Ap Vis
Berichten: 39
Lid geworden op: 12-01-2010 23:46

05-03-2012 23:21

Heren, heren.....................
Ook al post ik niet veel, ik ben wel een regelmatig lezer.

Wanneer ik de bovenstaande mailing lees vraag ik me weer eens af wat de naam van dit forum is,

het gaat weer eens nergens over, stop eens met dit gezeik en start weer eens een topic over b.v een boilie.

Werkelijk waar jullie je druk over maken, ga lekker vissen

Ap
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

05-03-2012 23:57

Gaan we lekker naiëf doen, wat vraagt de topic starter nu eigenlijk van ons, als we helpen zoeken(tip) krijg je 1000 euro!!
We zitten allemaal achter een schermpje en weinig mensen kennen hier elkaar daadwerkelijk, zijn berichtgeving is duidelijk maar bepaalde zaken vraagt om opheldering. En ja, als je iets dergelijks het internet opknalt kan je zoiets verwachten natuurlijk.

Al met al wil ik hier niet mee aangeven dat Ruben hier slechte bedoelingen mee heeft, maar als we allemaal maar klakkeloos aannemen wat er verteld en geschreven wordt dan gaat de wereld er nog rottiger uitzien.

Groeten, Peter
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

06-03-2012 08:50

Zo is dat Peter! Verder heb ik nog steeds geen mail terug gehad van het bedrijf, ondanks Rubens toezegging. Als mijn verhaal in twijfel werd getrokken, zou ik me haasten om het tegendeel te bewijzen.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

06-03-2012 16:47

herman hulsman schreef:NOOIT op internet zetten Ruben, voor je het weet trekken ze je huis ook nog leeg.


Denk dat een oor aan naaien hier over gaat,
Als je huis word leeg gejat,
terwijl jij op een forum zet dat je ver weg zit,
Zal justitie ook niet blij zijn :wink:

Gr Patrick[/quote]

dus met andere woorden, als ik op een forum waarvan ik verwacht met mede karpervissers onder elkaar te zijn, kenbaar maak dat ik in het buitenland zit, geef ik gelegenheid tot het plegen van inbraak?
dan zullen de inbrekers onder ons na het lezen van de topics over vissen in Frankrijk wel overuren moeten gaan draaien[/quote]

Ik bedoel dat je in feite gewoon zegt dat ze dr bij kunnen,
Justitie zoekt de gaatjes op,
Doen wij burgers zelf dat niet ook? :wink:
Zelfde als ff vertellen hier op het board dat je nog een reserve sleutel onder de bloempot hebt liggen ;)
Bovendien geloof ik de topic starter, en heb ook opgelet of ik de bus heb gezien, niet dat ik verwachte dat hij nog in Nederland of Europa is maar toch :wink:
Duidelijk hoop ik?!

Gr. Patrick :wink:
Boeruhhhhhhhhhhh
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

06-03-2012 17:21

Kees,

Welk email adres heb je gebruikt (waarvandaan en/of waarheen)? Welke datum en tijd heb je gemaild? Kan de betreffende mail niet vinden namelijk. Wilde het je per pb vragen maar ik kan je klaarblijkelijk geen pb sturen. Ik zou het op prijs stellen als je het per pb aan mij wilt communiceren.

mvg Ruben
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

06-03-2012 17:26

gradus scholtens schreef:, doe eens normaal man!!


Doe zelf eens normal man.. :wink:
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

06-03-2012 17:29

Theo,

Wordt erg moeilijk voor mij hoor, maar ik zal het proberen :oops: :wink:

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-03-2012 18:54

Waarom is niet gelijk de achtervolging ingezet? Te snel uit zicht misschien?

Lijkt mij persoonlijk ook zeer klote om mee te maken!!! Als je niet all risk verzekerd ben kun je fluiten naar je auto....

Worden er misschien 'accessoires' verkocht om een wagen minder diefstalgevoelig te maken?
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

06-03-2012 19:05

Laurens,

Hebben we gedaan. Een paar minuten maximaal nadat hij was weggereden. Voordat je beseft hoe en wat en dan in de auto zit ben je toch een paar minuten kwijt. Met meerdere auto's en verschillende richtingen op gereden. Ik heb zelfs nog een uur aan een grote uitvalweg gestaan om te kijken of die daar langs zou komen. Tja, dat zal ook wel als naïef bestempeld worden.

Je hebt inderdaad track and trace systemen. Maar voor elk probleem is er voor het gilde weer een oplossing. Ze kunnen het signaal verstoren (gsm). Of ze parkeren ergens uit het zicht en wachten of er iemand op af komt. Zo niet dan rijden ze er mee weg. Aldus de pliesie....

Groeten Ruben
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

06-03-2012 20:26

Ruben het is en blijft gewoon zwaar klote, zonder vertrouwen kun je gewoon niet werken. Al ben je nog zo op je hoede, sommige dingen verwacht je gewoon niet. Het zijn dure lessen voor een kleine zelfstandige.

En oja mijn waarschuwing was goed bedoeld, maar jij begreep dat denk ik wel. Je schrijft het zo makkelijk, bv zo nog 1 nachtje en dan lekker 2 weken naar france en anders doen onze meiden het wel op hyves ed. Maar toch moet je hier helaas ook mee uitkijken. Gebeurt dit nou veel Kees of overdrijf ik ?
Let op slagboom !
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

06-03-2012 21:17

Dennis,

Dat begrijp ik, en dacht er ook niet erg bij na toen ik het hier neer plempte. Is ook niet echt handig inderdaad.

Groeten Ruben
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-03-2012 08:44

Ruben Lubbers schreef:Kees,

Welk email adres heb je gebruikt (waarvandaan en/of waarheen)? Welke datum en tijd heb je gemaild? Kan de betreffende mail niet vinden namelijk. Wilde het je per pb vragen maar ik kan je klaarblijkelijk geen pb sturen. Ik zou het op prijs stellen als je het per pb aan mij wilt communiceren.

mvg Ruben


Ruben, ik heb gewoon het bedrijf een email gestuurd en speciaal om licht in de duisternis te brengen ga ik dat nogmaals doen. M'n PB functie schijnt volgens Kees O. gewoon te werken, maar ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het niet lukt om mij een PB te sturen dus ik vermoed toch een soort conspiracy hier... 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

07-03-2012 14:26

Kees,
Ik heb hetzelfde gemerkt bij jou.. Ik ontving je pb over die armalite hengel maar kon je niet terug pb 'en
omdat jij die functie uitgeschakeld zou hebben....
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-03-2012 15:48

Ik heb het nogmaals gemeld aan de beheerders.

ON TOPIC:

In ieder geval inmiddels toch kontakt gehad met Ruben via het mailadres van het bedrijf, dus hierbij: Het verhaal van Ruben klopt gewoon en ik ga hierbij diep door het stof, mea culpa! :oops:

Alles was uiteindelijk verklaarbaar, misschien ben ik vanwege m'n beroep gewoon wat te achterdochtig.
Ruben, nogmaals sorry daarvoor!

Rest nog een bus die kwijt is, meestal zijn ze snel naar het buitenland of een omkatter.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

07-03-2012 18:55

die achterdocht valt misschien nog wel te begrijpen maar om dan iemand hier zo open en bloot op dit forum aan te pakken met alle dreigementen van dien, dat is wat mij betreft er toch wel een beetje over.
hoop toch dat zeker een persoon met jou beroep, jullie zouden er toch moeten zijn voor en niet tegen de mensen, in de toekomst wat meer respect voor zijn medeboarders op kan brengen.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

07-03-2012 19:02

Weet natuurlijk niet wat je beroep is, maar ik mag toch hopen dat je niet voor de politie werkt.


Gradus....
....................
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

07-03-2012 19:11

ik vrees Gradus, met heel grote vrezen dat dat wel het geval is
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-03-2012 19:30

Gottegot, wat heb ik gedreigd zeg... :roll:

Achteraf bijdehand gaan lopen doen is ook een vak heur, en als je eerdere berichten leest dan zou je toch moeten snappen wat de oorzaak was. Maar ja, droeftoeteren is leuker natuurlijk.

Dag knul!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

07-03-2012 20:56

Zou bijna zeggen; nu snap ik waarom er zo weinig vertrouwen is in de politie.
Als je aangifte doet, wordt je van slachtoffer ineens dader.
Maar ik zeg het niet hoor!!!!


Welterusten!!

Gradus....
....................