Mijn visbus gejat!

Henk Teunissen1
Berichten: 308
Lid geworden op: 20-09-2009 16:56

27-02-2012 09:55

Ruben,dit vraagt toch wel om enige uitleg,groeten Henk
Derk Roelsen

27-02-2012 10:37

Kees Verheij schreef:Nou, je kan toch begrijpend lezen hoop ik? :wink:

http://voorraad.wheelerdelta.nl/s20e539 ... id=3976800

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... erborg.ece

En als ik hier op klik, dan lijkt het er toch wel op dat de auto van die garage gestolen is, of zet jouw garage er ook zo'n mooie advertentie op als jouw auto gestolen is???

Ik vind het een beetje apart, en eigenlijk klopt mijn gevoel vrijwel altijd.


En wat is nou het juiste kenteken?

89-BR-NZ of 89-VR-NZ? Zijn beide volkswagen transporters.

De bus met het kenteken 89-BR-NZ staat nu als gestolen geregistreerd en de vervaldatum APK was 6-1-2012?

:roll:
Henk Teunissen1
Berichten: 308
Lid geworden op: 20-09-2009 16:56

28-02-2012 13:19

Denk dat de bus al terug is,wordt nu wel errug stil.................
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

29-02-2012 11:14

Dacht heel eventjes dat k m gevonden had, maar er zijn toch teveel verschillen: bij occasions op deze site: http://www.woltersautos.nl/

Maar goed daar heeft de topicstarter natuurlijk niets aan :P
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

29-02-2012 15:42

Stil? Momenteel ben ik in Griekenland, niet echt veel internettoegang hier. En nee de bus is nog niet retour.

Vaag? Kan zo lijken. Misschien al eens bij het feit stilgestaan dat garagehouder en ondergetekende een en dezelfde persoon zijn?

"Detective" kees: Indien je mij vooraf toestemming had gevraagd om de aangifte in te mogen zien dan had je die gekregen. Ook om deze online te plaatsen.

Maar ga nou niet als een hele vent dreigen dat je deze online zet. Je pretendeerd te weten hoe het zit (alsof je de aangifte hebt ingezien) en probeert iemand daarmee vervolgens zwart te maken. Volg je gevoel in het vervolg maar iets minder en ga eerst even uitzoeken hoe het echt zit alvorens je met dit soort ongefundeerde stemmingmakerij gaat bezighouden.

Aandachttrekkerij? Vanuit de politie hoeven we dit soort aandacht niet te verwachten, dat begrijp ik gezien jullie beperkingen in deze. Niet negatief bedoeld. Maar indien iemand aandacht vraagt voor het feit dat er iets is ontvreemd en het graag terug wil ,geef het dan niet op zo'n manier een negatieve draai. Zeker als je zelf bij de pliese bent.

Wat is nu eigenlijk het doel van je stellingname? Dat begrijp ik niet. Ik kan er wel een gooi naar doen maar dan doe ik hetzelfde als jij doet. Ook snap ik niet waarom je het bestempelt als een "lulverhaal" Wat zou dan volgens jou mijn doel zijn om dit verhaal op internet te zetten?

Voor de uitlegvragers: Elke bus die ik prive rijdt staat op dat moment te koop op onze site.Dat krijg je als je handelaar bent. Winst is winst. Zo ook deze bus. Daarnaast selecteer/koop ik elke bus die ik prive rijdt op de toepasbaarheid voor mijn hobby. Dat is namelijk voor mij de enige reden om een bus te rijden. Anders had ik wel een personenwagen gekocht. Dat is veel makkelijker met een gezin. Vandaar "mijn visbus", vandaar dat ik het hier post omdat ik het me persoonlijk aantrek.Als ik 's morgens op de zaak kom dan zet ik de bus netjes in de rij voor het geval dat er een koper komt. Dat gebeurde hier dus ook.(Hoewel je hem lastig koper kunt noemen achteraf) Ik zat op dat moment met een andere klant op kantoor toen de beste man een verkoper vroeg of hij even in de bus mocht kijken en de motor mocht horen lopen. Dat kon, de verkoper is meegelopen naar de bus en heeft deze voor de "klant" gestart. De klant vroeg de verkoper over informatie over de bus waarvoor deze naar het kantoor moest. Toen hij weer buiten kwam was de klant verdwenen,met bus..... Ik zat op dat moment 50 meter verderop op kantoor, dat mag ik toch "recht onder mijn neus vandaan" noemen?

O ja, het juiste kenteken is 89-BR-NZ. Foutje van de Gelderlander. Ook dat het om een proefrit zou gaan. Daar was nog geen sprake van. Dan had er namelijk iemand bij in de auto gezeten. Een rijbewijs vragen heeft namelijk geen enkele zin, maar dat is weer een ander verhaal.

En die APK datum........ oeps. Nu maar hopen dat kees me geen boete stuurt.......
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

29-02-2012 16:06

Vaag? Kan zo lijken. Misschien al eens bij het feit stilgestaan dat garagehouder en ondergetekende een en dezelfde persoon zijn?


(p)owned :lol: :lol: :lol:
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

29-02-2012 17:13

Hij grijpt Kees bij de keel. :P :lol:

CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Remco Kooi.
Berichten: 118
Lid geworden op: 17-02-2010 17:27
Locatie: Gaanderen

29-02-2012 17:27

Ik zeg succes!! Mijn gevoel ;) zegt die staat allang in Polen! Maar fijne vakantie..
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

29-02-2012 19:20

Begrijpend lezen is ook een kunst Ruben, ik heb nergens iemand zwart gemaakt o.i.d. Ik heb alleen gezegd "DENKT te worden genept" en niet dat het zo is. Je bent zelf verantwoordelijk, door je onvolledige berichtgeving, voor het feit dat het een vaag verhaal lijkt. Je heet ook geen Andriessen hier he? Of heet je in het echie wel zo en bedien je je hier van een verzonnen naam?

Ik ga geen moeite doen om dat uit te zoeken hoor, zo belangrijk vind ik het niet en gezien je heftigheid zal het best waar zijn verder. Als een auto op een bedrijfsvoorraad staat, komt het natuurlijk raar over als iemand zegt MIJN visbus. Stikt genomen was ie dat dus al niet meer, maar dat terzijde.

Op de internets duiken talloze lulverhalen op, en op dit forum zijn ook al diverse mensen "ontmaskerd", dus zo vreemd is het niet dat er hier vragen over zijn. Overigens was ik niet eens de eerste die wat kritisch was en over die APK had ik ook al gezwegen, want als ie op bedrijfsvoorrad staat hoeft ie niet eens gekeurd te zijn, maar dat weet jij ook als het goed is.

Vervelend genoeg dat de bus is gestolen, aan de andere kant ook wat naief van een professionele verkopert om iemand met sleutels en al bij de bus achter te laten, maar kennelijk gaf de dief een betrouwbare indruk, ik weet natuurlijk ook de omstandigheden niet.

Ik heb het bedrijf gemaild over dit topic, dat mag je gerust weten (O nee, dat weet je al natuurlijk! 8) ). Antwoord geven schijnt tot op heden niet nodig te zijn.

Ik hoop in ieder geval oprecht dat je bus terug wordt gevonden!

Vr.gr.

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

29-02-2012 21:51

Ruben Lubbers schreef: Momenteel ben ik in Griekenland,



NOOIT op internet zetten Ruben, voor je het weet trekken ze je huis ook nog leeg.
Let op slagboom !
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

01-03-2012 00:00

als justitie maar half de kans ziet om welke welwillende Nederlander dan ook een oor aan te naaien dan grijpen ze die kans, zelfs hier op het forum, jammer eigenlijk he.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

01-03-2012 09:54

sorry maar Kees naait niemand een oor aan.
It's okay 2 pay
dave staal

01-03-2012 11:02

herman hulsman schreef:als justitie maar half de kans ziet om welke welwillende Nederlander dan ook een oor aan te naaien dan grijpen ze die kans,


Ben ik het helaas :( mee eens 8)


Kees Verheij schreef:Ik vind het een beetje apart, en eigenlijk klopt mijn gevoel vrijwel altijd.


Ruben Lubbers schreef:Vaag? Kan zo lijken. Misschien al eens bij het feit stilgestaan dat garagehouder en ondergetekende een en dezelfde persoon zijn?



Ja mensen met gevoel en vermoedens..........,blijkt toch net ff anders 8)
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

01-03-2012 12:02

Was hier sprake van wetenschappelijk onderzoek, of was hier sprake van een aanname? :lol:

Groeten, Peter
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

01-03-2012 12:18

Beste Kees,

Als een verhaal vaag overkomt, vraag dan wat meer info. Doe geen aannames op basis van " je gevoel". Nu insinueer je weer dat ik hier een andere naam zou gebruiken dan mijn echte. Jammer. Daarnaast hebben we klaarblijkelijk last van het feit dat we beiden niet erg sterk zijn in begrijpend lezen: De bus staat niet op de bedrijfsvoorraad, anders had ik er niet mee mogen rondrijden. En dat staat er toch echt. Ach, waar gaat dit eigenlijk nog over............

Wanneer ik terug ben zal ik persoonlijk je mail beantwoorden. :lol:

Nu ga ik eens kijken of er hier ergens kurpels te vinden zijn 8)

Groeten Ruben
Gebruikersavatar
Sander Schaaij
Berichten: 168
Lid geworden op: 24-07-2011 15:29

01-03-2012 15:56

Het is gewoon zwaar klote dat je bus weg is, en hopelijk vinden ze hem terug. Maar die kans acht ik klein, helaas...

Net zo groot als karpers vinden op de plek waar je nu verblijft. :wink:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-03-2012 17:11

Peter van Loo schreef:Was hier sprake van wetenschappelijk onderzoek, of was hier sprake van een aanname? :lol:

Groeten, Peter


Doorgaans volgt wetenschappelijk onderzoek na een aanname. :lol:

Inmiddels is een en ander wel duidelijk. Blijft dat de bus gestolen is en het niet aannemelijk is dat deze terugkomt naar aanleiding van deze discussie. Maar ja, nooit geschoten is altijd mis.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

01-03-2012 17:38

Ik zou dat ook wel eens willen weten van Ruben, of moet ik even de aangifte online gaan zetten?

dat is wat meneer Kees Verhey hier neerzet, is dat geen oor aannaaien dan Klaas en dat naar een jongen die ter goeder trouw handelt
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

01-03-2012 17:41

komt nog bij dat van dat soort politiemannen die hier ook nog even willen demonstreren dat ze macht hebben ik al helemaal me pens van vol heb
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

01-03-2012 17:50

Ga hier maar lekker verongelijkt lopen doen, ik moet het nog zien of het waar is, zie verder m'n eerdere post.
Iedereen kan wel wat beweren, ik trek het hooguit in twijfel.

En Herman: Macht? Hooguit wat kennis, en o, kudt, kennis is macht zeggen ze. Dus toch...

Blijft het nog wat vreemd dat een professionele ondernemer denkt dat het zin heeft om op een karperforumpje te posten dat z'n bus is gejat, maar dat uiteraard weer geheel terzijde.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

01-03-2012 18:31

Zeg Ruben, is Andriesse bv hetzelfde als bestelrent bv waar jij eigenaar van bent?

Groeten, Peter
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

01-03-2012 18:43

ja Kees en met welke kennis vergaar je welke macht
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

01-03-2012 19:15

Peter,

Nee, dat is een andere B.V. Zoek je het juridisch eigendom van de bus? Vraag het me even dan zal ik het je vertellen.

mvg Ruben
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

01-03-2012 19:42

En ook Andriesse bv staat bij de kamer van koophandel geregistreerd onder jou naam?

Groeten, Peter
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

01-03-2012 23:29

They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...