Bestellingen CC Moore

Gebruikersavatar
Romeo Pieck
Berichten: 14
Lid geworden op: 31-01-2008 19:04
Locatie: Den Helder

23-02-2012 14:58

Hoi,
Zijn er hier nog meer mensen die (recentelijk) nog bij CC Moore hebben besteld en ook problemen hebben gehad met de levering?
Ik heb inclusief mn laatste bestelling het afgelopen jaar daar 4x besteld en tot 3x aan toe is het mis gegaan.

De eerste keer kreeg ik iemand anders zn bestelling. Daarna was mn belachan niet geleverd en nu mis ik mn Hellraisers.

Dusss, wie heeft hier nog meer ervaring mee?
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

23-02-2012 20:07

ik heb er vorig jaar nog wel eens wat besteld. 1 x problemen mee gehad qua lange levertijd en de kwaliteit van datgeen wat ik besteld had.
heb gewoon naar cc moore gebeld, gunther heette hij volgens mij.. problemen voorgelegd die hij vervolgens zeer netjes heeft opgelost! verder nooit iets mee gehad...
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

23-02-2012 21:53

1 keer Robin Red te weinig meegeleverd. Werd ook zonder problemen opgelost.
Andere keren gewoon zoals het moet.
Gebruikersavatar
Quentin Memel
Berichten: 57
Lid geworden op: 30-01-2011 11:05
Locatie: Het mooie zuiden

24-02-2012 08:34

1x een bestelling van 25kg live system en 25kg pellets. Door Gunther s'morgens persoonlijk afgeleverd bij een hengelsportzaak in de buurt en s'middags door mij opgehaald. Over beiden was ik niet te spreken en dan heb ik het dus over de kwaliteit / versheid. Sindsdien nooit meer mee gevist.
Gebruikersavatar
Bas Bro
Berichten: 899
Lid geworden op: 18-02-2007 19:23

24-02-2012 17:26

2x besteld.

1e keer was verkeerde kleurstof geleverd, werd meteen nagezonden.

2e keer duurde erg lang voor ik het had, en mail werd traag beantwoord, dit ook als klacht vermeld. Uiteindelijk spullen na 2 weken gehad. Ben van mening dat de service wel wat strakker mag daar!
Mvg Bas
Gebruikersavatar
Michel van Druten
Berichten: 96
Lid geworden op: 17-10-2009 20:20
Locatie: Zuid-Holland

25-02-2012 20:36

Zeker 30+ bestellingen geplaatst en niet 1 keer is het misgegaan. Keurig binnen een paar dagen in huis. Kan niet anders zeggen dan een perfect bestel adres voor mij!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

25-02-2012 21:08

2x bestelling gehad die niet kompleet was.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

26-02-2012 17:51

gunther een vreemde gast? vond die man de vriendelijkheid zelf. lostte mijn probleem zeer netjes op...
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

27-02-2012 11:48

Ik heb nu ook meerdere malen spullen bij hun besteld en zowel over de bestellingen zelf als de klantvriendelijkheid ben ik zeer te spreken. Daarnaast hebben ze ook nog eens een erg mooi assortiment aan spullen waar menig aasfirma jaloers op kan zijn.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Ivan De Ridder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-02-2012 08:36
Locatie: Beveren-Waas, Vlaanderen

28-02-2012 16:29

Eerst en vooral wil ik benadrukken dat ik geen enkele financiële binding heb met CCM Benelux.
Echter los hiervan kan men mij enige partijdigheid aanwrijven (men doet maar...). Tegen beter weten in wil ik op bovenstaande toch even
reageren. Ten eerste vindt ik dit soort topics bedroevend. Ze ontstaan immers enkel wanneer één
bepaalde persoon zijn, al dan niet terechte, ongenoegen naar de buitenwereld wil ventileren. Er
bestaan echter andere kanalen om dit op een correcte wijze op te lossen.
Het heeft mijn inziens dan ook weinig zin om hier bijvoorbeeld te melden dat een verpakking stuk was bij
ontvangst. Geen enkel bedrijf zal volgens mijn bescheiden mening bewust een kapotte verpakking
versturen aangezien men dan vooraf al weet dat men én het product dient te vervangen én dat men
tweemaal verzendingskosten zal moeten betalen. Zoiets gebeurt dan ook vrijwel altijd door de wijze
waarop de pakketten door koerierdiensten worden behandeld ook al zullen deze dat ten stelligste
ontkennen.
Wat betreft de beschikbaarheid en de hiermee gepaard gaande eventuele wachttijden, is er een
duidelijke keuze gemaakt om enkel en alleen verse producten aan te bieden. Het nadeel is echter dat
er dan al eens wat langer op een levering kan moeten worden gewacht aangezien men geen grip
heeft op het reilen en zeilen van de toeleveringsbedrijven.
Tot slot is het kwasi onmogelijk om iedereen tevreden te houden. Hiervoor spelen er te veel externe
factoren mee waarop zo’n bedrijf onmogelijk enige invloed kan hebben. Belangrijker vindt ik echter
wat er gebeurd in geval er iets misloopt…wordt dit keurig en correct opgelost of blijft men in de kou
staan.
Bovendien is er de steeds groeiende groep van internet shoppers die er een sport van maken om hoe
dan ook te melden dat er producten ontbreken in de hoop ze tweemaal te ontvangen, ook al kan
door middel van videobeelden onomstotelijk worden bewezen dat er niets ontbreekt. Het is dan ook
begrijpelijk dat er in sommige gevallen met enige argwaan of terughoudendheid wordt gereageerd
op zulke klachten.
Ik wou dit gewoon even kwijt. (en ik ga het hier ook bij laten)

Mvg & vang ze!
Ivan
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

01-03-2012 10:44

Vind zelf dat cc in mijn geval hun uiterste best deed om de problemen te verhelpen. Mijn compliments voor hen!
Voor de rest goed gezegd ivan!
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

01-03-2012 12:55

Totaal geen problemen met bestelling bij ccmoore, altijd netjes op tijd en goed afgeleverd.
1 -puntje alleen... ze hebben de hellraiser pop-ups uit het assortiment gehaald :(
Nu kan ik weer op zoek naar een andere pop-up, over de vervangende pop-ups ben ik niet tevreden...
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

01-03-2012 13:37

Beste Ivan, weet jij zeker dat jij geen enkele binding hebt met CCmoore??
Ben jij toevallig geen consultant dan van CCmoore???

Ben benieuwd.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

01-03-2012 13:40

lol

Eerst en vooral wil ik benadrukken dat ik geen enkele financiële binding heb met CCM Benelux.


Je kunt me hiervoor steeds contacteren op: ivan.de.ridder@ccmoorebenelux.be


er wordt hier dus naar ervaringen van consumenten gevraagd :wink:

........................
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Jeroen Derksen
Berichten: 42
Lid geworden op: 25-07-2011 17:52

01-03-2012 13:51

:lol: die Ivan
Ivan De Ridder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-02-2012 08:36
Locatie: Beveren-Waas, Vlaanderen

04-03-2012 11:55

Peter van Loo schreef:Beste Ivan, weet jij zeker dat jij geen enkele binding hebt met CCmoore??
Ben jij toevallig geen consultant dan van CCmoore???

Ben benieuwd.

Groet, Peter


Peter, er staat geen enkele financiële binding...
En ja, ik ben consultant bij CC Moore.

michel Tja schreef:lol

er wordt hier dus naar ervaringen van consumenten gevraagd :wink:

........................


Michel , waar staat dat?

En verder citeer ik mezelf:
Ivan De Ridder schreef:Ik wou dit gewoon even kwijt. (en ik ga het hier ook bij laten)

Mvg & vang ze!
Ivan
Henk Teunissen1
Berichten: 308
Lid geworden op: 20-09-2009 16:56

05-03-2012 14:34

Ik bestel altijd bij Carpcompany in Doetinchem,groeten Henk
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

05-03-2012 16:25

Even opgezocht wat consultant betekend :wink:

Betekenis ' consultant '

con·sul·tant [konsultent] de; m,v -s iem die beroepshalve bedrijven adviseert


Volgens de dikke van Dale :lol:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
chris vollenberg
Berichten: 233
Lid geworden op: 18-01-2006 19:39

05-03-2012 18:34

Ivan De Ridder schreef: blablabla


En toch ben ik blij dat deze topics geopend worden. Ik heb genoeg negatieve dingen gelezen om hier in elk geval niet te bestellen.
Fijn als je naar Frankrijk gaat ofzo en je zending is niet compleet of je krijgt een totaal andere zending.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

05-03-2012 19:21

Hahahahaha die Ivan,

Komt even lekker uit de hoek zeg, begint met een leugen van heb ik jou daar en vervolgens als je het stukje goed leest zegt hij eigenlijk dat de klagers geen recht van spreken hebben. Ik zit hier ff te proesten van het lachen. Oh en Ivan, ja jij liegt omdat ik wel zeker weet dat jij hoe dan ook een tegenprestatie krijgt van CCMoore, al was het maar eens in het jaar een handje boilies ..... dat heet 'in natura'

De redenen die aangevoerd worden waarom zaken niet compleet, niet leverbaar etc zijn is natuurlijk begrijpelijk maar zeker geen excuus. CCMoore is leverancier waar ik koop als consument, dat hij zijn verevoer niet goed regelt, zijn leveranciers niet aan kan sturen so be it, maar dat is niet mijn probleem.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-03-2012 19:30

Bovendien is er de steeds groeiende groep van internet shoppers die er een sport van maken om hoe
dan ook te melden dat er producten ontbreken in de hoop ze tweemaal te ontvangen, ook al kan
door middel van videobeelden onomstotelijk worden bewezen dat er niets ontbreekt



Jah ik/we ga liegen om 3 potten pop-ups die niet geleverd waren,om vervolgens 3 extra potten binnen te krijgen,zodat ik er 6 heb. :-? Tuurlijk zullen er situatie's zijn waarin dit gebeurd,maar bedoel moeten we het dan allemaal maar pikken? En niks vermelden over vermissingen die serieus zijn?

Dat is het risico van een winkel! En hun verantwoording is dat alles goed gaat,gaat er iets fout,moeten hun de koeriers zoniet hun werknemers bijpraten.

We zijn vrij om te melden wat er gebeurd,aangezien het vaker gebeurd bij klanten mankeert er niks aan dit topic.
neem aan dat CCMoore ook dit forum wel eens leest,no hard feelings verder maar hier kan CCMoore wat mee doen. (Al neem ik aan dat ze E-mails krijgen ook,over vermissingen en dergelijke)

Tot slot is het kwasi onmogelijk om iedereen tevreden te houden. Hiervoor spelen er te veel externe
factoren mee waarop zo’n bedrijf onmogelijk enige invloed kan hebben


Een beetje Internet winkel kan al zijn klanten tevreden houden,dus van CCMoore mag je dat ook wel verwachten.
Zijn zelfs kleinere Internet winkels die het prima doen zonder fouten en dergelijke.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

05-03-2012 22:04

ach, van het weekend gewoon weer een bestellingkje bij hun geplaatst voor mijn favo pop-uppie's.... :lol:
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
miguel moens
Berichten: 206
Lid geworden op: 10-03-2002 01:00
Locatie: Zuienkerke (B)

05-03-2012 22:07

Ik heb ondertussen al 3 keer besteld via het internet en ik ben zeer tevreden over de service.
De eerste x was zo,n 4 jaar geleden en toen had ik al m,n bestelling ontvangen ook al had ik nog niet betaald! Dit dan maar snel in orde gebracht, en ik vond het tof dat er vertrouwen was in de klant!
Ik kan me voorstellen dat dit nu niet meer mogelijk is door al die cowboys die willen profiteren of mensen willen oplichten door te zeggen dat hun pakketje niet toegekomen is.

En dan zwijg ik maar best van de kwaliteit van de producten voor ik m,n eigen ruiten ingooi en iedereen met dit topaas begint te vissen ;-)

Grtz een tevreden klant!
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

07-03-2012 19:27

@jamy, geen hellraisers meer?!?
vandaag binnen gekregen van cc moore. netjes en compleet geleverd.... :lol:
Afbeelding
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Semmy Dex
Berichten: 42
Lid geworden op: 08-02-2011 15:40

07-03-2012 22:23

Er gaat idd behoorlijk wat fout met leveren is mijn ervaring. Zo ook weer mijn laatste welke half februari besteld was. Ik belde maar eens na 2(!) weken niets gezien te hebben. Gunther vertelde me dat hij een auto-ongeluk gehad heeft en zelfs in het ziekenhuis was. Hierna bestelling ontvangen met een ontbrekend deel. Weer gebeld en zou direct gestuurd worden, ik wacht dus nu nog... Daar wordt je wel scheitziek van echter ik kan niet boos op Gunther worden omdat het een zeer sympathieke kerel is. Bovendien valt over de daadwerkelijk geleverde produkten niets aan te merken. Ik heb echter wel het vermoeden dat het wat boven zijn pet aan het groeien is.
Wat meer aandacht voor de verpakking en op zijn minst een begeleidend briefje erbij zou al stukken beter overkomen. Of minimaal een verzendbevestiging per mail.