sanders deel 2

Gesloten
sander kroes
Berichten: 43
Lid geworden op: 31-07-2010 17:39
Locatie: zuid-scharwoude
Contacteer:

26-01-2012 22:47

Hallo weet iemand wat er met sanders aan de hand is de laatste topic is namelijk uit 2010 als ik me niet vergis en dan hoor ik al slechte dingen maar nu is het niet veel beter. Ik ga altijd naar heerhugowaard maar ik wacht nu al drie maanden op een bestelling en de winkel is half leeg.En over die bestelling roept die gerard alleen maar hetzelfde van ja het is besteld maar zat niet bij de ontvangen bestelling in deze week. Als je binnen komt lijkt het haast een winkel die over de kop aan het gaan is. Ik denk dat ik maar weer naar nipro ga wel jammer ik dacht daar (bij sanders) mijn stek te hebben gevonden en ook lekker dichterbij. Als iemand wat weet zou ik het graag willen weten(mag ook met een pb om roddels te voorkomen)

met vriendelijke groet

sander(nee niets met de winkel te maken)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

26-01-2012 23:06

Winkels houden niet veel voorraad en in het voorjaar worden de schappen weer gevuld voor het nieuwe seizoen. Komt dus wel vaker voor dat in januari veel niet meer op voorraad is. De winkelier kan bestellen, maar als de toeleverancier het ook niet op voorraad heeft dan kan het inderdaad even duren. En die is weer afhankelijk van... etc.

Wat slechte dingen op internet betreft is het mijn ervaring om enige reserves te houden.

Maar wat let je om het af te bestellen en elders te proberen of je meer geluk hebt?

Er loopt trouwens een discussie, dus geen deel 2 en daar verder:

viewtopic.php?f=33&t=65512&start=25

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gesloten