Schoonmaakdag 2012.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

22-11-2011 16:39

Het is nog even weg, maar de tijd gaat snel, en dus zit ook de schoonmaakdag van 2012 er al weer aan te komen. We hebben inmiddels wel al een datum die je in de agenda kan zetten, namelijk:

zaterdag 25 februari 2012.

Ook deze keer gaan we rapen voor een goede doel, en het leek ons een mooie gedachte om de schoonmaakdag van 2012 met een knipoog naar Marc in het teken van de hartstichting te stellen.

Afbeelding

Voor iedere kilo afval zal de HSV een mooi bedrag doneren, en ik zal eens kijken of bijvoorbeeld de Federatie of het Waterschap iets bij wil dragen.

Tevens heb ik contact gehad met iemand van de Tomin groep, want Staatsbosbeheer heeft maximaal 25 prikstokken ter beschikking en dat waren er dit jaar niet genoeg. Ze gaan ons helpen, en ook veiligheidshesjes kunnen ze leveren, want degene die dat voorheen voor mij regelde bij het GVB is met pensioen en woont tegenwoordig in Maasbracht.

Afbeelding

Mijn maatje Johan staat al weer te trappelen, zijn werkgever zal ook deze keer kosteloos de afvoer van het afval verzorgen. Alleen de catering moet ik nog regelen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dát wel goed komt, nét als de afgelopen keren. Qua locaties hebben we al één en ander in gedachten, maar suggesties zijn natuurlijk van harte welkom. Je ziet het: we zijn er al weer druk mee bezig, en we hebben er zin in! Dus zet de datum alvast in je agenda en help mee!!
Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

29-01-2012 16:33

De officiele aankondiging van de schoonmaakdag staat online, alle info vind je hier terug. Ik hoop natuurlijk op een mooie opkomst en lekker weer, dat het een gezellige dag wordt weet ik inmiddels al zeker!! Nou alleen maar hopen dat er geen sneeuw ligt ........

Alle info is te vinden via deze websites:

www.hsvog.nl/kca
www.hsvog.nl/bcwa
Gebruikersavatar
Jos Holla
Berichten: 585
Lid geworden op: 18-04-2004 23:51
Locatie: Almere
Contacteer:

26-02-2012 21:07

De schoonmaakdag zit er al weer op, maar liefst 36 kanjers staken de handen uit de mouwen!!! Een uitgebreid (foto)verslag vind je op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Afbeelding

En nog een plaatje van de opbrengst:

Afbeelding
Plaats reactie