inbreker 17 dood gestoken

Plaats reactie
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

25-10-2011 11:23

klankbord voor rassenhaat of zo ?

lijkt me als dingen niet door de beugel kunnen dat ze het verwijderen, de persoon erop aanspreken en desnoods een ban geven....

ik vind het wel prettig dat allerlei dingen besproken kunnen worden en zoveel mensen zoveel meningen.

zou het eerder een dooddoener vinden indien je dingen niet kan / mag bespreken ,dit is een forum. uitwisseling van gedachtes en zo.

blijkbaar staan bepaalde dingen je niet aan in dit topic ( mij ook niet overigens) ,maar zeg lekker wat JIJ ervan vindt of zeg gewoon niks en negeer het....

is toch prachtig dat je vrij bent om te kunnen zeggen hoe jij ergens over denkt ?
indien enkel nog visgerelateerde zaken besproken mogen worden zou het wel een stuk rustiger worden hier,maar of het een verbetering is weet ik niet, misschien voor bepaalde mensen wel,voor anderen weer niet..
anders doe je een open solicitatie en kan je hier regeren met ijzeren vuist :wink: :lol: (weet alleen niet of K.Ouwehand daar zo blij mee is)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-10-2011 11:31

Als discriminerend opmerkingen de boventoon gaan voeren wordt het onderwerp verwijderd. In de praktijk blijkt dit het lot van de meeste van dit soort onderwerpen. Dus het wordt getolereerd met een duidelijke grens aan de tolerantie. Dat het steeds weer opduikt betekent dat het voor sommige kennelijk hot is. Ik ga er nog steeds vanuit dat dit oprechte karpervissers zijn waarbij het leeft. CarpBoard is een klankboard voor karpervissers. Afgezien dat Admin's een persoonlijke mening hebben zijn ze wat dat betreft meningsloos. Anders moet je het board uit de lucht halen. We vieren in december ons 10-jarig bestaan zie ik.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

25-10-2011 11:40

Ik zie dit soort discussie's hier vaak voorbij komen.
En het valt me ook vaak op dat er steeds weer mensen zijn die willen beweren dat het allemaal niet zo erg is.
Met het goed praten van daden van onze medelanders ben ik ongeveer 35 jaar geleden al mee gestopt.
Ik zal ook heel netjes uitleggen waarom.
Mijn oma woonde toendertijd bij het balboapleintje in Amsterdam west.
Ik kreeg van mijn oma een hele mooie bal zodat ik daar kon voetballen.
S'ochtends was ik lekker aan het ballen toen ik onder bedreiging van een mes mijn bal moest afgeven.
Dit was ik niet van plan dus vielen er ook wat klappen zodat ik de bal wel gaf.
Uit dankbaarheid dat ik de bal had gegeven staken ze ook nog even mijn kleren in de brand.
Het lullige was dat ik me kleren nog aan had.
Dit maakt behoorlijk wat indruk op je als je nog maar net 7 jaar oud bent.

En een paar jaar terug was ik met mijn vrouw en zoon naar de Mcdonalds in Amsterdam-Noord.
We wilden net wegrijden vanaf het terrein daar toen iemand ons eventjes van de weg af wilde rijden.
Mijn vrouw toeterde zo van waar ben je nou bezig.
De medelandse bijrijder vond dat een reden om een pistool uit het dashboardkastje te pakken.
En begon daar mee te zwaaien en te dreigen terwijl dat mijn zoon van net 2 jaar achterin de auto zit.
Het is allemaal goed afgelopen gelukkig zonder al te veel ellende.
Maar het is voor mij wel zo dat ik de medelandse marokkanen niet hoog heb zitten.
Daarom ben ik wel klaar met het goed praten van hun daden.
Laat ik het zo zeggen de haat komt niet zo maar aanwaaien.
Laatst gewijzigd door Bouke Langius op 25-10-2011 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-10-2011 11:45

Bouke,

Met linkse rakkers zet je iedereen in een hoek die oprecht van mening is dat mensen individuen zijn en derhalve personen niet op het gedrag van een groep afgerekend moeten worden. Dat is mijn persoonlijke mening en ik ben rechts noch links maar apolitiek. Juist het betrekken van politieke voorkeuren vertroebelt de discussie. Er wordt gerelativeerd, maar niks goed gepraat.

Voor de rest begrijp ik je traumatische ervaring volkomen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

25-10-2011 11:49

Kees Ouwehand schreef:Bouke,

Met linkse rakkers zet je iedereen in een hoek die oprecht van mening is dat mensen individuen zijn en derhalve personen niet op het gedrag van een groep afgerekend moeten worden. Dat is mijn persoonlijke mening en ik ben rechts noch links maar apolitiek. Juist het betrekken van politieke voorkeuren vertroebelt de discussie.

Voor de rest begrijp ik je traumatische ervaring volkomen.

Groet, Kees


Je heb gelijk Kees.
Ik heb het eventjes aangepast.

Groet Bouke
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

25-10-2011 11:53

Kees duidelijk en plausibel antwoord.
Bouke ik ben links en ook linkshandig ben een rakker en soms veel erger.
MAAR PRAAT MET MIJN REACTIE NIETS GOED.

Hmmm 10 jaar, de tijd vliegt, onboard voor het forum officieel de lucht in ging.
Weet ook nog de reden voor dit forum, lol waar blijft de tijd.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

25-10-2011 12:01

Maar het aantal mensen binnen de allochtone gemeenschap dat jongeren probeert te sussen of hun gedrag corrigeert wordt steeds groter


denk als dat ook in nederland steeds vaker voorkomt dat dat al een hele verbetering zou kunnen zijn mbt deze problematiek
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

25-10-2011 12:17

Nog 1voor Bouke, dank voor je ontboezemingen, nu heb ik eindelijk door waarom ik niet zo,n hoge pet op heb van de gemiddelde Karpervisser.

Zal het uitleggen,mijn zoon nu boven de 30 jaar, werdt op schoolplein en onderweg naar huis belaagd door volwassen eikels die hem dreigend ondervroegen waar zijn vader viste en wat hij gebruikte als aas.

Het pistool op mijn voorhoofd jaren daarna was ook van een volbloed Nederlander.

Kom op zeg als dergelijke ervaringen haat rechtvaardigd is niemand meer veilig.

Verder begrijp ik je aversie overigens wel ben zelf ook niet zo blij met gebeurtenissen rond mijn woonomgeving.

Toch laat ik mij er niet door leiden.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-10-2011 12:26

Douwe, ik ben blij dat jij je ook als mens toont, dmv de eerste regel van je laatste reactie. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

25-10-2011 12:32

Jan, voor de 1 heb ik meer respect dan voor de ander, het mens zijn vind je dan ook terug in de antwoorden.
Vissen is een hobby, geen religie!
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

25-10-2011 13:35

... laat ook maar.
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

25-10-2011 13:51

Als iemand flink gebeten wordt door een hond kan ik me voorstellen dat iemand een hekel aan honden heeft.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

25-10-2011 14:22

Hmm nee meer aan de eigenaar, of aan de ouders in het geval van die jongen.

Gr.
©
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

25-10-2011 14:24

Net als mensen kan je honden niet over een kam scheren.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

25-10-2011 14:24

Ron maak van je hart geen moordkuil.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

25-10-2011 14:28

Douwe Bijlsma schreef:Ron maak van je hart geen moordkuil.


lol,eerst moet er gecensureerd worden, even later moet alles eruit gegooid worden ? :o :D

(neem het niet te serieus he (D)ouwe :wink: )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

25-10-2011 14:35

Tuurlijk, volbloed Nederlanders doen ook wel eens nare dingen, net zoals er ook prima Marokkanen zijn. Als je echter de cijfers weet, valt er niet zoveel meer recht te lullen wat krom is. En dat zie ik hier weer wel voorbij komen door theedrinkende linksdraaiende figuren. Kijk nou toch eens wat vaker naar de realiteit mensen, en niet naar individuele ervaringen, maar naar tendenzen. Ik noem nog maar een keer Opsporing Verzocht. Vooral de misselijkste, gewelddadigste en lafste misdrijven worden voornamelijk gepleegd door???
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-10-2011 14:40

Volbloed Nederlander?

Ook maar 500 geleden aan komen waaien hoor.

Stemadvies lees ik tussen de regels door. Mooi niet Kees.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

25-10-2011 14:40

Kees Verheij schreef: Vooral de misselijkste, gewelddadigste en lafste misdrijven worden voornamelijk gepleegd door???


mannen tussen de 16 en 26 ? :lol:

sorry hoor... ik kan er niks aan doen af en toe. :roll:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

25-10-2011 14:42

Kees V, natuurlijk bewijzen cijfers dat jij gelijk hebt.

Maar waar zie jij linksdraaiende theedrinkers die iets goed proberen te praten?

Of is dat ook wishful thinking.
Beetje bevooroordeeld vind je ook niet, Kees heeft gelijk dat zodra de politiek er bij komt het oordeel gekleurd wordt, of zie ik dat door een roze bril, of roos of tomaat.
Laatst gewijzigd door Douwe Bijlsma op 25-10-2011 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Vissen is een hobby, geen religie!
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

25-10-2011 14:43

Kees Verheij schreef:Vooral de misselijkste, gewelddadigste en lafste misdrijven worden voornamelijk gepleegd door???

Pedofielen. Autochtone Nederlanders.. :evil: :evil: :evil:
Kan een inbraakje/overvalletje echt niet tegenop.

Doewie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

25-10-2011 14:54

een rode bril denk ik dan hahahaha

tja, volbloed nederlander bestaat niet...

of je moet spaans/germaans/Angelsaksisch + alle halfbloedjes die NL rijk is bedoelen.

ik ben zelf blank met een kale kop, echter ben ik half surinaams.... ben ik nu NL of niet? :roll: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-10-2011 15:01

Ja Tja jij bent NL, waarom ? Omdat mijn voorouders zich niet konden beheersen, in een periode waarin jij en ik nog niet bestonden.

Het enige wat ik me niet voel is schuldig, aan wat mijn voorouders hebben geflikt.!!!!!! Terwijl vele dat anders zouden willen zien....
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

25-10-2011 15:04

Had dit onderwerp hier ook gestaan als een 86jarige Marokkaan een 17 jarige Nederlander (of belg of whatever) had doodgestoken en waren de reacties dan ook hetzelfde geweest? Ik betwijfel het.
Ik wordt misselijk van mensen die "net goed" roepen. Natuurlijk verdedigd de bejaarde man in kwestie zichzelf en hem zou ik ook niks kwalijk nemen, maar dat neemt niet weg dat het een drama is als iemand van 17 jaar op het verkeerde pad komt en daarbij om het leven komt.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

25-10-2011 15:07

Als het Polleke of Jean-Pierre geweest was die inbrak, had het hier ook niet gestaan.