inbreker 17 dood gestoken

Plaats reactie
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

31-10-2011 12:32

Tja, dan had je ze maar te eten moeten geven, Tja...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

31-10-2011 12:58

@ Ben,

jou snap ik ff niet :P ( misschien kan je me ff uitleggen wat je bedoelt??? :o )

@ Mitchell,

Jij snapt mij weer niet :wink: :lol:

weet eigenlijk ook niet of ik er serieus op in moet gaan , jou kennende 8)

oppervlak + aantal = territoriumdrift ( toch gehapt he ! :D )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

31-10-2011 13:52

was een kleine link naar dat we niet altijd even aardig tegen elkaar zijn hier en aangezien jouw stukkie ging over het opeten van elkaar(woestijnratjes) kwam ik daar zo op.
geen nare bedoelingen mee.
Vis is vis
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

31-10-2011 14:08

ben scholten schreef:was een kleine link naar dat we niet altijd even aardig tegen elkaar zijn hier en aangezien jouw stukkie ging over het opeten van elkaar(woestijnratjes) kwam ik daar zo op.
geen nare bedoelingen mee.


lol :lol:

snapte er helemaal niks van :wink:

PS,van mij mag je ,met een beetje ketjap,knoflooksaus en sambal smaakt alles (zelfs ik) :o :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Jan van Dijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 01-11-2011 19:07

01-11-2011 19:16

'Gerechtigheid..
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-11-2011 08:54

Wat een retarded reactie
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

02-11-2011 10:35

Alles wat niet jouw mening is, is retarded hè Douwe?
Vis is vis
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-11-2011 10:46

Nee Ben gelukkig niet, alleen de stompzinnige single opmerkingen als gerechtigheid.
Als iemand iets motiveerd en ik ben het er niet mee eens mag en zal ik het melden.
Ik respecteer het dan ook al lijkt het niet zo, alleen discriminatie zonder enige vorm van motivering respecteer ik niet.

Daar ben jij het toch ook niet mee eens mag ik hopen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

02-11-2011 11:47

Nou Douwe ik word wel vaker voor iemand uitgemaakt die discrimineerd (op dit board) maar zie niet in wat hier discriminerend aan is.
Omdat het geen Belg maar een allochtoon betreft?
Ik vind het gerechtigheiddat die man zichzelf verdedigd heeft.
Dat de jongen is overleden is misschien spijtig maar heb er geen medelijden mee.
Je heb gewoon af te blijven van andermans spullen.
Vis is vis
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

02-11-2011 11:51

Douwe Bijlsma schreef:Wat een retarded reactie


Tsja, volgens mij is het wel duidelijk wat Jan bedoeld.
Kort maar krachtig toch ? Jan vind het gerechtigheid.

Jammer voor zo'n knul, maar: als hij een avondstudie zou volgen i.p.v. het beroven van bejaarden had het vast niet gebeurd (denk ik)... Dat een menigte daarna boos de straat op gaat zegt wel wat over de 'mindset' van deze mensen.

Groetjes,

Michiel Pilaar
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

02-11-2011 13:05

@Ben, discrimineren betekend niets meer en niets minder dan onderscheid maken of iets uitsluiten.
Ik doe het dus zelf ook misschien een geruststelling voor jou.

Ik stop nu deze discussie maar heeft al veel teveel aandacht gekregen hier.
Is voor wat mij betreft achterhaald door diverse andere retarded zaken tegen bejaarden hier in eigen land.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

02-11-2011 22:11

Jammer van zo'n knul pilaar??? Jammer dat die man op zijn 86e nog moet vluchten uit zijn huis omdat een stel van die kut buitenlanders weer de straat op moeten om te rellen omdat 1 van hun relmaatjes doodgestoken word terwijl hij een bejaard echtpaar overvalt. Slechte zin grammaticaal gezien maar je snapt me wel. Opgeruimd staat netjes en degene die de straat op gegaan zijn moeten ook de kogel krijgen, simpel en terecht.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

03-11-2011 00:47

Nou dat is misschien dat wel een beetje bot gezegd.
Ik heb ook niet per defintie een hekel aan buitenlanders, maakt me geen reet uit al is iemand paars of groen maar mensen met een andere cultuur hebben nu eenmaal meer de neiging om de straat op te rennen met zijn allen. Kijk maar naar allom bekende feestvierende toeter turken met een wk of ek voetbal. Maar ik vind dat als iemand bij een bejaard echtpaar binnenvalt en komt te overlijden, risico van het vak he. Maar als mijn kinderen dan de straat op zouden gaan om te demonstreren, dan zou ik toch even de dokter bellen want dan klopt er iets niet.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

03-11-2011 06:23

neef ik snap je maar de vergelijking is niet de beste.
ik ga ook toeterend de straat op als nederland gewonnen heb en dan kom ik allemaal andere toeterende nederlanders tegen.
:D toettoet :D
Vis is vis
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

03-11-2011 06:24

lees: voor ipv van

Sleepspoor getrokken in de green valley Neef?
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

03-11-2011 08:49

Die snap ik niet Klaas maar dat is niets nieuws.

Okee Ben ik zal het anders formuleren, Marrokanen in Culemborg en de voorsteden van Parijs...klinkt iets bekender zeker?
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

03-11-2011 10:33

Jammer voor is in mijn ogen meer overdrachtelijk en eigenlijk vind je het helemaal niet zo jammer. Vaak gevolgd door .. maar

Jammer van is meer dat je het echt erg vindt.

Jij ging iets doen met een natte bek enzo...


http://nl.wikipedia.org/wiki/St._Patrick's_Day

tja:

Afbeelding
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

03-11-2011 10:48

Je wenst natuurlijk niemand dood (ik iig niet), maar ik kan me voorstellen dat je na 5 inbraken letterlijk en figuurlijk eens het heft in eigen handen neemt.

Of die knul nou allochtoon of autochtoon is verder geheel irrelevant daarvoor. Of het eigen schuld is, of dat de jongen misschien door armoede of schulden ofzo daartoe is gedreven weet ik niet, doe ik dus ook geen uitspraken over.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-11-2011 11:35

Ik ben er haast zeker van dat Michiel dit in overdrachtelijke zin bedoelde. Althans zo lees ik dat wel.

Verder was de oorsprong van het bericht "De Telegraaf" en blijkt het enigzins gekleurd.

Uit andere berichtgeving komen wat andere details naar voren. Doet er niet toe, het feit heeft plaatsgevonden. Een 16-jarige was met een vriendje van plan de kluis van een ouder echtpaar te beroven, waarbij hij een messteek van de 84-jarige bewoner heeft opgelopen. Ze zijn gevlucht, waarna de 16-jarige aan de messteek is overleden. Hangende verder onderzoek is de 84-jarige niet in hechtenis genomen. Vervolging hangt van de uitkomst van het onderzoek af.

Een oproer heeft niet plaatsgevonden. Op de dag zelf waren er veel toekijkers, die het niet altijd met elkaar eens waren, maar de rust is 's avonds teruggekeerd en er zijn geen rellen of protestacties geweest.

Zover een samenvatting van verschillende bronnen. Een verder vervolg kon ik niet vinden.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

03-11-2011 13:41

Ik vermoed een nieuwe rage in Belgie...



Juwelier schiet jonge overvaller dood in Esneux
KaartgegevensKaartgegevens ©2011 Google, Tele Atlas - GebruiksvoorwaardenKaartgegevensSluitenKaartgegevens ©2011 Google, Tele Atlas

Kaart
TerreinSatelliet
45°HLN update In Esneux, bij Luik, heeft een juwelier een overvaller doodgeschoten. De overval gebeurde iets voor 19 uur. De juwelier, die zijn winkel in Tilff heeft, kwam op dat moment thuis aan met zijn auto. Toen hij zijn huis wou binnengaan, werd hij overvallen door twee jonge mannen geboren in 1992. Ze hadden hem achtervolgd vanaf zijn winkel.

De juwelier, die gewapend was, vuurde op één van de overvallers. Ze sloegen allebei op de vlucht, maar één van hen stortte na enkele meters neer. Hij overleed ter plaatse. De politie nam het wapen van de juwelier in beslag en het parket stapte ter plaatse af. De juwelier werd verhoord door de gerechtelijke politie van Luik.

Uit de eerste vaststellingen blijkt dat de 67-jarige juwelier niet wist of de overvallers gewapend waren. Hij schoot vijf keer in de richting van de daders. Het duo was al bekend voor diefstallen, en had een dossier bij de jeugdrechter.

Een dag na de feiten is ook de tweede verdachte teruggevonden. Hij verblijft momenteel in het ziekenhuis waar hij onder politiebewaking staat. Hij wist aanvankelijk te ontkomen, maar trok in de loop van de nacht voor verzorging naar een ziekenhuis. (belga/tma)
02/11/11 21u15

:o :o

Een juwelier uit het Vlaams-Brabantse Alsemberg, een deelgemeente van Beersel, heeft vanmorgen de daders van een ramkraak op zijn zaak op de vlucht gejaagd. Dat meldt de Beerselse burgemeester Hugo Casaer. Minstens een van de overvallers is daarbij gewond geraakt, maar voorlopig konden de overvallers nog niet opgepakt worden. Ze zouden slechts een beperkte buit bemachtigd hebben.

De ramkraak op de juwelierszaak in de Sanatoriumstraat vond plaats rond 10 uur. Toen reden minstens twee mannen met een gestolen wagen in op de etalage van de juwelierszaak. Eenmaal binnen begonnen ze juwelen bijeen te graaien, maar de daders werden verrast door de juwelier die hen met een mes te lijf ging. Zeker een dader liep daarbij verwondingen op. De overvallers kozen daarop het hazenpad op een motorfiets.

Veel bloed
De opgeroepen politie kamde de buurt nog uit, maar kon de daders niet meer terugvinden. Nochtans zou uit de teruggevonden hoeveelheid bloed blijken dat de gewonde overvaller geneeskundige hulp nodig heeft.

Zwaar onder de indruk
De lokale politie van Beersel en het labo van de federale gerechtelijke politie doorzochten de juwelierszaak naar sporen van de daders. Ook de gestolen wagen waarmee de deur was ingebeukt, werd onderzocht en in beslag genomen. De juwelier en zijn echtgenote bleven bij de overval ongedeerd, maar zijn wel zwaar onder de indruk, volgens burgemeester Casaer. (belga/kh)
02/11/11 13u48

:o :o :o
Quo Vadis
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

03-11-2011 15:01

dat krijg je met een falend rechtsysteem.

moeten ze met hun fikken maar van andermans eigendom afblijven en jusitie zou zich eens achter de oren moeten krabben...

naar mijn idee zouden ze hele grote gevangenissen moeten bouwen met een zooi fabrieken er aan vast,en krijgen ze de keuze of 23 uur per dag in je cel ,of 8 uur per dag werken voor de staat en de avond in groepsverband mogen doorbrengen en bijv. tv/film kijken of een spelletje doen.
verder voor delicten vanaf nu altijd de max oplegbare straf opleggen.
wordt een stuk rustiger op straat en de staat verdient er ook nog eens aardig aan.
volgende stap belastingen voor de burger iets verlagen :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

03-11-2011 15:40

Michel for president........
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

03-11-2011 16:13

Bouke Langius schreef:Michel for president........


neeuh... ik pas bedankt :D

ik durf mn vingers niet te branden aan dit land... denk dat ik meer beveiliging als Wilders nodig zal hebben :lol:
maar dat gevangenen de staat geld op kunnen leveren ipv enkel geld kosten is wel beter,en zodra je berecht wordt voor zware delicten ,verspeel je ook gelijk je rechten naar mijn idee.
van mij mogen ze ook best 1 a 2 euro krijgen per dag hoor voor hun geleverde diensten, kunnen ze een zak chips kopen of zo..

8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

03-11-2011 16:26

Dat laatste, van die 1 à 2 euro ben ik niet met je eens Michel. Krijg je weer dat werkeloze proberen de cel in te komen, omdat ze dan wel iets verdienen. Overigens geen gek idee, mensen in de bak laten werken.

Gr. Patrick :wink:
Boeruhhhhhhhhhhh
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

03-11-2011 17:31

michel Tja schreef:dat krijg je met een falend rechtsysteem.

naar mijn idee zouden ze hele grote gevangenissen moeten bouwen met een zooi fabrieken er aan vast,en krijgen ze de keuze of 23 uur per dag in je cel ,of 8 uur per dag werken voor de staat en de avond in groepsverband mogen doorbrengen en bijv. :



Kortzichtige reactie michel.
Als je iets langer zou doordenken dan zou je beseffen dat door die mensen te laten werken andere mensen geen werk hebben. Immers die fabrieken/werkplaatsen zouden oneerlijke concurrentie vormen tegenover gewone bedrijven die wel loonkosten moeten betalen. Als dit ingevoerd zou worden, ben je waaarschijnlijk de eerste om te roepen dat de overheid weer faalt..... kut he de realiteit?
Neemt niet weg dat dit soort gasten met hin klauwen van andermans spullen af moeten blijven. Dat ze naast hun straf, de schade plus een schade vergoeding moeten betalen aan hin slachtoffe, en geen recht zouden moeten hebben op een uitkering zolang ze in de gevangenid zitten