Sander's Hengelsport

Gebruikersavatar
Ricardo vd Dag
Berichten: 143
Lid geworden op: 09-08-2010 17:08
Locatie: Makkum (fr)

21-09-2011 19:41

Ricardo vd Dag schreef:iemand toevallig een idee hoe ze zijn met online bestellingen en bezorgen? :roll:
als dat net zo gaat als bij Raven, heb ik begin volgend voorjaar de helft van de bestelde spullen wel in huis denk ik... :lol:


even een update;
vanmiddag werd ik gebeld door de eigenaar van de winkel met de mededeling dat de ringswivels van Piet Vogel (die ik oa. besteld had) niet meer voorradig waren. Hij belde op om te vragen of het goed was of 'ie er een pakje van Fox in deed en bij goedkeuring zou het vandaag op de bus gaan.. ;)

we wachten af! :)
PR: 28 pond, 94 cm

De lijn breekt pas als het geduld van de visser op is......
marc gerritse
Berichten: 11
Lid geworden op: 26-08-2011 21:23

21-09-2011 22:03

ben vanmiddag even bij hengelsport utrecht geweest wat een verademing alles overzichtelijk en schoon. En een giga assortiment en nog voorraad ook, ik heb me snoepwinkel gevonden. toppie
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

22-09-2011 10:33

Ben afgelopen weekend in Ridderkerk geweest. Idd. niet alles op voorraad.. De helft van t aankoopbedrag in waardebonnen maakte dat ,voor mij, weer goed. Zwager kocht pro-line 160 boot, 495 eurie en de helft terug in waardebonnen, - pettig :wink:
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

26-09-2011 18:20

Vandaag even in Ridderkerk geweest voor een katapult en werppijp.
Meeste was op voorraad,zag er allemaal netjes uit geen legen vakken etc etc.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Hans ter Haar
Berichten: 389
Lid geworden op: 22-02-2007 10:30
Locatie: Tricht

26-09-2011 20:15

Ja ook in Utrecht geweest, na een net zoals in dit topic eerder aangegeven tegenvallend bezoek in Maarssen. Nou ga ik altijd voor de persoon en niet voor de winkel, dus bij Sander weer in goede handen.....

Afbeelding

Afbeelding

Tja zo was het ruim een half jaar geleden ook in Maarssen,
Rij nu voortaan een stukkie door :wink:
Experience……
Is not what happens to people.
Its what people do
With what happens to them.

http://www.vismaten.nl
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

27-09-2011 07:58

Ja, die lange heeft het aardig voor elkaar daar met hengelsport Utrecht! :D Mooie winkel en volop kwaliteit spul voor een nette prijs!
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

28-09-2011 08:52

niet alleen is het een zooitje,maar de prijzen zijn ook behoorlijk aan de hoge kant in vergelijking
met andere winkels soms zo'n 100 euro duurder. :o :-? :-?
groeten nico
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

28-09-2011 10:41

Ik heb geen klagen via de online bestellingen bij sanders, hoe het in de winkel is, geen idee kan ik helaas niks over zeggen.
Maar ondanks dat ik eigenlijk alleen in het begin hier ooit een aantal bestellingen heb gedaan is het bericht hierboven ook 1 van de redenen waarom nu niet meer.

Momenteel doe ik gewoon mijn bestellingen bij Hareco Hengelsport prijzen zijn strak en ze hebben gewoon Giga veel materiaal voorradig en zo niet wordt en is dit erg snel weer aanwezig en kan het als nog je kant op komen. De winkel zelf vind ik persoonlijk erg gezellig en de mensen zijn daar open en sociaal en bereid om je echt op weg te helpen of om je vragen te beantwoorden. Voor mij zowel online als winkel een top winkel en doe hier dan ook mijn aankopen................

Aanrader online dus, HARECO EN SANDERS>>>>>>winkel aanrader HARECO puur omdat ik sanders winkel niet goed genoeg ken>

mvg: jan :wink:
Deseree

29-11-2011 12:43

hebben jullie Larh hengelsport al geprobeert in utrecht?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

29-11-2011 12:49

Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

29-11-2011 13:38

Kliklijn bellen....
Quo Vadis
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

12-12-2011 15:59

Die indruk wekt t wel iig..
lorain bakker
Berichten: 27
Lid geworden op: 20-03-2007 20:02
Locatie: enkhuizen

26-01-2012 17:03

even het stof er af halen.
ik wou in dec met de eindjaarsactie nieuwe hengels kopen.
De gene die ik wou hadden ze niet meer.
Nu zouden ze die voor me bestellen aangezien ik ze al had betaald.
Bestelling is gedaan op 22 dec vervolgens is het nu 26 januari heb ze tussentijds gemaild of er al wat bekent was over de levertijd. krijg ik een mail terug dat ze in bestelling zijn bij de groothandel en zodra ze meer weten van de levertijd krijg ik bericht.
wacht nu totaal 5 weken en weet nog niks. is dat normaal om zo lang te wachten??
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

26-01-2012 19:10

Mijn ervaring is dat als zij een actie houden hun voorraad vrijwel altijd nihil is. Volgens mij hebben ze geld nodig en bestellen ze dan pas bij de groothandel. Zullen wel krap bij kas zitten en/of de groothandel levert hen niet (veel) meer zonder dat het gelijk betaald wordt. Dus betalen voordat bekent is of het op z'n minst op voorraad is... dat riekt naar problemen :-(.
Laatst gewijzigd door Kees Ouwehand op 26-01-2012 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

26-01-2012 21:11

Toch vervelend als je een paar honderd euro neergeteld hebt, en ze gaan failliet.
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

27-01-2012 00:39

Of het eea. niet heb zien aankomen en een klantenpas in je bezit hebt met paar honderd euries erop.. :wink:
Mark Finden
Berichten: 51
Lid geworden op: 25-05-2010 08:55

28-01-2012 18:19

Ik had daar de rx set besteld, maar ook niet leverbaar. Heb het geld terug gevraagd. Dat heeft ook 2,5 week geduurd.. Na een paar x bellen had ik het met de laatste x eindelijk terug.

Mijn 1ste ervaring zeer slecht! Mijn mening is dan ook, vraag het geld terug en ga bij een andere zaak langs. Misschien iets duurder, maar wel betere service. Ik vind dat goede service ook betaald mag worden!

Grts,

Mark
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

28-01-2012 18:25

Dat heb ik bij Sanders ook gehad. 3 weken wachten! Ach voortaan gewoon langs gaan,dan weet je wat je hebben kan of juist niet! Zeker in deze tijden. (Winter tijd)

Verder niks mis met Sanders!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Eric Romijn
Berichten: 166
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00

24-05-2012 13:53

Goedemiddag,

Mijn buzz-bar en katapult van fox waren stuk dus ik hun gemaild en die zeiden breng hem naar de winkel waar je komt en die sturen hem wel op voor je.
Dus ik eind april naar sanders met de mail erbij en hun zouden hem op sturen, ik zei nog hoop dat ik hem over 5 weken terug heb dan ben ik een week vrij en wil een paar dagen vissen.
Echter nu bel ik gisteren op en kreeg te horen dat ze nog daar lagen de vertegenwoordiger was nog niet langs geweest, ik ga hem nu direct bellen voor je.
Dus ik vandaag maar gebeld met Bas en die zei euhhhhh euhhhh hem nog niet te pakken gehad en ik kan niets voor je doen.
Ik vroeg hem waarom hij de vertegenwoordiger pas ging bellen op het moment dat ik pas hem belde, was het niet beter geweest om na een week of zo de vertegenwoordiger te bellen?
Bel volgende week maar terug dan is de gene die erover gaat terug dan zal ik het met hem erover hebben.
Maar toen ik het spul bracht zei hij we sturen het op stond ook in de mail en vroeg hem ook waarom dit niet gebeurd was en weer de zoveelste euhhh euhh en bekende stilte viel.
Ik kan nu niets voor je doen bel volgende week maar terug was het antwoordt.
Ik vroeg hem of ze zo set op voorraad hadden maar nee hoor die moest besteld worden en u raad het al dat kon pas als de persoon volgende week terug was.
Ongeloofelijk dit!!!!

Wederom Sanders Maarssen goede service!!!!.
Baal wel ik heb al weinig tijd ben volgede week vrij heb de buzz-bars nodig om met mijn rod-pod op de steiger te zitten, had ik deze week al voorgevoerd.
Het laatste is hier nog niet over gesproken en ze zijn weer en klant kwijt!!

GR

Eric
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

24-05-2012 20:31

Als er iets is waarmee het nog gerechtvaardigd is om een fysieke winkel te hebben, dan is het service/advies. En als je juist dat niet doet..
Shift-delete met zo'n winkel. Kwestie van aftellen voor hun op die manier lijkt me.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

24-05-2012 22:50

Ik ken de echte Sander niet, maar het moet je toch wel aan je hart gaan als winkels die jou naam dragen zo naar de klote geholpen worden. Enkele maanden geleden in Ridderkerk geweest en echt nog nooit z'n teringbende in een winkel gezien, echt kansloos. Daarin tegen was ik onlangs in de buurt van Hengelsport Utrecht, zover ik weet is deze winkel van Sander en trof daar een plaatje van een winkel aan. Zo netjes en overzichtelijk echt een compliment waard. Alles goed gevuld en ik ben toch een aantal leuke artikelen tegen gekomen die je in standaard winkels niet tegen komt. Heb er ook veel lood gekocht, zeer groot assortiment hier in. Ga zo door mannen.
Let op slagboom !
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

25-05-2012 16:30

Was laatst bij een bedrijf wat ooit Sanders heerhugowaard was. Waarschijnlijk zijn ze daar in de problemen gekomen en hebben ze daar de naam moeten veranderen of doorstarten. Toen ik daar binnen was schrok ik een beetje, erg leeg allemaal, klein assortiment en lege rekken.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

26-05-2012 07:47

Bjorn Schoenmaker,

Ik neem het niet snel op voor een leverancier, maar wat is "laatst"?
De laatste weken is de gehele voorraad in Heerhugowaard weer aangevuld en hebben ze nagenoeg alles zeer netjes voor elkaar.
Sterker nog de mannen die er nu rondlopen hebben blijkbaar een lesje dienstverlening gehad in de tussentijd. Ik kom 'laatst' binnen lopen en vraag, tegen eigenlijke beter weten in, of ze nog een 3 delige pen hengel hebben. Tot mijn verbazing hadden ze net eentje binnen gehad en die werd meteen gehaald, uitgepakt en we hebben het er even goed over kunnen babbelen. Enfin jullie raden het al, ik liep met de hengel in mijn handjes de winkel weer uit. Mijn vismaten wilden beiden ook zo'n hengel en die heb ik dus voor ze besteld bij Hengelsport Heerhugowaard niet alleen kreeg ik ze voor dezelfde aanbiedingsprijs, maar ik werd echt METEEN gebeld toen ze binnen waren.

Dus ik ben weer zeer content met de ommezwaai!

M.b.t. de klantenkaart, die van mij werd ingenomen (bij Hengelsport Heerhugowaard) en er schijnt een afspraak te zijn met Sander's Hengelsport dat de waarde van de kaarten omgezet gaat worden in algemene tegoed bonnen. Ik heb geen idee of Sanders zich aan zijn woord gaat houden, maar ik ga ervan uit dat ze dit gewoon wel doen. Dus voor een ieder met die kaarten ......... niet geschoten is altijd mis.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

26-05-2012 09:07

Ik ben gister nog eventjes in Heerhugowaard langs geweest.
Het ziet er zeker netjes uit en komt goed over.
Ze zijn sinds verleden week heropend na een overname.
Dus ze hebben nog niet alles in huis en zoiets moet je ook opbouwen.
Daar moet je de eerste half jaar a jaar doorheen kijken.
Voor mij is belangrijk dat het klantvriendelijk is en dat zit daar zeker goed.

Bjorn Schoemaker een paar weken geleden zaten ze nog in de afhandeling van de overname.
Dus dan is het zeer logisch dat de toko bijna leeg is.
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

26-05-2012 11:59

Was er begin deze week...