Ere & Eerste divisie 2011/2012

Plaats reactie
Gerrit Hees

18-10-2011 16:07

Hahahah Harald jaloers? Historie is niet te koop knoop dat maar in je oren ;) Maar ik begrijp het wel hoor dat het lastig te verkroppen is dat je met oliecentjes niet een van de bekenste clubs van de wereld kan worden. En over dat beursgenoteerde , daar is geen ene Ajax fan blij mee.. Jullie daarin tegen juichen de oliecentjes toe. Maar goed gelukkig hebben we een andere beleving en kan ik er wel van genieten als ik de Cl tune weer in de ArenA hoor ook al weet ik dat we er niets te zoeken hebben ;)
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

18-10-2011 16:42

Gerardo Heezen schreef:Vind jij. Ik vind dat het voetbal kapot gemaakt wordt door suikeroompjes die een club opkopen en er een berg geld insteken. Maar ja als jij blij bent dat jou clubje zijn identiteit verliest door wat oliecentjes jou keus. Ik zou mij zelf alleen huilend omdraaien als het ooit mocht gebeuren bij Ajax.


Wat ik hier over kwijt wil is het volgende:

Als meneer Jordania serieus was genomen door Heerenveen, Twente, Feyenoord of Roda JC dan was 1 van die clubs nu eigendom van hem, hij is niet meteen bij Vitesse terecht gekomen.
Als meneer Jordania niet gekomen was, was er in Arnhem waarschijnlijk tijdens dit seizoen of in ieder geval aankomend seizoen geen betaald voetbal meer geweest.
Meneer Jordania baanbrekend werk verricht niet alleen blind kopen, er staan elke wedstrijd 6 a 7 Nederlanders opgestelt.
Zonder meneer Jordania was er geen nieuw trainingscomplex gekomen.
Zonder meneer Jordania er veel mensen hun wekelijks plezier waren kwijt geraakt
Zonder meneer Jordania er veel mensen hun baan waren kwijt geraakt.

Clubs dit op dit moment in financiele nood verkeren graag iemand als meneer Jordania binnen halen.

Er zijn altijd uitzonderingen maar volgens mij hebben zelfs Ajax als PSV toch 2 grote clubs uit Nederland al aan de rand van de afgrond gestaan.

Ik ben geen familie van Jordania, maar je moet mensen pas achteraf afrekenen op wat ze gepresteerd hebben en niet van te voren. Verder ben ik van mening dat Vitesse niet te hoog van de toren moet blazen, eerst zien dan geloven.

Een ding is duidelijk ze maken stappen vooruit.
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

18-10-2011 18:59

Gerardo Heezen schreef:Hahahah Harald jaloers? Historie is niet te koop knoop dat maar in je oren ;) Maar ik begrijp het wel hoor dat het lastig te verkroppen is dat je met oliecentjes niet een van de bekenste clubs van de wereld kan worden. En over dat beursgenoteerde , daar is geen ene Ajax fan blij mee.. Jullie daarin tegen juichen de oliecentjes toe. Maar goed gelukkig hebben we een andere beleving en kan ik er wel van genieten als ik de Cl tune weer in de ArenA hoor ook al weet ik dat we er niets te zoeken hebben ;)


Historie kun je inderdaad niks kopen, maar je hebt er ook niks aan of wel?
Of denk je dat ze in Madrid denken“ o o. We moeten tegen Ajax, die hebben 199 jaar geleden een paar de Europa cup 1 gewonnen, dus die zullen wel goed zijn“. Dacht het toch niet, Ronaldo houd gewoon lekker de bal 20 keer hoog om te illustreren hoe ze over Ajax denken....
Dan even naar het heden, het is toch vreemd dat wanneer je de grootste begroting hebt van Nederland, er 7 jaar over doet om weer eens kampioen te worden.
En dan te bedenken dat ze de laatste jaren alleen clubs slechter gemaakt hebben, door hun beste spelers te kopen. Iets wat ik steeds meer ga denken of dat ook niet is gebeurd bij Theo Janssen, alleen maar gekocht om Twente zwakker te maken, echt jammer.......


Gradus....
....................
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

18-10-2011 19:03

gradus de nederlandse clubs kunnen het gelukkig niet meer bij ons de beste spelers voor een appel en een ei wegroven heerlijk gevoel is dat eindelijk
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

18-10-2011 22:42

Niet slecht voor zo'n beursgenoteerd bedrijfje, waarvan het bestuur rollebollend over straat gaat, en waar behaalde resultaten uit het verleden niet tellen.

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Nu zondag maar even die roaches weer op hun plekkie zetten, dan is mijn week weer goed.

Hé Sjoerd.!!!!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-10-2011 22:46

Mooie wedstrijd!
Deden ze het altijd maar zo ;)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

18-10-2011 22:50

als ik dan toch iets wil zeggen over die wedstrijd van vanavond, het was echt een wedstrijd om aan je doelsaldo te werken jammer dat ze die scherpte nog misten het had zeker 6-0 kunnen worden!
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

18-10-2011 22:58

gradus scholtens schreef:We spreken elkaar vanavond wel weer om ongeveer 23.00uur hahahhaha



.......






















:wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

19-10-2011 09:16

Jan Witter schreef:Nu zondag maar even die roaches weer op hun plekkie zetten, dan is mijn week weer goed.

Hé Sjoerd.!!!!!!!!!


Ik hoop dat je alsnog op de valreep een on-ge-lo-fe-lij-ke kutweek krijgt Jan!!!!!!
Wel een verdiende overwinning trouwens, gefrcttt, gfvlccctr. Lukt me niet, sorry :wink:
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

19-10-2011 09:45

Nee Gradus Vitesse heeft echt recht van spreken zeg.
Pfffff Vitesse is ook echt lekker bezig in de Europa cup.
Vooral die behaalde kampioenschap was zeer indrukwekkend.
NOT

Zolang jullie nog niet eens een pakje bona hebben gewonnen heb je niet eens recht van spreken.
En dat in het verleden behaalde successen daar profiteert Vitesse ook nog steeds van mee hoor.
Net zo goed als van de successen van Psv en Feyenoord.
Zo heeft het Nederlandse voetbal naam gemaakt en toen kwam de naam vitesse echt niet in de geschiedenisboeken voor.
Alleen in 1972 geloof ik toen ze verloren hadden met 12-1 van Ajax.
Ook een succes uit het verleden geef ik gelijk toe.
Maar dat is altijd beter om te lezen dan dat je zoveel keer gedegradeerd bent.
Want verder dan dat is je clubbie echt niet gekomen.
***
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

19-10-2011 09:54

Dat mag jij hopen Sjoerd, daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar ik ben bang voor je, dat het niet zal gebeuren voor je. :lol:

Ik zou niet weten wie ervan 010 zou kunnen scoren, die kwiedettie heeft alleen nog maar vanaf 11m gescoord, en B(ra)akkal scoort er ook niet stevig op los, het zelfde geldt voor El hamadi die heeft tot nu toe de bal 2x verkeerd geraakt. :wink: :lol:

@Bouke,

Het is allemaal kift van die mannen, en als ze zijn gedegradeerd, zijn de daarna wel weer gepromoveerd, dat is dan wel weer knap van die jochies.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-10-2011 10:03

Ineens weet ik waarom hele stadions zingen: ajax publiek, ajax publiek.
Dat zou om deze reden zijn, denken jullie ook niet? ha ha.
Is wel makelijk om fan te zijn van een club die de grootste begroting heeft van Nederland, die dan vervolgens 1x in de 7 jaar kampioen worden, Schandalig!!!!!
Misschien moeten jullie i.p.v. kopen om de tegenstander zwakker te maken, kopen om er zelf beter van te worden!!!
Vitessen heeft idd niet veel gewonnen, maar wat niet is kan nog komen en anders maar niet, blijf toch wel voor mijn cluppie hoor!!!
Wij zijn niet zo heel vaak gedegradeerd hoor Bouke!!! Maar ja, zoals ik al aangaf: ajax publiek.
....................
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

19-10-2011 10:09

relaxed mensen 8)

PS, ik ben fan omdat A: mn pa mij al meenam naar De Meer en het Olympisch vanaf mn 5de.. en B: omdat ik als engie Amsterdammer op internaat waar ik helaas vroeger moest wonen het nogal zwaar kreeg met 9 rotterdammers in mn groep en heb moeten vechten voor mn bestaan :wink:

Afbeelding
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

19-10-2011 10:11

Gradus Ik snap gerust wel dat je een hekel heb aan Ajax.
En ik heb een hekel aan dom gelul daarom reageer ik ook op je domme gelul.
Wordt nu maar eerst eens een keertje kampioen en trek dan pas een keer je bek open.
Kampioenen kampioenen kampioenen ole ole
***
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-10-2011 10:15

Michel,

Ben altijd erg rustig hoor, hahahah

Ondanks dat je op het internaat heb gezeten is het toch wel goed met je gekomen.
Dat is echt een pluspunt!!!!

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

19-10-2011 10:19

Gradus, je bent in ieder geval net zo vaak gepromoveerd als gedegradeerd.... :wink:

En je mag gerust een hekel hebben aan Ajax, daar heb ik totaal geen moeite mee, waar ik wel moeite mee heb is dat je mensen veroordeeld op hetzelfde gedrag als dat van jezelf, namelijk het uitdragen van je sympathie voor je cluppie. Ik snap die hypocratie nooit.!!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

19-10-2011 10:22

Jan Witter schreef:Dat mag jij hopen Sjoerd, daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar ik ben bang voor je, dat het niet zal gebeuren voor je. :lol:

Ik zou niet weten wie ervan 010 zou kunnen scoren, die kwiedettie heeft alleen nog maar vanaf 11m gescoord, en B(ra)akkal scoort er ook niet stevig op los, het zelfde geldt voor El hamadi die heeft tot nu toe de bal 2x verkeerd geraakt. :wink: :lol:


Blablablablablablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
En DAT is nu dus precies de reden dat ik dat ajaks toch zo’n ontiegelijke Tyf*sclub vind he! Gewoon alles eromheen al, brrrrrrrr…

Altijd maar praatjes voordat er ueberhaupt een bal getrapt is. Die hele houding al! Bah bah bah bah!! Wie er moet scoren? Vertonghen! In z’n eigen doel en dan precies in de kruising!! De hufter!
Altijd maar weer die praatjes, vreselijk, echt braakneigingen… ben even naar de plee..

Owja, :wink: :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

19-10-2011 10:28

En Sjoerd ben je nu weer een beetje opgelucht, en een kilo lichter.....!!!!! :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

19-10-2011 10:30

Ja, leeg.
Ga je nu weer beginnen dan?
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

19-10-2011 10:31

Dus alleen als je kampioen bent geworden, heb je recht van spreken?
O vandaar, Ajax publiek Ajax publiek ha ha ha.
Echt een hekel aan Ajax heb ik niet, vind het alleen zonde dat de club zijn filosofie ten onder laat gaan. en dat vervolgend de supporters andere clubs belachelijk aan het maken zijn, daar heb ik dus een hekel aan!!!!
Maar ach, kom ik toch weer op: Ajax publiek, Ajax publiek......


Gradus.....
....................
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

19-10-2011 10:36

Michel, ik heb zelf vanaf mijn 6de tot mijn 17de op een schippersinternaat gezeten in Amsterdam.
Dit kwam omdat mijn ouders binnenschippers waren.
Ik heb het daar wel naar mijn zin gehad want we zaten daar met zo'n 300 jongens en meiden. :D :lol:
Het grote voordeel was ook dat het vlakbij mijn clubbie was waar ik al vanaf mijn 3de jaar kom.
Pff ik bedenk me net dat ik al bijna 40 jaar bij Ajax kom, ik wordt echt een ouwe lul.
***
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

19-10-2011 10:42

Sjoerd Bonenkamp schreef:Ga je nu weer beginnen dan?


Nee hoor Sjoerd, ik zal proberen in de toekomst rekening te houden met Gradus z'n en jouw zwakke maag. :wink: :lol:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

19-10-2011 10:48

Nee Gradus je hoeft niet alleen kampioen te worden hoor.
Maar je moet wel wat gepresteerd hebben lijkt me voordat je een grote mond heb.
Anders lijkt het zo'n gelul in de ruimte.
Maar nog eventjes over het Ajax plubliek er zitten elke zo'n 50.000 mensen.
Dat zie ik bij jouw clubbie nog niet gebeuren.
Toen ze nog weleens wat presteerde zat het gelredome ook behoorlijk vol.
En tegenwoordig is het behoorlijk leeg en kan ik alleen maar zeggen zoiets van de pot verwijt de ketel iets...........
Laatst gewijzigd door Bouke Langius op 19-10-2011 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
***
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

19-10-2011 10:49

gradus scholtens schreef:en dat vervolgend de supporters andere clubs belachelijk aan het maken zijn, daar heb ik dus een hekel aan!!!!


Gradus.....

Tja Gradic,
Dat is het ook met ajaks. Zijn ook best Ajacieden waarmee ik prima overweg kan, maar inderdaad dat denigrerende doet mijn maag draaien.
Jan is ook helemaal geen verkeerde kerel hoor, maar zodra hij over voetbal begint krijg ik de neiging om m met beton aan zn poten te laten afzinken in z’n thuiswater. Maarja, zo creeer je weer een gevaarlijk obstakel he…

Jan Witter schreef:Gradus, je bent in ieder geval net zo vaak gepromoveerd als gedegradeerd.... :wink:


Amsterdamse humor? Zoja, lach ik toch een keertje mee... :lol:
Palmpje Jan?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

19-10-2011 10:52

Bouke Langius schreef:Michel, ik heb zelf vanaf mijn 6de tot mijn 17de op een schippersinternaat gezeten in Amsterdam.
Dit kwam omdat mijn ouders binnenschippers waren.
Ik heb het daar wel naar mijn zin gehad want we zaten daar met zo'n 300 jongens en meiden. :D :lol:
Het grote voordeel was ook dat het vlakbij mijn clubbie was waar ik al vanaf mijn 3de jaar kom.
Pff ik bedenk me net dat ik al bijna 40 jaar bij Ajax kom, ik wordt echt een ouwe lul.


ik luisterde niet en deed stoute dingen, dulde geen authoriteit van niemand deed mn eigen ding en hing de hele dag in het centrum met andere stoute jongens van mijn leeftijd (12 a 13 jaar) .... :roll: :lol:
toen in Apeldoorn gedumpt door de overheid voor 3,5 jaar

ach ja, zoals Gradus zegt het is allemaal goed gekomen en nog sterker , ik heb in die tijd meer geleerd als dat ik thuis had geleerd denk ik .

ff over Ajax haat,tja ik snap ergens wel dat Ajax gehaat wordt door zo een beetje de rest van Nederland,ik ben zelf zo een jaar of 10 meegegaan met alle wedstrijden (thuis, uit, europa etc. had een voorrangsuitkaart en zo.) en de aanhang en club kan nogal arrogant overkomen ja,en daar hebben ze verder ook schijt aan. maar eerlijk is eerlijk het komt wel van 2 kanten.ik weet nog dat we voor het eerst naar RBC Rosendaal gingen,wij zingen: ajax , ajax ,hun zingen RBC , RBC en ineens gaan ze hand in hand kameraden zingen... :-? en dan raar opkijken als er ineens 300 man doorflippen.... of een oefen wedstrijd in luik midden in de zomervakantie en meerdere verschillende supporters groepen (volgens mij waren dat Luik, KV Mechelen, Den Bosch en PSV ) spreken af om de "joden" te pakken,loop je daar na de wedstrijd en komen er allemaal mensen met wapens op je af... dan krijg je vanzelf ook een hekel aan iedereen... ook kan ik je zeggen dat je als ajax supporter nergens veilig bent in NL om die haat.dan moet je wel samen sterk proberen te staan.
iig ik geniet meer van vissen/gamen en chillen tegenwoordig en ga al sinds 2002 niet meer naar voetbal toe.en sinds 1999 niet meer naar houseparties. soms mis ik het wel , maar meestal niet eerlijk gezegd.meer dan genoeg meegemaakt in die jaren dat ik meeging.heb later als opa zijnde genoeg sterke verhalen voor mn kleinkinderen :lol: :lol:


Cheers 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(