Ere & Eerste divisie 2011/2012

Plaats reactie
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-09-2011 15:27

Bouke en je vrouw ook,

gefeliciteerd.

En Nick, gefeliciteerd met zo'n pa en ma
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

24-09-2011 23:36

Nou reserve Duitsers gefeliciteerd met het gestolen punt in de Arena. Veelal kan ik wel leven met een uitslag, maar in dit geval ben ik Afbeelding van die Pieter Vink god god wat heeft die man toch domme fouten als wedstrijden van Ajax fluit, ieder blind paard kan zien dat het geen buitenspel is. Maar die tukkers kwamen voor een punt en dat hebben met heel veel geluk binnen gehaald jullie kunnen weer een week met opgeheven hoofd naar je werk.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Tonnie Amelink
Berichten: 183
Lid geworden op: 06-02-2007 19:54
Locatie: La Bedchairyona

25-09-2011 00:46

Gefrusreerd ja? Zo goed was ajax nou ook weer niet, jullie hebben de match gewoon uit handen gegeven :roll:
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

25-09-2011 08:58

Ten eerste iedereen bedankt voor de felicitaties voor de geboorte van me zoon.

En nu maar ff weer over voetbal praten.
Als die blinde vink en zijn bedrijfspoedel niet voor buitenspel hadden gefloten had twente nooit meer terug gekomen in de wedstrijd.
In de 2de helft was twente wel beter en liet ajax zich te ver terugzakken.
Helaas dat je door een fout van de scheids punten laat liggen.
Maar daar in tegen als sulejmani de kansen wel benut had dan had je niemand er meer over horen klagen.
***
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

25-09-2011 09:25

Ach, 7 op de 10 wedstrijden worden door scheidsrechtelijke dwalingen beslist. Het is niet altijd leuk, als het tegen je is. Maar het leuke is als het in je voordeel is, hoor je vaak erg weinig. En heeft de scheids goed verloren. Als supporter van je eigen club,is een fout van een scheids, nooit leuk natuurlijk. Voor een neutrale voetbal kijker maak dat juist eem wedstrijd leuk. Uk heb niks gezien, dus kan niet oordelen, maar weet wel. Leuke uitslag, voor de competitie. Aangezien mijn club vandaag punten laat liggen in Kaasdorp, valt de schade dan weer mee !
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-09-2011 11:08

Tonnie Amelink schreef:Gefrusreerd ja? Zo goed was ajax nou ook weer niet, jullie hebben de match gewoon uit handen gegeven :roll:


Nee gefrustreerd ben ik zeker niet door voetbal, dat zal jij niet meemaken knul, en wij hebben niks uit handen gegeven de wedstrijd is gestolen met behulp van de scheids.........!!!!!!!!

Maar ik ben na het zien van dit alweer een stuk blijer toch weer een fraai doelpunt van een HELD.

De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

25-09-2011 13:29

@Jan. Reserve duitsers?
God god, die juden uit amsterdam altijd wat te mekkeren.
Volgens mij vertonghen gister zijn reactie: typisch fct doelpunt.
Misschien eens wat beter spelen de volgende keer...?
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

25-09-2011 13:59

Over fout van scheidsrechter gesproken, belachelijke rode kaart. Wat is graflul zeg die van boekel zeg !!! En we speelde best een leuke pot voetbal tot nu toe !
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-09-2011 15:36

Von Boekel is echt een idioot.

Goed zo FCT ;)
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

25-09-2011 15:38

Paul, ik denk dat Ajax ook iets te mekkeren heeft hoor. Ajax is vele malen beter dan Twente, dat de laatste tijd belabberd speelt. Maar op een of andere manier kunnen ze ook zonder Ruiz in de laatste minuut onterecht wat extra punten pakken. Dat het voor rust geen 3-0 was is meer geluk dan wijsheid geweest. 2-0 was het zeker weten, maar ja, Vink ziet het anders. Heeft er nu spijt van maar ja daar koop je niets meer voor.
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

25-09-2011 15:43

Ik vond Twente de 2e helft gelijk aan Ajax, denk aan de kans van Landzaat.
De fout van de scheidsrechter is natuurlijk schandalig mag niet gebeuren maar ja het gebeurde wel en je kunt het niet terug draaien.
Ajax heeft wel eens de knvb beker gewonnen door een doelpunt waarbij iemand 6 meter buitspel stond, dus gefeliciteerd FC Twente!!!
....................
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-09-2011 17:28

paul te wierik schreef:@Jan. Reserve duitsers?
God god, die juden uit amsterdam altijd wat te mekkeren.
Volgens mij vertonghen gister zijn reactie: typisch fct doelpunt.
Misschien eens wat beter spelen de volgende keer...?


Ach, ik zal het je even uitleggen Paul, wat ik bedoel met reserve Duitsers.

Dit is een voetbal topic, dat had je hoop ik wel begrepen, en Duitsers op sport gebied en met name voetbal, hebben altijd de kwaliteit/mazzel/geluk om aan het eind/blessure tijd van een wedstrijd het zo te draaien, dat een wedstrijd hun kant op kantelt. Net zoals zolang geroepen werd over Lucky Ajax, en nu over Twente gezegd kan worden, de afgelopen twee jaar bewijst Twente met zeer grote regelmaat dat een wedstrijd 90 minuten en een beetje duurt door daar vaak te scoren. Vertonghen zegt in mijn ogen dus niks verkeerds.

Jij vond Ajax dus 75 minuten lang niet beter dan Twente, dat is trouwens je goed recht hoor, maar het zegt zoveel over je, dat ik je eigenlijk niet serieus kan nemen. Twente heeft over de hele wedstrijd misschien 4 kansen/mogelijkheden gehad, ik denk dat Ajax iets meer kansen heeft gehad, en laten we het over het verschil in tijd in balbezit maar niet hebben dat was 65/35%.

Trek dus je lange tenen maar weer in, en wees niet zo snel beledigd de volgende keer als iemand iets zegt, probeer dan ook eens tussen de regels door te kijken.

Met vriendelijke groet,

Jan
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

25-09-2011 19:57

klote duitsers ook altijd met hun verkeerde humor, of wilde ik dat nou zeggen over nederlanders ach maakt niet uit ik ben de top 10 komen binnen denderen terwijl ik geen verstand van voetbal heb en ook niet van het vissen op karper hahaha

op naar aankomend weekend
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Kevin Hanegraaf.
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-08-2011 02:49

25-09-2011 20:25

Als Ajax verliest of gelijk speelt ligt het altijd aan een ander, altijd zo geweest! bijna elke club word in de Arena genaaid, zeker de wat kleinere clubs.
Want het ''GROTE'' Ajax mag natuurlijk geen punten verliezen van de KNVB
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-09-2011 20:40

Kevin Hanegraaf. schreef:Als Ajax verliest of gelijk speelt ligt het altijd aan een ander, altijd zo geweest! bijna elke club word in de Arena genaaid, zeker de wat kleinere clubs.
Want het ''GROTE'' Ajax mag natuurlijk geen punten verliezen van de KNVB

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

25-09-2011 21:07

Kevin Hanegraaf. schreef:Als Ajax verliest of gelijk speelt ligt het altijd aan een ander, altijd zo geweest! bijna elke club word in de Arena genaaid, zeker de wat kleinere clubs.
Want het ''GROTE'' Ajax mag natuurlijk geen punten verliezen van de KNVB



Jaja nu nog traantjes en het is kompleet. 8)

Gelijk spel dit weekend had anders kunnen zijn,en dat is niets meer dan de waarheid. :wink:

Open je ogen of hou je mond dicht,en ga meejanken met de club waarvoor je bent. :lol:

Cheers 8)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

25-09-2011 21:16

Kevin ga eens bij Pearl langs dan krijg je misschien een andere kijk op de wereld.
***
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

25-09-2011 21:28

En ook altijd zo lekker happen hé die ajacieden :wink:
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-09-2011 21:35

marco duvaloois schreef:En ook altijd zo lekker happen hé die ajacieden :wink:


Ja hoor Marco Afbeelding lekker hoor.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Tonnie Amelink
Berichten: 183
Lid geworden op: 06-02-2007 19:54
Locatie: La Bedchairyona

26-09-2011 01:50

Zal mij eens benieuwen of in de volgende wedstrijd van ajax het goedmakertje weer komt...
Want de scheids zat goed fout, eerlijk is eerlijk.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

26-09-2011 09:12

Ach, de scheidsrechtertjes….

Tranen (van het lachen) liepen over mn wangen nadat ik gisteren zag waarom die goal van Vertonghen werd afgekeurd. Ik gun dat die knul gewoon! Hahahahaha! Ik snap goed dat de ajaksieden goed kwaad zijn ja! Voor mij niks mooiers dan dat! Die grens kan overigens wel beter een ander vak kiezen!

Van Boekel is ook een bokkelul, maar Kelvin had zich op die plek op het veld ook gewoon in moeten houden. Goede wedstrijd, maar helaas geen punten.

Die bij RKC was ook niet best…
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

26-09-2011 10:25

Ja Sjoerd van jou kan ik het nog begrijpen, na wat onze Jan gezongen heeft over jullie, dat je dit zegt. Ja die scheids bij RKC is toch Bassie, die wordt gezien door de knvb als de beste scheids, ze vinden het alleen jammer dat hij openlijk heeft toegegeven Twente supporter te zijn, nu kunnen ze hem daardoor geen wedstrijden van Twente geven. Maar geen nood Bas heeft vrienden in het scheidsrechter korps............ :wink: Die veel voor hem over hebben. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

26-09-2011 10:40

Sjoerd,

Raak hem op zijn minst... hahahaha

Gekheid. Ik heb me prima vermaakt.

Dramadi leert het ook nog wel. Bal afpakken en gauw afgeven.

Enne de scheids had bij ajax gelijk. Vertonghen liep hinderlijk niet buitenspel.
It's okay 2 pay
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

26-09-2011 10:53

@Jan,
Ja, ach en zo blijft het spannend he!
Was een beetje ver heen gisterenavond :lol: , dus kon me net meer precies heugen welke scheids het ook alweer was. K*tcafe! :-? :wink:
Dat het Nijhuis betrof, verklaart weer een hoop….
Hoe was t in belz trws?

@Klaas,
Heb ook genoten en vond het een mooie pot! Alleen echt heel jammer van die rode kaart en gemiste kans in de slotfase.
En het voelde in de rust best lekker om weer eens bovenaan te staan.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

26-09-2011 10:59

Ik ga as donderdag naar de Belz..... Komt goed uit want hier is weer de twee jaarlijkse karper koppelwedstrijd komend weekend.

@ Klaas, houden jullie de ksn avonden komend seizoen niet meer in Rijsoord ?
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...