Tour de France 2011

Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

21-07-2011 22:51

Evans is in 'het pak gezet', zeg maar.
Contador kon het niet en Andy had al twee tempomannen vooruit om de gang er in te houden tussen de cols.

Evans gaat morgen en overmorgen een jasje uit doen.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
niels van gerven
Berichten: 285
Lid geworden op: 20-10-2007 10:21
Locatie: --

22-07-2011 19:55

Vond het wel meevallen met sensationeel.
Ajax

----------------------------------------
http://www.thecarpfamily.tk
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

22-07-2011 21:16

Ach ja Niels,
voor een negentigjarige is het sensationele er allemaal wel af..

Evans deed vandaag al een jasje uit, morgen nog eentje en de tour is binnen.
Andy won het vandaag op punten met ouwehoeren, schreeuwen en foeteren tegen Evans.Als je goed bent heb je zoiets niet nodig!
Zou hij soms al zenuwachtig worden voor morgen?

Vandaar, een mooie boeiende etappe vandaag.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

22-07-2011 23:20

Mooie etappe inderdaad!
Ook mooi om te zien hoe hongerig Hoogerland was, meteen vanaf de streep een démarrage plaatsen. Geweldig.
Die Hoogerland heeft inmiddels zijn agenda al weer vol staan met criteriums geloof ik :)
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

23-07-2011 17:33

Zo,
Evans heeft zijn tweede jasje ook uit gedaan.
Morgen in een geel shirtje naar Parijs.
Eergisteren reed ie ook al 2 minuten dicht in een klim van 12 kilometer, misschien dat Andy daarom gisteren zo zenuwachtig deed..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

23-07-2011 17:36

Andy schleck had gister moeten knallen en niet in het wiel van Evans moeten blijven. dan had hij de mogelijkheid.
Dusjah zenuwachtig of niet,verspeelde moeite.

Najah Evans heeft het ook verdient!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

24-07-2011 00:13

Verdient, weet ik niet. Weet wel dat hij goed in tijdrijden is. Het is niet mijn type renner. Maar een prachtige tour! En nu vakantie vieren.
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

24-07-2011 02:43

Zondag lol-dag.
Kan jij zelfs winnen op je OMA-fiets.

Overigens: Verdiende winnaar die Evans.
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

24-07-2011 10:37

Van Henk weet ik dat hij weet wat fietsen is, Leen daarintegen laat duidelijk zien dat hij nog nooit verder gefietst heeft dan naar het werk.
Je kunt wel zeggen hij had moeten aanvallen maar je moet maar kunnen.
Respect voor iedere wedstrijdrenner en zeker in de tour.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

24-07-2011 12:20

ik ben geen echte wieler kenner, maar wat ik altijd tegen mijn vrouwtje zeg, ik vind het sowieso een bovenmenselijke prestatie om in 3 weken zoveel km te fietsen en met zo'n gemiddelde snelheid, met of zonder doping...vergelijk het met bodybuilding, je kunt daar ook doping gebruiken, maar om mister universe te worden moet je meer kunnen dan een spuit in je reet gedrukt krijgen (kijk eens op youtube naar filmpjes van Ronnie Coleman, de grootste agent ter wereld) ...doping of niet, je moet er kei en keihard voor trainen, een spuitje hier of een pilletje daar maakt echt niet alle verschil....of denk eens aan die vent (weet zijn naam even niet) die elke dag een marathon heeft gerend, een jaar lang.....in mijn optiek doet doping in dat opzicht geen afbreuk aan zijn prestatie, doe het maar eerst eens na.....maar ja, wat weet ik ervan? Ik zou best willen dat er vissers doping bestond, zodat ik meer kon vangen en langer door kon gaan :wink:
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

24-07-2011 12:58

Het is makkelijk oordelen vanaf de bank op je rug liggend.

Ik heb zelf jaren gefietst en op is op niks aanklampen je word een eenzame fietser die de rest kleiner en kleiner ziet worden.

En wegfietsen van de rest :lol: dat gaat niet als je de kracht niet meer hebt.
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

24-07-2011 16:16

Ik moet zeggen dat ik ook nooit een fan van Evans was, maar sinds die man wereldkampioen is geworden is het echt een andere renner geworden. De Waalse Pijl met afstand gewonnen, een schitterende bergetappe in de Giro 2010, en deze tour op de mur de Bretagne. Hij heeft leren winnen en op de overwinningen die hij pakt valt niets af te dingen.

Het imago van wieltjesplakker kleeft nog steeds aan hem, naar mijn mening allang niet meer terecht.

Michael Boogerd sloeg gisteren in de avondetappe de spijker op zijn kop. Deze tour had een minimum aantal tijdritkilometers en een maximum aantal klimkilometers. Toch hebben de Schlecks, de knappe solo van Andy daargelaten (al kun je stellen dat de 2 minuten die hij daar overhoudt in het dal verspeeld zijn door de rest die naar elkaar zat te kijken) het verschil bergop niet kunnen maken.

Het beulswerk in de ploegentijrit, de zege op mur de Bretagne, de afdaling naar Gap waarin zelfs Sanchez zijn wiel niet kon houden, twee dagen in de bergen al het werk alleen opknappen en dan iedereen naar huis fietsen in de tijdrit: zeer terechte winnaar.

Groeten Christian
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!