CarpCity TV

Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

08-07-2011 23:24

Mourad Aviara schreef:Caroline, het is niet zo dat wij jou verplichten te kijken. Als antwoord op je vraag, de boodschap van dit alles: Een uur lang karper-entertainment, niets meer en niets minder. En de reden dat het CarpCity TV heet, is omdat het vanuit de website CarpCity komt, thats it. Wij willen niet, net zoals alle engelse dvd's, vijftigers en zestigers naar voren brengen, dit wordt vaak genoeg op youtube geplaatst. Ik verwijs jou hiervoor door naar de Filmpjeshoek, veel kijkplezier! Kijk anders ook even op http://www.carpcity.nl, daar staat een leuke film van een dril en een zestiger, namelijk het filmpje van Bas Stevens. Wij willen een soort sfeer creeeren zoals in de interview met Piet. Drils en vissen kan je genoeg vinden op youtube, gebruik daar de zoekfunctie maar. Succes. Commercie zit er ook in, als jij er niets in ziet zou ik zeggen klik het weg. Zoals ik zeg, dit is geen feedback wat jij geeft, maar lukraak dingen roepen zonder erover na te denken. Ik ga hier verder ook niet meer op in, als jij meer verwacht zou ik zeggen dat jij je verwachtingen maar aan moet passen. Je betaalt er tenslotte niets voor.

Commentaar geven is gratis, zoals ik al eerder zei als je je er echt aan ergert, betaal alles en wij maken afleveringen zonder commercie. Tot die tijd, druk dan ook niet op play.

Caroline, ik zal het even samenvatten: Dit is zoals het is, als het je boeit klik dan gerust op Play. Als het je niet boeit, kijk het gewoon niet. Met alle respect.

Wij hebben niks aan jouw commentaar, om redenen die ik in eerdere reacties aangegeven heb. Verder begrijp ik je standpunt wel, echter heb ik het gevoel dat je die van ons niet wilt begrijpen. Het geld moet ergens vandaan komen, en aangezien wij jullie niet willen laten betalen, zal het van commercie af moeten komen. Maar commercie is per definitie niet iets slechts, vraag me af waarom het als taboe wordt beschouwd. Op ieder website heb je banners staan, is hetzelfde. En er komen artikelen in voor die naar produkten refereren. En bij ons is het allemaal te zien op videobeelden, komt op hetzelfde neer. Zonder commercie zouden heel veel van deze grotere websites trouwens ook niet bestaan.

Verder wil ik iedereen nogmaals bedanken voor de positieve reacties. Het filmpje is meer dan 5500 keer bekeken en gelukkig zijn er maar enkelen die andere ideeen erover hebben.



Man man, tis maar een filmpje. Gezien je reactie op één kritische reactie kon je er wel eens heel veel belang bij zo´n filmpje hebben...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-07-2011 00:00

Er is ook helemaal niks aan de hand??
Caroline de Mooij
Berichten: 477
Lid geworden op: 20-11-2006 21:06

09-07-2011 18:29

Hoop dat in de volgende aflevering of minder reclame zit, of er anders mee word omgesprongen.

Succes met de maak van de tweede.

Groetuuh :wink:
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

09-07-2011 19:02

Theo,

Als je eens goed nadenkt hoeveel tijd, geld en moeite die gasten met zn 3en in de opnames etc etc. hebben gestoken is het niet zo heel erg gek dat Mourad zo reageert. En het was niet de eerste en enigste post die wel erg bekritiserend overkwam by the way. Zonder reclame kom je er niet! Dit was de allereerste aflevering dus voor iedereen nieuw. Misschien zijn er na deze afleveringen wel nieuwe deuren open gegaan of mensen overgehaald om mee te werken om het nog meer uit te breiden enz. Carptv uit de UK kan ook niet zonder reclame en de betalingen van kijkers. Ik kijk dat overigens weleens, en het is wel leuk dat zoiets nu ook in het NL is.

Misschien zien we in de volgende aflevering wel Jacco met zn smelly's &2B's staan, en gaan ze kijken hoe Kevin Diederen met zn opa pet aan het stalken is :P Zolang de nadruk wat minder op dat 020 gebied ligt is alles best 8)
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

09-07-2011 23:18

Loop niet zo te zei*en allemaal en ben blij dat er mensen zijn die zo iets willen maken.
Het engelse Carptv is echt geen haar beter hoor voor degene die het daar mee vergelijken.
Sommigen dingen heb je niks aan en van sommigen dingen steek je wat op , Thats life !!
En als zovelen al zeggen , als je het niks vind dan kijk je toch lekker niet.
Je bent toch niet verplicht om dat van JRC te kopen en dat van Piet Vogel en dat van Watersense ( zo nog ff een schepje erbovenop)
Ik vind het een tof initiatief en ben blij dat er eindelijk is een keer iets in het nederlands ( amsterdams :P ) op de buis verschijnt.
Keep up the good work guys & tight lines m8 !!
As the weed gets thicker, minds get sicker
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

10-07-2011 06:56

Caroline, hopen kan nooit kwaad.. :D
Frank Meyer
Berichten: 358
Lid geworden op: 24-09-2009 23:23

10-07-2011 11:58

Hallo makers van Carp city.

Voor en tegenstanders zul je altijd houden en dat de kosten gedekt moeten worden is ook alleen maar logisch.
Persoonlijk zou ik het grote klasse vinden als jullie meer de Do's and Don'ts zouden belichten..
Hier ligt voor jullie een gouden kans.Pak hem zou ik zeggen.

Succes ermee.
Mvg
Henk Kat;stel dat Joris stel..
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

10-07-2011 13:49

James warner schreef:Theo,

Als je eens goed nadenkt hoeveel tijd, geld en moeite die gasten met zn 3en in de opnames etc etc. hebben gestoken is het niet zo heel erg gek dat Mourad zo reageert.


Tja, Als dat de logica is... :roll: Nou, ik ben van mening dat je dan juist kritiek voor jezelf moet vertalen in constructieve feedback..Mourad gaat nu 1 op 1 mee in het negatieve gemekker dus geen haar beter. Een kritisch forumlid afzeiken kunnen we nl. allemaal wel.

gezien mijn pb's heeft het er geloof ik ook mee te maken wie er kritiek heeft op wie.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

10-07-2011 15:27

Theo, constructieve feedback is het dus juist niet. Het is namelijk heel makkelijk om te zeggen dat ze:

a. Niets ervoor hoeven te betalen
b. Dat er geen commercie in voor moet komen

Maar een combinatie van die 2 is niet mogelijk, mits er een sponsor is die het geheel sponsert (en die is er niet). En de reden waarom het 1 op 1 wordt is omdat degene in herhaling valt en ook niet de andere kant van het verhaal wilt begrijpen (althans, hier wordt niet op gereageerd door desbetreffende persoon/personen). En ja, dan wordt het inderdaad een persoonlijke kwestie, geef mij eens ongelijk.. (Afzeiken doe ik daarentegen niet! En excuses als het zo overkomt..)

Constructieve feedback is -in mijn ogen dan- feedback die je krijgt die ervoor zorgt dat je je verder kunt ontwikkelen, en niet dingen roepen die niet mogelijk zijn. Dan is mijn reactie daarop uiteraard: "Kijk het dan gewoon niet, niemand verplicht het je. Baadt het niet dan schaadt het niet." Trouwens -zoals te lezen is in mijn vorige reacties- vind ik het ook krom en hypocriet dat zij zich (onder de naam van zijn dochter, toch S??) aanmelden op een website die ook commercie bevat (denk hierbij aan commerciele advertentie's en banners), maar vervolgens zeggen dat zij niets van commercie willen weten. Hetzelfde geldt voor magazines waar zij zich op abonneren. Of notabene de eigenaar zijn van een webshop en winkeltje niet ver bij Amsterdam vandaan (desbetreffende persoon weet wel wat ik hiermee bedoel en wil hiermee zeggen dat ik niet achterlijk of op mijn achterhoofd gevallen ben) :wink: :wink: . Commercie wordt als taboe beschouwd door deze personen (prima, ieder zijn recht), maar heel veel van deze websites en magazines zouden niet eens bestaan zonder commercie. Hetzelfde geldt voor CarpCity TV. Zonder commercie zou het niet bestaan, dus commercie uitsluiten doen wij niet, punt. En als er mensen zijn die daar niet tegen kunnen raden wij aan het filmpje gewoon niet af te spelen. :wink: Tenzij iemand zich aanbiedt om het te sponseren. Tot dusver zijn er enkelen geweest het wel afkraken, maar bieden daarentegen geen oplossing omdat commentaar leveren namelijk geen geld kost.

Feedback in het echte leven is bijvoorbeeld "Denk eens aan je agressie en doe daar wat mee", hier kan je tenminste iets mee. Maar termen als "Waarom sta je op de grond in plaats van rondzweven in de lucht" is iets waar je niks mee kan, net als wat er door deze personen gezegd worden. Beetje rare vergelijkingen, maar komt exact op hetzelfde neer. Zodra er iets geroepen wordt waar je niets mee kan (en dat onderbouw ik ook in mijn reacties) dan is het voor mij al geen feedback meer. Naar dit soort opmerkingen luisteren wij niet eens meer, om bovenstaande reden.. En als dezelfde dingen steeds herhaald worden (door dezelfde personen), zonder te reageren op wat ik zei, dan ga ik me eraan irriteren ja.

Wat betreft feedback hebben wij genoeg feedback ontvangen (zowel positief als negatief) om dit te verwerken in de volgende afleveringen. Maar gratis willen kijken naar een aflevering zonder enige vorm van commercie te willen zien is niet te behalen zonder sponser, en valt dit in mijn ogen dus niet onder feedback. En wij willen niet degenen die het wel waarderen laten betalen omdat sommigen anti-commercie zijn, dat vertikken wij. De bedoeling was om dit gratis voor iedereen uit te brengen, om zelfs Carp TV voor te zijn (in dit opzicht).
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

10-07-2011 22:35

Mourad Aviara schreef:Feedback in het echte leven is bijvoorbeeld "Denk eens aan je agressie en doe daar wat mee", hier kan je tenminste iets mee. .


Haha, schitterend. "echte leven"Dit bevestigt mijn gevoel dat wij, als karpervissers, niet meer van deze planeet zijn. Enfin, ik begin je verhaal te begrijpen. Tja, en posten onder de naam van je dochter doet volgens mij geen recht aan je winkel. Maar ook dat verhaal zal twee kanten hebben.

Ik kan mij vergissen maar volgens mij baal je er wel van als er dergelijke 'feedback' gegeven wordt. Mischien niet bewust maar onbewust.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

11-07-2011 19:06

Theo, nee hoor. Bewust tenminste niet. Onbewust zou ik niet weten, want als ik het zou weten zou het niet onbewust meer zijn.
Gebruikersavatar
Ger Milius
Berichten: 332
Lid geworden op: 19-02-2008 19:29
Locatie: Breda
Contacteer:

11-07-2011 20:16

Altijd dat geouwehoer om niks, ik vind het gewoon klasse dat dit mogenlijk is.


Ger
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook langs de waterkant
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-07-2011 20:57

Vissen is toch een hobby?
Het filmpie is daar weer een uitvloeisel van, een hobby filmpie.
Best wel leuk eens te zien hoever een hobby bij iemand anders kan gaan.
Gelukkig bestaat een gezamelijke karpervissershobby niet, een verzameling karpervissers kan het onmogelijk lang eens blijven.
Individualisme da's onze enige overeenkomst, sporten en verenigingen zijn we niet zo goed in, alle architectonische inzet en inspanningen van sommigen ten spijt.

Maar toch, een leuk filmpie Mourad.
Ik zou het niet kunnen.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

11-07-2011 21:30

Ik heb het filmpje niet gezien maar in ieder geval dapper dat je je hoofd boven het maaiveld steekt. Dat dan weer wel. :wink:
Richard Klinkenber

11-07-2011 21:56

Initiatief is altijd een mooi iets, en is dus een compliment waard.
Vond het stukje met Piet erg leuk en reclame hoeft geen punt te zijn echter:

Waarom de aflevering niet in twee delen? Zo heb je weer sneller een nieuwe aflevering en valt de stroom reclame ook minder op.
@ Mourad, je geeft aan dat deze reclame nodig is om het filmpje te bekostigen. Als ondernemer snap ik dit helemaal. Echter, ik zal eerlijk zijn. Wat er nu gebeurde was dat ik het merendeel doorspoelde M.a.w, ik weet nauwelijks wat na te vertellen. Korte flisten van misschien 20 seconden zou ik echter niet doorspoelen en dus braaf af kijken.
Oftewel, mijn tip: Maak de aflevering korter en frequenter met desnoods evenveel aanbieders maar dan veel korter. Voor iedereen een win-situatie.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

13-07-2011 16:47

De plannen zijn gesmeed voor aflevering 2. Wij hebben geluisterd naar jullie feedback, zowel de positieve als negatieve, en hebben op dit moment een richtlijn. Ik moet zeggen, er zitten ook weer enkele leuke namen tussen, maar ga (uiteraard) op dit moment nog niets verklappen. Het wordt alleen een heel gedoe om draaidagen te vinden waarin iedereen beschikbaar is in verband met de vakantieperiode. Maargoed, dat zien wij dan wel.

Hou het in de gaten, aflevering 2 wordt leuk (voor de meesten dan)! Het streven is om het begin September af te hebben, maar dat ligt er maar net even aan wanneer er gedraaid kan worden ivm de vakantieperiode.
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

13-07-2011 17:37

Een interview met Klaas lijkt we wel leuk , ik lees alleen maar zijn verhaaltjes op het forum maar ben erg benieuwd hoe en wie die man nou eigenlijk is.
As the weed gets thicker, minds get sicker
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

13-07-2011 17:49

Ivan Tolenaars schreef:Een interview met Klaas lijkt we wel leuk , ik lees alleen maar zijn verhaaltjes op het forum maar ben erg benieuwd hoe en wie die man nou eigenlijk is.


Klaas is op vakantie.......... :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

13-07-2011 18:32

Ivan Tolenaars schreef:Een interview met Klaas lijkt we wel leuk , ik lees alleen maar zijn verhaaltjes op het forum maar ben erg benieuwd hoe en wie die man nou eigenlijk is.


Ivan, dan bel je hem toch op? Wie weet bloeit er wel iets moois tussen jullie :lol:
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

13-07-2011 20:54

Hahaha een nieuw tentje op 52 min, komt uit de dump vandaan.
Heb ik in mogen bivakeren op diverse oefeningen bij jwf.
in de ochtend je slaapzak zeiknat van de condens druppels, of beter gezegt je eigen kweil. lol
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

13-07-2011 21:58

Ik hou wel van Klaas zijn "kritiek"

Ik zag trouwens op de site van Korda dat ze een rondleiding kregen bij een karperkweker.
Misschien een leuk idee voor het CarpCityTV team om een kijkje te nemen bij een Nederlandse karperkweker.
Of een leuk SKPtje met wat uitzettingen volgen of zo , lijkt me ook erg interresant.
Ideeen zat :lol:
As the weed gets thicker, minds get sicker
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

13-07-2011 22:42

SKP's zijn we al mee bezig, Ivan :D
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

24-07-2011 12:49

Mourad,

25 % van de sponsorbijdragen voor Film 2 naar een SKP ?

Dan ben je en goed bezig en heb je een goed thema ! :wink:

b.v.d.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

25-07-2011 18:43

Voorlopig is het nog investeren, Michel. Hebben redelijk wat onkosten gemaakt, maar dit is misschien wel wat om mee te nemen in de toekomst. Jij, als (ex-)penningmeester van de KSN zijnde, zal dit wel begrijpen. Maar in principe -als wij dit zouden doen- dwingen wij bedrijven dan indirect om SKP's te sponsoren als zij met ons in zee gaan, dit zien wij niet zo zitten (ik tenminste niet). Als zij dit willen doen, kunnen ze het ook zonder CarpCity TV. Dan maar geen "thema".
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

26-07-2011 09:04

Mourad,

Goed penningmeesterschap begint met een goede begroting, dan zijn je onkosten afgedekt. Ik laat slechts een luchtballon op ( nou ja niet helemaal waar , zie http://www.karperstudiegroep.nl ) en van dwang is geen sprake als je vooraf communiceert.

Overigens zijn er genoeg andere karpervisserij gerelateerde thema´s te verzinnen.

Succes met deel 2

m.vr.gr.