Wat zou jij doen?

Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

15-06-2011 10:29

Ach als je je in het openbaar loopt te "tja'en" zit er al een steekie bij je los, een tikkie meer of minder kan dan ook geen kwaad meer.... :lol:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-06-2011 10:30

:o

moet je mij weer hebben ?

:lol:



( de keeper van den haag.... :wink: :lol: )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

15-06-2011 10:40

Die kreeg een tikkie van achter... :lol:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-06-2011 10:57

lol

maar wel thuis,jammer van die camera alleen.
al kreeg hij er een arm of 2 of een hoofd in, moet hij weten.
ook heb je de keus dat filmpje aan te klikken of niet.
je wordt er iig niet ongevraagd mee opgescheept.

stel ik zou hier nu ongevraagd een of andere ranzige foto of filmpje plaatsen (2 girls one cup? of de clip van White Slavery van Necro :lol: ), wordt ook niet gewaardeerd denk ik. en resulteert waarschijnlijk in een ban.

in het echte leven worden dat soort dingen dus ook niet altijd gewaardeerd. Een (hoogstwaarschijnlijk nutteloos) belletje naar de coppers of je zorgt dat zo iemand ophoudt cq oprot.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

15-06-2011 11:26

Geesteszieke mensen sla ik ook altijd het licht uit de ogen. Worden ze beter van.
Al kan ik in zo'n geval als dat van Michel's vriendin wel begrijpen dat er even geen ruimte voor begrip en objectiviteit is. Ik weet niet wat ik zou doen in zo'n geval. Misschien wel hetzelfde.
Iemand vasthouden tot de politie er is, prima. Maar in afwachting van de hermandad voor eigen rechter gaan spelen vind ik net zo goed een slechte zaak. Dat "die viezerik" daarna niet snel meer de viespeuk uit zal hangen? Je kunt jezelf maar wat wijsmaken...
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-06-2011 11:50

Mart Honen schreef:Iemand vasthouden tot de politie er is, prima. Maar in afwachting van de hermandad voor eigen rechter gaan spelen vind ik net zo goed een slechte zaak. Dat "die viezerik" daarna niet snel meer de viespeuk uit zal hangen? Je kunt jezelf maar wat wijsmaken...


wij hebben die potloodventer niet geslagen,enkel vernederd.
wetende dat hij meerdere keren zn zaakje liet zien aan hele kleine meisjes welke overigens best getraumatiseerd zouden kunnen worden ook weet je niet wat er verder in zo iemand zn hoofd omgaat en wat zo iemand verder van plan is.

we hebben hem een kwartier laten zitten tegen de boom aan en toen de politie gebeld.overigens was ik niet degene die over hem heen gepist had. wel een zak chips over zn hoofd geleegd.

mede door de vernedering dat hij aan de schandpaal hing en op zn plek gezet werd denk ik dat die man het niet snel meer zal doen, zit voor hem ook een andere kant aan die medaille weet hij nu.

die metro rukker is nooit meer gezien door mezelf of mensen uit mijn omgeving die van hem wisten en met regelmaat de metro pakken.

dus ik denk wel dat het gewerkt heeft.

toen ik achteraf hoorde van die verkrachting (toen ik voor mn meissie opkwam) had ik wel spijt dat ik de politie niet gebeld had.wie weet was het hem en kon hij een jaartje brommen of zo. iig weet ik wel dat hij een lijfstraf gehad heeft :D

en nog had ik me ingehouden 2 klappen en 1 trap was wel netjes,want mn gevoel zei iets anders ,gelukkig luisterde ik ook een heel klein beetje naar mn verstand voor zover ik die heb. :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

15-06-2011 18:04

.
Laatst gewijzigd door Kees Ouwehand op 15-06-2011 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: 2h. Denk aan je mede forumgebruiker en wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-06-2011 13:50

tja andersom kan het ook :roll:

Schennispleger mishandelt man Helmond - Een 24-jarige Helmonder is woensdagavond aangehouden omdat hij zijn geslachtsdeel liet zien aan een 20-jarige vrouw uit Helmond en haar vader mishandelde.


Toen de vrouw met haar auto door een straat in Helmond-West reed, werd ze afgesneden door een man op een fiets. Nadat ze claxonneerde, stapte de man af en liet hij de vrouw zijn geslachtsdeel zien. Vervolgens ging hij zijn woning in die straat in.

De vrouw heeft haar vader gebeld, die naar de woning is gegaan. Tijdens een woordenwisseling zou de verdachte de 44-jarige Helmonder met een fietspomp op diens arm hebben geslagen. Daarna zou hij hem met een mes hebben bedreigd


bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1003 ... html?p=2,1
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

16-06-2011 13:55

:lol: wat een land.
geel he
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

16-06-2011 14:01

:-? Begrijp, je nou dat ketting verhaal!!! Zal je maar gebeuren zeg :-? schennispleger legt jou vast aan de ketting doet ie misschien heel wat anders dan RRRRRRRu....... op een afstand! :wink:

Daarom valt niet te adviseren, hoe te reageren als het overkomt, respons snelheid van oom agent afhankelijk van beschikbaarheid! Maar goed hebben we weer wat om over na te denken!

mvg.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-06-2011 14:07

robert smith schreef::-? Begrijp, je nou dat ketting verhaal!!! Zal je maar gebeuren zeg :-? schennispleger legt jou vast aan de ketting doet ie misschien heel wat anders dan RRRRRRRu....... op een afstand! :wink:
mvg.


:o

:lol: :lol: :lol: :lol:

mocht dat gebeuren heb ik eindelijk een doel in mn leven :wink:

search & destroy

als we em niet aan de ketting hadden gehangen,had hij elke 30 seconden een beuk gehad van iemand omdat hij zich zou verzetten,nu konden we lekker door met zonnen en voetballen ,is uiteindelijk ook een stuk beter voor de schennispleger geweest :wink: :D

(en nee ,we hadden hem ook niet als doelpaal gebruikt :P )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

16-06-2011 14:11

:D Laten we hopen dat je dan doelloos mag blijven Michel 8)

mvg.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

16-06-2011 14:13

lol

ik bedenk me net eigenlijk ook dat Mart ergens wel gelijk heeft.

want die gozer die over de potloodventer gepist heeft is net zo erg,want ergens heeft hij ook schennis gepleegd :o

toch vond ik dat een stuk minder erg op een of andere manier. :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

16-06-2011 14:18

Opeens weet je het: "Tja, dan word ik maar pedo hunter..."
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

16-06-2011 14:47

Klaas vd Herik schreef:Dit geloofd toch niemand, maar vooruit:

gisteravond 23.08. Ik stap in de laatste trein uit Dordt naar Sliedrecht. Net voor vertrek stapt er een hele leuk meid binnen. 21 jaar en 4 maanden schat ik haar. Blond, blauwe ogen en een kort rokje. Ze komt, in de verder lege wagon, recht tegenover me zitten. Zodra de trein rijdt, ze ze 1 voet op de bank en trekt haar rokje een stuk op. Ik kijk zo haar keel in. Ze begint aan een ongelofelijke masturbatie partij. Voor we de baanhoekbrug over zijn is ze al 3 keer gekomen. Bij het neiuwe station kom ik een beetje bij en vraag haar waar ze mee bezig is.

Een weddenschap zegt ze. Haar vriend had op internet een grote bek op zon karperklotebord, dat ie wel eens iedereen in elkaar zou schoppen, die in de trein of bus zich in het openbaar zat klaar te spelen. Ik heb met hem gewed dat dat er maar net aan ligt wie zich klaarspeelt. Heb ik gewonnen?

De laatste paar 100 meter van de treinreis had ik nog tijd om haar wat tips te geven...


Hoax... Een karpervisser met een vriendin? :D :lol:
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

05-07-2011 15:43

nico offerman schreef:iedereen heeft tegenwoordig toch wel een camera op zn telefoon.
gewoon een foto schieten en aangifte doen.
mooie praatjes met een u slot aan een boom enz enz.
alsof geweld de dingen oplost.


DIt bedacht ik me dus ook!
Het is een ander verhaal als iemand aan me komt of geen gehoor geeft aan mijn waarschuwingen.
Dus stel er komt zo'n rukker voor mijn bivvy staan en die gaat niet aan de kant als ik hem dat vraag. Dan is er maar 1 andere weg.. En dat is niet de droogste :P
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

06-07-2011 17:00

Zo'n man is ziek. Die moet worden geholpen. Door psychologen. Of een kliniek in. Hem vastbinden aan een boom, met een slot en over hem heenpissen maakt de zaken enkel erger.

Jullie hebben vast je lol gehad. En onder het motto "we doen iets goeds voor de maatschappij" praat je jezelf nu goed...

En toch moet ik eerlijk zijn: ik zou niet weten wat ik doe als iemand aan mijn dierbaren zou zitten (vriendin, kinderen, etc)... Gelukkig hoef ik me dat ook niet af te vragen omdat een mannetje van 12 mij waarschijnlijk nog de baas is.. Ik kan daarentegen wel lang, ver en hard rennen.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-07-2011 17:10

Martijn van Ierland schreef:Zo'n man is ziek. Die moet worden geholpen. Door psychologen. Of een kliniek in. Hem vastbinden aan een boom, met een slot en over hem heenpissen maakt de zaken enkel erger.
Jullie hebben vast je lol gehad. En onder het motto "we doen iets goeds voor de maatschappij" praat je jezelf nu goed...


het intresseert me totaal niks wat jij of een ander ervan vindt.

Wij zaten lekker aan een plas te recreeren, er komt een agent aan.
die vraagt: hebben jullie een man met lange bruine jas op een fiets gezien met een paddington beertjes broodtrommel achterop zn fiets?
Wij:hoezo?
Hij: hij heeft zn geslachtsdeel meerdere keren laten zien aan kleine meisjes en we kunnen hem niet vinden, indien jullie hem zien willen jullie dan zsm ons bellen ?
Wij: mogen we hem ook vasthouden en dan bellen indien we hem zien ?
Hij: graag.

wisten wij veel dat 15 min later die man ook daadwerkelijk langs zou fietsen. en wat zn hobby was lag niet bepaald goed binnen ons groepje.

agent was uiteindelijk erg blij en dankbaar.(zal wel een reden voor geweest zijn lijkt me..)

heb je er probelemen mee ? ga lekker naar de politie Ouderkerk aan de Amstel en klaag me aan zou ik zeggen over iets dat 15 jaar geleden gebeurt is.en ik beken enkel schuld voor een zak chips legen over zn hoofd :lol:

PS, mensen die anderen tot last zijn die niks terug kunnen doen heb ik nooit begrip voor, geestziek of niet.

mocht ik ooit een potloodventer tegenkomen die kleine kinderen lastig valt ,schop ik em vol met al mn kracht in zn kloten!
xxx
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(