Wat zou jij doen?

Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

13-06-2011 23:34

Gisteren, zondag dus was ik weer vroeg aan de waterkant.
Rond een uurtje of 9 komt er iemand aan op de fiets, een kleine 20 meter achter mij stapt hij af. Naast hem is een slootje en er loopt een klein gang door de bosjes richting mij, tevens de enige manier om bij mij te kunnen komen.

Hij gaat naast de sloot staan alsof hij moest plassen, dus ik draai me om. Ben niet gedesinteresseerd in zijn formaat. In eens kijkt hij mij aan en hangt zijn zaakje terug in zijn broek, ik denk mooi daar hoef ik de terug weg niet langs.

Vervolgens loopt deze jongen de bosjes in. Weer zoon 15-20 meter van mij af. Hij kijkt me weer aan en ziet dat ik kijk. Op dit moment voelde ik met niet helemaal veilig. Mijn vismaat lag nog zijn roes uit te slapen en had gehoopt dat hij elk moment zou komen. De jongen loopt 2 a 3 meter verder en begint zich zelf te bevredigen. Hij weet 100% zeker dat ik het kan zien. Ik draai mijn hoofd om naar mijn hengels en pak mijn telefoon om dit eens op twitter te zetten en mijn vriendin te smsen.

Na een minuut of 4-5 loopt hij terug naar zijn fiets. Blijft daar staan en blijft mij wel 5 minuten aankijken. Ik loop naar mijn fiets en pak mijn hangslot. Die knijp ik dicht in mijn hand. Totaal niet blij met de situatie. Volgens mij zag hij wat ik in me hand had en besloot te vertrekken.

Uurtje later kwam mijn vismaat. Opmerking als je bent gewoon een lekker ding en ik zou dat ook doen als ik jou zag vissen, waren het enige wat ik terug kreeg. Rond een uurtje of 6 besloten we te vertrekken. Hij zegt moet je die gast op de steiger zien liggen. We blijven even staan, hij staat op. Ik zeg tegen me maat dat is hem en de jonge begint schaatssprongen te maken.

Wij stonden daar echt van die is niet helemaal 100 punten waard.

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Het is tenslotte een natuurpark waar niet alleen volwassen komen. Zou je hem aanspreken op zijn gedrag? Zou je hem negeren? Zou je om hulp vragen? Ik voelde me voor het eerst niet blij daar.
Jum jum vissie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-06-2011 08:24

vroeger in de metro in A,dam zag een een paar keer een man mastruberen achterin de metro.

2x zag ik het pas toen ik uitstapte en naast de metro liep.

de 2de keer dat ik het zag en langs liep zat hij me ook nog eens op een rare manier aan te staren terwijl hij dat deed. :o

op een avond nam ik de metro terug naar huis en een maatje liep met me mee ,toen ik instapte hoorde ik hem schreeuwen dat die gast er in zat en weer aan het rukken was.

na hem een keiharde trap op zn bovenlichaam gegeven te hebben (kreeg ie nog tegoed vond ik) ben ik naar de metro bestuurder gegaan en de metro stil laten zetten,hij is daarna door de politie afgevoerd

---------------------------------

een andere keer zaten we aan een plas met een groepje van de zon te genieten,kwam er politie langs en zei dat er een potloodventer rond liep die zn zaakje aan kleine meisjes van een jaar of 5 liet zien , politie gaf kenmerken door en als we em zagen of we ze wilden bellen.
een kwartier later fietste hij langs ons en alle kenmerken klopte.
die man hebben we met een slot om zn nek vastgebonden aan een boom, een kwartier laten zitten en flink vernederd.( iemand had over hem heen gepist,aarde in zn gezicht gedouwd,chips en cola over zn kop heen enz :D )
daarna de politie gebeld ,toen ze kwamen keken ze even raar op maar veder waren ze blij dat hij gepakt was :lol:

kom maar op met het commentaar ,de politie had iig beide keren geen commentaar.

met andere woorden: dit soort gasten gewoon aanpakken , vastbinden met je fietsslot,vernederen en de poltie is nog trots op je ook :wink:
Laatst gewijzigd door michel Tja op 14-06-2011 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-06-2011 08:26

herkenbaar: onder de jas zag ik trek bewegingen. Ook de man keek me raar aan. Ik schopte zijn kop er bijna af... toen ie op de grond viel, viel zijn bril op de grond, samen met het poetsdoekje
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-06-2011 08:28

ik zag tot 3x toe open en bloot iemand in de metro aan zn leuter sjorren.(3x dezelfde knakker)

iets anders als een bril poetsen onder een jas nietwaar?

ik zou de volgende keer nog harder trappen iig 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

14-06-2011 09:30

Zo hé?! Zat die geiloog aan z'n pik te trekken en je aan te staren?!

Dan zou ik ook even doortrappen... :-?
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

14-06-2011 10:29

Hoi Sjors, nare ervaring! Je voelt je op dat moment erg ongemakkelijk. Heb dezelfde ervaring daar gehad jaren terug. Ik neem aan dat je het Heidermeer bedoeld?

Volgende keer gewoon hard schreeuwen dat hij moet opdonderen, desnoods dreigend op hem aflopen met een werppijp. Vaak helpt dit wel.

Tevens politie bellen en je verhaal doen, ook aangeven dat daar veel kinderen spelen. Wordt er niks gemeld dan wordt er ook niks aan gedaan.
Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

14-06-2011 10:45

Klopt Dries,

ik zat weer op het Heidemeer te vissen. Zal mijn verhaal eens doen bij de politie.
En klopt toen ik me hangslot pakte was hij weg.
Jum jum vissie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-06-2011 10:53

Sjors Keij schreef:Klopt Dries,
En klopt toen ik me hangslot pakte was hij weg.


wie weet had hij al ervaring met dmv een fietsslot aan een boom gebonden te worden :lol:

nog sterker... wie weet was het wel dezelfde die wij toendertijd met een "U" slot om zn nek aan een boom bonden :o :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

14-06-2011 12:28

8)
Laatst gewijzigd door Patrick Visser op 16-07-2011 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
geel he
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

14-06-2011 12:32

michel Tja schreef:vroeger in de metro in A,dam zag een een paar keer een man mastruberen achterin de metro.

2x zag ik het pas toen ik uitstapte en naast de metro liep.

de 2de keer dat ik het zag en langs liep zat hij me ook nog eens op een rare manier aan te staren terwijl hij dat deed. :o

op een avond nam ik de metro terug naar huis en een maatje liep met me mee ,toen ik instapte hoorde ik hem schreeuwen dat die gast er in zat en weer aan het rukken was.

na hem een keiharde trap op zn bovenlichaam gegeven te hebben (kreeg ie nog tegoed vond ik) ben ik naar de metro bestuurder gegaan en de metro stil laten zetten,hij is daarna door de politie afgevoerd

---------------------------------

een andere keer zaten we aan een plas met een groepje van de zon te genieten,kwam er politie langs en zei dat er een potloodventer rond liep die zn zaakje aan kleine meisjes van een jaar of 5 liet zien , politie gaf kenmerken door en als we em zagen of we ze wilden bellen.
een kwartier later fietste hij langs ons en alle kenmerken klopte.
die man hebben we met een slot om zn nek vastgebonden aan een boom, een kwartier laten zitten en flink vernederd.( iemand had over hem heen gepist,aarde in zn gezicht gedouwd,chips en cola over zn kop heen enz :D )
daarna de politie gebeld ,toen ze kwamen keken ze even raar op maar veder waren ze blij dat hij gepakt was :lol:

kom maar op met het commentaar ,de politie had iig beide keren geen commentaar.

met andere woorden: dit soort gasten gewoon aanpakken , vastbinden met je fietsslot,vernederen en de poltie is nog trots op je ook :wink:



hier heb ik nou echt respect voor! ownd :lol:
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

14-06-2011 15:16

lol, en je werd hier niet opgewonden van sjors? grapje natuurlijk hè!

zal ook niet blij zijn als dit bij mij gebeurd, en met mijn lichaam kan ik ook nog geen volwassenen aan :wink:
Ik zal waarschijnlijk de pollitie bellen, zal die wel op mieteren. Voor de rest weet ik niet, als het bij mij gebeurd zie ik dat dan wel :wink:

@michel Tja, tja, dat is best wel nice :wink:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

14-06-2011 15:37

geniale reactie Klaas!!!
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-06-2011 15:46

nou... de eerste die ik ONDER zn jas zn bril zie schoon poetsen moet ik nog tegenkomen.zo geniaal is ie ook weer niet.

buiten dat die viespeuken moeten gewoon lekker thuis de viespeuk uithangen en niet mensen lastig vallen.

dan kunnen ze wel eens van een koude kermis thuiskomen en terrecht ook.

PS, mocht ik ooit die @#$$%#^ tegenkomen die mijn zus aangerandt heeft castreer ik em.

mn vriendin was ook eens behoorlijk lastig gevallen door een of andere vent,die heb ik de week erop opgewacht en 2 tanden uit zn smoel geslagen en zn arm gebroken.

en ik zou het zo weer doen.

ik ben een keer door 30 gasten op een kermis in elkaar geslagen,wist er 3 te herkennen en naar de politie gegaan. vervolgens kreeg ik een week later 2 messen op mn strot gezet met de tekst als je nog 1x naar de politie gaat maken we je dood. heb het toen maar anders opgelost en nooit meer last gehad van die gasten.

soms kan je beter zelf dingen oplossen.

hartstikke fout allemaal natuurlijk,maar soms werkt het wel.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

14-06-2011 15:48

vind ik ook een goede metode :wink:
mvg justin
----------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

14-06-2011 16:08

8)
Laatst gewijzigd door Patrick Visser op 16-07-2011 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
geel he
Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

14-06-2011 17:01

Heb de politie gebeld en gemaild onderstaand de reactie, komt overeen met het telefoon gesprek:

Geachte heer Keij, beste Sjors,

In de casus die u omschrijft pleegt de man een strafbaar feit, namelijk "schennis der eerbaarheid", artikel 239 van het wetboek van strafrecht.
U kunt daarvan aangifte doen. Als wij erachter kunnen komen wie deze man is, zal hij gehoord worden en kan de officier van justitie vervolging instellen.

Wat voor ons, als zedenrecherche, belangrijker is, is dat het niet meer gebeurt. We kunnen dan psychische hulp regelen, maar ook hem duidelijk maken dat anderen hier niet op zitten te wachten. En zoals u zelf al zegt, kunnen er ook jonge kinderen met het handelen van deze man geconfronteerd worden. Dus als u meer weet over deze man hoor ik het graag.

Op de vraag "Wat te doen", verzoek ik u in dergelijke gevallen de man op de foto/video te zetten (indien het mogelijk is uiteraard, eigen veiligheid eerst), de politie te bellen en aangifte te doen. Het is een zogenaamde heterdaad situatie en mag u 112 bellen.
Als de man nog bezig is, op het moment dat u de politie belt, zal de politie (uiteraard indien beschikbaar) zo snel mogelijk naar u toe komen.
Geef dan een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de locatie waar u bent en van de manspersoon in kwestie. Spreekt voor zich misschien, maar dat loopt nog wel eens anders in een dergelijk telefoongesprek.

Als u nog vragen heeft mag u rechtstreeks mailen of bellen op onderstaand telefoonnummer.


Weten jullie ook wat je eraan kan doen.
Jum jum vissie!
Gebruikersavatar
nico offerman
Berichten: 383
Lid geworden op: 03-05-2004 20:50
Locatie: Schiedam

14-06-2011 18:08

iedereen heeft tegenwoordig toch wel een camera op zn telefoon.
gewoon een foto schieten en aangifte doen.
mooie praatjes met een u slot aan een boom enz enz.
alsof geweld de dingen oplost.
groeten nico
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

14-06-2011 18:23

Sjors Keij schreef: zal de politie (uiteraard indien beschikbaar) zo snel mogelijk naar u toe komen.


:D Toch weer iets om over na te denken! :wink:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-06-2011 18:53

nico offerman schreef:.
mooie praatjes met een u slot aan een boom enz enz.
alsof geweld de dingen oplost.


praatjes?

whatever... :roll:

ik kan je wel dit vertellen.

die potloodventer die we met slot aan een boom bonden zal het niet snel nog een keer doen, en al helemaal daar niet.
we hadden toen ook de politie gevraagd toen ze ons vroegen of we die man gezien hadden of we hem mochten vasthouden,en dat mocht indien we direct zouden bellen.we hebben hem ook vastgehouden echter met slot aan een boom ,konden we nog ff voetballen en zonnen 8) maar wel even gewacht met bellen. ik denk dat die man het erger had bij ons dan een waarschuwing cq boete en kopje koffie.

zelfde voor die gast die mn vriendin had lastig gevallen.een week eerder was er een meisje van 16 verkracht in die buurt (dader niet gepakt natuurlijk,hoorde dit gelukkig pas later in de week na dit hele gebeuren,mocht ik dit wel geweten hebben zou ik hem nog harder aangepakt hebben waarschijnlijk)en hij had mn vriendin behoorlijk lastig gevallen,zal me ook niks verbazen indien hij die verkrachter was.ik had hem 2 klappen en 1 trap gegeven hij lag op een gegeven moment op zn rug op de grond ik had als ik wilde hem finaal de tering kunnen trappen echter vond ik 2 tanden uit zn smoel (wist toen nog niet dat hij zn arm gebroken had,hoorde ik later pas van een maatje van me,die zag hem de week erop met gips en mitella op zn krantenbrommer rijden) genoeg.ik vroeg hem stellig of hij nog meisjes lastig ging vallen en huilend /bloedend zei hij nee.

missie geslaagd 8)

en weg was ik,ook had ik helaas mn eigen hand gebroken met dit akkefietje
dit was een krantenlopende man van in de veertig overigens en mn vriendin was toendertijd 16 of zo en ik 20 .

beter dan dit scenario.
ik bel politie ,politie neemt hem mee.koffie,niet meer doen he,boete en weer buiten.

ken die acties ondertussen wel

en vind lekker ervan wat je wil.heb ik toch schijt aan.en noem het maar praatjes.zijn meestal toch opmerkingen van mensen die niet voor zichzelf of anderen op durven te komen.

mocht je dit als beledigend opvatten ,ga dan maar snel huile huile bij oom agent :lol: :lol:

PS,in het geval van Sjors was ik erop afgelopen en had gevraagd of hij vanavond door een rietje wil eten.
Laatst gewijzigd door michel Tja op 14-06-2011 19:33, 5 keer totaal gewijzigd.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

14-06-2011 18:54

En Sjors, ben je er al achter welke user van het forum het nu uiteindelijk was? :lol:
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

14-06-2011 23:43

Ben het niet vaak met michel eens,maar nou voor de volle 100 procent!Gewoon aftuigen!Ik speel ook liever voor eigen rechter.Van het zomer hier op een zandafzuiging ook nog een ouwe viezerik recht gezet.Kreeg veel complimentjes van omstanders.Vent was constant naakt aan het zwemmen voor kleine meisjes.Steeds liet hij zijn leuter zien.Doet hij nou ook niet meer.
En al die zachtte eitjes zoals klaas,Wil wel eens zien,wat je doet als zo'n viezerik aan 1 van je eigen zit.Of je dan ook nog zo reageert!
Gewoon aftuigen!
Mijn mening is ook dat de politie hier in nederland veel en veel te zacht is.Ze moeten de knuppel eens vaker gebruiken.Dan krijg je weer een beetje respect voor ze.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-06-2011 00:33

Als die gozer rare ballet sprongen begint te maken,is het maar de vraag of hij alles wel op een rijtje heeft. :-?
Als iemand zich gaat afrukken waar je bijstaat of iedergeval zeer dicht in de buurt,kan je als een compliment zien :lol: :lol:

Nee maare,een klap met een stok zou een hoop helpen,misschien heeft ie alles dan wel weer op een rijtje.

''Alsof geweld de dingen oplost''

Nee alsof praten alles oplost?? beetje ouderwets dat praten in deze tijden! Mensen zijn hardleers en moeten vaker de verkeerde tegen gaan komen.

Zullen ze vaker dit soort dingen in de krant zien verschijnen en op het journaal. Dan kunnen ze gaan denken over waar ze mee bezig zijn. Alsof ze zich dan achter de oren krabben??

Ze moeten krijgen wat ze verdienen. Aftuigen dus en laten lijden om de lompheid wat ze uitspoken,moeten ze het verstand maar eens gebruiken. Dan gebeurd er ze niks ook. En anders heeft pieterbaan nop wel een plekje voor ze vrij.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Sjors Keij
Berichten: 289
Lid geworden op: 01-05-2011 10:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

15-06-2011 09:35

Michiel ter Beest schreef:En Sjors, ben je er al achter welke user van het forum het nu uiteindelijk was? :lol:


Denk iemand van het forum die daar gevoerd had? ;)

Persoonlijk ben ik zelf niet van geweld. Dus erop los slaan met alle gevolgen van dien vermijd ik liever.
Volgende keer maak ik gewoon een filmpje/foto en bel de politie.
Jum jum vissie!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-06-2011 09:48

Dit geloofd toch niemand, maar vooruit:

gisteravond 23.08. Ik stap in de laatste trein uit Dordt naar Sliedrecht. Net voor vertrek stapt er een hele leuk meid binnen. 21 jaar en 4 maanden schat ik haar. Blond, blauwe ogen en een kort rokje. Ze komt, in de verder lege wagon, recht tegenover me zitten. Zodra de trein rijdt, ze ze 1 voet op de bank en trekt haar rokje een stuk op. Ik kijk zo haar keel in. Ze begint aan een ongelofelijke masturbatie partij. Voor we de baanhoekbrug over zijn is ze al 3 keer gekomen. Bij het neiuwe station kom ik een beetje bij en vraag haar waar ze mee bezig is.

Een weddenschap zegt ze. Haar vriend had op internet een grote bek op zon karperklotebord, dat ie wel eens iedereen in elkaar zou schoppen, die in de trein of bus zich in het openbaar zat klaar te spelen. Ik heb met hem gewed dat dat er maar net aan ligt wie zich klaarspeelt. Heb ik gewonnen?

De laatste paar 100 meter van de treinreis had ik nog tijd om haar wat tips te geven...
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-06-2011 10:04

nee ik geloof je niet.

en ook als een of andere vrouw zich zou masturberen in het openbaar vind ik het niet normaal.

even over die kerel in de metro waar ik het over had.

de eerste keer verbazing

de tweede keer dat ik het zag onbegrip.overigens met mensen in mn omgeving over gehad en meerde hadden het gezien

de derde keer was ik het zat, is toch niet normaal om je ff lekker af te trekken in een semi volle metro ? en dan ook nog eens uitdagend mensen aanstaren ongegeneerd? :o

kijk,dat hij daar een kick van krijgt prima, maar wees niet verbaasd als je een kick terug krijgt. WTF? doe ff normaal weet je...

en Sjors, ik verheerlijk niet geweld.

in jouw geval laat ik de keuze aan de schennispleger over. met de vraag of hij vanavond door een rietje wil eten geef ik iets aan.

hoe hij erop reageert is aan hem.

beste zou zijn: leuter terug in zn broek, sorry zeggen en met staart tussen de benen weglopen.

en Klaas ,lul maar lekker wat je wil.

schennisplegers en onzedelijke handelingen heb ik weinig begrip voor.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(