6 mei 2003

remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

29-04-2003 13:35

LPF: ongeveer 70% van hun verkiezingsprogramma spreekt mij in elk geval aan. Bij overige partijen ben ik al blij met 30%.


Natuurlijk, de LPF wist/weet wat er bij het volk leeft (net als de overige partijen overigens) en maakte hier gebuik van dmv een populair geformuleerd partijprogramma. Om deze reden kreeg je inderdaad al gauw een LPF-advies op Stemwijzer.nl
Waar het mij echter om gaat is niet waar deze partij voor stond, maar met name wat ze daar van hadden kunnen waarmaken!
Edit: En dat was naar mijn mening bar weinig! :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: remco van esch op 2003-04-29 13:36 ]</font>
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

29-04-2003 13:42

gaaaaaap. Dat is dus een jaar verder. We waren bij 6 mei 2002
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

30-04-2003 00:59

Ik denk dat de moord het beste is wat Fortuyn had kunnen overkomen; de mythe blijft in stand (als Pim nog had geleefd...) en hij heeft nooit hoeven/kunnen bewijzen dat hij het zelf beter had gedaan.
Waarschijnlijk zit Fortuyn glimlachend op een wolk, een sigaar in het hoofd, het gekrakeel beneden hem gade te slaan en ergert zich af en toe als hij het amateuristische geknoei van die vastgoedproleten beziet.

Peter

P.S.: Klaas, 18 jaar, minus standaard 1/3 strafvermindering = 12 jaar. Aftrek van voorarrest (een jaar) is 11 jaar. Weet jij nog wat je in 1992 deed? Alsof het gisteren was...
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

30-04-2003 07:59

Peter,

Heb zojuist: door dezelfde rekensom, EUR. 19 overgemaakt. Voor 4 km/u te hard.

Zal wel niet gewaardeerd worden.

1992 was een goed jaar, geloof ik.

Maar van die wolk. Geloof er nix van.

Hartaanval misschien... (In elk geval geen zin meer an)


MVG

Klaas
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

30-04-2003 14:14

Beste Tim,

Allereerst: ik heb niet gezegd dat hij rascistisch bezig was, maar dat hij m.i. soms iets de RADICAAL was.

Ten tweede; ik KOTS van jou uitspraak dat ík rascitisch bezig zou zijn. Waar baseer je dit op; dat ik buitenlanders als donkere mensen interpreteer; bij mij wonen er geen engelsen, fransen.

Ten slotte wil ik nog even melden dat het heel makkelijk is om iemand "in de stront" te trappen, maar des te moeilijker is om een zinnige inbreng te delen met forumgenoten.

Dus laat ik het bericht van Tim maar even vergeten.
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

30-04-2003 14:27

Daaf,
die extra kerncentrale zal wel door kankerpatienten en andere ongeneeslijk zieken gebouwd moeten worden? denk ik.

Weigeraars worden zonder meer voor de rechter gedaagd via een kort geding van het G.A.K. en met de groeten van Fortuyn.

'k zal Douwe eens vragen of hij nu al eens klaar is met die centrale..............

Sportieve groeten Henk
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

30-04-2003 14:33

6 mei?
6 mei.
6 mei..welterusten politici, slaap vooral zacht.
7 Mei 2003..Douwe word geopereerd aan blaaskanker!
En werken kan ie dan wel een weekje vergeten....
Wake up en kijk maar es bij Koffietafelpraat / Oproep.

Wederom sportieve groeten Henk
Willem Barnas

30-04-2003 14:36

Duizend Pims nog an toe,

Er kan hier op dat 'Carpboard' verdomme ook geen topic geopend worden of er wordt wel gekankerd op mekaar, erg sneu hoor...

Bas, ik snap je reactie wel, maar vergeet niet dat het gewoon niet meevalt met zoveel meningen en het vrije recht op uiting daarvan, ook niet voor jou en mij. Sommigen vatten het allemaal wel heel simpeltjes en letterlijk/zwart-wit op en gooien alles er zomaar uit, nuanceren of nadenken voor er gepost wordt is er niet meer bij. Okee, ik ben ook niet de meest serieuze 'boarder', maar het type 'discussie' dat hier gevoerd wordt, is dat dan wel zo gezellig en knusjes? Discussieren is iets anders dan elkaar met de kop op het hakblok leggen!!!
Er hoeft hier maar iemand een beetje pittig -niet eens kwetsend of hatelijk etc.- te posten en de hele handel staat gelijk op springen. Soms vraag ik me bij het lezen van enkel een topic-titel al ernstig af of ik er wel moet kijken, of waar dat nou in hemelsnaam goed voor is....
Ik dacht hier eerst ook alleen maar leerzame en behulpzame topics tegen te komen, maar helaas. Je komt hier in een week tijd meer geouwehoer tegen, dan in een complete jaargang van de 'Story'...

Kom op mensen, doe een beetje kalm aan en (heb ik al eens getypt) lees en schrijf ook eens in het grijs en dat is duidelijker dan je denkt!

Oh enneh, als ik nu weer allerlei onzin uitkraam, dan hoor ik dat wel... :lol:

WB :wink:
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

30-04-2003 15:23

Willem,

Geen onzin hoor! (alhoewel één woord?).
Praten over politiek en kerk heeft vaker voor oorlog gezorgd.

Nadenken voor je iets intypt? Jah, volmondig mee eens. Het carpboard is toegankelijk voor een ieder.
En dus kan iedereen al snel een oordeel vellen over het gehalte, de codes en wat dies meer zij.

Je schreef terecht mi,"
/quote/
Ik dacht hier eerst ook alleen maar leerzame en behulpzame topics tegen te komen, maar helaas. Je komt hier in een week tijd meer geouwehoer tegen, dan in een complete jaargang van de 'Story'...
/end quote/

Dat weerhoudt wellicht menig karpervisser zijn bijdrage aan het board te leveren.
En dat zou zonde zijn!

Toch zou af en toe vanuit het beheer van het forum wel eens een gele kaart uitdelen helpen!

Wat mij betreft is 6 mei over en uit.

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

30-04-2003 16:33

Henk ter Maat,

Da's dus wat ik bedoel met:


een stukje uit een geheel.

Maar dat geeft niet hoor.

MVG

Klaas
Willem Barnas

30-04-2003 17:21

Euh Henk,

6 mei is volgende week pas...

WB :wink:
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

30-04-2003 18:21

Klaas,

Boekdelen wellicht?

Sportieve groeten Henk
Japie Jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00

30-04-2003 21:27

Ik wil ook nog even reageren op de discussie tussen Bas en Tim. Idd Tim je kan wel grote mond en intelligent over proberen te komen, maar je bent net zoals Pim Fortuyn: veel zeggen maar eigenlijk ook niets. Bas zei helemaal niet dat Fortuyn aan het discrimineren was of aan racisme deed hij was er radicaal tegen, hij was van plan ze zo het land uit te sturen. En als we het over allochtonen hebben, die zijn meestal Turk of Marrokaan. En we hebben er zelf voor gekozen om ze jaren geleden binnen te halen om ze te laten werken voor ons. En om die mensen dan zo maar weer weg te sturen zal niet zomaar gaan en het is niet menselijk.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

30-04-2003 21:45

Op 2003-04-30 17:21, schreef Willem Barnas:
Euh Henk,

6 mei is volgende week pas...

WB :wink:


Kan je nagaan, Willem, ik vergeet maar 1 woordje, nl. topic!
Daarnaast wil ik graag dat 6 mei gauw voorbij is.
Moet namelijk op die dag ff het ziekenhuis in voor onderhoud aan mijn defibrillator/pacemaker. :sad:

Groetjes,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Willem Barnas

30-04-2003 22:38

Jo Henk,

Da's niet zo vrolijk, suc7!

En blijf ze vangen!
WB :wink:
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

30-04-2003 23:11

Japie Jansen, we hebben die mensen hier inderdaad zelf binnengehaald, met de bedoeling dat ze ook weer terug zouden gaan!
Daarom leerden ze taal niet, want 'ze gingen toch weer terug'. Nu zitten ze/we zelf met de gebakken peren.

Peter
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

30-04-2003 23:36

Japie, "WE" hebben daar voor gekozen ??
Nou,mij hebben ze niks gevraagd,hoor :grin:
En wat mij betreft hadden ze Joop Den Uyl moeten afschieten,en niet Pim......
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-05-2003 10:35

Een beetje dimmen hier is op zijn plaats. Ten eerste was hetgeen beweerd werd door de LPF genuanceerder dan dat mensen zo maar weggestuurd werden en ten tweede wordt een heleboel werk in dit land verricht door een heleboel mensen van verschillende nationaliteiten. LPF gelijk stellen aan extreem rechts was een fout waar de politiek al lang spijt van heeft.

Wat overigens niet wil zeggen dat een regering met daarin Pim Fortuyn en LPF in de praktijk enig positief verschil had gemaakt. We leven nu eenmaal in een democratie met een partijenstelsel waarin men afhankelijk is van mensen in partijen en coalities en niet in een dictatuur. Met de eenheid in zijn partij had Fortuyn toch wel enige problemen. Helaas zullen we het nooit weten, dus blijft alles speculatief.

Joop den Uijl erbij halen is helemaal een gotspe. De man heeft al lang geen invloed meer op de Nederlandse politiek, die overigens in die jaren lang niet slecht was voor mensen met een lage opleiding.

En inderdaad WE kiezen en controleren in dit land een regering.

Nou dat is wel weer genoeg politiek voor mij heren. :smile:

Groeten, Kees
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

01-05-2003 11:07

Joop Den Uyl er bij halen is naar mijn mening helemaal niet zo vreemd.
Daar hij naar mijn mening,in grote lijnen,de reden is dat Nederland nu helemaal naar de kl*te gaat !!!
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-05-2003 11:58

Lees de datums eens in dit verhaal Dennis.

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.xs4all.nl/~rosmalen/p36.html" target="_blank" class=bericht>http://www.xs4all.nl/~rosmalen/p36.html</a><!-- BBCode auto-link end -->

En lees dan mijn 2e alinea nog eens over de beperkingen van de invloed van een enkel persoon als Pim Fortuyn in een democratie. Dit geldt ook voor Joop den Uyl.

Maar als je het anders wilt zien, ga je gang. Vrijheid van menigsuiting, toch? Maar kreten als iemand afschieten slaan echt helemaal nergens op. Dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.

Groeten, Kees
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

01-05-2003 16:07

Okee,ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt of zo !
Maar zover mij bekend,is hij degene die er in grote lijnen voor heeft gezorgd dat sint met zijn pieten naar nederland kwam !
En dat sint in zijn eentje terugging.........
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

11-05-2003 03:23

Dennis:

Ik heb t altijd al gezegd: DE KERSTMAN IS VELE MALEN LEUKER ALS DE SINT. :smile: :wink:

'dat sint met zijn pieten naar nederland kwam ! En dat sint in zijn eentje terugging.........' SCHITTEREND UITGEDRUKT :smile:

Ook ik volg dat 'WE' niet helemaal! Want IK heb daar helemaal niet omgevraagd. Ik vind het prachtig dat we mensen uit de stront kunne helpen hoor, vooral de échte vluchtelingen!

MAAR: In joegoslavie was een oorlog, die oorlog is reeds enkele jaren voorbij. HAMVRAAG: WAT DOEN DIE MENSEN DAN NU NOG HIER??? ZE HOEVEN NERGENS VOOR TE VREZEN?? WAAROM NIET TERUG???

DAARNAAST: MENSEN WAT ECHT IN DE STRONT ZITTEN IN HUN EIGEN LAND ( ECHT IN DE STRONT) PASSEN ZICH MET ALLE LIEFDE AAN ONS AAN EN MAKEN ZICH DE TAAL EIGEN. DIE ZIJN AL BLIJ DAT ZE NIET TERUG HOEVEN. EN DAT STUKKIE MIS IK BIJ 90% VAN DIE LUI. RARARA: OMDAT 90 % HELEMAAL NIET IN DE STRONT ZIT NATUURLIJK! AANPASSEN OF TERUG EN DE DOOD TEGEMOET ZIEN, DAN PAS JE JE TOCH HEEL VLUG AAN!

en nu moet mij toch nog steeds eens iemand vertellen waar en wanneer fortuyn gezegd heeft dat buitenlanders er uit moesten en waar uit bleek dat ie een rascist was??

gegroet
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

11-05-2003 11:33

:grin: :wink:
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

11-05-2003 23:13

Ik sta liever stil bij 13 mei... :cry:

Rust zacht beste mannen, vrouwen, kinderen, brandweermannnen die het leven hebben gelaten op deze zwarte dag in de geschiedenis van Enschede en misschien wel heel Nederland...

Met rouwende groet,

Sjoerd Groot
Albert Reinders
Berichten: 126
Lid geworden op: 19-06-2002 02:00

13-05-2003 16:05

Zinloos, zo'n topic, ga je even lekker ergens anders druk om maken. Fortuyn, uh, wat is dat ook alweer? of moet ik wie zeggen.