minder valide of rolstoel en booster afhankelijke mensen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
linze fokkema
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-02-2011 12:09
Locatie: alkmaar
Contacteer:

20-02-2011 12:54

ik doe een oproep op mensen kamaraden vrouwen en mannen en de jeugd
die minder valide of rolstoel afhankelijk zijn die toch graag als clubje weg willen om eens te gaan vissen op karper en vind u het lastig of kunt u niks vinden wees opgelucht ik en mijn vrouw willen graag voor deze mensen
ook een belevennis geven om te kunnen vissen op deze soort en is er niets te vinden wij vinden het wel mijn vrouw zit in de zorg en is helpende en
dat we een kamaraad hebben die rolstoel afhankelijk is die nu verslaafd is aan deze visserij en wild u ook net als hem een grote jonge vangen mail of bel ons
voor meer informatie naar het onder staand telefoon nummer en e mail adresse met vriendelijke groet familie fokkema

tel : 0631152437
mail adresse : familie_alkmaar@hotmail.com
Spiegeltje Spiegeltje van het waterland ben jij de grootste en zwaarste op mijn kand


info.dealkmaarsecarphunters@gmail.com
http://www.alkmaarse-carphunters.tk
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

20-02-2011 13:00

leuke onderneming.. misschien kun je eens bij de vossekuil in nijnsel kijken? daar doen ze da ook wel eens vissen voor mensen in een rolstoel!

succes er mee

stefan
Gebruikersavatar
jacob van den berg
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-02-2011 19:56
Locatie: alkmaar

24-02-2011 22:04

hey maat erg leuk dat je dit doet en ik wil je bedanken van de mooie vis van vorige jaar hopelijk vangen we volgende week ook nog een paar mooie exemplaren thnx gr jacob
een aal of een paling een baars of witvis als het maar karper is


info.dealkmaarsecarphunters@gmail.com
Plaats reactie