bij1 komst groot rotterdam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-01-2011 19:36

100 ? Best weinig voor een HSV. met 11000 Leden! Zou juist mooi zijn er 31 ste al 100 zouden staan om de HEREN die voor ons het woord gaan voeren te ondersteunen. In Mei zijn dat hopelijk 1000 op ALV., is naar mijn mening lang genoeg stil geweest hier in R DAM.

mvg. Robert.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-01-2011 20:32

weet je wat echt mooi zou zijn,als er genoeg amino voor een nieuwe commisie is van die 11.000 :wink:
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

23-01-2011 21:10

Ik ben blij dat iedereen ineens (bijna) hetzelfde zegt als ik al de hele tijd in het topic aan het roepen/zaniken/zeiken/beterwetend, ik weet het ben een vervelende persoonlijkheid :D .
Dit zeg ik niet om mijn gelijk te halen , maar toch is dit de enigste juiste manier om daadwerkelijk wat te veranderen.
Rik, Eric en alle die hun energie erin gaan stoppen behoef ik geen succes te wensen want ik weet gewoon dat het gaat lukken.
Ook weet ik dat niet alle doelstellingen gehaald gaan worden, maar in iedergeval worden dan weer de belangen van karpervissend Groot Rotterdam behartigd en kunnen we als daar alles is opgezet de banden tussen Delft rotterdam en Den Haag weer aantrekken met commissies onderling en nog sterker staan.


@ robert, het gras is niet zo groen als taco het doet voorkomen, ik zit hier ook met heel wat dingen nog optelossen. Ik heb geen persoonlijke gegevens van Rik, en zijn aan te kloppen deuren zijn heel anders die die van mij, wat ik wel heb is een kant en klaar voorbeeld voor het nachtvissen waar over gesproken werd , dit kon heel makkelijk even over het board.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-01-2011 21:23

wil je mijn persoonlijke gegevens om mij verdere info te verstrekken kan dat hoor ! daar zeg ik overigens geen nee tegen :) alle beetjes helpen zal ik maar zeggen.ik hoop dat ik en eric nog een paar aanmeldingen krijgen van mensen die er samen met ons voor willen gaan,net wat raymond zegt : samen staan we sterk,en zonder een commisie word alles knap lastig denk ik zelf.er zullen stemmen moeten gelden bij bepaalde beslissingen.en aangezien er alleen roof witvis en vliegvis mensen in het bestuur van rotterdam aanwezig zijn word het nog een hele puzzel om stemmen bij elkaar te krijgen
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

23-01-2011 21:31

rik. je heb PM (als ik die knop kan vinden :oops: )
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-01-2011 21:33

wel ik heb nog niks ontvangen.ik stuur jouw wel een pm,dan kan je antwoorden en hoef je niet te zoeken :)
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

24-01-2011 09:28

l
Laatst gewijzigd door Leon Van Kooten op 24-01-2011 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

24-01-2011 09:48

Hey Ray,

Is het gras niet zo groen in Den Haag dan?
Heb ik het me toch verkeerd voorgesteld :oops:

Groete

Taco
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

24-01-2011 10:53

Nee hoor wij hebben ook dichtgeslibte wateren, geen nachtvissen is Den Haag ect.
Wel , en ik hoop dadelijk ook in rotterdam, een gemotiveerde karpercommisie, die naar wat jij zelf heb gezien, zich voor 100% inzet om het beste eruit te halen voor de karpervissers in de regio.

Maar weer ontopic, anders word dit draadje een allesgaartje.

ray
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

24-01-2011 10:54

jongens het is belangrijk dat er aanstaande donderdag gepraat gaat worden met een paar man bij eric die ene helpende hand willen toereiken.Even voor de duidelijkheid je hoeft geen uren tijd vanjezelf weg te geven per week om toe te treden tot een commissi wat bel en mail werk vanaf thuis is al voldoende en 1 x per maand een vergadering van een uurje of 2 kan al voldoende zijn heb ik mij laten vertellen door een oud bestuurslid van groot rotterdam jongens meld je alsjeblieft bij eric alleen dan krijgen we wat voor elkaar het is de bedoeiling dat we wat voor elkaar gaan krijgen en dat kan alleen met jullie hulp
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-01-2011 11:34

Morgen, even voor de goede orde, het gaat mij ook niet om gelijk of ongelijk. Dit topic boven aan de pagina houden vind ik belangrijk! Of het nou door mond op mond reclame, telefonisch via vrienden/ kennissen dus ook via het board! Het gaat er om, op dit moment om idd. dat er weer karpercommissie uit de grond gestampt word, ONDERSTEUNT DOOR MEER DAN 5 LEDEN OP EEN LV./ ALV.! Hoe dat maakt toch helemaal niet uit.

@. Raymond, ik vind de G3 ook belangrijk hoor! Maar op het moment hadden wij hier in R DAM helemaal niks meer, hoop dat dat weer verandert bij GR. Is ook belangrijk voor de GHV. aangezien naar mijn mening toch een flink aantal leden van, ook graag in het rottemeren gebied vertoeven (waaronder het LBB.). Federatie water(ik weet het)!

Mvg. Robert
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-01-2011 12:40

En voor de NON BELIEVERS! LAATSTE UPDATE!

Er zijn in ieder geval al 5 of 6 aanmeldingen bij de Dhr. Verhiest, dus zit toch beweging hier in R DAM. en de Regio!

LET OP! Moet ook ondersteunt worden door LEDEN OPKOMST nu en ook in de TOEKOMST!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

24-01-2011 12:53

idd met zijn alle staan we sterk jongens hoe meer man er in de commisie zitten des te meer we voor elkaar krijgen des te minder werk en tijd je per persoon kwijt bent dus meld je aan
K. van den Herik

24-01-2011 12:57

Leon,

Ik denk dat je je vergist, hoe meer man in een cie, hoe meer de meningen afwijken hoe moeilijker de beslissingen genomen worden.

Een cie van een man of 5 is zat. De draagvlak/achterban kan niet groot genoeg zijn.

De cie moet leren van fouten van anderen en ZELF geen taken uitvoeren, slechts begeleiden en delegeren...
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-01-2011 13:17

MAO, het is toch mooi dat die CIE. er hoogstwaarschijnlijk komen gaat, met een aantal oudgedienden, aangevuld met nieuwe. Beter dan helemaal geen! Denk dat de oudgedienden, alles, of het nou gaat om onderhoud aan watergangen, APV s, etc. etc., dat toch wel in goede banen kunnen sturen. Wij hadden op dit moment hier niks, hopelijk na de27 ste weer wel cie, op de 31ste hopelijk ondersteunt door een fatsoenlijke opkomst! Weer wel een KARPERAFDELING binnen GR.

Mvg. Robert. :D :D :D
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

24-01-2011 13:27

als je met een man of 8 a 7 ben en iemand kan een keer niet op en overleg of iets dergelijks komen is er altijd nog wel iemand die dt eventueel voor een ander kan bijwonen enz enz denk wel dat we na aanstaande donderdag op 1 lijn zitten.Lijkt het niet mooi een spiegelproject op de zevenhuizer of op 1 van de rivieren die hier loopt gedoogbeleid van vissen met vistent geen overlast meer aan de aterkant opdat er een groote groep vrijwiligers bereid is om hier extra op te zullen gaan controleren en ga zo maar door het zou heerlijk zijn.
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

24-01-2011 13:42

Zoals Klaas zegt 5 man is meer dan genoeg, zelfs met 5 man zijn de meningen vaak verdeeld, met 5 heb je mooi een oneven aantal als er toch een stemming moet komen.
Je kan wel denken aan een afdeling, dwz. Karpervissende leden van grootrotterdam "lid" laten worden van de karperafdeling, daarmee kan je op de kaart zetten hoeveel achterban je afdeling heeft, en vandaar uit kijken hoeveel mensen daar bereid zijn om bv. mee te helpen bij een skp uitzetting
(veel overgeens want dat is leuk), een vuilruim dag om je afdeling is goed daglicht te zetten ( weinig, want dat is niet leuk)
Op dit moment (gras is goen :D ) is karperafdeling in D-H het grootst van alle afdelingen, maar...... met 180 ingeschreven leden is dat mijn inziens nog steeds weinig in een vereniging met 9000 leden, je kan dus de conclusie trekken dat juist degene die veel roepen en klagen , niks van zich laten horen al hebben ze nu een officiele weg daartoe, op forums en in de hengelsportwinkel is alles zwart, maar op een karperavond zie je die mensen niet. Laat staan op een ALV

iig. er zijn weer mensen met nieuwe moed, en wellicht alles weer oppakken waar de vorige commissie na jaren het plezier werd ontnomen door instanties en regelgeving
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-01-2011 13:59

Nou gaan volgens mij, bij voorbaat weer meer uit van het negatieve, dat we de problematiek hier niet in een dag/ seizoen opgelost krijgen begrijpen wij hier ook wel! Maar moet er dan helemaal niks gebeuren? Ik lees elke keer weer meer tegens, zet hier toch een aantal vraagtekens bij!

???????????????????????? :( :( :( :( :( :(

mvg. Robert.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

24-01-2011 14:03

Mooi werk jongens, meteen maar even een vraagje, (of knuppel in het hoenderhok): Nu Groot-Rotterdam een flink deel van de Lek pacht is het niet meer dan redelijk dat zij ook een deel van het SKP "Nederrijn en Lek" betalen, zodat op "hun" deel ook eens een flinke uitzetting van spiegeltjes kan plaatsvinden. Wellicht kan dat ook eens bij het bestuur worden aangezwengeld?
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-01-2011 14:27

http://www.groot-rotterdam.nl/

denk dat de vraag daar beter op zijn plaats is! :wink:

mvg. Robert.
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

24-01-2011 14:32

Beste Robert , dit is niet negatief en zeker geen tegens
Als je me reply's goed leest, dan lees je waar je tegenaan loopt zoals de vorige commissie, want die hebben een hoop werk verricht.
En toch zijn die uit frustratie gestopt.
En dan lees ik toch elke keer weer door de topic heen, Spiegels op zevenhuizerplas, spiegels of karper in de rivier, tenten, en dat zijn zaken waar een lange periode overheen gaat en zeker niet altijd met een positief resultaat.
Dus al die hoop en enthosiasme word vaak al snel gedempt binnen een jaar en dan ... weer geen commissie?
want juist nu hebben we die nodig in deze tijden waar ze liever overal even snel een ABB doen om het water helder te krijgen. (positief trouwens, we hebben dat voorkomen als sportvissers, tot aan kamervragen toe)

dus lees het positiever, en gaat ervoor.

Ray

Ps. het rotte van een forum is dat je niet aanvoeld hoe iemand het zegt, en zijn geen uitdrukkingen op een gezicht en geen houding te zien.
zouden wij gewoon tegenover elkaar zitten, word het een heel ander verhaal en kom je sneller naar elkaar toe in mening, want geloof me die van mij en van jouw verschillen echt niet veel. :D
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

24-01-2011 14:53

Jaja Robert, gaat ook wel gebeuren, maar ik ben daar geen lid, en het mooiste is uiteraard dat het verzoek van de leden komt, die zijn er ook bij gebaat, toch?
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

24-01-2011 14:57

Raymond, ben het helemaal met je eens! Probeer het topic in leven te houden. Doe dit niet alleen op het board. Spreek niet alleen voor mij, hoop de leden in R DAM een beetje wakker te schudden! Heb in 2009 mogen proeven in een andere FEDERATIE. Het is daar zo mooi, en hebben de zaken naar mijn ervaring, goed op orde! Moet in Zuid Holland toch ook mogelijk zijn? En natuurlijk zal daar tijd/ moeite voor gedaan moeten worden! Dhr. Verhiest heeft mijn PB al ontvangen! Met de aanmeldingen voor de nieuwe CIE zit het ook goed. Heb ik van een maat van mij, die zich persoonlijk heeft aangemeld!
robert smith schreef:MAO, het is toch mooi dat die CIE. er hoogstwaarschijnlijk komen gaat, met een aantal oudgedienden, aangevuld met nieuwe. Beter dan helemaal geen! Denk dat de oudgedienden, alles, of het nou gaat om onderhoud aan watergangen, APV s, etc. etc., dat toch wel in goede banen kunnen sturen. Wij hadden op dit moment hier niks, hopelijk na de27 ste weer wel cie, op de 31ste hopelijk ondersteunt door een fatsoenlijke opkomst! Weer wel een KARPERAFDELING binnen GR.

Mvg. Robert. :D :D :D

:D :D :D
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

24-01-2011 15:05

wie zijn er nu allemaal voor een kc dan ? ik,eric,robert ?
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

24-01-2011 15:18

sorry robert maar offficeel zijn er pas 3 mensen die zich hebben aangemeld.

groeten

eric

robert smith schreef:En voor de NON BELIEVERS! LAATSTE UPDATE!

Er zijn in ieder geval al 5 of 6 aanmeldingen bij de Dhr. Verhiest, dus zit toch beweging hier in R DAM. en de Regio!

LET OP! Moet ook ondersteunt worden door LEDEN OPKOMST nu en ook in de TOEKOMST!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl