carp zwolle 2011

Plaats reactie
K. van den Herik

14-02-2011 08:08

HPE,

Er zijn pilletjes voor hoor. Beetje rustig met kleurstoffen kan ook geen kwaad.
HaPe van Ee
Berichten: 295
Lid geworden op: 07-12-2010 18:14

14-02-2011 10:13

Tussen zwart en wit zitten een hoop grijs-tinten :lol:
Wat tegengewicht aan dat positivisme moet toch kunnen.

Klaas,

Medicijnen zijn niet aan mij besteed.
Dat geldt eigenlijk ook voor beurzen.
Mijn beste kwaliteit als karpervisser is mijn eigenwijsheid, kan geen boilie tegen op.

met zingende groet

HPE
Met de wind van gisteren kan men vandaag niet zeilen...

http://www.youtube.com/watch?v=xxGUeonyNnE
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

14-02-2011 11:47

HP, we kunnen je met de beste wil ter wereld niet onder de grijze muizen plaatsen. Nou ja bijna dan. :lol:

Een spitsvondige groet,
Peter
HaPe van Ee
Berichten: 295
Lid geworden op: 07-12-2010 18:14

14-02-2011 13:03

Peter,

Toch begin ook ik te vergrijzen. :lol:

met piepende groet

HPE
Met de wind van gisteren kan men vandaag niet zeilen...

http://www.youtube.com/watch?v=xxGUeonyNnE
Gebruikersavatar
Mick Paine
Berichten: 33
Lid geworden op: 28-01-2008 13:51

14-02-2011 16:17

Benny van de Werfhorst schreef:Geachten,

Wat ons als fotografie bedrijf verbaast heeft, is dat wij geen toestemming kregen om op Carp 2011 te fotograferen, terwijl wij een 100% full prof bedrijf zijn.

Wij hadden hier met de locale media aandacht aan willen schenken. Immers, had onze locale media ook al het persbericht ter voorpromotie geplaatst. Dat wij dan, in opdracht van de locale media, geen pers-accreditatie krijgen verbaast ons meer dan behoorlijk. De locale media mag wel aan voorpromotie doen, maar mag niet op Carp 2011 komen fotograferen + een verslaggever. Zeer raar en onbehoorlijk...

Dit had uiteraard ook intern kunnen blijven, maar aangezien dhr. Mick Paine allereerst al met een korte (stugge in onze ogen) reactie (e-mail) komt van "nee" en daarna niet met de reden vanwaar deze pers-accreditatie weigering, zet ik het hier neer. Dhr. Mick Paine heeft niet weer op onze laatste e-mail gereageerd, wat ik een beetje raar vind. Een uitleg had op zijn minst gekund, vind ik.

Wij vinden het raar, omdat wij een 100% fulltime fotobedrijf zijn en aandacht aan Carp 2011 hadden willen schenken. Dat was lokaal, plus minus 50.000 aansluitingen wat Kabelkrant betreft en wat internet betreft wereldwijd.

Wij hebben hier een bittere nasmaak van.

Benny van de Werfhorst - Fotografie


Beste Benny,

Ten eerste, stuur ik (via de IJsselhallen) persberichten aan heel veel lokale en nationale media bronnen. De normale gang van zaken is dat de individuele kranten, weblog, TV/Radio stations of wat dan ook, telefonisch contact met mij opnemen als ze een interview willen doen, foto’s willen maken of een stukje over de beurs willen doen. Mijn contact details staan netjes onderaan het persbericht.
Ik heb nooit ‘nee’ gezegd tegen wie dan ook, hoe klein of groot ze ook zijn. Ik vind dat de hengelsport te weinig positieve aandacht krijgt in de media, dus daarom werk ik altijd aan mee.
In uw mails en ook in uw klacht op dit forum geef u niet een keer de naam van de ‘locale media’ die u vertegenwoordigt. Ik heb toen u naam via Google opgezocht en ik zag dat u karpervisser bent en voornamelijk een huwelijks en portret fotograaf en geen verbintenis met een persdienst, uitgever of krant heeft, of als u dat wel heeft, het stond/staat niet op u website vermeld. U hebt ook niet mijn persbericht gehad of gezien, anders had u telefonisch contact met mij opgezocht zoals op het persbericht stond en niet een e-mail aan “Geachte,” via de CARP ZWOLLE website verzonden. Ik heb ook een mail gestuurd naar de IJsselhallen om te vragen of ze van u gehoord had en ook dat leverde niets op.
U moet begrijpen dat ik zo veel van soortgelijke aanvragen krijg in de aanloop naar de show, vaak van karpervissers die vrijkaartjes willen omdat ze loodgieter zijn, 4 vrienden in hun auto naar de beurs brengen of mij een keer op vakantie hebben gesproken, om maar een paar voorbeelden te noemen. Mijn antwoord was een beetje kort misschien, maar het was zondag ochtend en u mail was maar een van de 40 of zo die ik moest beantwoorden die ochtend, omdat ik wat dagen in Engeland was geweest toen mijn moeder in het ziekenhuis was opgenomen.
Ik kreeg uw tweede mail 11 dagen later en ik heb het inderdaad niet beantwoord, maar een week voor de show heb ik het heel erg druk met 100 standhouders en andere bezigheden rondom de beurs en na dat ik u mail hebt gelezen, waarin er nog steeds geen ‘locale media’ genoemd werd, ben ik het totaal vergeten. Het spijt mij, maar het is nu eenmaal zo.

Wat ik wel jammer vind is dat in plaats van gewoon een tientje entree te betalen en daarna bij de kassa, de kaartcontroleurs, de meiden en jongens met CARP ZWOLLE shirts die de beurs magazine weggeven of de beursbeveiliging of een van de IJsselhallen medewerkers of zelfs een van de 100 standhouders die allemaal mijn telefoonnummer hebben, te vragen naar mij, u verhaal te doen, u perskaart te laten zien en uw tientje terug te krijgen als alles klopte, nee, u kiest om u klacht op een karperforum te plaatsen. Dat begrijp ik helemaal niet, maar misschien ligt dat ook aan mij?

Wij hebben altijd heel veel binnen en buitenlandse persfotografen, journalisten, websites, TV en radio verslaggevers op de beursvloer lopen tijdens CARP ZWOLLE en ze zijn altijd welkom. Misschien heb ik een fout gemaakt in uw geval, maar dat ligt ook grotendeels aan uzelf en de feit dat uw het enigste bent in 17 jaar die niet zegt welke ‘locale media’ hij/zij vertegenwoordigt.

Groeten,
Mick Paine
K. van den Herik

14-02-2011 16:22

Mijn eerste post op de reactie van B. vd W bestond uit 1 woord. Zeikwijf. Ik heb het maar weggehaald omdat ik niet alles weet. Zo ben ik dan ook wel weer

Nu ik de reactie van mick lees, wordt ik in mijn eerste gedachte bevestigd.

Ik ben geneigd om mijn reeds verwijderde post te her plaatsen. Ik doe het toch maar niet.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

14-02-2011 18:23

Blijft altijd jammer als er een vorm van miscommunicatie plaats vind niemand had er hier immers belang bij om jullie te weren. Maak uit de reactie van Mike Paine op dat je volgend jaar Benny zeker van harte welkom bent net als alle anderen. Een unieke karperbeurs zoals in Zwolle verdient het ook.

Groetjes,
Peter
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

14-02-2011 23:12

Mick,

Bedankt dat je reageert. :wink:

Om het even kort te houden: Ik had een heel verhaal hier neer getypt, maar toen ik het wou plaatsen moest ik weer opnieuw inloggen en was mijn lang getypte bericht compleet weg.

Om het hier nu even openbaar kort te houden: Het gaat duidelijk om een miscommunicatie en ik heb hier ook fouten in gemaakt. Ik zal je daar in de loop van de week nog wel een pb over sturen van hoe of wat.

Klaas,

Je mag me een zeikwijf vinden, maar dat zegt meer over jou dan over mij. De bekende vooroordelen weer, laten we maar zeggen...

Peter,

Gaat inderdaad om een miscommunicatie, waar ik achteraf gezien ook fouten in heb gemaakt.

Benny
K. van den Herik

15-02-2011 07:35

ik vind helemaal niks van jou, net zo min over alle anderen die problemen openbaar maken zonder eerst met betrokkenen te overleggen. Leer eens lezen.

Ik vind dat hooguit minkukels en als ik dan niet leuk gevonden wordt beschouw ik dat maar als een compliment. Want dat komt dan omdat ik gelijk heb en dat men dan baalt...

Beetje vent had ook hier zijn excuses gemaakt
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

15-02-2011 12:39

Klaas,

Helaas, je hebt geen gelijk. :wink:

Het is gewoon samenloop van omstandigheden waar allerlei miscommunicaties zijn geweest en waar ik ook meer informatie in mijn e-mail bericht had moeten geven zoals een scan van mijn officiële perskaart, de media's, een bewijs van mijn branche organisatie enz.

Ik zal Mick dat ook nog per pb uitleggen, en voor mijn part mag Mick dat hier gerustig openbaar neerzetten; geen enkel probleem mee.

Dus het heeft niks met excuses te maken, zowel voor Mick niet als voor mij niet. Er was gewoon een ongelukkige miscommunicatie, door tijdsdruk en haast waar in ik de mail verstuurt had.

Dus Klaas, heb niet gelijk als 3de partij een oordeel, zonder dat je de werkelijke feiten kent.

Benny
HaPe van Ee
Berichten: 295
Lid geworden op: 07-12-2010 18:14

15-02-2011 13:02

Benny,

Het schijnt vrij normaal te zijn om mensen te beoordelen, zonder ze persoonlijk te kennen.
Dat is iets wat inherent is aan de karpervisserij.
Ik ben bijvoorbeeld al lang opgeknoopt, aan de hoogste boom die er stond langs de digitale snelweg.
Tot mensen je daadwerkelijk ontmoeten, dan moeten meningen vaak worden bijgesteld.

Maar goed, ik moet gaan.
Anders krijg ik geen verlof meer, want de kliniek waar ik woon, is heel streng.
Gelukkig mag je er wel internetten.

met opgenomen groet

HPE
Met de wind van gisteren kan men vandaag niet zeilen...

http://www.youtube.com/watch?v=xxGUeonyNnE
K. van den Herik

15-02-2011 13:13

heerlijk om eens geen gelijk te hebben... zeker als ik al geen mening had gegeven.

Mijn eerste post op de reactie van B. vd W bestond uit 1 woord. Zeikwijf. Ik heb het maar weggehaald omdat ik niet alles weet. Zo ben ik dan ook wel weer


Wat ik wel jammer vind is dat in plaats van gewoon een tientje entree te betalen en daarna bij de kassa, de kaartcontroleurs, de meiden en jongens met CARP ZWOLLE shirts die de beurs magazine weggeven of de beursbeveiliging of een van de IJsselhallen medewerkers of zelfs een van de 100 standhouders die allemaal mijn telefoonnummer hebben, te vragen naar mij, u verhaal te doen, u perskaart te laten zien en uw tientje terug te krijgen als alles klopte, nee, u kiest om u klacht op een karperforum te plaatsen. Dat begrijp ik helemaal niet, maar misschien ligt dat ook aan mij?


Kijk en over een (na)smaal valt niet te twisten. Dat ligt niet aan M.P.

De reden dat ik een beetje over mijn nek ga, is dat keer op keer mensen maar ook instellingen een zwarte piet wordt toegeschoven, terwijl er nooit iets wordt gecommuniceerd.
Bijvoorbeeld:
VBK zijn klootzakken want,
KSN omdat
Carp omdat...
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

16-02-2011 21:09

Tip 1 bij het doen van persaanvragen (en stiekem doe ik er ook nogal wat): vermeld altijd duidelijk wie je (of de persoon namens wie je de aanvraag doet) bent, wat je wilt doen en waar hetgeen je gedaan hebt terug te vinden zal zijn.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

17-02-2011 14:27

Mick,

Je hebt een privé bericht.

Kevin,

Wij weten hoe we normaal pers-accreditatie moeten aanvragen, maar door haast vanwege nog andere werkzaamheden, hebben wij de verstuurde e-mail onzorgvuldig/slordig verstuurt.

Klaas,

En nog zit je fout, want wij wijzen met geen één vinger naar iemand. Wij hebben, blijkt nu achteraf, ook fouten gemaakt.

VBK zijn klootzakken want,
KSN omdat
Carp omdat...


Dus wij zeggen dit niet. :wink:

Benny
K. van den Herik

17-02-2011 18:47

je hebt gelijk en je bent hartstikke lief..

doei he
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

17-02-2011 21:37

K. van den Herik schreef:ik vind helemaal niks van jou, net zo min over alle anderen die problemen openbaar maken zonder eerst met betrokkenen te overleggen. Leer eens lezen.

Ik vind dat hooguit minkukels en als ik dan niet leuk gevonden wordt beschouw ik dat maar als een compliment. Want dat komt dan omdat ik gelijk heb en dat men dan baalt...

Beetje vent had ook hier zijn excuses gemaakt


Nou Klaas :roll:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

17-02-2011 22:14

Kijk nu al uit naar Carp 2112 in Zwolle. Bossie blommen wat nu links en rechts uitgedeeld wordt is leuk maar doet er niet meer toe.

Over en sluiten.
Peter
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

17-02-2011 22:18

Volgens mij zit je er 100 jaar naast ! Bloemen kunnen trouwens bij mij besteld worden. :lol:
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

17-02-2011 23:11

Wel jammer, :( , was toch weer interessant leesvoer!

Kunnen die bloemen, bezorgt worden? :D :D :D :D :D

mvg.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

17-02-2011 23:15

Dennis/Robert,

Had er ook 2212 van kunnen maken ik bedoel maar..... :lol: :lol: Waar gaat het hier nog over?
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

17-02-2011 23:27

:wink: Nou, een fotograaf, eerst NIET belangrijk!!!! Achteraf, WEER WEL!!!!!!!!

Volgens mij, leeft Carp, toch wel! Fotootje meer of minder, maakt niet uit! :evil: :evil: :evil:

mvg. :D :D :D
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

18-02-2011 06:27

Slaat op het onderlingen bekvechten waarbij de een de ander een pootje probeert te lichten.