Fail/zeden delicten!!! !!!Te ziek om er over na te denken!!!

Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-12-2010 19:07

Fail!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door leen goudappel op 16-12-2010 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

16-12-2010 19:40

:lol:

heb er nog wel eens een paar zo gezien.. hilarisch, de past van random reclame..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

16-12-2010 20:22

die reclame is idd erg slecht geplaatst.....het onderwerp van het artikel echter....breek me de bek niet open...chemisch castreren gaat mij niet ver genoeg....vuile*$%^& hufters......het zou je kind mazar zijn op 1 van die kinderdagverblijven.....en nou was hij in 2003 al eens veroordeeld, hoe kan zo'n hufter ooit nog in een kinderdagverblijf werken????justitie staat weer mooi te kijk....
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-12-2010 20:24

Ergste is dat hij de kinderen/Baby's gewoon verkracht heeft! Inplaats aanraken op ongewenste plekken!

Het is allebei natuurlijk even erg!!


Hoe ziek kan je zijn om dit te doen!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

16-12-2010 21:06

Chemisch castreren is het minimum, maar zelfs die discussie wordt niet gevoerd hier in Vlaanderen. We zijn te soft, meneer...
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

16-12-2010 22:10

hoezo chemisch castreren?! gewoon met 2 stenen en beng beng beng beng! en BENG!! nog 1 tegen zijn slaap ook!!
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

16-12-2010 22:36

dat is veelste vriendelijk. gewoon naar america toe stuuren, wedden dat hij het daarn og geen 1 week volhoud, want de grootste criminelen hebben een hekel aan dat soort mensen,
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-12-2010 23:04

Hier ook

Zoniet? Dan klopt er hier iets niet.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

16-12-2010 23:09

Gewoon midden in het dorp zetten en iedere vrijdag kleine steentjes gooien voor een kwartje om zo de schade te kunnen betalen.
Dan weer op knappen en volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.
K. van den Herik

17-12-2010 07:30

Tattoo op voorhoofd en opsluiten tussen wat motorrijders of van die kaalkoppen...
mark berk
Berichten: 514
Lid geworden op: 23-03-2010 10:33

17-12-2010 09:43

Opsluiten bij homofiele Bongo uit Congo met een 'kinderarm' van een cm.of 40 :evil:
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

17-12-2010 11:21

Ik werk zelf in de KDV en het is momenteel het gesprek van de dag, wat er is gebeurd met deze kinderen is gewoon niet te beschrijven. Zulke klootzakken moeten gewoon opgehangen worden. Wanneer je kinderen zoiets aandoet die zich zelf hier niet tegen kunnen verweren daar zijn geen juiste woorden voor te beschrijven. Daarnaast krijgen de mannelijke werknemers in KDV, zorg ook nog maal een slechte naam terwijl het juist al zo moeilijk is om in vertrouwen te worden genomen. Nee voor mij mogen dit soort mensen direct de dead penalty krijgen zonder blikken en blozen doen hun het niet wil ik het wel doen niks geen wroeging. :evil:

Net als eerder met de baby moorden kwamen er meer naar voren wat nu hier in dit geval ook al het geval blijkt te zijn komen er nu meer aan het licht, ik durf te wedden dat er straks nog meer onschuldige slachtoffertjes gaan vallen doordat deze klootzak zich ook als oppas had aangemeld en dan nog niet te spreken dat dit beest een eigen kinderdagverblijf wou openen, god zij dank dat dit er nooit van gekomen is. :evil:

mvg; jan :(
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

17-12-2010 11:55

'Niet om jou Jan maar heb altijd al een beetje vraagtekens gehad als een man in een kinderdagverblijf werk. Vind dat gewoon een beetje vreemd als ik eerlijk moet zijn. Toen wij de keuze moesten maken om onze kleine dit jaar naar de KDV te brengen hing onze keuze af of er ook een kerel werkte. Zo ja, ging ze daar niet naartoe.

Maar dit is te ziek voor woorden en mijn maag draait ook tig keer om als ik die verhalen zo lees. Geen enkele straf komt in aanmerking voor deze figuren, elke straf is nog te ligt.
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

17-12-2010 12:24

ondertussen is het wel gebeurd.
nu komt er weer zo'n vent onder een steen vandaan op tv,
die zegt we moeten ze gaan labelen.

Waarom nu pas!!!

:evil:
K. van den Herik

17-12-2010 13:50

Lijken me wel normale lui...

http://www.martijn.org/
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

17-12-2010 14:11

Niets is wat het lijkt Klaas…
K. van den Herik

17-12-2010 14:39

dat schijnbaar normale maakt ze zo gevaarlijk Sjoerd.

Met een antiqair heb ik minder moeite, mits er van beide zijde toestemming is...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

17-12-2010 14:57

I know Klaas, zag toevallig vd week zo’n goorlap op tv (hoe durft ie ueberhaupt!!). Geloof dat dat de voorzitter was ofzo.
Heb net een nieuwe auto. Zou graag de vergevingsgezindheid van mijn voor- en vervolgens achterbumber op ‘m testen…
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

17-12-2010 18:52

Weet je dries ik kan het me best voorstellen, maar een man in dit werk is ook nodig alleen niet op de manier hoe deze klootzak dit heeft gedaan, daarvoor zijn wij als man zijnde dus niet in dit werk bezig. Wat in mijn ogen een heel goed punt is, is dat er meer beveiliging in de KDV en dagverblijven komen en niet alleen omdat mannen het probleem zijn want ook vrouwen kunnen net zo goed een kind gebruiken maar daar wordt niet bij stil gestaan. Van mijn part mogen er overal camera,s komen te hangen zodat de beelden altijd kunnen worden herzien. Hierdoor kun je ook zien of iemand wel of niet goed op een juiste manier met de kinderen omgaat. Zijn ook medewerkers tussen die hier zeker niet thuis horen.

KDV moet zeker plek voor de kinderen zijn om zich thuis en veilig te voelen en dit hoort zeker zo te zijn. Als man zijnde heb je het zeker al zwaarder dan als een vrouw. ten eerste om het contact en het vertrouwen van kinderen te winnen en er zijn daarom en nog meer redenen waarom het in veel gevallen juist handig is en nodig is om een man in het KDV te hebben.

Maar natuurlijk dries meningen zijn meningen en iedereen mag zeggen wat hij of zij ervan vindt. En een straf voor zo,n lul is idd altijd te licht. De juiste straf voor zulke mensen bestaat niet.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

17-12-2010 22:16

Chemisch?
Wat is er mis met het ouderwetse scheermes dan?

http://www.youtube.com/watch?v=JkA8rzj9j4U :o

Vroeger waren het de biggetjes.
Zou het nu met zulke types graag nog eens over doen.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Ruben Lubbers
Berichten: 317
Lid geworden op: 13-05-2010 15:00

18-12-2010 00:47

Sorry Jan, maar ik ben van mening dat mannen NIETS te zoeken hebben op een kdv of waar dan ook in de omgang met vreemde (zijnde niet eigen) kinderen...... Vrouwen hebben het "moeder instinct" mannen hebben dat niet. (dat is een PUNT) Vanuit mijn perspectief, heeft een man geen instinctmatige drang/redenen om (vreemde) kinderen te verzorgen. De redenen die dan wel te berde kunnen worden gebracht om als man in de kinderopvang cq verzorging, in welke vorm dan ook, vond ik dubieus en na een voorval zoals dit nog meer dan dat. Daarmee wil ik niet zeggen dat jouw reden(en) om daar te werken niet in orde zijn, verre van dat, maar ik zou mezelf niet in jouw positie willen plaatsen. zeker nu niet.
Anyway, ik zou graag een paar honderd jaar terug hebben geleefd, snelrechter zijnde, en deze klootzak op mijn houten kruis hebben liggen. Helaas gaat die vlieger niet op, maar desalniettemin zou ik zeker 8 jaar voor deze klootzak doen. Mijn kind of niet......
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

18-12-2010 01:42

Momenteel makkelijk werken nee absoluut niet, meningen zijn meningen.
Het is gewoon schande hoe sommige mensen (verkeerde mannen) het dus voor de mannen die wel een goede kwalitatieve professionele werkhouding hebben op deze manier ook de dupe worden.

Ik werk samen met 3 vrouwelijke collega,s op onze groep met kinderen en werk hier nu enkele jaren. Ik ben nog nooit met tegenzin naar mijn werk gegaan en dat veranderd ook niet wanneer er meer beveiliging camera,s of door dit soort mongoalen die het voor mij en vele anderen totaal verpesten. Maar goed het is jammer dat vele mensen weinig vertrouwen hebben in het mannelijk geslacht, ( sommige situaties dus terecht niet alle ) en dit ook niet meer veranderd.

Maar spreek me niet over moeder instinct want baby,s vermoorden, kinderen slaan, vloeken, etc ( moederinstinct ) kijk er kunnen mensen al snel ergens voor worden aangenomen, ik werk in mijn sector met verplichte eisen waar iemand aan moet voldoen zoals minimaal vereiste niveau 4 diploma sociaal pedagogisch medewerker, E.H.B.O, V.O.G etc. dit scheelt al een hele hoop maar natuurlijk kan het altijd gebeuren. maar in ieder werk heeft iemand wel iets op of aan te merken.

Laten we hopen dat deze man die dit heeft geflikt zijn straf meer dan krijgt het maxi van het maximale en laat het een waarschuwing wezen voor andere pedofielen en klootzakken die dit momenteel nog steeds uitvreten want zulke lui zijn gewoon geestelijk ziek!!!!!BAH!!!! :evil:

mvg; jan
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

18-12-2010 02:21

Tjaa Jan, En dan heb jij je achternaam ook nog eens tegen......Predator... 8) http://en.m.wikipedia.org/wiki/Sexual_p ... ected=true
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

18-12-2010 02:27

Dries Jacke schreef:'Niet om jou Jan maar heb altijd al een beetje vraagtekens gehad als een man in een kinderdagverblijf werk. Vind dat gewoon een beetje vreemd als ik eerlijk moet zijn. Toen wij de keuze moesten maken om onze kleine dit jaar naar de KDV te brengen hing onze keuze af of er ook een kerel werkte. Zo ja, ging ze daar niet naartoe.


Hier precies hetzelfde! Ik vertrouw geen enkele man mijn kinderen toe! De wereld is rot, en waarom het "gevaar" opzoeken.
Niets ten nadele van jou Jan, maar al die termen die jij gebruikt lijkt heel wat maar stelt weinig voor. Ehbo stelt niets voor, VOG stelt ook niets voor zolang je geen strafblad hebt.
(zegt dus weinig over het feit of je van kinderen af kunt blijven of niet!) SPW4 had mijn vriendin ook al op dr 19e. En werkt sindsdien dus ook op een kdv.

Maar werk jij als beveiliger in de kdv? :-?
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

18-12-2010 11:22

Ik heb niet alles opgenoemd zoals je dan al weet zijn er genoeg punten die belangrijk zijn.
Zoals ik al zei zou het mooi zijn dat de KDV nog beter werden beveiligd het liefst met camera,s en weet zeker dat dit veel betere en grotere invloed heeft om dit soort problemen te voorkomen. Als je ziet hoeveel mensen een hekel hebben aan dat ze gefilmd worden op hun werk ( en waarom ? ) dan ga je ook wel nadenken.

Bij mij heb ik duidelijk afspraken gemaakt met mijn locatiehoofd en collega,s over het geslacht met andere woorden geen meisjes voor mij omdat ik ook idd geen boze gezichten wil hebben terwijl ik wel van de ouders hen mag helpen maar dus geen gedonder wil hebben want het is altijd een groot risico vlak.

verder kunnen we er wel heel lang op blijven hameren, dit veranderd voor mij niets. Het maakt mij niet uit wat mensen denken van waarom in werk in of op een KDV. Ik heb ervoor gekozen en heb plezier in me werk en dit veranderd ook niet.
Maar zoals al aangegeven gunt niemand dat wat er met die kinderen daar is gebeurd en iedere straf daarvoor wat dries aangeeft is altijd te licht. zo iets is gewoon beestachtig!!! :evil:

mvg; jan