Harm Nuis dicht

Gebruikersavatar
Martin de Zwart
Berichten: 232
Lid geworden op: 30-05-2006 14:24

06-12-2010 15:25

Ik lees net dat Harm Nuis voorgoed zijn deuren gaat sluiten. Alles gaat nu voor 50% weg.

Zonde, was een mooie zaak.


http://link.marktplaats.nl/402656755
Gebruikersavatar
danny den buitelaar
Berichten: 354
Lid geworden op: 27-10-2007 20:11
Locatie: alblasserdam
Contacteer:

06-12-2010 17:46

sterkte jorim.. :D ,ouwe reus...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

06-12-2010 17:49

had er al een vermoeden van.

Elke keer als je er kwam was er al weinig om te kopen. niks werd meer bijgevuld.

Dit zou Harm zelf nooit gewild hebben!

Zonde
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

06-12-2010 18:02

Het is niet pluis ...........bij Harm Nuis,
CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
dave troost
Berichten: 482
Lid geworden op: 26-07-2005 17:53
Contacteer:

06-12-2010 20:10

Het moet allemaal goedkoper tegenwoordig. Wie weet waar ik het goedkoopst .... kan kopen? Wat een onzinnige vraag.

Eeuwig zonde dat er zoveel winkeliers naar de klote gaan.

Liever een winkelier in de buurt dan een paar centen minder betalen.
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

06-12-2010 21:34

Er gaat een gerucht dat Sanders het overneemt ?? Weet iemand hier meer van ?
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

07-12-2010 00:23

Echt zonde van Harm Nuis,over nemen Sanders lijkt niet handig ook die staan onder spanning.
Daarbij komt ook Leen Ahoy er aan ook die winkels worden over genomen,zal ook wel met een terug loop te maken hebben.
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

07-12-2010 00:54

dave troost schreef:Het moet allemaal goedkoper tegenwoordig. Wie weet waar ik het goedkoopst .... kan kopen? Wat een onzinnige vraag.

Eeuwig zonde dat er zoveel winkeliers naar de klote gaan.

Liever een winkelier in de buurt dan een paar centen minder betalen.



Betaal jij maar lekker te veel dan!
Tight Lines !
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

07-12-2010 06:40

Nu is er een winkel waar ik graag kwam en ook die gaat het niet redden heel zonde als een zaak terug loopt is dat klote. Op een moment is de gezelligheid er uit mensen komen niet meer omdat het te duur is en weet ik wat. Ik zelf betaal dan liever wat te veel bakje koffie er bij en wat ouwehoeren is ook wat waard vindt ik
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-12-2010 06:58

Ik haal ook nog steeds alles gewoon daar waar ik altijd over de vloer kom. Al dat gezever over die paar euro. En dan is het kapot. Hoop gedoe altijd maar weer.

En wedden dat het interessant wordt als je al jaren vaste klant ergens bent? Voor zo'n online shop ben je niet meer dan een nummertje. De enige uitstap die ik echt zou maken naar zoiets is bij extreem goedkoop spul wat niet kapot kan gaan (aas/lood/haken zoiets) of iets wat ik echt niet via de normale weg kan krijgen.

Zonde van alle winkels. Maar ook in andere sectoren is dat hele fakking internet er de schuld van dat er minder mensen over de vloer komen.

Noem het gemakzucht, hebberigheid, luiheid, weet ik wat.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
K. van den Herik

07-12-2010 07:18

Het is in mindere mate de prijs die mij als klant weg jaagt het is meer de arrogantie van de winkelier.

En ik hoor andere geruchten, ik hoop dat het hem lukt.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

07-12-2010 12:12

Je kunt alleen maar zeggen dat het verrekte zonde is dat zo'n winkel verloren gaat.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

07-12-2010 12:57

[quote="henk plasman"]Echt zonde van Harm Nuis,over nemen Sanders lijkt niet handig ook die staan onder spanning.
Daarbij komt ook Leen Ahoy er aan ook die winkels worden over genomen,zal ook wel met een terug loop te maken hebben.[/quote]


wat ik ook hoorden net is dat sanders het overneemt is haast zeker volgens mij bronnen
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

07-12-2010 14:12

carps cabin in benthuizen gaat ook dicht eind van het jaar, heb ik gehoord
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

07-12-2010 16:29

En zo merk je dat ook de crisis toeslaat in de sportvisserij.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-12-2010 17:10

Als je een beetje logisch nadenkt is dat ook al lang aan de hand. Wat wordt er in feite nou nog gevist dan? En dan met name door recreanten? Vroeger kon je op zondag hier langs het kanaal rijden, als je een beetje rustig wilde vissen dan moest je goed zoeken. Tegenwoordig nauwelijks meer. Behalve dan de vastgeroeste oude garde die al 10 jaar doen met een pakje haken en met een pluim brood vissen.

Dat er 500.000 een pasch kopen elk jaar wil niet zeggen dat ze frequent aan het water zijn. Hier in de buurt loopt het al niet zo heerlijk. De jeugd wil nog wel eens setjes kopen, maar zodra ze 18 zijn en een auto hebben en achter de tjikkies aan gaan houdt het voor velen van deze ook op..

Dat er nu een beetje selectie plaatsvindt kan ik niet om treuren. Helaas zijn het merendeels winkeliers. En blijven de webshops wel bestaan..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

07-12-2010 17:16

Sven van Anrooy schreef:Dat er nu een beetje selectie plaatsvindt kan ik niet om treuren. Helaas zijn het merendeels winkeliers. En blijven de webshops wel bestaan..


Zullen er meer en meer worden


Aangezien steeds meer mensen......Mensenschuw worden,bang om buiten te komen en te lui zijn om even sociaal contact te leggen.

Mensvriendelijkheid is ver te zoeken.

Webshops leven op,waardoor veel winkels zoals Harm Nuis en andere zaken zonder webshop naar de klote gaan!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

07-12-2010 18:05

Dat van de webshops is misschien wel waar maar een bedrijf runnnen bestaat uit 80% promoten en 20% omzet.
Van achter de toonbank staan daar komen geen klanten van in je zaak.
Zolang er nog mensen zijn van Limburg naat het westen rijden om spullen tekopen dan doen er heel wat winkels iets fout.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

07-12-2010 18:38

Dat klopt wat je zegt.

Even iets.

Hareco bijvoorbeeld,geen webshop maar door de pijs actie's is het een best lopende zaak,daarbij hebben ze een aan overvloed van mond op mond reclame. Ook via internet. Momenteel hebben ze tegenover de zaak een gebouw gehuurd voor uitbreiding,om groot materiaal te stallen ''Demo materiaal''.

Daarbij werken ze langzaam ook naar een webshop. Wanneer? daar is nog niks over te zeggen.

Als je een zaak hebt,zal het niet vanzelf zomaar gaan lopen. Het is meer dan alleen je winkel inrichten alleen.

Hareco is gewoon een voorbeeldzaak.


Tja je kan dit al reclame zien,maarjah dan moet ik H##### neerzetten. :lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

07-12-2010 22:35

Het is jammer dat het nu Harm Nuis is maar ik denk dat het bij deze winkelier niet blijft.Tegen internet is niet te konkureren.Geen pand ,geen personeel.

Leen Hareco doet het erg leuk maar vergeet niet dat Harry er een erg goed lopende dieren winkel naast heeft.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

07-12-2010 22:50

Aangepast






Die gaat naar de overkant.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

07-12-2010 23:31

Waarom zegt iedereen toch die web jongens het is toch de groothandel die spullen verkoopt.
Daarbij winkels gunnen elkaar geen gulden en samen werken al helemaal niet.
Als ze thuis komen liggen ze met hun pootjes op de bank en over dag zeuren over onlineshops.
Iedere winkel zag 5 jaar terug dat er onlineshops begonnen nou en dat was toch wat,nu beginnen ze zelf ook een beetje maar ze liggen al veel te ver achter.
Een goede winkel kan bestaan uit mensen die elkaar gunnen en niet op een gulden goedkoper kijken.
En als je altijd je spullen bij de zelfde koopt krijg je allemaal je korting wel.
K. van den Herik

08-12-2010 07:57

Harry heeft 1 geluk, de winkel is 35 jaar in handen van de familie, dus zijn kosten zijn super laag.

Verder snap ik best dat een webwinkel bestaansrecht heeft.

Wil ik een pieeeep stretcher en die kost bij x eur 50 meer dan in een shop, zijn dat veul bakkies koffie, koffie die ik thuis ook heb.

Ik kan verder ook neit anders zeggen dat de winkels waar ik heb besteld, super snel leveren en zo. Mijn oval spande de kroon om 17.00 gebeld andere morgen om 11.30 stond ie overeind in de tuin, perfect ding.

1 Van de grootste killers van de markt, zijn de tussen handelaren. Er zijn 10tallen groothandelaren met elk 1 of 2 producten. De winkelier heeft totaal geen overzicht meer en moet vaak overal grote bestellingen doen.

Moest PB of wel ander merk van mij zijn, ging mijn vertegenwoordiger zo te werk als zonnatura in supermarkten.

Ik huur een plek bij Harry en zorg dat die pro actief vol blijft.
MVG

KLaas
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

09-12-2010 22:18

Webshops afzeiken is makkelijk, maar door wie komen die webshops er....
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

10-12-2010 13:07

henk plasman schreef:Waarom zegt iedereen toch die web jongens het is toch de groothandel die spullen verkoopt.
Daarbij winkels gunnen elkaar geen gulden en samen werken al helemaal niet.
Als ze thuis komen liggen ze met hun pootjes op de bank en over dag zeuren over onlineshops.
Iedere winkel zag 5 jaar terug dat er onlineshops begonnen nou en dat was toch wat,nu beginnen ze zelf ook een beetje maar ze liggen al veel te ver achter.
Een goede winkel kan bestaan uit mensen die elkaar gunnen en niet op een gulden goedkoper kijken.
En als je altijd je spullen bij de zelfde koopt krijg je allemaal je korting wel.



Precies Henk, veel winkeliers hebben liggen slapen en zijn nog heel erg ouderwets ingesteld.
Er zijn webshops die wel degelijk een pand, voorraden hebben e.d. dus zeker ook aanzienlijke overhead kosten hebben.
De eerste webshops die ontstonden hadden dit niet en konden vanaf een zolderkamertje werken; er komt een bestelling binnen, snel de groothandel de bestelling doorgeven, wachten dat alles binnen is en vervolgens naar de klant opsturen....Levertijd meestal een week of meer...Geheel in tegenstelling tot één van de functies van webshops; namelijk snel leveren!! Deze zullen de komende jaren dan ook vanzelf wegfilteren, omdat er een paar spelers zijn die de boel dus heel serieus aannpakken door alles op voorraad te hebben zoals een gewone winkelier.
Waarom zou een webshop alleen maar de goedkoopste moeten zijn?!?!? Voor mij is het gemak het belangrijkste; ik weet wat ik wil hebben, bestel het en is de volgende dag in huis. Scheelt me een rit naar 1 of zelfs meerdere winkels(niet alle winkels hebben wat ik wil hebben, dus moet ik soms naar meerdere winkels). Tijdrovend en ga eens rekenen wat dat allemaal kost( bij veel winkeliers betaald parkeren).
Nee hoor, als je het mij vraagt komen er nog wel wat nieuwe spelers bij!