PSV-feyenoord

Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

25-10-2010 15:18

Door de "kenners" . . .
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-10-2010 15:23

En wie zijn dat dan ?????
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

25-10-2010 15:39

Misschien de kneuzen van V.I. :lol:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

25-10-2010 15:53

Vergelijk het niveau van de Nederlandse clubs eens met die uit de andere grote voetballanden en concludeer hetzelfde!

Het feit dat tegenwoordig de nummer 2 van de competitie voorrondes Champignons League moet spelen zegt ook al genoeg.

Nederland staat op plaats 9 in de UEFA ranking, landen Frankrijk, Portugal, Rusland en de Oekraïne zijn ons al voorbij gestreefd, en ondertussen voelen wij de hete adem van landen zoals Turkije en Griekenland.

Need I say more? Statistieken liegen niet.
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

25-10-2010 16:04

Ik (zelf psv fan) was er ook bij in de het stadion, wat heb ik gelachen en genoten. Maar ik vind het zeer triest van Feyenoord, en ja het is een grote club met een grote historie, ik zeg het niet graag, maar ze hebben het mooiste legioen van Nederland!

En dan is het wel heel zuur dat je als een van de beste clubs (kwa historie) zo onderuit gaat tegen PSV. Maar ja het is te verwachten met zo'n elftal en geen rooie cent op de bank.

Ik zou Been ook niet hebben ontslagen, ben benieuwd wie het beter zou doen met zo'n elftal. Feyenoorders succes hopen dat feyenoord een mooie 10e plek kan behalen dit seizoen...
De vangsten maken de visser nog niet!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-10-2010 17:18

Reinder,

Je ontwijkt mijn vraag ik wil weten wie er dan de Nederlandse competitie MM heeft genoemd.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

25-10-2010 18:48

Wie?

Feyenoord fans op me werk die bij de harde kern horen noemen het zelfs MM.

Gelijk hebben ze,het is niet om aan te zien! niet alleen het voetbal,maar ook de trieste vertoningen van de scheids.grens rechters! Hoeveel lager kan het gaan?

Ik heb alle lof voor Mario Been!!!Hij stond er mooi wel heel de wedstrijd! Durfde zicht te vertonen bij terug komst,en durfde de confrontatie aan met enkele fans! De spelers moeten zich dit aanrekenen!! Ze moeten zich schamen,hoe kan je zo slecht verdedigen? Jah je krijgt een rode kaart maar dat is zeker geen excuus voor een 0-10 verlies!

balletje overtikken in je eigen strafschop gebied? dan snap je het geloof ik niet. Hoe ken je het ook voor elkaar krijgen om het middenveld zo open te houden? Kwestie van onervarenheid bij de meeste spelers. De scout is het probleem ook,hoe kan je iemand bij Feyenoord 1 zetten als ze er niet klaar voor zijn? Castaignos bijvoorbeeld: Speelt bij het 2e de sterren van de hemel maar hier lukt het hem niet zoals ook andere spelers.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

25-10-2010 20:31

@ Leen,

Dat balletje tikken in het strafschopgebied met onervarenheid te maken heeft dat vindt ik zelf eigenlijk niet.
Bij ons in de C-jeugd wordt er ook echt wel wat van gezegd als je dat soort geintjes gaat uithalen in een wedstrijd.
En die gasten hebben heel wat meer ervaring aangezien er genoeg tussen zitten die jarenlang bij Feyenoord in de jeugd hebben gespeeld,
en daar ook de nodige ervaring opgedaan. Eigenlijk is er niet echt een excuus voor.

mvg,
Michiel
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

25-10-2010 20:40

Dat voetbal jou niet boeit is wel duidelijk.
Kijk Feyenoord is wel Wereld kampioen geweest en behoort daardoor bij de grootste clubs van de wereld.
Dat ze dan met 10-0 verliezen is gewoon heel triest om het even voor welke club je bent.
Het zegt veel over hoe het Nederlands voetbal er op dit moment voor staat.[/quote]

In het stenentijdperk zijn ze idd wereldkampioen geweest ja.
Maar als je je zelf daar nu nog een "grote club" voor noemt gaat iets te ver.
Er worden daar in Rotterdam structureel grote foute gemaakt, daar moet eens wat aangedaan worden.
Als jij jongens als Schaken gaat aankopen zit er iets mis in de top.
Deze kwaliteiten moet je in je jeugd hebben lopen, als je dat niet hebt is er dus zoals ik zeg iets verkeerds in de top.
Ja nu is er geen geld meer, maar een aantal jaar geleden was er wel geld en werden er ook steeds verkeerde spelers gekocht.
Ik heb ook te doen met Mario Been, die moet met een 3e rangs elftal een goede prestatie neerzetten!
Wat wel mooi is, is dat de fans voor de volle 100% achter het team blijft staan, echt super!!
Ik hoop dat er grote investeders komen die de club er weer boven op kunnen helpen.
Die dan ook gelijk de leiding zoals die er nu zit, de wacht aan zegt.
Sorry ik moest het gewoon kwijt!!!


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

25-10-2010 21:03

michiel jongste schreef:@ Leen,

Dat balletje tikken in het strafschopgebied met onervarenheid te maken heeft dat vindt ik zelf eigenlijk niet.
Bij ons in de C-jeugd wordt er ook echt wel wat van gezegd als je dat soort geintjes gaat uithalen in een wedstrijd.
En die gasten hebben heel wat meer ervaring aangezien er genoeg tussen zitten die jarenlang bij Feyenoord in de jeugd hebben gespeeld,
en daar ook de nodige ervaring opgedaan. Eigenlijk is er niet echt een excuus voor.

mvg,
Michiel



Okeej

Dan is het geen onervarenheid maar ongeinteresseerd voetbal spelen.

Het wil niet zeggen dat ze als ze in de jeugd top zijn dat ze dan ook in het eerste top zijn. komt een klein beetje meer bij kijken. druk enzo en ze worden in het diepe gegooid
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

25-10-2010 21:16

Wat gisteren is gebeurt is heel triest voor de Feyenoord supporter in hart en nieren. Als dit een jaar of 10 geleden was gebeurt dan was het huis te klein, en ging ik zonder vreten naar me nest. Nu kan ik het gelukkig iets makkelijker relativeren, je word wat ouder :wink: . Maar al verliezen ze met 15-0 en spelen ze nacompetitie, ik blijf ten alle tijden achter me club staan !! Feyenoord supporter wordt je niet voor je lol, dat is zeker ! Maar ik ben nog steeds trots erop dat ik een Feyenoorder ben, en daar veranderd helemaal niks aan....nooit !!
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
Bjorn Emans
Berichten: 37
Lid geworden op: 30-03-2008 20:45
Locatie: Roermond

25-10-2010 21:30

marco duvaloois schreef:Wat gisteren is gebeurt is heel triest voor de Feyenoord supporter in hart en nieren. Als dit een jaar of 10 geleden was gebeurt dan was het huis te klein, en ging ik zonder vreten naar me nest. Nu kan ik het gelukkig iets makkelijker relativeren, je word wat ouder :wink: . Maar al verliezen ze met 15-0 en spelen ze nacompetitie, ik blijf ten alle tijden achter me club staan !! Feyenoord supporter wordt je niet voor je lol, dat is zeker ! Maar ik ben nog steeds trots erop dat ik een Feyenoorder ben, en daar veranderd helemaal niks aan....nooit !!


Respect man!
Gebruikersavatar
erwin snaaijer
Berichten: 186
Lid geworden op: 09-03-2007 16:24
Locatie: hellevoetsluis

25-10-2010 21:32

nou hoor ik dat ze het kengetal van rotterdam gaan veranderen van 010 naar 10 0 hahah
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

25-10-2010 21:37

erwin snaaijer schreef:nou hoor ik dat ze het kengetal van rotterdam gaan veranderen van 010 naar 10 0 hahah


Die staat all ergens anders hoor.

Gradus....
....................
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-10-2010 21:37

Al jaren feyenoord sup hier... dit is echt de druppel... Ik wor Den Haag Supporter...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-10-2010 23:21

hahahahahahhahahah Jantje vin ons zo lief, vorig jaar hielp ie ons al en dit jaar koptie ie um er bijna in voor ons. Topper is het.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

26-10-2010 11:40

Niet om te pesten, maar omdat ik deze twee wel leuk vind.

Afbeelding

Afbeelding
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
gijs van de groep
Berichten: 98
Lid geworden op: 22-08-2008 12:25
Locatie: spakenburg

26-10-2010 12:58

Mijn cluppie komt in de vierde ronde uit tegen psv voor de knvb beker,
zullen die feyenoorders eens laten zien hoe het moet. :lol:
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

26-10-2010 13:08

Om maar eens 2 namen te noemen: Johan Derksen, René van der Gijp enz enz . . .

En gelijk hebben ze . . .


Jan Witter schreef:Reinder,

Je ontwijkt mijn vraag ik wil weten wie er dan de Nederlandse competitie MM heeft genoemd.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

26-10-2010 13:18

En ik zou Johan Derksen serieus moeten nemen, nee toch zeker die man praat zoals het hem uit komt, en is in mijn ogen geen deskundige. Dat is de grootste lapzwans die de voetballerij rijk is.

Mbt Rene v/d Gijp, ja wat zal ik zeggen je zou zeggen dat hij deskundig is, omdat hij bij PSV en het Nederlands Elftal heeft gevoetbald, maar daar staat tegenover, dat ik Rene ken, ik heb namelijk samen met hem gespeeld in zijn jeugd bij DFC, toen nam ik hem al niet serieus, en dat is nog steeds niet veranderd. Die jongen heeft altijd een probleem gehad met serieus zijn, dat heb je tijdens zijn carrieré als profvoetballer wel kunnen zien denk ik.

Dus als dat jouw twee deskundige zijn, is jouw mening voor mij als niet ter zake doende, en stop ik deze discussie.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

26-10-2010 13:23

cruijff, pele, beckenbauer,maradonna,beckham en kiki musampa vinden het ook. :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Rolf van Litsenburg
Berichten: 25
Lid geworden op: 20-06-2010 14:58

26-10-2010 20:14

Dat voetbal jou niet boeit is wel duidelijk.
Kijk Feyenoord is wel Wereld kampioen geweest en behoort daardoor bij de grootste clubs van de wereld.
Dat ze dan met 10-0 verliezen is gewoon heel triest om het even voor welke club je bent.
Het zegt veel over hoe het Nederlands voetbal er op dit moment voor staat.[/quote]


volgens mij kan een club toch niet mee doen aan het WK :P

gr
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

26-10-2010 20:17

Er is ook een wk voor clubs hoor.


Gradus....
....................
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

26-10-2010 20:35

Stelt overigens niks voor, maar goed.. In het verleden behaalde resultaten...