Politiek geïnteresseerde karperaars?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 17:37

Als die er zijn, ook zo genoten van Moe Larry & Curly net?

Komt genoeg drek uit om de sahara vruchtbaar te maken, in het kort voor de niet volgers, ik ga meer betalen en mag geen bhurka meer aan, iedereen is nog steeds welkom die een inburgeringscursus doet die ik dus moet voorfinancieëren, ben blij dat diegene die hier over een jaar inbreekt weet wie Willem van Oranje was, hebben we iets om over te praten......
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

30-09-2010 17:57

Heb het gemist, maar als jouw samenvatting hout snijd gaan we barre tijden tegemoet ..... MAAR er komen wel 500 dierenagenten :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 18:03

die 'agenten' zullen wel weer langdurig werkelozen zijn die nergens zin in hebben ala Melkert, (wie kent um nog) krijgen we weer net als de vorige generatie parkeerwachters domme luie mensen met een uniform aan, niet opgelet in 1940?
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

30-09-2010 18:27

Ik zou me maar niet te druk maken , Rick... Het is iedere keer hetzelfde liedje, alleen in een ander jasje.
Het is gewoon een kwestie van je st*rretje invetten, bukken en ontvangen... :roll:
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

30-09-2010 18:34

Ik ben er zeer tevreden over dat de kans nou heel groot is,dat we een rechts kabinet krijgen.We hebben nou al meer dan genoeg ellende gehad van die linkse.
Ik hoorde Mark rutte vandaag ook zeggen dat de wet aangepast word,en dat je een inbreker dadelijk een paar ferme tikken mag geven zonder straf.Dat soort dingen vind ik ook positieve verandering.Verder heb ik alle vertrouwen in Wilders.Die zal de boel eens goed wakker schudden.We hoeven geen nazi praktijken,maar die moslims een halt toe roepen en ze eens flink aanpakken en het land uitschoppen zal wel eens goed zijn.De aangepaste en welwillende moslims mogen van mij blijven,maar het tuig(90%) mag van mij het land uit,of bij scheveningen de grens over.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 18:51

Een wetsvoorstel zonder urgentie heeft bijna 2 jaar nodig om wet te worden, dus tot die tijd zullen we betrapte inbrekers ter wille moeten zijn, om hen niet teveel te belemmeren tijdens hun gekozen carriere.
In Wilders geloven is bij gebrek aan beter goed, maar leg zijn 14 maanden oude verkiezingsprogramma naast wat het nu is en je ziet concessies, afgezwakt of helemaal verdwenen.

Roemer deed zijn dingetje, (heb je geld moet je je schamen van hem) en meisje Femke vind een kabinet of 5 aan de zijlijn staan nog niet genoeg, GL heet nooit geregeerd, nooit bijgedragen aan dingen die er toe deden en toch gaan we vrolijk verder, wou dat ik zo'n werkgever kon vinden.....
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

30-09-2010 19:01

kok met een miljoen per jaar
bos 4 ton in het jaar.

Het gaat steeds slechter in nederland. Nee, politiek heeft geen toekomst meer.

Mijn a.s. schoondochter komt uit Macedonie. Die moet dus gewoon in haar eigen tijd, in Macedonie, studeren en moet dan zelf examen doen. Kosten eur 400 ergens. Normaal toch?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-09-2010 20:31

Tevreden? Haha, de 11000 Needenaren in de Achterhoek weten nu wel raad met hun 300 niet Europese allochtonen. :lol:

Voor de rest, nog een paar dagen afwachten. En dan zullen we zien hoeveel langer nog. :wink:

Maar dit is het kabinet voor 'de hardwerkende Nederlander'. Dus ik zit altijd goed. :roll:

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 20:33

Vindt ik van niet, ik denk dat de tijd wel 's rijp is om onderscheid te maken tussen mensen uit Nigeria, Somalië enz en tussen Macedonië wat volgens mij gewoon in Europa ligt, voormalig Joegoslavië toch?

uit Afrika komt een stroom mensen waarvan meer dan 30% bijna of helemaal analfabeet zijn, nagenoeg geen opleiding hebben en heel lang zorg en steun nodig zullen hebben, waarom?
Binnen 3 jaar is de helft met de politie in aanraking geweest, intregeren gebeurt amper, wie wordt hiet nu wijzer van?
En dan komen ze vaak ook nog uit landen die bekeken vanuit natuurlijke bronnen soms tientallen keren rijker zijn dan wij.
Oftewel een recept voor hun en wij, geen ons, de enkeling die er wel wat van wil maken wordt met achterdocht bekeken, we zijn blijkbaar blind en doof geluld, alleen daarom al zou het nou 's genoeg geweest moeten zijn.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

30-09-2010 20:36

Dan maar hopen dat je niet iets krijgt waardoor je niet meer kan werken dan lul je vast weer anders.

Maar dat is politiek, voor ieder wat het waard is, toch?

Het wakker schudden is gedaan om de kiezers te belazeren zie maar wat er overbleven is.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-09-2010 20:48

Ik eet alvast geen paling meer, Douwe. :wink:

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

30-09-2010 20:50

LOL, dat is in ieder geval een goed begin.

Ik hoop oprecht dat je niets overkomt, maar dat is je wel duidelijk naar ik mag hopen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-09-2010 20:53

Jaha, mijn cynisme is niet minder dan anders. Maar we zijn nu even hier aangeland...

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
gijs van de groep
Berichten: 98
Lid geworden op: 22-08-2008 12:25
Locatie: spakenburg

30-09-2010 21:26

Jammer, maar ben bang dat er weinig van terecht komt van dit kabinet, als wilders met een wetvoorstel komt
beslist de eerste kamer en daar heeft wilders niemand zitten die de pvv vertegenwoordigd.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

30-09-2010 22:02

Zei daar iemand rechtse regering? .......

Hm, CDA moet wel naar links met de vvd in een kabinet.
Wilders heeft ook al een paar mooie linkse moves gemaakt.

Akkoord Akkoord Akkoord .......

Nu nog zien wat er van overblijft dadelijk als we gas gaan geven. Als blijkt dat de voorgenomen 'besparingen' net niet uitpakken zoals we hoopten. Ze namen potjandorie vandaag al een voorschotje door te melden dat de werkeloosheid toch aan het stijgen is .....
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

30-09-2010 22:19

Je kunt het allemaal wel zwart inzien,maar"iets " rechts,is altijd beter als maar links doorkwakkelen wat we nou gedaan hebben.Iedereen wie boven mij reageert is het er met eens dat het nou ook niet wat is.De nederlandse politiek is na mijn weten nog niet eerder over rechts gegaan,dus dan ben ik wel blij dat we dat proberen.Ik weet 100% zeker dat dit kabinet ook fouten maakt en dingen doet waar je je twijfels bij hebt.Ik ben van mening dat je dan beter iets kunt proberen wat niet eerder gedaan is,dan links doorkloten en steeds maar zeggen dat alles niks is.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-09-2010 22:33

Klopt niet hoor. Centrumrechts is helemaal niks nieuws in Nederland.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

30-09-2010 22:49

Het 'rechts' vvd was het hart van centrum links paars, vergeet even de anti moslim retoriek en Wilders kon bij de SP zitten.
Er zijn nog steeds beroepswerkelozen in NL, en die verdwijnen zo niet.
Het wordt tijd dat we worden wat we zeggen te zijn, meer dan een eeuw scheiding van kerk en staat, was dat waar dan was heel die moslimdiscussie er al niet geweest, maar die regels gelden alleen als je atheïst of christen bent.
Het is zo ontzettend krom, bijna geen allochtoon is donor, want dat mag niet van Allah, ontvangen mag wel, de wachtlijsten voor organen staan vol met namen die iets anders klinken dan de Vries, flexibele godsdienst blijkbaar.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

01-10-2010 00:03

Zijn de clownspakken voor het nieuwe kabinet al besteld?

In het buitenland liggen ze volgens mij nou al in een deuk.

Circus M & M.

Creatio ex nihilo.

Duae tabulae rasae in quibus nihil scriptum est.

Nunc est bibendum.
Jan Peter Teerling

01-10-2010 00:40

Door te doen, of te stemmen, wat in het buitenland goed valt los je de problemen in dit land niet mee op Hilco. Maakt op mij bar weinig indruk wat Señora Merkel wel niet vind van onze keuzes. Zou ze eens bij Sarko mee moeten komen die notabene europeanen het land uit zet.

Héérlijk die zure bekkies bij Pauw & Witteman vanavond!
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

01-10-2010 00:54

Animalium hominumque saluti.

Nieuwe wet verbied vissen.

Overtreders worden hard aangepakt!
K. van den Herik

01-10-2010 07:28

gelukkig ziet het er na uit dat die linkse mafoso en opmakers een poosje de bek gesnoerd worden.

Viva kernenergie. kom maar op met dat warme water.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

01-10-2010 08:33

Of de het allemaal een goed idee is of was zal blijken straks als de stof wolken weer neer gedaalt zijn en we de resultaten kunnen overzien.
Dat het tijd werd voor wat verandering is wel duidelijk, of het een verandering is moet nog blijken maar er is min of meer soort van naar de uitslag van de stemming gekeken.

Waarom is Angela zo tegen Dhr. Wilders, omdat deze man inziet dat NL t.o.v. Der Heimat een grote netto betaler aan de EU en andere zaken is. Dat potje dreigt op te drogen :-)
Die Belgische clown, kom hoe heet ie, is ook bang dat de democratie in het geding komt ..... terwijl ze daar een partij uitgesloten en verketterd hebben. De opvatting over democratie is flexibel schijnbaar.

6.000.000.000 besparen op ambtenaren ....... hoe dan? Waarschijnlijk wordt dit er een in het rijtje broekzak vestzak :-(. Ik voorzie een hoop mensen die meer vrije tijd hebben en dat de kosten in de afkoopsommen / wachtgelden gaan zitten. En ondanks dat he getal aardig groot klinkt, over hoeveel mensen hebben we het dan precies puur naar loonsom gekeken? Wat gaan we met de gebouwen doen waar men nu zit? En hoeveel kost het als die mensen allemaal op wachtgeld komen te zitten? Wat is dan de netto besparing ..... ik denk dat onze broekriem nog even naar de kleermaker moet ..... meer gaatjes ...... veel meer gaatjes.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

01-10-2010 10:11

Zonder te generaliseren kun je volgens mij wel stellen dat veel stemmers op de PVV niet uit de rijke buurten komen en dat er ook veel uitkeringsgerechtigden bijzitten.
Eens kijken of die zo enthousiast blijven zodra ze minder uitkering krijgen en wel de hoofdprijs voor de zorgkosten mogen ophoesten wat nu al een probleem blijkt te zijn.
Maar gelukkig wordt het straatbeeld veranderd, geen jurken meer over de kop dichtgetrokken dat is ook veel waard, is het niet.
De boetes ook voor het vissen worden weer eens aardig verhoogd.

Maar net wat Kees opmerkt: wij zijn hier nu eenmaal aanbeland.
Aan mijn cynisme is ook niets veranderd.

Voor de mensen die willen zien wat de CPB hier van vindt.
Mooie dalende lijnen bij de koopkracht hoofdzakelijk bij de mensen die het niet kunnen missen.

http://www.binnenlandsbestuur.nl/Upload ... nt/CPB.pdf
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

01-10-2010 11:04

Wat zijn we weer negatief, we mogen weer roken in de cafe's en we mogen 130 km rijden, wat wil je nog meer :lol:

Denk dat de mensen die PVV gestemd hebben, straks goed achter hun oren gaan krabbelen :lol: Oeps, ja maar dit was niet de bedoeling!