Duitsers! Pff

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wouter Weetink
Berichten: 690
Lid geworden op: 28-04-2007 15:28
Locatie: Doetinchem

19-09-2010 16:45

Ik wordt er nu echt wel een beetje moe van hoor. Zit je lekker een nachtje aan een kanaal te vissen en dan presteren ze het elke keer weer om je zo te irriteren.

Wordt je wakker vroeg in de ochtend met zoals gewoonlijk weer een dikke blank, komen er weer wat duitsers aanrijden. Dan kijken ze je een beetje aan van je moet niet denken dat dit water van jou is. En daar gaan de stukken kunstaas over je lijnen heen :-?

Er is gewoon 798 kilometer kanaal de ene kant op en 1576 kilometer de andere kant. Dan denk ik echt bij mezelf kun je niet een klein beetje aanpassen als je hier in dit land komt vissen. Zelf ga ook een paar keer per jaar naar Frankrijk en dan probeer ik me ook zoveel mogelijk aan te passen en rekening te houden met de andere vissers, want je bent tenslotte gast in dat land.

Ze zijn echt niet allemaal hetzelfde, maar ik kom toch wel erg vaak de teringlijers tegen die nergens rekeing mee houden.


Zo weer de irritatie weggetypt 8)
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

20-09-2010 14:52

Goed bezig wouter:D
Gewoon teruggooien met een flink stuk lood:D, en dan zo hard mogelijk trekken!
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

20-09-2010 17:11

Duitsers of vissers in een auto met een Duits kenteken Wouter...???
Gebruikersavatar
Wouter Weetink
Berichten: 690
Lid geworden op: 28-04-2007 15:28
Locatie: Doetinchem

20-09-2010 19:36

Aart Lokhorst schreef:Duitsers of vissers in een auto met een Duits kenteken Wouter...???


Dat weet ik natuurlijk niet elke keer, maar de meeste keren als ik ff hallo zeg mompelen ze wat alsof ze me niet verstaan en ze hebben wel erg duits vispul. Dit weekend waren het zowieso duitsers.

Laat ik duidelijk zijn dat ik echt geen hekel heb aan Duitsers ofso, maar een beetje respect lijkt me wel op zijn plaats.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-09-2010 20:05

Wouter,

Niet zo zeer een kwestie van nationaliteit denk ik. Vaak meegemaakt dat andere vissers kennelijk geen idee hebben van de actieradius van een karpervisser en de lijnen opvissen. Vaak kunstaasvissers want die scharrelen het hele water af. Als je ze er attent op maakt, krijg je een enkele maal nog ruzie ook omdat ze menen dat je teveel water voor jezelf opeist. Het omgekeerde bestaat natuurlijk ook. Karpervissers die inderdaad het halve water opeisen. Of vanaf een andere stek bovenop die van jou gaan zitten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Wouter Weetink
Berichten: 690
Lid geworden op: 28-04-2007 15:28
Locatie: Doetinchem

20-09-2010 20:33

Ik snap wat je bedoeld Kees ik zal wel gewoon toeval zijn dat het vaak Duitsers zijn bij mij :P

Maar ze komen aanrijden terwijl er zoveel water is. En dan precies bij mij gaan vissen.

Laatst nog.. Ik ben aan het ingooien na een nachtje blanken. Komen ze op m'n stekkie zitten en gaan precies ingooien waar ik lig. Van 8 tot 11 hebben ze op dezelfde plek gegooid zonder maar een baarsje te vangen :cry:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-09-2010 20:36

Ik kan volop met je meepraten. Uren om zorgvuldig de voorwaarden te creëren. Dan komen er een paar klojo's aan en weet je al dat het gedaan is. Inderdaad frustrerend.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie