Azijnzeikers

Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

04-09-2010 13:47

Lees nu al een tijdje mee op het forum, ik denk dat de humor van Klaas het best begrepen wordt na jaren van vissen en vooral innige kennismaking met hoe het fout kan gaan, cynische humor onstaat uit leed heren, niet uit altijd de wind mee hebben.
soms kan humor relativerend werken, soms ook confronterend, als je werkelijk een topic start over welke nikes je draagt aan het water dan zet je jezelf al buitenspel, als je niet begrijpt hoe stompzinnig dit is vraag je om 'Klaas' humor, want dat is het, humor.....
Maar als je dat als beledigend ervaart dan is er wat te raken bij je blijkbaar, en het ergste wat je kan doen om je ontwetenheid te verbergen is nog harder schreeuwen, nog meer beledigd raken en nog dommer lijken ondertussen.

We leven in het ik tijdperk, hoe dat werkt? zo:je bent 15 jaar en je gaat vissen zonder ooit een hengel van dichtbij gezien te hebben, je hebt dus hulp nodig, en die vraag je, krijg je die dan wordt pijnlijk duidelijk dat je nog een lange weg te gaan hebt en je vertaald dat door te denken dat je voor lul staat, want als je cool of vet of weet ik veel wat bent heb je geen hulp nodig, en hou helemaal op als iemand je verteld dat je het verkeerd doet... Dat kan helemaal niet want je bent cool, vet, helemaal de man en nu sta je pas echt voor lul, en je gaat nog harder schreeuwen, je wilt tips over vissen die je niet vangen kunt, uitleg over stekken waar je niet kunt komen met nikes aan....

Ik vis langer dan de meeste van deze schreeuwerds oud zijn, Klaas ook, misschien hebben wij zomaar iets te melden waar je iets aan hebt, en geloof me, dat staat niet in schreeuwerige boekies of hypercommercieele dvd's.
Dat wordt gevormd door 150+ dagen vissen per jaar, jaren lang overal en altijd, en geloven in wat je ziet en aan kunt raken, je laten leiden wat je watersense je verteld, niet leven van hype naar hype, van superboilie naar superprikker die aan de kant al haakt, altijd op zoek naar het wondermiddel die ervoor zorgt dat de 50 plussers de kant op zwemmen.
Vissen leer je door het te doen, te observeren en je te verdiepen in wat een karper beweegt, teveel moeite? Ga lekker naar een vierkante betaalput waar je 40 pond zwemmend mestkalf kunt vangen precies waar de beheerder zegt, met vangstgarantie ook nog! En maak jezelf ondertussen wijs dat je kunt vissen, doe iedereen die wat weet af als azijnzeikerds en over twee jaar ben je vergeten, ben je verder bezig met de volgende hype, je kadett diesel pimpen of zoiets hoogstaands.

ik ben te oud geworden denk ik, in de zee van gehypte merken, glimmende magazines met alle antwoorden, alles beter wetende vissers met hun enige succes van betaalwateren die zeker al 6 maanden vissen, in dit alles is iets stiekem verdwenen, en dat is respect, alles moet nu en meteen, jaren opgebouwde reputaties tellen niet meer, in de hapsnap wereld ben je niet meer dan de laatste vis die je ving, en dat is jammer.

Groeten Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

04-09-2010 21:07

ben het met je eens Rick...ik heb ooit eens gelezen hoe het karperen met de formule 1 werd vergeleken, men vindt het vreemd als ze op hun bek gaan na van een driewieler in een F1 auto te zijn gestapt...iets zelf uitzoeken is er niet meer bij, daar heb je immers internet voor en een fotoboekje zonder 40-er is niets waard.....ben blij dat ik het karpervissen zelf heb geleerd, vanaf een mini pennetje in de polder tot het stalken op "groot" wild, na 22 jaar intensief karperen moet ik mijn eerste 40+er nog vangen en dat moment komt ooit...
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

04-09-2010 21:26

Wat een zelfbevlekking van die ''goeie oude garde '' weer zeg.

Uiteraard meerdere malen vergezelt van uitspraken over het ontbreken van intelligentie bij anderen. Want ja, wij zijn slim en zij zijn dom.

Wat een nivo zeg, en dat nog humor durven noemen ook. Die ''oude garde'' gedraagt zich hier als een stel puberende kinderen.

Zonde van de sfeer.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

04-09-2010 21:38

Ik voel me helemaal niet slim, zelfs na 20+ jaar kom ik hier om te leren en te vragen, kijk mijn berichten ff na, zonder schroom en zonder ik weet het beter, jong zijn is ook niet het probleem, Martin Post, Roelof Schut enz waren al heel jong super gemotiveerd en ook al erg goed, ik ontmoet nu nog steeds in mijn nieuwe buurt jonge gasten die willen leren en goed bezig zijn.

Maar de onderscheiding van jong / oud was al eerder gemaakt, Klaas was een azijnpisser, weet je nog wel, voor jou geld wat in mijn bericht stond, geen zelfkritiek, om niks beledigd dus ga je maar proberen te kwetsen zonder ook maar ergens inhoudelijk op in te gaan, je bent het beste bewijs voor mijn gelijk, elk voorbeeld wat ik gebruik komt van dit forum hoor, en ik ben misschien oude garde ja, maar schieten in een ton laat ik graag aan jou over, supervisser.

Groeten Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

04-09-2010 21:46

Geen zelfkritiek? Ik beledigd? Ik kwetsend? Schieten in een ton? Man, waar heb je het over?

Kan je 1 voorbeeld geven waaruit blijkt dat ik aan 1 van die uit je duim gezogen karaktereigenschappen voldoe?


En ik maak geen onderscheid in jong en oud. Ik maak onderscheid in relaxed en irritant.
Laatst gewijzigd door Josef Stalscu op 04-09-2010 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Zit hier wel vis?
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

04-09-2010 21:52

gezellig! Ik pak er even een bakkie koffie bij 8)
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

04-09-2010 22:05

Ik zeg nergens dat ik zo slim ben en de rest zo dom, 'zelfbevlekking' zoals jij het noemt, ik vind het beledigend en helemaal niet in de context van het bericht, het is een constatering, meer niet.
Ik denk dat je het bericht maar half hebt gelezen, en dat is precies wat ik bedoel, mij een puberend kind noemen om maar iemand monddood te maken die een beetje te dichtbij komt is een zwaktebod, nogmaals, relaxed ben ik genoeg, en ook nog maar een keer, lees het na, ik ben niet te bang om te vragen en ik ben al helemaal het slimste jongetje van de klas niet, maar sommige humor begrijp je denk ik beter als je ouder bent, en je blik verandert hoe je naar dingen kijkt, als een discussie over welke gympies je aantrekt om te vissen je niet op z'n minst laat glimlachen begrijp je totaal niet waar ik het over heb, en dat geeft niet maar gun ons die lol aub.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

04-09-2010 22:16

Jonge, wat lul je nou man, ik ben bijna 40 jaar. Je neemt iets aan (ohnee, jij constateert) bouwt een lulverhaal eromheen, terwijl je niet eens weet met wie je te maken hebt.

Ik reageer alleen om de sfeer op het forum te duiden. Ik ben namelijk ook oude garde, niet op dit forum maar wel als visser.

En ik irriteer me dood aan die oude garde hier. Altijd maar jonge leden af blaffen. Zogenaamd onder de noemer humor. Ik heb ook bijna alles zelf uitgevonden, maar moet je dan maar in elk topic wat je niet aan staat je zuigende reacties plaatsen?

Zeker als je weet dat dit afzeiken al vele malen vaker op dit forum ter sprake is gekomen.

Jullie zijn misschien idd ouder dan de gemmiddelde leeftijd hier, en je zegt dat je leert als je ouder wordt.

Ik merk er weinig van. Als je zogenaamd oud en wijs bent, dan is het vreemd dat je de jeugd geen ruimte geeft ''domme'' dingen te vragen en oninteressante topics te openen.

Vind je het niks, reageer dan niet, gaat er iets fout in jouw ogen, probeer die leden dan daarop te wijzen. Open een ''oude lullen topic'' voor mensen met (semi-leuke) humor, en ga daar lekker schuddenbuiken met zijn allen.

Zo moeilijk is dat toch niet?



Insinueren dat je oud en wijs bent, en dan lopen gniffelen omdat jongere leden een ''sportschoentopic'' openen op een karpervisforum.

Iets met een pot en een ketel, leutig hoor.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

04-09-2010 23:11

Ook jij weet niet met wie je te maken hebt, ik ben 46 en heb niet alles zelf geleerd maar van een Engelse collega ooit, verder, en nu wordt ik er echt moe van, nogmaals lees mijn berichten terug, dan zie je dat ik regelmatig starters help, sterker nog, 3x per maand help ik hier in de regio de allerjongsten een goede start te maken door een avondje knopen en voorlichting.

Er staat nergens 'oud en wijs' er staat ik ben hier om te vragen en te leren, ook weer overheen gelezen?
En afzeiken? Volgens mijn was Klaas de ontvangende kant toch, en nogmaals, ik zeg niks wat ik niet op het forum gevonden heb, als ik daar de humor van inzie is dat mijn zaak, als je alleen maar je eigen mening verkondigt wil zien verhuis dan naar Korea, mag je allemaal precies hetzelfde zeggen en hoef je ook niet meer na te denken.

Nogmaals, zoek waar ik iemand afzeik en dat zul je niet vinden, als herhalen van dingen die ik hier gelezen heb als afzeiken op jou overkomt dan zegt dat wat over de originele postings, don't kill the messenger.

Waar ik wel of niet op reageer is niet jouw zaak, of humor wel of niet leuk is ook niet, soms moet je het eens zijn om het oneens te zijn, en ik insinueer niks, als de woorden oud en wijs steeds bij je opkomen zal dat zijn omdat ik die indruk bij je gemaakt heb, ik heb alleen het woord oud gebruikt.
En als ik een ding duidelijk wil maken is dat juist ik het niet meer begrijp, dat kun je volgens mij uit mijn bericht halen, zo moeilijk is dat toch niet?
Humor zal voor ons verschillende dingen zijn, hoe ik naar het leven kijk en mezelf verbaas over dingen ook, melancholie is ook een sfeer vriend, in een mix van jong en oud zou dat ook dat moeten mogen, ik ben dom volgens jou, maar jij bent degene die nergens inhoudelijk op ingaat en alles gelul vindt, dat mag maar wat is de zin ervan? Laten we het maar eens zijn niet eens te zijn, voor de rest zou het je sieren als je even nakijkt of ik iemand afzeik, je zal het tegenovergestelde vinden.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

04-09-2010 23:22

Rick van Sinderen schreef:


ik ben dom volgens jou, maar jij bent degene die nergens inhoudelijk op ingaat en alles gelul vindt, .



Je zegt maar wat, toch?

Hoezo vind ik jou dom? Hoezo ga ik nergens inhoudelijk op in? Hoezo vind ik alles gelul? Hoe kom je allemaal aan die informatie?. Geef je bron eens, of citeer eens waaruit blijkt dat ik jou dom vind, en waaruit blijkt dat ik nergens inhoudelijk op in ga.

Je hebt een goede fantasie, dat moet ik je nageven. Ik had het over de oude garde, heb jouw nooit persoonlijk aangesproken, maar ik geloof dat je je aardig aangesproken voelt. Dat is meestal als je weet dat je fout zit ..........

Maak je niet dik he, geniet van het weekend.
Zit hier wel vis?
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

04-09-2010 23:45

Slotje? :o
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

05-09-2010 00:22

Waarom slotje..? Het word nu pas echt interessant 8)
©
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

05-09-2010 02:12

Josef,

You are from Russia?

Geintje hoor.:lol:

Ik ben, zeg maar ook van de oudere garde, 50+
Overigens nog maar net hoor.

Kan heel goed met de jongere generatie overweg en heb voor hen dan ook weinig geheimen.

Gaat niet zozeer over leeftijd, maar meer over???
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

05-09-2010 02:48

Iemandt een chocomell ???
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

05-09-2010 07:00

Zaken die hier op KWO op de man gespeeld worden zijn al gauw kwetsend in mijn ogen. En daar is over het algemeen weinig lol aan zo ervaar ik dat.

Groeten van een ouwu ul, :wink:
Peter
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

05-09-2010 09:08

Helemaal gelijk Peter, probeer wat uit te leggen maar op een of andere manier lukt dat niet, het bericht had niet zoveel te maken met jong en oud, het verhaal bv van iemand die gaat vissen om makkelijk z'n pb op te krikken gaat over iemand van mijn leeftijd.
Het enige wat ik wou duidelijk maken is dat ik wel 's moeite heb met hoe leeg alles is tegenwoordig, meer niet, zal inderdaad de leeftijd zijn.
Ik had niet de intentie om iemand uit te zonderen of belachelijk te maken, ik vroeg me alleen af of iemand anders het ook zo zag, en gezien de PBtjes is dat zo, en inderdaad, het gevaar van discusseren zonder iemand te zien is dat het al gauw beledigend wordt, je doet moeite om iets goed te beschrijven en alles is gelul en je ouwehoert maar wat.

Verder met leuke dingen maar, iedereen die het wel begreep bedankt.

Groeten Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

05-09-2010 10:06

Sapperdeflap ...... wat kunnen dingen snel uit de hand lopen als er door partijen niet (goed) gelezen wordt zeg.
Normaal pak ik ook een zakje chips en een drankje om mee te genieten, maar dit gaat de verkeerde kant op mannen :-)

Ik hoor gelukkig bij geen enkele garde en mag mijzelf dus redelijk onafhankelijk noemen.

De meesten hebben wel een punt, het is natuurlijk wel een klein beetje vreemd om een topic te openen met welke Nike's iemand aan de waterkant verschijnt. Het is ook een beetje vreemd om mensen daardoor meteen te diskwalificeren. Ik blijf even bij dit voorbeeld zonder waardeoordeel over de poster!

Wat ik opvallend vind is dat er een heel contigent is dat (nog) niet beschikt over een beetje zelfspot en er zeker niet tegen kunnen als er iemand het waagt het niet eens te zijn. Het hele register gaat dan open om de ander te overtuigen van de eigen mening en geen enkele methodiek wordt daarbij geschuwd. Kakaktermoord wordt vrij snel naar gegrepen terwijl we het verdikkie alleen maar hebben over meningen. Het grappige aan een mening is dat het niet uitmaakt wie er gelijk heeft, alles heeft meerdere kanten. Het jammere is dat men niet meer naar een andere mening wil luisteren om eventueel zijn /haar voordeel mee te doen.

lets agree to disagree!

Soms, heel soms zijn er discussies die gaan zoals ze horen. Als je zo''n topic dan zit te lezen denk je bij posting 1: verdomd die man heeft gelijk, bij posting 2 (compleet ander idee over zelfde onderwerp) denk je verdomd die man heeft gelijk ...... en dat zou het punt moeten zijn dat jijzelf gaat nadenken en er het jouwe over denkt en misschien wel meldt. Mocht je dan de plank eens voledig misslaan, wat zal blijken uit de reactieswaardoor jij je mening zou moeten bijstellen ..... ga dan niet in de aanval maar erken gewoon dat je op de verkeerde weg zat. Is niet erg, sterker JIJ zal er beter uit de strijd door komen, je hebt immers iets geleerd! en men zal jou er meer door respecteren.

Ik zal bijvoorbeeld nooit open op het forum stekken bespreken, maar als iemand mij een PB stuurt dan ben ik zeker de beroerdste niet. Ik zal ook vissers aan de waterkant, waarvan ik denk dat het blijft plakken, adviseren over het water als ik iets nuttigs te melden heb. Maar komaan zeg, men wil alleen nog maar snel snel snel ..... ff tussen de friet en het stappen op karper vissen en dan verwachten dat je de sterren van de hemel vangt en een paar 30+ aan je foto boekje kunt toevoegen :evil: Ik zeg niet dat het niet kan maar mij is het nog nooit gelukt :oops:
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

05-09-2010 11:44

Kijk een naar de DVD ‘Het Groene Meer’ is een opname uit 1974 over het karpervissen van toen als je er aan kunt komen. De beleving in die jaren zonder internet was heel anders. Ik zeg niet dat het beter was de belevingen alle geheimzinnigheid er om heen sprak me wel aan. Ha,ha we hadden toen nog geen knollen. Karpervissers kwam je haast niet tegen aan de waterkant. Zeuren over boetes die in die jaren bij een overtreding 10 gulden bedroegen werden als zoete koek geslikt. Ook prima om mee te vissen op karper. Mijn eerste karper die ik ving een halve eeuw geleden ging natuurlijk in de pan. Of je als ouwe ul wat gaat relativeren zoals je het hedendaagse karper beleeft om je heen kijkend?

Kan je iemand die nu vragen heeft helpen, tuurlijk. Kreeg vrijdagavond nog een telefoontje van een knaap die zat te vissen en door een (controleur/ Boa) te horen kreeg dat hij in september niet meer daar nog mocht nachtvissen aan het kanaal. Effe via de site van SVN een uitdraaigemaakt van alle bekende nachtviswateren in ons land en hem gelukkig gemaakt zodat hij door kon vissen zonder schik in zijn lijf te krijgen.

Maak het niet mee maar hoe zal het karpervissen met al zijn toeters en bellen en azijn :D vandaag de dag er over een halve eeuw uitzien?

Fijne dag,
Peter
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

05-09-2010 12:51

Amen en ditto!
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

05-09-2010 13:57

Ineens weet je het: je koopt klompen...

Afbeelding
rick boom
Berichten: 650
Lid geworden op: 10-01-2008 18:01
Locatie: rijnsburg

05-09-2010 21:41

v/d Herik... Geniaal.. :lol:
They once made Chuck Norris toiletpaper, but it failed.
It didn't take SHIT from nobody...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

05-09-2010 22:10

Je kan het ook ''tot aan je elleboog erinzitten'' noemen!!

Blijf lekker bij je eigen,inplaats andere aanspreken joh!!

Als het je zo verdomd irriteerd blijf je lekker weg toch toch toch?????

Rick!!!!

Wat een ander hierop te zeggen heeft,heb ik schijt aan (Zoals altijd) maar hou je irritatie waarvan je niet slaapt ofzo lekker bij je.

Of ga lekker naar het bejaarde tehuis,daar zit pas de ''oude garde''


Wat een kotsmakende tekst Rick.

Jij bent oud,dus jij weet alles en hoe je alles aanpakt?? Hahaha hou die hoogmoedswaanzin lekker voor je eigen. Bleh wat een tekst zeg Brrrrr kippevel van!! Moet je wat bereiken ofzo,wil je wat van iemand ofzo??

Ow nu blaf ik jou af.................Tja krijg je met die tekst he!

Jeugd is misschien niet even slim als de ''oude garde'',maar normaal doen kan blijkbaar niet van de kant van de ''oude garde'' uitzonderingen daar gelaten natuurlijk hier op het forum.

Je kan beter gaan vissen,vang je nog eens wat,en oowjah moet je je hier echt zo druk over maken??

Dat jij nu vroeg geboren ben,tja sorry kan er niks aan doen,maar wij leven in een tijd waar alles snel gaat,alles anders is DAT KAN JE NIET VERGELIJKEN MET VROEGAH.

Als je ouder bent,wat je als laatst schrijft en je weet dat we in 2010 leven en niet meer 30 jaar terug dan snap je wel dat hype op hype volgt,we zijn er mee opgegroeit we leren geen breien van truien meer hoor. Tijden veranderen en daar moet je in meegaan blijf er niet in hangen. Verberg je irritatie en ga gewoon door met hoe jij alles geleerd heb.

Betaalwater visserij,ook wel eens aan gedacht dat die uitkomst bied aan vele vissers?? Veiligheid,rust gezelligheid buitenland. Bij vele gaat het niet om volgestampte hangbuik zwijnen maar gewoon eropuit (jah kan je ook op openbaar water) maar dat is een keuze die je maak. Wat zal jou het een rotzorg wezen?? Dat dacht ik dus ook

Maar schrijf het van je af.............................In een boekje ofzo

Hey de groetuh!!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

05-09-2010 22:28

Als ik het goed begrijp is dit toch een forum over karpervissen, lekker lullen over je hobby (een hobby mensen, er hangt niks vanaf he!!!) met gelijkgestemden, toch? Af en toe eens een beetje prikkelen enzo is prima, maar dit??? :-?
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

05-09-2010 22:28

Nou Nou Leen wat een taal. Ook van deze tijd? :wink: :lol: :lol:
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

05-09-2010 22:41

Blijf lekker bij je eigen,inplaats andere aanspreken joh!!

Als het je zo verdomd irriteerd blijf je lekker weg toch toch toch?????

Rick!!!!


Leen, aan de toon van je gehele bericht geld dit blijkbaar ook voor jezelf of heb ik het mis?

Tijden veranderen en daar moet je in meegaan blijf er niet in hangen.


Waarom dat dan? omdat alles wat in het nu gemaakt en/of bedacht is beter is? Let wel, ik zeg niet dat vroeger alles beter is maar alles is wat nieuw is is ook niet perse beter.

Je kan beter gaan vissen,vang je nog eens wat,en oowjah moet je je hier echt zo druk over maken??


En neem je eigen advies ook ter harte.

Leen, niet om jou af te zeiken of zo maar de taal die jij er uit gooit is ook niet al te fraai. En dan kan je wel zeggen
Wat een ander hierop te zeggen heeft,heb ik schijt aan (Zoals altijd)
maar je zou ook een andere bewoording kunnen gebruiken. Iets meer respect voor elkaar en iets beter lezen. Dit geldt voor iedereen op dit forum. Het grote nadeel wat ik ervaar is dat er nog wel eens te snel een stukje tekst wordt neergezet. Omdat men te weinig moeite neemt om een hele lap tekst neer te kwakken omdat dat domweg te lang duurt om te typen worden dingen nog wel eens verkeerd begrepen.