Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

20-07-2010 13:29

Lol... Tot op heden heeft Ajax nog steeds zijn selectie compleet. Dus alle Toppers zijn er nog steeds ;) Als dan het sezoen doorgezet wordt zal denk ik alleen PSV een zware tegenstander worden. Mooie aankopen hebben die gedaan :D Wordt weer leuk zo en hoop ook dat ze het ver in de EL schoppen. Eigenlijk hoop ik dat ELK team uit NL het hoog schopt. Final CL: Twente - Ajax :lol:

Top 5..

1. Ajax / PSV
2. PSV / Twente
3. Twente / Feyenoord (Onderschat ze dit jaar maar niet!)
4. Feyenoord / Az
5. AZ / Utrecht

Top 3 wordt lastig, zie feyenoord ook wel weer hoge ogen gooien dit jaar! Twente enerzijds wel anderzijds niet. Denk PSV en Ajax die de dienst gaan uitmaken..

Als we de JC schaal gaan spelen zullen we het zien, mits Ajax geen b elftal opzet vanwege voorrondes en wk gangers die nog vermoeid zijn.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

20-07-2010 20:28

en ik denk juist het tegenovergestelde, dat feyenooit dit jaar niet veel word.....
is tot nu toe nog niet echt wat aangekocht(vind je het gek :lol: ) in tegenovergestelde van wat er weg gaat.
niet dat ze dan geen goed team kunnen zijn hoor, en contracten kunnen nog verleng worden, maar verwacht er niet al te veel van....
dit kom er:
Speler..................Van.........................Contract
Ruben Schaken......VVV-Venlo......................Tot medio 2012
Adil Assuauer.........VVV-Venlo......................Tot medio 2012
Fedor Smolov.........Dinamo Moskou................Geleend

en dit vertrekt er(voorlopig)
Speler...........................Naar...............Contract
Roy Makaay........................nvt.................Gestopt
Giovanni van Bronckhorst.......nvt.................Gestopt
Jonathan de Guzman.............nnb.................Niet verlengd
Stefan Babovic....................nnb ................Was gehuurd
Tim Vincken........................nnb...................Niet verlengd
Luis Pedro....................Go Ahead Eagles.......medio 2012

zo dat was hem weer :wink:
gr. antonie
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

21-07-2010 09:28

Hey Bartels,
Blij dat er nog kenners zijn zoals jij. Bemoei me zo weinig mogelijk met ajaks, maar zag gisteren toevallig nog een kort interview met jolletje.
Voor zover ik weet hebben ze daar ook nog niks verkocht toch?
Kunnen zij ook niets kopen toch?
Nieuwe spelers kunnen kopen was wel de eis van jolletje toch?
Anders gaat ie weg toch?
Pure chantage heet dat. Had m er allang uitgetrapt met zulk gedrag.
Het blaagje mag weleens een voorbeeld aan Mario nemen. Wij weten ook dat er niets gekocht kan worden, maar proberen er gewoon het beste van te maken en dat zal best eens goed kunnen komen dit seizoen.

Dit wordt het jaar van Bruins en ik heb er zin in!!!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

21-07-2010 15:33

Het lijkt hier voetbalzone wel, niemand buiten de betrokkene weet wat er werkelijk speelt binnen Ajax, iedereen die aan het speculeren is buiten Ajax om zijn allemaal nonos in mijn ogen. Ik wacht gewoon rustig af wat er staat te gebeuren, en dan zien we wel hoe het seizoen verloopt, voor de buitenstaander is er toch niks aan te doen.

Mocht Jol vertrekken om de redenen die nu in de media vertelt worden is mij wel duidelijk dat trainers uit de Haagse omgeving erg onbetrouwbaar zijn, en dan schaar ik Jol in het rijtje de Mos en Advokaat. Maar we zullen afwachten..
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-07-2010 15:46

als jij wil slagen in het voetbal, heb je materiaal nodig om dat te kunnen doen.

indien er een uitverkoop is en de doelstelling is kampioen te worden, en al je goede spelers gaan weg. wat heeft het dan nog voor nut?

ik zou ook eisen een paar goede vervangers te halen..

maar het sportieve succes is allang geen prioriteit meer..

alleen de aandeelhouders tevreden stellen is het doel....

sinds de dag dat ze beursgenoteerd zijn is het een ........... ............. ............ .......... club geworden..

ik vind het super dat eigen jeugd altijd een kans krijgt,maar je moet wel een goed team hebben om een beetje successen te behalen.en eigen jeugd wordt alleen maar beter als ze samen spelen met mensen met extra kwaliteiten.

ik had er 1998 al de pest over in.

in 2001 had ik er de pest over in

en in 2010 heb ik er nog steeds de pest over in.

ik kan ook niet wachten tot er drastisch iets gaat veranderen daar.

elke keer hetzelfde liedje, een jaar aankloten,dan een jaar goed voetballen. dan kan je eindelijk voor de prijzen gaan, en al je goede spelers gaan weer weg... en dan begin je weer van vooraf aan.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

21-07-2010 16:07

Ik zou zeggen: Wijzig je doelstelling.
Ga voor een plek bij de eerste 5, word je dan 4e heb je een mooi seizoen en Europees voetbal op de koop toe (for what it's worth). Soms krijg je zelfs een beker kado!
Wel zorgen dat je stadion gevuld blijft he! :wink: :lol:
Gerrit Hees

21-07-2010 16:25

Zijn alweer 40.000 seizoenskaarten verkocht Sjoerd dus dat komt wel goed!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

21-07-2010 16:35

Sjoerd Bonenkamp schreef:Ik zou zeggen: Wijzig je doelstelling.


Wat denk je dat er gebeurt als Ajax hun doelstelling wijzigt in wat jij zegt top 5.

1. Halvering van de seizoenskaarten.
2. Halvering van de begroting.
3. Veel minder sponsor inkomsten.
enz enz, dan kunnen we 010 achterna en daar heb ik weinig trek in, dan ga ik de kant op van Tja.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

21-07-2010 16:53

Gerardo Heezen schreef:Zijn alweer 40.000 seizoenskaarten verkocht Sjoerd dus dat komt wel goed!

Chapeau!! Wel allemaal komen he als je straks 5e staat. Dat gefluit kennen we nu wel een keertje..

Hi Jan,
Soms heb je niks te kiezen. Doekoe is het enige waar het om draait en als je dat niet hebt houdt het op en zal je met een minder seizoen genoegen moeten nemen. Of wees creatief.
Ben al dat gepiep helemaal niet gewend vanuit 020. Jullie zijn normaal gesproken zo zelfverzekerd :o
Er is nog geen bal getrapt en voor zover ik weet is er bij jullie nog geen enkele speler van belang vertrokken. Don’t worry about a thing, every little thing is gonna be allright! :lol: :lol:
Groetjens,
Gerrit Hees

21-07-2010 17:33

Gaan jullie dit jaar dan voor je eigen club juichen? :wink:

Zijn we eens een keer niet arrogant is het weer niet goed :(
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

21-07-2010 19:22

Hai die Sjoerd,

Ik ben nog steeds overtuigd Ajacied, alleen kost het me ieder seizoen steeds meer moeite, om het te zeggen. Ik zit net naar het sportjournaal te kijken en daar wordt de Zeeuw geïnterviewd, en meneer staat daar te klagen dat hij maar een weekje vakantie heeft gehad, en zich nog niet kan opladen voor het nieuwe seizoen, dan ga ik over de rooie, want hij moet zich schamen, wat hij per dag verdient werkt mijn meissie vier maanden voor als het niet meer is, en die moet gewoon 's morgens om 05.30 uur haar bedje uit, en zij heeft de afgelopen 20 jaar ook al drie hele weken vakantie gehad. En zij is meer die hard Ajacied als ik, gelukkig stond ze in de keuken toen hij het zei......

Maar ik begin er steeds meer klaar mee te worden....!!!!!!!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

21-07-2010 19:31

Jan, maak je niet druk. De Zeeuw is geen uitzondering. Geen speler te vinden tegenwoordig die beseft hoeveel geluk dat ie heeft met z'n talent. Die gasten denken allemaal dat het geld ook wel binnen was gestroomd als ze niet hadden kunnen voetballen volgens mij. Nooit gewerkt, nooit omgang met werkenden en ze zullen nooit werken ook. Totaal geen idee van hoe het er in de normale wereld aan toe gaat. Maar goed, het blijft het mooiste kijkspel dat er is, dus we vergeven het ze uiteindelijk toch maar weer...
PSV kampioen trouwens. Geen enkel argument voor, is gewoon mijn club en da's reden genoeg.
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-07-2010 20:30

Sjoerd Bonenkamp schreef:Soms heb je niks te kiezen. Doekoe is het enige waar het om draait en als je dat niet hebt houdt het op en zal je met een minder seizoen genoegen moeten nemen. Of wees creatief.
Ben al dat gepiep helemaal niet gewend vanuit 020. Jullie zijn normaal gesproken zo zelfverzekerd :o
Er is nog geen bal getrapt en voor zover ik weet is er bij jullie nog geen enkele speler van belang vertrokken. Don’t worry about a thing, every little thing is gonna be allright! :lol: :lol:
Groetjens,



het gaat al jaren niet naar mijn zin qua beleid (dat zal jou wel bekend moeten zijn :wink: )
ik zit niet te piepen ik heb er gewoon de pest over in dat ze zulke domme keuzes maken altijd,en had een beetje hoop dat er nu eindelijk eens verstandig gehandeld zou worden,ja er is nog niks gebeurt ,maar als je de verhalen mag geloven gaan en toch wel een paar belangrijke mensen weg,mag amper geinvesteerd worden,begrotings tekort... en als de trainer dan ook nog eens dreigt op te stappen kan je niet zeggen "wauw wat heb ik zin in het seizoen " :roll:

maar komt goed,ze gaan zeker nog sneijder terug halen, vd vaart ,huntelaar ,seedorf,vd sar,bergkamp de hele teringzooi :D
(op vrijwilligersbasis)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

22-07-2010 10:12

Interviewtje met De Zeeuw ook gezien Jan en ben het volkomen met Mart eens (op dat laatste zinnetje na dan.. ). Die verwende jochies moeten idd eens in de spiegel kijken. Geldt niet enkel voor De Zeeuw hoor. Wij hebben/hadden de Guzman.
1 aardig seizoen gevoetbald, de rest van de tijd gebelesseerd geweest. Die jongen heeft alles wat ie heeft aan Feyenoord te danken, maar weigerde vorig seizoen bij te tekenen. Meneer liep van de daken te schreeuwen dat ie 2 miljoen waard zou zijn. Geen club die dat er voor over heeft natuurlijk. Meneer wilde ook niet bijtekenen, waardoor ie nu gratis en voor niets naar naw Real Mallorca vertrekt.
Voor hen enkel eigenbelang, terwijl het voor de mensen in het stadion (om het even welk stadion) altijd gaat om het club-belang. Dat realiseren spelers zich dikwijls helemaal niet. Mensen in het stadion als jij en ik die zich elke dag het klaplazarus moeten werken om ueberhaupt tweewekelijks in dat stadion te mogen zitten.
Opladen….. hoef ik niet mee aan te komen op mijn werk, maar zal je vertellen dat ik ook eigenlijk veel liever ga vissen.

Hey Tja,
Uiteraard een bekend gevoel wat betreft beleid, maar misschien Jan even kontakten. Praatsessietje?

Jan Witter schreef:Sjoerd, als je behoefte hebt om er over te praten, kun je gerust eens langs komen op een zaterdag in Rijsoord, op de visclub van "ERHV De Waal", ik hou daar iedere week, onder genot van een alcoholische versnapering praat sessies voor gefrustreerde voetbal en vis fans, je bent dus ook van harte welkom. :lol:

Kosten zijn bijna niks flesje bier kost een euro en een mixje twee. :wink:

En als VV Rijsoord thuis speelt kun je vanuit het clubgebouw mee kijken. :wink:



Ik heb er zoals ieder jaar wel weer zin in. Zondag oefenen tegen Real Mallorca.
Afscheidswedstrijd voor Giovanni (als ie zich tenminste op tijd op heeft kunnen laden..)
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

22-07-2010 11:12

Die praat sessie kunnen we beter naar de waterkant verplaatsen, alhoewel het viswater van de ERHV de Waal ziet er momenteel uit als het amazone gebied, zowel onderwater als aan de oppervlakte staat het vol met Krabbescheer en onderwater is het een en al Eleo Densa (Waterpest) tot diepte's van 4-5 meter.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

22-07-2010 11:32

Heb het gezien Jan. Op sommige stukken over ongeveer de gehele breedte (ww). Ziet er niet uit.
Maar dat is toch iets van de laatste jaren neem ik aan, want toen ik er vaak viste (jaartje of 10-12 geleden) had je nergens last van.
Maargoed ontopic maar weer:
Gaat t worden tegen Chelsea?? :lol:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2010 11:38

4-1 voor ajax 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

22-07-2010 11:44

Zou ik niet van staan te kijken Tja.
Al die WK-gangers van Chesea moeten zich natuurlijk eerst "opladen" :wink:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

22-07-2010 11:59

Tsja Tja je hebt er vertrouwen in zie ik wel, maar ik denk dat er wel een goed resultaat in zit morgenavond voor Ajax.

Ik hoop en denk 3-1.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

22-07-2010 13:30

Gerardo Heezen schreef:Zijn alweer 40.000 seizoenskaarten verkocht Sjoerd dus dat komt wel goed!


Heb jij d'r ook een? :roll:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

22-07-2010 13:38

Ik heb een seizoenkaart voor 34 wedstrijden, is dat voldoende... :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gerrit Hees

22-07-2010 13:40

Mitchel van der Linden schreef:
Heb jij d'r ook een? :roll:


Jep
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-07-2010 13:46

ik niet :lol:

wel ging ik in mn jeugd met pa mee naar de meer en het olympisch , van mn 16de tot mn 22ste had ik een seizoenskaart met voorrangsuitkaart (was 1 van de 450 mensen ), gaf per jaar minstens 10.000 gulden uit aan europese wedstrijden en oefenwedstrijden, zelden miste ik een wedstrijd.

in 2002 of zo ,was ik het zat en ging me storten op vissen.

maar ik blijf ajacied tot de dood me uitschijt :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

22-07-2010 14:35

Hier ook seizoenskaart.
Tevens de mogelijkhed tot het bezoeken van uitwedstrijden, maar daar zal ik niet snel meer aan beginnen. In het verleden ook mee geweest naar Eindhoven en 020, maar dat combi-gedoe vind ik waardeloos. De hele dag alleen maar wachten tot het volgende controlepoortje opengaat of tot die klotetrein een keer vertrekt vind ik het allemaal niet waard. Heb zeker geen hekel aan wachten, maar dan wel op mn stretcher achter een setje hengels graag.

De enige uitzondering was Sparta icm vrij vervoer……
Spartahahahahaaaaahahhaaaaaahhahahahahhahaha!!!!! Blijft leuk!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Patrick van den Berg
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-02-2008 22:45
Locatie: Amsterdam

22-07-2010 20:13

3-0 ajax :D