Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

27-02-2011 20:17

michiel jongste schreef:5-1 voor Feyenoord dat werdt eens tijd!!
tijd om weer eens naar de kuip te gaan :D
en nee niet omdat ze ineens weer winnen.



Jij bent een echte supporter......
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

27-02-2011 20:21

Shit shit shit vergeet ik mijn vriend Sjoerd van harte te feliciteren, met die mooie verdiende overwinning op Groningen. Wat een voetballertje is dat die Mister Mijagi :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

27-02-2011 20:23

Jan Witter schreef:Ach Toivonen krijgt minimaal 4 wedstrijden, Douglas zal de rest van seizoen toe moeten kijken na de reactie die hij na rode kaart kreeg scheids aanvallen en nog een tegenstander op de grond gooien, bij die jongen helpt een pilletje niet vrees ik, Ruiz vrees ik ook dat hij weer een paar wedstrijden moet missen, dus Twente gaat twee dragende spelers missen, wordt dus lastig die tweede plek, en PSV gaat al jaren punten verspelen zodra het carnaval en maart is, dus alles is nog mogelijk, om die 3e ster te halen dit seizoen.
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :lol:


Een vallende ster, typisch een jood die naar beneden valt.. :o

Michiel eet trouwens ook nu ineens elke dag Sushi, heeft niks met die afhaalchinees te maken.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

27-02-2011 20:26

Eindelijk is Feyenoord Feyenoord weer. Ben geen supporter maare laten we wel zo wezen dat we Feyenoord gewoon nodig hebben in de Nederlandse divisie.

Ook voor Europees voetbal hoort Feyenoord daar om Nederland te vertegenwoordigen. Als naam en eer!

Voor de rest zien we het wel weer.

Toivonen wellicht 4 wedstrijden? Die man moet je opsluiten en nooit meer vrij laten komen,die weet niet wat voetbal en respect op het veld is,als er iets is wat we in de Eredivisie niet nodig hebben is het zo'n iemand wel.

Jah ik weet het,Suarez was ook geen voorbeeld......
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

27-02-2011 20:27

Olaaaaa oooooo Olaaaaa oooooo Olaaa ooooo

Je moedah is een hoeah
Gerrit Hees

27-02-2011 20:39

Knvb zal wel weer een flater slaan. Ik schat dat douglas 3 wedstrijden krijgt en 1 voorwaardelijk en die toivonen een wedstrijd of 2
Gebruikersavatar
Rene Kooijman
Berichten: 52
Lid geworden op: 27-09-2010 16:17
Locatie: Volgens mijn vrouw overal waar water is dus niet thuis.
Contacteer:

27-02-2011 21:28

Ach Toivonen deed gewoon een Suaresje niks mis mee toch, en nu weet onze vriendelijke belg ook meteen het verschil tussen een echte en geen elleboog. Vorig jaar maakte Suarez een zelfde actie die ook niet bestrafd werd en vond onze vriendelijke belg dat het van een Feyenoorder wel een bewuste was en naaide daarmee maar even een collega dus ik hoop dat Toivonen hem goed geraakt heeft en er zonder straf vanaf komt.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

27-02-2011 21:48

Toivonen wellicht 4 wedstrijden? Die man moet je opsluiten en nooit meer vrij laten komen,die weet niet wat voetbal en respect op het veld is,als er iets is wat we in de Eredivisie niet nodig hebben is het zo'n iemand wel.


Respect op het veld, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!! Hoe lang was het geleden dat je voor het laatst een middagje "Ere"divisie gekeken hebt, Leen? Knappe jongen die mij ÉÉN speler kan noemen die zich nooit laat vallen, nooit onnodig hard inkomt, nooit om een kaart vraagt of nooit tegen de scheidsrechter loopt te zeiken. Als het meezit zijn ze allemaal zo sportief, om van te kotsen bijna. Maar zodra het tegenzit gaat de knop om en is alles geoorloofd. Respect? Voor d'r eigen portemonnee ja...
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

27-02-2011 21:58

Elke weekend

Maare toivonen is een geval appart.
ik ontken niet dat het alleen bij hem is,alleen als je overal op moet letten ke je net zo goed stoppen met voetbal kijken. Ik dacht dat de scheidsrechters ervoor waren :lol:

Theatraal allemaal.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

27-02-2011 22:15

Nu valt Toivonen effe op, volgende maand weer een ander. Het ergste is dat er nog veel en veel meer dingen gebeuren, die we niet eens meer als onsportief bestempelen.
Zo is Douglas weer oh zo verontwaardigd dat ie rood krijgt, maar waarom gaat zijn arm eigenlijk richting tegenstander? Is dat ook de scheids z'n schuld? Tuurlijk stelt die lambal van AZ zich aan, maar krijgt volgende wedstrijd Douglas een tikkie, schreeuwt ie net zo goed moord en brand.
Ik ben voor PSV, maar wat mij betreft schoppen ze die nichterige Zweed met z'n blonde wijvenkapsel vanavond nog op straat. Want daar heb je gelijk in Leen: hij is de verpersoonlijking van wat er mis is met de hedendaagse profvoetballer...
Ik weet het ook allemaal niet...
Gebruikersavatar
Rene Kooijman
Berichten: 52
Lid geworden op: 27-09-2010 16:17
Locatie: Volgens mijn vrouw overal waar water is dus niet thuis.
Contacteer:

28-02-2011 10:39

Ik zag trouwens onze vriend Verthongen gister bij studio voetbal toch ook een speler van PSV in zijn kruis stompen ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing dat gaat opleveren.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-02-2011 10:44

En we staan weer op 1, en Jantje moet een liedje zingen....
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

28-02-2011 11:10

Rene Kooijman schreef:Ik zag trouwens onze vriend Verthongen gister bij studio voetbal toch ook een speler van PSV in zijn kruis stompen ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing dat gaat opleveren.


Dat zullen ze met de mantel der liefde toe moeten dekken bij de knvb, want als ze Verthongen hier voor schorsen moeten ze die Psv-er die hem zo innig omhelsde ook schorsen.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-02-2011 11:13

Wel apart dat alles achteraf moet gebeuren terwijl het van belang is betreffende een bepaalde wedstrijd. Prutsers in Zeist.
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

28-02-2011 11:22

Tja ik heb wel veel meer gezien bij studio voetbal.
Als de scheidsrechter voor een penalty had gefloten dan had vertonghen waarschijnlijk geen klap gegeven.
Het is maar door wat voor een bril je alles wilt bekijken.
En wat ook belangrijk is relativatievermogen.

Voor de rest was het een waardeloze wedstrijd met weinig beleving en amusement.
Helaas heb ik hierdoor Az - twente gemist want dat leek me wel een leuke wedstrijd.
Wat feyenoord heeft gedaan is ook knap en lijken de lek aardig boven te hebben op het moment.
Zo gaan we denk ik toch een leuke competitie einde tegemoet.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-02-2011 11:34

Studio neus is een *** programma. Vond die kromme wel lachen daar, lekker nuchter. Kunnen die arrogante (k)neusjes daar wel gebruiken. Met name die van gelder, "ja van mij hoeft ie niet geschorst te worden, maar toch laat ik het zien"". Met de reactie van de kromme: "waarom begin je er dan over joh".
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

28-02-2011 11:35

Mitchel van der Linden schreef:En we staan weer op 1, en Jantje moet een liedje zingen....


Oké Mitch hier is jouw liedje.........!!!!!!!!!!! :wink:

De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-02-2011 11:37

Jan mag ik je op de huisregels van het board wijzen?

Code: Selecteer alles
Absoluut verboden:

1c. Onnodig schokkend materiaal of links daarnaar.


Niet meer doen he?

:o
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

28-02-2011 11:41

Sorry Mitch ik zal het niet meer doen.......... :roll:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

28-02-2011 11:49

Jan Witter schreef:Shit shit shit vergeet ik mijn vriend Sjoerd van harte te feliciteren, met die mooie verdiende overwinning op Groningen. Wat een voetballertje is dat die Mister Mijagi :wink: :wink:


Thanks Jan!!!
Manmanman, wat was het een fijne middag. Tot op het bot verregend, koud, stem verragd, maar een zalige middag gehad. Japannertje speelde weer goed idd, maar ik vond eigenlijk niemand echt slecht spelen. Alleen Swerts stond af en toe te dromen. Man van de wedstrijd was voor mij Meeuwis. Die was echt o-ver-al.
Of het lek boven is, weet ik niet hoor. Zondag Heereneveen-uit en dan kan het zomaar weer fout gaan.

In de andere wedstrijden gebeurde ook genoeg jah! Vond het op de topper na, een mooie speelronde.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-02-2011 11:49

Ik niet.. :lol:
Gebruikersavatar
Rene Kooijman
Berichten: 52
Lid geworden op: 27-09-2010 16:17
Locatie: Volgens mijn vrouw overal waar water is dus niet thuis.
Contacteer:

28-02-2011 11:54

Jan Witter schreef:Dat zullen ze met de mantel der liefde toe moeten dekken bij de knvb, want als ze Verthongen hier voor schorsen moeten ze die Psv-er die hem zo innig omhelsde ook schorsen.


Voor dat vast pakken mag inderdaad wel een duel schorsing staan maar om het slaan daar mee goed te praten vind ik een beetje ver gaan want dan kan ik alles van Douglas ook recht lullen, want als de speler van AZ geen overtreding maakt hoeft Douglas ook niet te slaan waardoor slachtoffer geen show hoeft op te voeren waardoor douglas geen onterecht rood krijgt zodat Douglas rustig blijft niet de scheids aanvalt en dan onze acteur naar de grond werkt die dit maal nergens last van heeft en gelijk weer op kan staan want rood was tenslotte al gegeven.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

28-02-2011 12:02

Met mensen zoals van hanegem of van der gijp is het soms wel leuk.
Maar al dat soort programma's hebben een opruiend en sensatie belust karakter.
Jack van gelder had jaren geleden al moeten stoppen.
Ik mist hugo borst wel want die gaf tenminste nog weleens tegengas.

Maar wat de kaarten, afgekeurde doelpunten en buitenspelbeslissingen betreft ik denk dat je over een heel seizoen gerekend quitte speelt.
Vertonghen komt nu weg zonder kaart en tegen excelsior kreeg anita voor jan lul een rode kaart.
Zo gaat het overal ter wereld denk ik.
Laatst gewijzigd door Bouke Langius op 28-02-2011 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

28-02-2011 12:02

Mitchel van der Linden schreef:Ik niet.. :lol:


Nou Mitch voor jou dan ook eentje.



Dan doe ik er voor mijn vriend Sjoerd er ook maar eentje bij. :wink:

De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

28-02-2011 12:10

Het lijkt de arbeidsvitaminen wel hiero :wink: