Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

18-03-2011 23:49

Ajax was belachelijk gisteren, slaat nergens op. Met zo'n onderschatting van de tegenstander het veld in komen... Vind ik niet kunnen op dit niveau. Ik ben er van overtuigd dat wanneer ze er vanaf minuut 1 vol voor waren gegaan, ze zeker een kans hadden gehad. Maar nu is het puur terecht, deze ploeg is er nog niet aan toe naar het blijkt.

Twente, Mooi 'doan! Wel jammer dat je zo snel al op 2-0 achter komt, daarna goed achter den oortjes gekrabt en zich goed hersteld, de kiet goed dichtgehouden.

PSV, had uit mogen lopen naar een 2 á 3 -0 om dan op veilig te spelen, maar evengoed een aardige pot.



AZ - Vitesse 1-0
NAC Breda - Groningen 3-0
VVV - Willem II 2-2
PSV - Utrecht 2-1
NEC - De Graafschap 2-0
ADO Den Haag - Ajax 2-1
Heracles - Heerenveen 1-2
Roda JC - Feyenoord 0-1
Excelsior - Twente 0-2
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

20-03-2011 17:00

Mitchel van Harte, een niet echt verdiende overwinning, maar hij komt dubbel hard aan in Amsterdam, moet je maar denken. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

20-03-2011 19:37

Geen van beide verdiende de volle bak, des te blijer ben ik met deze overwinning :lol: Echt een vecht wedstrijd, zonder goed spel van beide kanten. 5 doelpunten waarvan 0 uitgespeeld.. dat zegt genoeg... But I don't care :lol: Lekker sfeertje, helaas dat er geen neusjes bij waren...
sylvester hamel
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-11-2009 19:22

20-03-2011 20:09

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pizza!!! het was weer geweldig! hey mitchel welk vak zit jij?ik heb een stoel op vak p
Patrick Huigloot
Berichten: 46
Lid geworden op: 16-12-2006 20:00
Locatie: Rijpwetering

20-03-2011 20:32

Verhoeven zit thuis te dromen van het nederlands elftal.
Totdat zijn moeder hem wakker schopt.......

Zit niet te dromen jongen eet je pizza.
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

21-03-2011 11:32

Whahaha, die is coooll!!!
TargetBaits & Tackle
Reach your target today!

http://www.TargetBaits-Tackle.com
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-03-2011 12:24

schijt ajax


hup ajax


ajax amsterdam ole ole !

PS,ik heb persoonlijk liever een pizza als keeper dan een strap on in mn reet 8)

http://www.youtube.com/watch?v=8LQj5hMZ3mw
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

21-03-2011 13:23

Michel ik had al zo'n vermoeden dat jij alleen het echte vlees op zo'n 38 graden van achteren kan waarderen. Ik kan je helaas niet helpen aan deze rare gewoonte afkomstig uit de gay capital van Europa. Wellicht wil ene Jan Witter a.k.a. de stoeineus even met je rolle bollen?
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

21-03-2011 13:29

Ach Mitchel, ik denk dat jullie nog wel wat schorsingen tav jullie feetje kunnen verwachten in jullie supportershome.



Want net zoals Verthongen flikte met de bekerwinst denk ik dat dit de ook niet kan.

En nee ik kan Michel ook niet helpen.!!!!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

21-03-2011 13:37

Ach JW, het media wedstrijdje zullen jullie wel winnen. Misschien een schrale troost gezien de dubbele vernedering tegen Den Haag en Utrecht?

Ik verwacht een wedstrijdje of 3-4.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-03-2011 14:02

Mitchel van der Linden schreef:Michel ik had al zo'n vermoeden dat jij alleen het echte vlees op zo'n 38 graden van achteren kan waarderen. Ik kan je helaas niet helpen aan deze rare gewoonte afkomstig uit de gay capital van Europa. Wellicht wil ene Jan Witter a.k.a. de stoeineus even met je rolle bollen?


:lol:

enne....

:lol:

maare... geen ervaring mee.

wel met het winnen van de champions league en de wereld beker voor clubteams overigens :wink: 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

21-03-2011 14:08

Ze zeggen toch wel eens: je moet op je hoogtepunt stoppen?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-03-2011 14:10

hadden ze dat maar gedaan toendertijd :D

zou een boel irritaties schelen.

maar vooruit...

"uche" gefeliciteerd "uche" :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

21-03-2011 14:47

Ik heb van het weekend geen voetbal gezien en daar ben ik achteraf gezien wel blij om.
En of het nu wel of niet terecht was dat we verloren hebben maakt me ook geen reet uit.
Maar wat ik echt belachelijk vind is dat je als prof voetballer andere mensen kanker toewenst.
Immers moet maar eens met Alfred schreuder gaan praten over hoe die het vond dat zijn kind op zeer jonge leeftijd overleed aan die vreselijke ziekte.
En dit volstaat echt niet met 3 a 4 wedstrijden vind ik.
Ik wens eerder een jaar schorsing en werken in het sophia kinderziekenhuis op de afdeling oncologie.
Kijken of die dan nog wat te zingen heeft over deze ziekte.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-03-2011 15:42

laat ik voorop stellen dat ik een hekel heb aan alle clubs behalve ajax.

maar dit soort liedjes is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan de gang,en iedere club / supportersgroep heeft zo zn liedjes..

F-side / 410 is geen haar beter wat dat betreft..die kunnen er ook wat van.... (weet nog dat er iemand overleden was van een tegenstander, die moest het toen ook ontgelden) (erg triest ja)

zeker fout wat die knakker zong,maar ik vind 3 a 4 wedstrijden genoeg. als het goed is doet ie et niet meer.

weten jullie van gobbel nog ?

knvb,clubs en de gemeentes mogen wel wat harder optreden als het allemaal echt niet kan.en dan ook gewoon de wedstrijd stoppen, zonder publiek spelen enz.

en kankah is een stopwoord in den haag (waarom weet ik ook niet) net zoals "lullo" bij studenten.

en ajax zijn de joden, en er wordt niet richting joodse mensen gezongen, maar richting de ajacieden.

ik neem het hier niet op voor die matjes, maar het moet wel in het juiste perspectief gezien worden he.

de bal ligt bij de clubs,knvb en gemeentes als je het mij vraagt. want als dat soort liedjes uberhaupt niet mogen, dan zal een speler het al helemaal niet zingen..
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

21-03-2011 16:10

Als prof heb je een voorbeeldfunctie en dan moet je zeker niet dit soort dingen doen.
En wat er in het verleden allemaal gebeurd is kunnen we wel hele boeken over schrijven.
Alleen doet dat niks af in deze zaak vind ik.
Maar als spelers al dit soort dingen gaan doen wat kan je dan nog van de supporters verwachten.
Michel, ik weet niet of jij de wedstrijd tegen rkc nog kan herinneren met Alfred Schreuder die toen uitgeleend was door Feijenoord.
Voor de wedstrijd hadden alle ajax supporters allemaal knuffeltjes op het veld gegooid voor alfred schreuder.
Dit zijn tenminste mooie gebaren.
En het afdoen als een haags stopwoordje vind ik echt niet kunnen voor iemand met een voorbeeldfunctie
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-03-2011 16:19

Bouke Langius schreef:Maar als spelers al dit soort dingen gaan doen wat kan je dan nog van de supporters verwachten.


zolang supporters het blijven doen,wat kan je dan van een speler (in euforische staat) verwachten ? precies hetzelfde..

die wil enkel populair overkomen bij de boys... (zoals elk geval zoals deze... verthongen, van gobbel allemaal zelfde idee)

als ze zorgen dat het echt "not done" is dergelijke liederen te zingen ,hebben de spelers er niet eens weet van.. want ze horen ze nooit.

PS, een speler is ook een mens.

ik keur dit niet goed of zo. maar snap wel waarom dit soort dingen kunnen voorkomen.

in engeland staan er geen hekken meer langs de velden, terwijl er daar ook hooligans zijn.

als de straf hoog genoeg is,zullen bep.mensen bep.dingen wel laten anders brengen ze zichzelf enkel in diskrediet.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

21-03-2011 16:41

Dat joden gedoe enzo kan ik heel goed begrijpen en daar kan ik ook heel goed mee leven.
Maar met dat kanker gedoe niet en daar kan ik ook totaal geen begrip voor hebben.
In het stadion gebruik ik het woord ook nooit en ook niet tijdens het zingen van bepaalde liedjes.
En ik zou het echt niet kunnen waarderen als Vertonghen of iemand anders van de spelersgroep over kanker stond te zingen.
Misschien moeten mensen het eerst in de zeer nabije familiekringen mee maken ofzo.
Ik weet wat voor een impact het woordje kanker op mensen heeft.
En ik zal hier nooit begrip voor hebben en de mensen die me kennen weten ook waarom.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

21-03-2011 16:57

Weinig aan toe te voegen Bouke.
Ik zing alles mee. Schreeuw in goede en vooral slechte tijden. Gewoon, omdat het kan en af en toe heerlijk is om te doen (heb af en toe ook wel het gevoel dat het helpt). Zodra er kanker in het spel komt, steek ik een sigaret op en doe ik alsof ik het niet hoor.
Ja, er zijn dus wedstrijden bij dat er bijna een pakkie doorheen gaat.
Ik ben er intussen aan gewend, maar het betekent niet dat ik het acceptabel vind.

Het voetbal van afgelopen weekend wil ik graag laten voor wat het was…. :evil:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-03-2011 18:42

Bouke Langius schreef:.
Ik weet wat voor een impact het woordje kanker op mensen heeft.


weet je ook welke impact dat "joden gedoe" heeft/had op vroegere en huidige supporters en niet supporters (joodse mensen dus).

veel mensen die ook daarom niet meer naar het stadion gaan....

ook lok je zodoende bepaalde "tegenracties"uit.

gaat nergens over dit. support gewoon je club/stad.

utrecht bedankt :evil: :D

ze hadden die gasten in de 70er jaren gewoon levenslang moeten geven 8)

ff zonder gekheid..

wordt steeds gekker met dat voetbal :o

PS, sorry tegenpool,maar als het gaat jeuken moet ik nou eenmaal typen (al slaat het helemaal nergens op af en toe ) :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

21-03-2011 19:34

Ik vind het wel opvallend dat iedereen zo negatief doet over de 3e keeper van Ajax.

Ajax heeft de pech dat de eerste 2 keepers geblesseerd zijn, en de 3e keeper is nou eenmaal de 3e keeper, logisch dat dat niet met Stekelenburg te vergelijken is qua niveau. Maar ik hoor een hoop gezeik dat hij te dik is, en dat het niet kan blablabla. Maar het schijnt gewoon een hele goede keeper te zijn met een uitmuntende reflex (zag je ook tegen ADO, volgens mij uit een corner). Maakt het dan wat uit als je te dik bent? Ik denk dat Verhoeven (ondanks dat hij de 3e keeper is van een club) momenteel zeker niet de minste keeper is in de eredivisie.
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

21-03-2011 21:21

Dat mensen met het woordje joden zitten kan ik me heel goed voorstellen.
Maar als ik hier over zou gaan zeuren dan zou ik erg hypocriet zijn.
Ik zing zelf ook mee met jodenliedjes om onze ploeg aan te moedigen.
En ik ben ook uit me dak gegaan in de kuip met de jodensamba tegen psv.
Ik blijf gewoon bij me mening dat een speler geen woorden als kanker enzo hoort te gebruiken.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

21-03-2011 23:09

triest gebeuren weer dit.
ga niet verkondigen wat wel en niet mag maar wil er wel bij zeggen dat dit ruim na de wedstrijd was en dat dit ook onder het genot van een drankje was en dat winnen van ajax voor ons echt alles is.
er worden vergelijkingen gedaan met andere voetballers die ook wel eens wat gezegd hebben maar dit was in principe niet in het openbaar althans niet landelijk het waren hagenezen onderling.
dat er dan 1 zo slim is om het op youtube te zetten ja das jammer.
maar kom op zeg ga je lekker druk maken om dingen die er toe doen libie of japan of het vangen van je volgende vis.
ik vind dit typisch iets wat de aandacht van het slecht presterende ajax afhaalt en iets om de huidige goede naam van den haag naar beneden te halen.
hij krijgt een boete van de club (vind ik niet terrecht) en een evt schorsing zou IK van de zotte vinden
Vis is vis
Gerrit Hees

21-03-2011 23:27

Dus er moet weer met 2 maten gemeten worden? Vertonghen wel en Immers niet?
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

22-03-2011 00:04

Je doet net of Ben die schorsing heb gegeven, doe niet zo bijdehand man.

Twee wedstrijdjes oranje komen er trouwens aan, even geen club voetbal helaas. Wat gaat van Marwijk van de opstelling maken, mijn voorkeur:

Kuijt
Elia......Sneijder.....Persie
Vaart...Bommel
Pieters..Heitinga..Mathijssen..Wiel
Vorm