Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

17-11-2010 17:03

Jah toch moest ik lachen

:lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

17-11-2010 17:44

Sjoerd, ik ben echt niet van de leg of in paniek, maar ik vond het wel grappig om te doen.... Het zou wat zijn als het echt dat zou worden, maar ik denk dat we gewoon winnen, daarvan ga ik altijd uit, tot ik het eindsignaal hoor.......
:wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

17-11-2010 17:48

Haagse sjonnie is van ons, Hou Jol maar... praat graag over geld. Had meer van hem verwacht...
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

17-11-2010 19:31

Mitchel van der Linden schreef:Haagse sjonnie is van ons, Hou Jol maar... praat graag over geld. Had meer van hem verwacht...



Martin moet tien miljoen

‘Ha Voorzitter Rik! Alles goed, Boogie? Ouwe pik van me!’
‘(…)’
‘Je spreek met Martin! Je vriend! Je makker!’
‘(…)’
‘Martin Jol, ja. De trainer van je cluppie.’
‘(…)’
‘Ja, ja, ik weet ‘t. Wrijf het er nog maar effe in. We hebben verloren, ja. Van ADO.’
‘(…)’
‘Ja, ja. En van Auxerre.’
‘(…)’
‘Ok, vooruit. Ook van Utrech.’
‘(…)’
‘Nee, ik weet het. Ook tegen Excelsior was het drie keer nakkes.’
‘(…)’
‘Waarom ik bel? Nou, vriend Rik, ik heb iets nodig.’
‘(…)’
‘Ehm. Geld.’
‘(…)’
‘Heel veel .’
‘(…)’
‘Doe eerst maar eens een miljoentje of tien.’
‘(…)’
‘Nee, ik ben niet bezopen. Ik moet echt tien miljoen'
‘(…)’
‘Ik moet spelers met specifieke kwaliteiten, Rik.’
‘(…)’
‘Die specifieke kwaliteiten bedoel ik niet. Ik weet dat Mido hele lekkere broodjes shoarma maakt. En ook dat Jeroen Verhoeven twintig hotdogs per minuut kan wegtoveren. En dat Oleguer uit zijn hoofd kan citeren uit alle werken van vroeg-Middeleeuwse poëten uit Catalonië. En dat Gregory van der Wiel wel in vorm is als hij speelt op TMF en MTV. Maar die kwaliteiten bedoel ik niet.’
‘(…)’
‘Ik moet buitenspelers. Vorig jaar had ik Dennis Rommedahl nog en die…’
‘(…)’
‘Ja, die liep inderdaad negen van de tien keer met bal en al over de achterlijn. Maar hij kon wel lekker rennen. Is al heel wat. Maar ik had dit keer een ander idee voor een rechtsbuiten: Wesley Verhoek.’
‘(…)’
‘Oh, had ik dat al wel eens gezegd? Dan plak ik d’r meteen nog even een ideetje of tien aan vast. Ik vin die Lexie Immers ook wel wat. En die Boelykin ook. En Kubik. En Toornstra. En die Radoslalalalalalafjevic. En Piqué. En Ricky van den Bergh natuurlijk. En Kum. En Derijck. En Leeuwin. En dan Coutinho op doel. Op zekers dat het dan helemaal goed gaat komen.’
‘(…)’
‘Ja, nu je het zegt: dat lijkt wel een beetje op ADO. Puur toeval. Maar ja. Zeg nou zelf: dat hele zwikkie uit die mooie stad achter de duine kunnen we voor tien miljoen inlijven. Koopje, zou ik zeggen. Is altijd beter dan dat ik nog een handvol overbodige kiloknallers uit mijn geheugen vis.’
‘(…)’
‘Top. Ik wist dat ik op je kon rekenen, gabber. We gaan dus alles kopen wat groen en geel is?’
‘(…)’
‘Welke voorwaarde?’
‘(…)’
‘Dat we ook de trainer van ADO op de bank zetten??? Ho! Ho! En ik dan?’
‘(…)’
‘Vergeet dat ADO-idee. En die tien miljoen. Wist je dat Andy van der Meyde en Sjonnie van Beukering nog zonder club zitten?’
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

17-11-2010 23:37

Hij is leuk Marco........ :lol: 8)
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

18-11-2010 09:24

Lars Sieben schreef:@ Calimero Jan,

Als afgunst branden kon...

ps. kheb me toch n mooie winterstek 8)



Je hebt heel veel winterstekken Lars !!!! :roll:
Vant wiekend maar weer us ff struinen ?
Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

20-11-2010 14:21

Ach gut... nou kunnen er geen supporters van 040 mee naar Amsterdam
en het 040 calimero-gedrag is weer begonnen op de supporters-sites.. :roll:

040 supporters waren toch al Famous For Not Travelling, veel verschil zal het dus niet maken...

hoop op een mooie wedstijd en dat het iig geen 0-10 wordt.. al ben ik er bang voor... :oops:
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

20-11-2010 14:45

Ik heb alvast een verslag van de wedstrijd van vanavond !


10 minuten voor aanvang van de wedstrijd.
Grote paniek in de kamer van de scheidsrechter Kuipers want het blijkt dat hij alleen wedstrijdformulieren van de Jupiler League bij zich heeft. Hij belt zijn collega's voor de juiste papieren maar Wegereef, Vink en Blom konden hem niet helpen helaas... Gelukkig kwamen uit Zeist met de spoedservice toch nog de juiste formulieren binnen en konden we het veld op.

5 minuten voor Aanvang.
Met enige verbazing ziet de vierde official het vooraf met 0-20 ingevulde formulier uit Zeist, maar weet met wat Typex het formulier toch nog in orde te maken en geeft het sein dat de aftrap plaats kan vinden.

De Aftrap
Tijdens de toss pakt Stekelenburg traditioneel even de wedstrijdbal vast en Kuipers twijfelt geen moment: rood en een penalty voor PSV! Jol barst in woede uit, smijt zijn eierdop stuk op de grond en wisselt noodgedwongen Van der Wiel voor Verhoeven. Uit voorzorg blokkeert het E-team van Ajax het Twitter-, Hyves- en Facebook account van Van der Wiel en gaat op zoek naar Jeroen die uiteindelijk uit de Pizzahut getrokken wordt.

1e minuut
Dzsudzsák ziet geen mogelijkheid om brede Verhoeven te passeren vanaf de penalty stip maar gooit geniepig een MacDonalds kortingsbon naar de hoekvlag. Luttele secondes later rolt de bal het lege doel in: 0-1 voor PSV!

22e minuut
Terwijl de depressieve Ajacieden naarstig op zoek zijn naar een hoge boom scoren PSV'ers er flink op los en lopen uit naar 0-5! Martin Jol kijkt vertwijfeld naar de shirts van de spelers en ziet dat de rode en witte banen toch echt die van Ajax zijn.

Hij schreeuwt naar de business lounge dat hij 10 miljoen nodig heeft om dit recht te kunnen zetten en het bestuur van Ajax grijpt meteen in. Per direct worden 1.000.000 Ajax aandelen verkocht aan een onbekende bieder en van de 10.000 euro die het opleverde halen ze Rommedahl terug. De Deense windhond poort Pieters 4x en geeft een voorzet op maat richting Mido. In een reflex slikt Mido de bal in en loopt zo voorbij de verbouwereerde Isaksson: 1-5 en er is weer hoop!

37e minuut
Jol doet een geniale meesterzet en haalt De Zeeuw er uit voor De Jong. Het bord met het rugnummer van De Jong gaat omhoog maar niemand komt het veld in?!?

44e minuut
Isaksson krijgt de 462e terugspeelbal van PSV te verwerken en legt de bal goed voor een verre uittrap. Tot ieders verbazing vliegt de bal spontaan het doel in! Niemand minder dan De Jong claimt het doelpunt en het briljante plan van Jol komt uit de doeken. Speciaal voor deze kraker heeft De Jong namelijk maandenlang in Ajax 1 geoefend om onzichtbaar te worden en het is eindelijk gelukt. De 3-5 is voor Kuipers en de belchinezen met een zachte C een reden om direct af te fluiten voor de rust en de teams gaan naar binnen.

45e minuut
Onder luid gejuich van de Ajax supporters stapt het voltallige bestuur van Ajax op. Helaas voor de supporters gaan ze alleen maar even naar binnen om een verse voorraad Magnum Champagne flessen te halen en om te informeren wat nu eigenlijk de tussenstand was bij deze wedstrijd...

De verrassing voor het bestuur is echter groot als ze Johan Cruijff zien zitten op de stoel van de directeur. In hun blinde paniek hebben ze per ongeluk 51% van de aandelen verkocht aan een varkensslachterij in Marokko en deze bleek in het bezit te zijn van Johan. De machtsgreep is compleet!

Vanuit Eindhoven wordt in paniek nog een rits Philips LED TV's de scheidsrechterkamer in gestuurd, maar de echtgenoten van de scheidsrechters zijn al die Philips TV's thuis helemaal zat en vriendelijk worden de geschenken geweigerd dit keer...

46e minuut
Johan twijfelt geen moment en stormt naar beneden om Jol per direct te ontslaan. Hij stuurt alle spelers van Ajax naar de vleugels en PSV weet zich geen enkele raad met de ruimte op het lege middenveld. Pieters ziet een stormvloed van Ajax spelers op hem afkomen en steekt vertwijfeld zijn armen in de lucht. Suarez valt -weliswaar op de andere vleugel- ter aarde en claimt een elleboogstoot: rood voor Pieters en een penalty!

Mido legt zijn volle gewicht in het schot en schiet de 4-5 samen met de keeper tegen de netten.

51e minuut
Isaksson laat zich na deze dreun behandelen buiten de lijnen en ziet tot zijn schrik Suarez naar het lege doel stormen. Via de linkerpaal, de lat en de rechterpaal komt de bal voor de voeten van El Hamdaoui die hem prachtig over Suarez stift: de stand is weer gelijk! Ajax krijgt weer hoop en begint eindelijk te comba.... combo.... eehhh.. combineren!

73e minuut
PSV graaft zich echter in als duitsers in Scheveningen en Ajax komt er niet meer doorheen. Puntverlies dreigt in eigen huis en de supporters beginnen zich te verzamelen bij de bus van de Ajax selectie, de Mercedes SLK 7.2 bi-turbo van El Hamdaoui en de Ferrari van Mido.

82e minuut
Johan Cruijff begrijpt dat er drastische maatregelen nodig zijn en trekt zijn vest uit. Het bord met "14" gaat omhoog en Mido moet plaats maken voor de beste speler van de wereld en omstreken. Op bevel van Johan wordt het dak open geschoven en de regen stort naar beneden. Niemand kan zich staande houden in dit waterballet, maar JC wandelt met zijn speciale gave over het water en beukt de 6-5 binnen. Worden we dan toch nog kampi... tweede in de eredivisie?

89e minuut
Afellay stapt uit de schaduw van Enoh en rent na een geniale steekpass van Ooijer voorbij Verhoieven. Op het moment dat hij de bal tegen het netje wil tikken ontvangt hij een SMS'je vanuit Barcelona. De transfer is afgeketst en teleurgesteld vergeet hij de gelijkmaker in te tikken. Verhoeven bedenkt zich geen moment en roeit de bal nog 1x naar voren. Suarez neemt het prachtig aan op de rechterflank en ziet zich geconfronteerd met 11 PSV'ers tegenover zich. Ze duiken allemaal in de lijn van het virtuele schot maar de verrassing is groot: Suarez legt de bal af op een medespeler! El Hamdaoui schrikt er zo van dat hij de bal mist, maar de onzichtbare De Jong stond nog bloemetjes te plukken op de penaltystip en via zijn rug wordt het 7-5! Het stadion ontploft van blijdschap!

92e minuut
Na 3 enerverende minuten met 3 penalties voor PSV gaan de Eindhovenaren toch met de 3 punten op zak naar huis en blijft Johan gedesillusioneerd achter op de middenstip.

Niet veel later kondigt hij zijn transfer naar Barcelona aan waar hij als nieuwe middenvelder gepresenteerd wordt. Zijn Ajax aandelenpakket is niets meer waard dus veel keuze heeft hij niet...

Als laatste daad stelt hij Richard Witschge aan als trainer van Ajax en onder het genot van een patatje bespreekt hij met Verhoeven en Mido zijn plannen voor volgend jaar: we gaan kampioen worden! De supporters keren tevreden terug naar huis en zetten een streep door het voetbalseizoen heen. Maar volgend jaar...
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

20-11-2010 14:51

Als een keeper buiten de zestien de bal oppakt is het natuurlijk nooit een strafschop, dan is het een vrijetrap.
Voor de rest wel grappig hoor.

Gradus....
....................
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

20-11-2010 16:36

Ik doe vandaag maar een keer mee, Come n PSV, come n PSV. Zo nu ben ik geslaagd als Pisvee fan. Oh nee, wacht eens even..... Boerrrruhhhhh Boerrruhhhhh... Nu dan? Pak ze! eet ze op en maak ze af. Eeetse
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

20-11-2010 19:54

hahahahahahaha
Vis is vis
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

20-11-2010 22:58

Volgens mij had Schaamluis Suarez honger, letterlijk dan...
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 01:46

forza graafschap :D
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

21-11-2010 12:38

forza vites :lol:
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 16:28

staan nog onder ons :lol:
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-11-2010 16:41

Met de nadruk op: nog!!!

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 16:53

whoe hahahahahaha is al erg zat dat ze NOG onder ons staan met een totaal nieuwe selectie :D
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-11-2010 17:06

Als ze allemaal zo over voetbal praten als jou, begrijp ik waarom er nog zoveel mensen uit dat dorp naar De Graafschap komen kijken.
Maar goed we zullen zien volgende week, ga trouwens voor het eerst in jaren weer naar een uitwedstrijd.

Gradus....
....................
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

21-11-2010 17:26

Kon ik dat ook maar zeggen, dat ik volgende week naar een uitwedstrijd kon. Helaas, dankzij een joodse moslim in Rotjeknor.
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 17:39

wij hebben tenminste sfeer :D kunje bij jullie niet zeggen stadion altijd half vol / of moet ik half leeg zeggen ?
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-11-2010 18:03

Dat. Komt dus maar dat zei ik net ook al maar dan in verdekte term, dat ze in dat dorp geen verstand hebben van het spelletje en omdat er in de oude stadion maar 9000 in kunnen lijkt het net of er veel mensen zijn in werkelijkheid valt dat vies tegen.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 18:12

12000 en die zitten er bij jullie never nooit,
oja met een concert wel ;)
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 18:14

oja en hier hebben ze geen verstand van het spelletje:P dat klopt misschien wel maar bij jullie snappen ze het maar alte goed en daarom is het stadion nooit gevuld ;)
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-11-2010 18:27

Weet je ik herinner me nog dat het stadion wel helemaal vol zat ik de hoogtij dagen.
Dat betekend 25000 toeschouwers.
Gisteren zaten er weer ruim 14000 dat is nog altijd meer dan op de Vijverberg.
Maar goed misschien komt die "hoogtij" wel weer een keer terug, eerst volgende week maar eens zien, jij iig veel plezier ik zal aan je denken.

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 18:30

jij ook veel succes we zullen vechten voor wat we waard zijn ! mogen de beste winnen ;)