Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

20-08-2010 18:50

Nee niks jaloers, als Ajacied ben ik wel blij met die geldschieter, ik lees overal dat Aisatti richting Arnhem gaat, nou vangen ze in ieder geval nog wat geld voor dat jong, wat verschrikkelijk goed kan voetballen alleen komt het er te weinig uit.

Maar kampioen worden met Aisatti denk het niet...... :lol:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-08-2010 19:16

timoo ik begrijp dat je gefrusteerd bent maar het rare is wij hebben helemaal geen haat verhouding naar die boeren in doetechem hebben . ze zijn en ze zullen nooit concerentie zijn . en naar je uitspraken te hebben gelezen heb je ook weinnig verstand van voetbal als vitesse niet in zee was gegaan met meneer jordania dan was vitesse er niet meer .dus voor dat je loopt te schreeeuwen laat je eens eerst goed voorlichten . gr harald ps kijk maar eens op teletext timoo :wink:
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-08-2010 19:19

Timoo van Laarschot schreef:Jullie staan zeker op de kaart :
Met de openingen van homodis­cotheek Club Underwear en homo­sauna
Steamworks in het vooruit­zicht, moet het Arnhemse uit­gaansleven aantrekkelijker wor­den gemaakt voor homo’s. Dat vinden Arnhemse eigenaren van gaybars en -clubs als Cappella, Club Style, Café Xtra en Club Under­wear.



Zij kwamen dinsdagavond bijeen voor een brainstormses­sie.
Erik Koning, eigenaar van Club Underwear die volgende week opengaat, is een van de initiatief­nemers van het project. „Arn­hem moet de tweede homostad van Nederland worden. We heb­ben genoeg potentie”, vertelt hij. „Daarom gaan we intensief samenwerken.”
Het plan is homopubliek van­uit het hele land naar de stad te lokken. Daarom is besloten spe­ciale arrangementen aan te bie­den. De ondernemers zijn mo­menteel in gesprek met enkele hotels om er overnachtingen aan toe te kunnen voegen. Ko­ning: „We hebben, als Club Un­derwear opengaat, twee discothe­ken en drie bruine cafés. Boven­dien hebben we binnenkort ook een sauna, dus genoeg mogelijk­heden om je een weekend te ver­maken. Met zoveel opties ko­men mensen niet voor één avondje naar Arnhem. Daarom hopen we binnen twee weken een deal met een of meer hotels te hebben.”
Op 20 december gaat de homo­sauna Steamworks, die zich op het Roermondsplein vestigt, open. Het pand biedt met een oppervlakte van duizend vier­kante meter ruimte aan vijfhon­derd gasten. Arold Dingemans, eigenaar van de sauna, is opti­mistisch over de toekomst van Arnhem. „Als homostad kan on­ze stad niet aan Amsterdam tip­pen, maar we komen wel dicht in de buurt. Arnhem wordt erg snel volwassen in de gaysector.”
In de praktijk zal een weekend­arrangement zestig euro gaan kosten. Dat is inclusief overnach­ting en vrije toegang tot de ho­mobars, de clubs en de sauna. Dingemans en Koning hopen de arrangementen vanaf januari aan te kunnen bieden.
Binnenkort wordt een start ge­maakt met de advertentiecam­pagne voor Arnhem als homo­stad. Koning: „Dat is erg belang­rijk. Voor alleen het Arnhemse homopubliek hebben we name­lijk te veel faciliteiten. We wil­len mensen via optochten als de Gayparade wijzen op onze stad. Ook willen we in Keulen recla­me gaan maken. Die stad is even­eens erg populair bij homo’s.”



Jaloers? Of........
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gerrit Hees

20-08-2010 19:25

De Graafschap geen concurentie van vitesse? Nou als jullie suikeroompje niet had gekomen was dat wel het geval geweest :lol:

Maar succes met 25 oostblokse talenten :wink: Vraag me af wie straks de opstelling gaat maken.. De voorzitter of de trainer.
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

20-08-2010 19:53

Ook Slobodan Rajkovic is naar Vitesse gegaan...
voormalig speler van Psv die was gehuurd van Chelsea,
en daar geen basisplaats kon bemachtigen.
achja, bij Psv bakte hij er ook nooit wat van :lol:
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

20-08-2010 19:55

Gerardo Heezen schreef:De Graafschap geen concurentie van vitesse? Nou als jullie suikeroompje niet had gekomen was dat wel het geval geweest :lol:

Maar succes met 25 oostblokse talenten :wink: Vraag me af wie straks de opstelling gaat maken.. De voorzitter of de trainer.

Mee eens..
Maar jaloers nee!
Niet op vites.. en het klopt dat jullie niet zoveel met ons hebben als wij met jullie, maar dat maakt in dit opsicht niets uit!
Maar we zullen elkaar spreken wanneer het mis gaat, ik ben er iig dit jaar weer bij tegen jullie!!
Mochten we dan winnen geeft het een nog beter gevoel!
We zullen zien wat jullie voorzitter er nog bijkoopt aankomende dagen!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

20-08-2010 20:08

Was jij trouwens die superrrrrboer die de meneer die zijn vlag in zijn reet moet steken, omver liep? Had je ook ff die gekke van sigheim omver kunnen koppen vorige week zondag.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-08-2010 21:26

Ismail Aissati

Vitesse


Waarschijnlijk
--------------------------------------------------------------
Alves

Vitesse

Waarschijnlijk
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-08-2010 21:30

timoo nee de graafschap is nooit concerentie van ons geweesd en zal het ook nooit worden vertel me eens waneer ze boven ons hebben gestaan ja vorige week 1 week :lol: ik vind de graafschap een leuke ploeg met de middelen die ze hebben en hoop dat ze er in blijven maar ik denk dat het hoogst haalbare de nacompetie is gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-08-2010 21:36

leen niet waarschijnlijk ze hebben aissati al binnen :wink:
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-08-2010 21:38

Weet je meer dan de clubs zelf :lol: :lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

20-08-2010 22:22

Of jij loopt achter Leen :lol:
stond trouwens vanmiddag al op teletekst :wink:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

20-08-2010 22:25

Harald van der Graaf schreef:leen niet waarschijnlijk ze hebben aissati al binnen :wink:


Ik zit met smart te wachten, dat hij vertrekt uit Amsterdam, want de jongen kan verschrikkelijk goed/mooi voetballen, alleen heeft hij geen karakter.

Hier gaat Vitesse geen kampioen mee worden.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

20-08-2010 22:32

Gelukkig kocht ajax hem voor een zacht prijsje, man man wat een geld is daar de laatste jaren over de balk gesmeten zeg.
Misschien laat die het in Arnhem wel zien, want idd hij kan erg goed voetballen.


Gradus....
....................
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-08-2010 23:32

zat net te genieten bij studio sport van exelsior kreeg je daarnaar nog een stukje over de laaste transfer nieuwtjes over vitesse zijn toch geen prutsers waar ze mee onderhandelen kaladze van ac milan en alves zou ook nog kunnen ondanks dat vitesse heefd gezegd dat ze er niet mee in onderhandeling zijn maar waar ik wel verbaast van ben is dat studio sport zei dat ze met klaas jan huntelaar in gesprek zouden zijn kan me bijna niet voorstellen maar ja voor geld is iedere voetballer te koop zeg nooit nooit gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

21-08-2010 10:00

Harald, dan heb je zeker v/d Gijp niet gezien bij VI :wink:

Ik denk niet dat Huntelaar zich gaat melden bij Vitesse, als hij Ajax al in eerdere stadia's heeft afgezegd. En ondanks het vele geld ik verwacht niet dat ze bij Vitesse nu ineens salarissen gaan betalen van 4-5milj want daar moet je wel op rekenen als je een dergelijke speler wilt. En dat zijn netto bedragen, dus moet je eens uitrekenen wat Vitesse bruto kwijt zou zijn om die 4-5milj te schokken.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

21-08-2010 23:56

Zover zijn ze nog lang niet.

Je ken het ook te hoog in je bol hebben he. Namen roepen ken elke club natuurlijk,maar het realiseren is een 2de :wink: Alves zal niet voor een paar stuivers naar Vitesse vertrekken evenals Huntelaar. Een grote geldschieter betekend niet vrije toegang om even de topclubs leeg te kopen ;) met geld wat er niet is :lol:

Voorlopig is het spel van ze niet om aan te zien. Sta je dan met een redder ver weg.

Overleven

8)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

22-08-2010 00:27

leen goed lezen ik zei nog ik kan me het haast niet voorstellen dat huntelaar zou komen waren de woorden van studio sport en niet van vitesse maar matic raijkovic aissati zijn voor vitesse wel degelijk versterkingen en ik weet zeker dat het goed komt denk alleen dat mister vitesse theo bos het veld moet ruimen co adriaaanse zou een hele goede zijn voor vitesse gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

22-08-2010 07:49

Harald, ook hiervoor geld, dat je toch niet werkelijk serieus denkt dat Adriaanse die oliedollars gaat inruilen voor die paar eurootjes, zolang de belasting bij dat soort bedrage 70% incasseert is het voor dat soort mensen geheel niet interessant om hier te komen. Die verdient daar 6milj dollar per/jaar netto, wat moet hij hier gaan verdienen, om het te benaderen.

Harald, wordt wakker Jordania denkt dat hij hier geld gaat verdienen, en ik denk dat hem niet gaat lukken dat is namelijk nog nooit iemand gelukt bij Vitesse, ik ben er zo bang voor dat over twee jaar Vitesse niet meer bestaat als bvo. Omdat hij dan weer met de noorderzon vertrokken is. :(
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

22-08-2010 08:24

jan dan hebben we toch 2 mooie jaren gehad en anders was vitesse faliet gegaan volgend jaar ze hadden nou al een tekort van 6 miljoen .gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

22-08-2010 17:48

Je ziel verkopen voor pijpenkrullen is in DH niet recht te lullen...

Trouwens, blij met de eerste punten... :oops:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

24-08-2010 10:22

Europa:
Ajax - Dynamo Kiev 3–1
FC Utrecht - Celtic 4-1
Psv – Sibir Novosibirsk 2-0
Aktobe - Az 0-2
AA Gent - Feyenoord 2-1

Competitie:
Willem II - Groningen 0-2
NAC - VVV 1-1
Roda JC - Heracles 1-1
NEC - Heerenveen 1-2
De Graafschap - Ajax 0-6
Twente - Utrecht 1-1
Feyenoord - Vitesse 2-1
ADO Den Haag - PSV 1-1
AZ - Excelsior 3-0
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

24-08-2010 12:57

Europa:
Ajax - Dynamo Kiev 1-2
FC Utrecht - Celtic 2-0 Utrecht wint na verlengen
Psv – Sibir Novosibirsk 4-1
Aktobe - Az 0-1
AA Gent - Feyenoord 0-1

Competitie:
Willem II - Groningen 2-3
NAC - VVV 2-0
Roda JC - Heracles 1-0
NEC - Heerenveen 1-2
De Graafschap - Ajax 3-3
Twente - Utrecht 2-2
Feyenoord - Vitesse 2-0
ADO Den Haag - PSV 1-4
AZ - Excelsior 1-2

Prettige speelronde!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

24-08-2010 13:02

Sjoerd, ik zit hier een krul in m'n l*l te lachen om die uitslagen van jou.......... :P
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

24-08-2010 13:14

Lachen is gezond Jan! :wink:
En waarom zou Roda niet van Heracles kunnen winnen dan?
Trouwens, jij zou toch wel een keertje moeten weten dat mijn voorspellingen zonder uitzondering gestoeld zijn op: Hoop!!!