Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

12-08-2010 18:17

Met Hersi worden wij kampioen! :lol:
Gebruikersavatar
nick velten
Berichten: 302
Lid geworden op: 19-09-2009 10:09
Locatie: twente

12-08-2010 18:21

als je de stand aan de einde van het seizoen omdraait, hebben ze grote kans om dan boven aan te eindigen :lol:

grapje :oops:
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

13-08-2010 17:20

Tis dat Excelsior ook mee doet Timoo...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

13-08-2010 17:24

michiel jongste schreef:
Je mag mijn avatar wel gebruiken hoor leen :lol:


:lol: Nou dan liever een hoop stront als Avatar :lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

13-08-2010 22:32

er staat iets moois te gebeuren voor ons vitesse ,maandag is er een persconferentie over wat er gebeuren gaat met vitesse het rare is dat hans gilhous ex vitesse speler nou scout bij chelsea met een paar rijke zakenlieden gesinaleerd is op papendal en opeens heefd vitesse de transfer van velthuizen geblokeerd nadat ze hem het hele jaar bij elke club hebben aangeboden voor een appel en een ei ben erg benieuwd wat er gebeuren gaat as maandag gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

14-08-2010 16:33

Chinezen kopen om dat gekke stadion te vullen? :lol:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

15-08-2010 15:56

Shit Sjoerd, nu hebben ze me in R'dam zuid al twee keer verrast in een week tijd eerst tegen Utrecht en nu weer tegen Excelsior, ik snap het niet zo goed en dit grapje kost me punten.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-08-2010 16:21

Altijd leuk

Gezeik in de ploeg :lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

16-08-2010 11:33

Erg triest wat feyenoord gister heeft laten zien.
Erg onsportief van de Cler die kunnen ze beter aan Excelsior geven,
ook vond ik Bahia en Mulder erg slecht spelen, kunnen ze beter opa van dijk onder de lat zetten.
Toch vond ik de overwinning van Excelsior niet terecht :lol:
K. van den Herik

16-08-2010 11:49

Sjoerd,

Volhouden he dat allemani een aanwinst is.
MVG

Klaas
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

16-08-2010 12:01

Tja, zo ken ik gvd ook verdedigen in ons bedrijfsteam. :evil:
Ik zeg: Henkie Fraser en De Wolf terug in de defensie!!
Say oeh ah, Ed de Goey! Man, dat waren tijden..

Klaas, Karim kan het niet alleen he! Al helemaal niet als een team zo belabberd speelt. Ik houd vol :lol:

Donderdag AA Gent-thuis.
Volgende week Heracles-uit
Zucht…
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

16-08-2010 13:39

Ja en de tovenaar van Tatabánya (PUF PUF ) in de spits.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

16-08-2010 13:41

Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooozef!!! :lol:
K. van den Herik

16-08-2010 13:54

Het zal door zijn tomeloze inzet zijn, maar hij loopt altijd net verkeerd en is daarom vaak net een of 2 stappen te laat. hierbij brengt ie of Bahia/Vlaar op het verkeerde "BEEN"of zijn maatjes naast hem, afgelopen zondag was Bruins te lul.

Let maar eens echt op, als het kan in de kuip van boven, je zal zien dat ie de verkeerde keuze maakt. Samen met Fer moet hij niet gaan lopen met de bal. Bal afpakken en direkt afgeven, meer niet. eerst gewoon en daarna kunstjes ( met 3-0 voor of zo)

Voor een deel had de Cler gelijk. De laatste 3 minuten in de eerste helft kwam ie bijna een keer door.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

16-08-2010 14:26

Hi Klaas,
Heb juist het idee dat zn medespelers hem vaak niet begrijpen. Dat het iets te snel gaat zeg maar. Die kunstjes en dat geloop is ook al een heel stuk minder dan vorig jaar.
Bal afpakken en direkt afgeven

En dat is het m juist. Vaak zie je dat er gewoon veels te laat gereageerd/vrijgelopen wordt door medespelers.
Telkens NETNIET zeg maar… :wink: Dat is mijns inziens dan ook de reden voor die truukjes en dat lopen waardoor we balverlies lijden.
Zo, das wel weer genoeg Karim.
Heel Feyenoord was gewoon 1 groot drama (op, naar eigen zeggen, De Cler na dan…...)
Bijna ja.....
Mvg,
Sjoerd
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

16-08-2010 15:56

Harald van der Graaf schreef:er staat iets moois te gebeuren voor ons vitesse ,maandag is er een persconferentie over wat er gebeuren gaat met vitesse het rare is dat hans gilhous ex vitesse speler nou scout bij chelsea met een paar rijke zakenlieden gesinaleerd is op papendal en opeens heefd vitesse de transfer van velthuizen geblokeerd nadat ze hem het hele jaar bij elke club hebben aangeboden voor een appel en een ei ben erg benieuwd wat er gebeuren gaat as maandag gr harald


Leroy Fer en Ron Vlaar staan in de interesse van Vitesse, dat weet RTL nieuws vandaag te melden. De Arnhemse voetbalclub is sinds vandaag in handen van de Georgische geldschieter Merab Zjordania. De miljardair heeft de Feyenoorders op zijn verlanglijstje staan. Vitesse wil binnen twee dagen nieuwe spelers aantrekken, om zo snel mogelijk aan een nieuw team te gaan bouwen.

Zjordania neemt 100% van de aandelen van Vitesse over en gaat de begroting van de club flink omhoog schroeven. Binnen drie seizoenen wil de Georgiër de landstitel binnenhalen met Vitesse.

Naast Feyenoorders Fer en Vlaar gaat de interesse van de nieuwe eigenaar van Vitesse ook uit naar Utrecht-revalatie Dries Mertens en Heerenveen-aanvaller Roy Beerens. Ook zou het vier spelers huren van Chelsea. Zjordania heeft goede connecties met Roman Abramovich, eigenaar van Chelsea.
Bron: FR12.nl

Klotegeld :roll:
K. van den Herik

16-08-2010 16:14

Feyenoord staat in de belangstelling bij siepoesnetnie.

Fabrikant van badmode en dameskleding
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

16-08-2010 16:22

Klote voetbal met dat klote geld..
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-08-2010 16:23

michiel jongste schreef:Erg triest wat feyenoord gister heeft laten zien.
Erg onsportief van de Cler die kunnen ze beter aan Excelsior geven,
ook vond ik Bahia en Mulder erg slecht spelen, kunnen ze beter opa van dijk onder de lat zetten.
Toch vond ik de overwinning van Excelsior niet terecht :lol:



Meer dan terrecht.

Ze spelen niet met hun hart. Het boeit ze geen moer,is gelukkig ook niet van ze af te lezen 8)

Ik heb een paar mensen gesproken van de ''harde kern'' (Collega's) :lol: Maare die waren niet blij met het spel. Plan was om Cler zijn huisje te bezoeken.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

16-08-2010 16:25

K. van den Herik schreef:Feyenoord staat in de belangstelling bij siepoesnetnie.

Fabrikant van badmode en dameskleding

:lol: SiepoesNETNIET toch?

Wat je zegt Mitchel..
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

16-08-2010 18:05

Werd in het nieuws gesproken over aankopen van buiten de eredivisie.

Lijkt me dus sterk dat spelers zoals Fer en Vlaar naar Vitesse zullen gaan.

Ben wel benieuwd wat deze overname allemaal gaat brengen.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

16-08-2010 18:24

Komst Jordania stimuleert verkoop seizoenskaarten Vitesse
Maandag, 16 augustus 2010 om 16:30

De komst van de nieuwe eigenaar Merab Jordania heeft al meteen zijn effect gehad op de supporters van Vitesse. Nadat de club bekend heeft gemaakt dat de Georgiër de Arnhemse club overneemt is de verkoop van het aantal seizoenskaarten drastisch toegenomen, zo meldt Vitesse aan Omroep Gelderland.

Eind juli verkocht Vitesse pas 7.000 seizoenskaarten, terwijl de club 11.000 kaarten had begroot. Maandag nam de verkoop van de tickets plotseling fors toe. De club moest mensen van een andere afdeling halen om te helpen bij de vele aanvragen voor jaarkaarten. Hoeveel extra kaarten er inmiddels zijn verkocht is nog niet bekend.

De overname door Jordania stuit vooralsnog niet op bezwaren van de KNVB. De Nederlandse voetbalbond had eerder opmerkingen bij de overeenkomst tussen de nieuwe eigenaar en Vitesse, maar na aanpassingen kreeg de Arnhemse club het bericht dat er geen bezwaren meer zijn, ‘indien men op deze voet verder gaat’. De Georgiër mag ieder geval geen officiële banden meer hebben met een andere betaaldvoetbalorganisatie.


Over succes supporters gesproken............. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

16-08-2010 19:52

tjakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we worden kampioen :lol: :lol: :lol: ze zijn ook al aan het onderhandelen met buitelandse topspelers :wink: de seizoenkaarten zijn niet aan te slepen :wink: oh wat een fijne dag is het vandaag gr harald oja dries mertens kopmt ook naar arnhem we zijn nou ineens de rijkste club van nederland :wink: gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-08-2010 19:55

Komst Jordania stimuleert verkoop seizoenskaarten Vitesse
Maandag, 16 augustus 2010 om 16:30

De komst van de nieuwe eigenaar Merab Jordania heeft al meteen zijn effect gehad op de supporters van Vitesse. Nadat de club bekend heeft gemaakt dat de Georgiër de Arnhemse club overneemt is de verkoop van het aantal seizoenskaarten drastisch toegenomen, zo meldt Vitesse aan Omroep Gelderland.

Eind juli verkocht Vitesse pas 7.000 seizoenskaarten, terwijl de club 11.000 kaarten had begroot. Maandag nam de verkoop van de tickets plotseling fors toe. De club moest mensen van een andere afdeling halen om te helpen bij de vele aanvragen voor jaarkaarten. Hoeveel extra kaarten er inmiddels zijn verkocht is nog niet bekend.

De overname door Jordania stuit vooralsnog niet op bezwaren van de KNVB. De Nederlandse voetbalbond had eerder opmerkingen bij de overeenkomst tussen de nieuwe eigenaar en Vitesse, maar na aanpassingen kreeg de Arnhemse club het bericht dat er geen bezwaren meer zijn, ‘indien men op deze voet verder gaat’. De Georgiër mag ieder geval geen officiële banden meer hebben met een andere betaaldvoetbalorganisatie.


Alsof KNVB dat bepaald ;)

Die man is niet zomaar iemand heb ik zo het idee. Gaat eerder richting maffia ofzo ;)

Harald,wie weet ;)

Kennen ook zomaar genaaid gaan worden ;) Georgie is niet een land waar je zomaar ff ergens je eigen gang zal gaan
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gerrit Hees

16-08-2010 20:02

Vitesse het nieuwe Chelsea van Nederland. Az heeft ze opvolger. Het voetbal wordt weer verkracht.. En het erge is nog wel dat hun eigen supporters het nog best vinden ook dat hun club wordt verkracht..