Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

22-07-2010 21:10

Sjoerd Bonenkamp schreef:Hier ook seizoenskaart.
Tevens de mogelijkhed tot het bezoeken van uitwedstrijden, maar daar zal ik niet snel meer aan beginnen. In het verleden ook mee geweest naar Eindhoven en 020, maar dat combi-gedoe vind ik waardeloos. De hele dag alleen maar wachten tot het volgende controlepoortje opengaat of tot die klotetrein een keer vertrekt vind ik het allemaal niet waard. Heb zeker geen hekel aan wachten, maar dan wel op mn stretcher achter een setje hengels graag.

De enige uitzondering was Sparta icm vrij vervoer……
Spartahahahahaaaaahahhaaaaaahhahahahahhahaha!!!!! Blijft leuk!! :lol: :lol:


Natuurlijk hier ook, anders gewoon lekker mondje houden over je clubbie. Vind ik. Vorig jaar af en toe uitwedstrijdje gepakt. Duur, kost je de hele dag en je wordt als een crimineel behandeld. Waardeloos die combi. Kunnen een hoop van de engelsen leren.
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

22-07-2010 21:17

Top 3 eind van het seizoen.

1. FCT
2. Ajax
3. PSV.

Van deze 3 clubs heeft aleeen Twente en PSV zich een beetje kunnen versterken. Maar PSV onder Rutten zal het wel weer laten liggen op het eind, en gaat de strijd weer tussen ajax en twente.

Uitslag JC schaal, 0-1 voor Twente.
antonie bartels
Berichten: 348
Lid geworden op: 20-09-2009 15:33
Locatie: thuis

22-07-2010 21:22

toevallig voor twente? :lol:
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

22-07-2010 22:39

Hengelo he;)
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

22-07-2010 22:41

Dus Mitchel als je geen seizoenskaart heb moet je je mond houden begrijp ik dat goed.?
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

22-07-2010 23:19

Okeej

Jol blijft! En mag investeren in nieuwe spelers! Jaja we hebben een krediet crisis....Welke club niet :lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

23-07-2010 08:20

Vind het een beetje lullig van Jol, de media bespelen en de onschuldige judas spelen. Als ik niet mag versterken ga ik weg, ik zou zeggen als ajax bestuur, nou de mazzel dan hé ! Zat andere mensen in de gelederen met wel het clubgevoel. Ik hoorde m gisteren op de radio vertellen, dat er wel spelers komen maar dat ze niet van het niveau Drogba zijn, nee dat snappen we wel Martin. Welke topspits wil er nou in zo'''n Mickey Mouse competitie spelen, als je in Engeland, Spanje of Italie terecht kan. Tsja ajax maak nu het zelfde mee als wat Feyenoord al jaren mee maakt, geen geld vooor nieuwe spelers. Misschien moet die Rik van de Boog, is Leo "" ik ben weer thuis "" Beenhakker is bellen, die haalt uit alle windstreken spelers gratis vandaan. Of het wat is dat weet je niet natuurlijk, maar goed beter wat dan niks ! En anders gewoon bouwen aan nieuw elftal met veel eigen jeugd, dan maar weer even geen kampioen worden.In de Champions leaque kunnen we toch niet meer mee, dus daar hebben de Nederlands clubs niks te zoeken.
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

23-07-2010 11:26

Jan Witter schreef:Dus Mitchel als je geen seizoenskaart heb moet je je mond houden begrijp ik dat goed.?


In ieder geval je kritiek matigen. Als jij als persoon niets te bieden heb voor de club, heeft de club niets te bieden voor jou. Dus seizoenskaart of clubkaart (en regelmatige bezoeker). De 3.000.000-40.000 van ajakkes moeten niet teveel commentaar leveren achter hun eredivisie live. Dat is altijd makkelijk.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

23-07-2010 11:40

Nou Mitchel, volgens mij draaf je ietwat door nu. :roll:
In verkiezingstijd wordt hier ook de nodige kritiek geleverd op onze regering (regering??? :lol: ).
Ik weet toch vrij zeker dat de forumleden met die kritiek niet allemaal in de 2e kamer zitten.
Tot 28/11! 8)
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

23-07-2010 11:57

Ik heb een seizoenkaart dus mag ik wel kritiek leveren.
Al maakt het voor de clubs weinig uit want ze hebben toch schijt aan de supporters.
Ik dacht alleen dat een karperforum niet echt kaart gebonden was om je mening te mogen spuien.
***
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-07-2010 12:31

ik vis zonder vergunning....

nu mag ik zeker ook niet meer over vissen meelullen... :lol:

(ik snap je wel Mitchell , ik zat in een groep mensen die er net zo over dacht. :D )

JIJ staat er week in week uit, maakt veel nare shit mee (ook wel leuke shit af en toe mag ik hopen) en dan komt er zo iemand die nooit in het stadion zit jou wel ff vertellen hoe het werkt.

na meerdere bijna dood ervaringen, winsten ,verliezen rare shit.. kan ik gerust zeggen dat als je er niet "in" zit weet je ook niet hoe het eraan toe kan gaan. en dan heb ik het niets eens over het feit dat je iets kwaads in de zin hebt. dat komt wel vanzelf op je af als je naar alle wedstrijden gaat...

zoals wat in het home van DH gebeurde bijv.... (vet triest)

toch kan je niet verwachten dat mensen die niet "actief" meedoen met supporter zijn dat ze geen mening mogen hebben.

ik gaf vet veel geld en energie uit aan mn club / stad en na ongv.10 jaar kwam er een busje met stille agenten mij oppakken omdat ze dachten dat ik een aanslag wilde plegen op het hoofd van de politie supporterszaken(helemaal niks van waar),mn maat werd opgepakt voor een wedstrijd eerder (rellen) (waar hij niet eens was geweest,zat thuis met zn vrouw)

bij die rellen van Luik (oefenwedstrijd) is een maat van mij op zn hoofd geslagen uit het niets met een stalen pijp. 8 maanden in coma + permanente hersen beschadiging.

en toen was ik het zat en zat ik op zondag lekker aan het water (onze groep van ongv.40 man was ook uit elkaar gevallen na een paar ruzies,mooi moment om een andere fase van mn leven in te gaan)

ik heb overigens niks meer, geen CC, geen SC ,geen SV :wink: ,maar ik kijk ook geen eredivisie ,zelfs geen teletekst ik lees wel op het CB hoe of wat 8) of luister lekker naar radio 1 tijdens het vissen
Laatst gewijzigd door michel Tja op 23-07-2010 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Sander van Dongen
Berichten: 410
Lid geworden op: 21-03-2006 10:30
Locatie: Hellevoetsluis

23-07-2010 12:53

Dit jaar steek geen club er bovenuit dus ik denk dat het een spannende strijd wordt.

Ik ben al 12 jaar seizoenkaarthouder op Vak S bij Feyenoord. Vroeger ging ik naar elke wedstrijd (uit, thuis, Europees). Tegenwoordig alleen nog thuis en Europees (tijdje geleden helaas...).

Feyenoord is pijn lijden maar dat maakt de successen ook zo mooi.
Life begins at 11.000 ha
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-07-2010 12:57

Sander van Dongen schreef:Ik ben al 12 jaar seizoenkaarthouder op Vak S bij Feyenoord.


ik zat op vak 127 ( F )

Mitchell zit op midden noord volgens mij...

lekker stel bij elkaar hiero..... :lol: :lol: :lol:

en toch mn complimenten dat het toch wel aardig normaal kan hier he! (al hebben we een schurft hekel aan elkaar :wink: )

:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Sander van Dongen
Berichten: 410
Lid geworden op: 21-03-2006 10:30
Locatie: Hellevoetsluis

23-07-2010 13:02

Ik word ook wat ouder en rustiger, vroeger hadden we ruzie gehad. :wink:
Life begins at 11.000 ha
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

23-07-2010 13:49

en toch mn complimenten dat het toch wel aardig normaal kan hier he! (al hebben we een schurft hekel aan elkaar )


Zo is dat, stelletje klootzakken!! :wink:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-07-2010 14:03

tja , iemand die vraagt naar een stek,wordt uitgescholden in het topic en binnen een dag gaat ie op slot

en wij zijn al 2 seizoenen over voetbal bezig en niks geen slotje...

mensen zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan fanatieke voetbal supporters :wink:

zou de wereld er een stuk beter uitzien...

:lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

23-07-2010 14:27

Sjoerd Bonenkamp schreef:Nou Mitchel, volgens mij draaf je ietwat door nu. :roll:
In verkiezingstijd wordt hier ook de nodige kritiek geleverd op onze regering (regering??? :lol: ).
Ik weet toch vrij zeker dat de forumleden met die kritiek niet allemaal in de 2e kamer zitten.
Tot 28/11! 8)


Ik zeg ook niet dat je in het bestuur van de club moet zitten ;) Hoewel het rechtvaardig zou zijn als alleen de belastingbetaler zou mogen stemmen :lol: Terug naar vroegah. Maar politiek met voetbal vergelijken... wie draaft hier nou door? :lol: :lol: Tis gewoon makkelijk om te zeiken over het voetbal, kijk eerst maar eens naar jezelf. Tot 28/11 haha, nog geen stappen gehoord mbt een pijl incidentje. :oops:

@michel: Idd. een lekker zooitje bij elkaar hier. Je moet mijn opvatting ook een klein beetje nuanceren haha. De zgn. teletekstsupporter weet het altijd beter, maar een club daadwerkelijk steunen doen ze niet.. lekker laten lullen dus. Als je vaak met uitwedstrijden meegaat kom je zoizo sneller in aanraking met voetbalgezeik. Bij thuiswedstrijden valt het wel mee. Bij europees is het natuurlijk helemaal raak (ookal hebben wij daar geen last van, alhoewel.. Juventus-Ajakkes :lol: )
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

23-07-2010 15:01

Hi Mitchel,
Ik draaf niet door, trek enkel een vergelijking al is deze wellicht wat aan "de kromme" kant 8)
Tis gewoon makkelijk om te zeiken over het voetbal, kijk eerst maar eens naar jezelf.

Niet alleen makkelijk, ook vermakelijk ennnnn..... ik mag het, want seizoenskaart he! :wink:
En uiteraard begrijp ik je frustratie omtrent de TT-supporter!!
Wens je een mooi seizoen met ADO toe, maar kijk uit met vuurwerk..
Ciao!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-07-2010 15:05

je vergeet legia.... :lol:

maar "thuis" supporters en "uit" supporters is ook een verhaal apart. bij ajax keken bepaalde gasten toch wel anders naar "thuis" supporters.

ook als je alle wedstrijden "uit" gaat ben je toch echt op elkaar aangewezen want er is niemand verder die achter je staat.. niemand..
ook ken je op een gegeven moment iedereen die alle wedstrijden af gaan,en vorm je een hechte groep.

vaste bussen met combi,vaste groepen, alle groepen kennen elkaar en zijn er voor elkaar indien nodig.

maar mij ging het gewoon te ver op een gegeven moment... bestorming van het home in DH had daar ook wel enigzins mee te maken..

ook andere dingen die gebeurde waar ik in mn omgeving op aangesproken wordt... en mensen die teveel van je verwachten.. is eigenlijk net als met karpervissen, iedereen beleeft het op zn eigen manier. maar mensen verwachten wel dat je net zo fanatiek bent als hun.. (was ik ook wel , maar ik heb gelukkig wel nog mn grenzen)

8)

(maar stiekem kijk ik wel altijd studio sport op zondag avond)

:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

23-07-2010 15:38

Mooi vak hé dat 127 :wink:

Ongeveer 2 weken is helaas één van onze oude leiders (en gabber van me) ontvallen.
In de condoleanceregister stonden ook nette en oprechte berichten van gasten van de harde kernen van ado en feijenoord.
Dus het is niet altijd alleen maar haat tussen de verschillende groepen.
We hebben op de middenweg laten zien hoe we afscheid nemen van onze dierbaren.
Zo kan het dus ook.
Laatst gewijzigd door Bouke Langius op 23-07-2010 15:54, 2 keer totaal gewijzigd.
***
Gerrit Hees

23-07-2010 15:40

Vind het daar boven jullie toch wat mooier :P
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-07-2010 15:45

Gerardo Heezen schreef:Vind het daar boven jullie toch wat mooier :P


in de tijd dat ik nog veel ging kwamen hun net uit hun ei gekropen... :lol: en zaten ze met 50 man aan de overkant :D

een keer ging ik met andere kaarten in vak 410 zitten,want ik had geen zin om tussen die bobo`s te gaan zitten.

ik helemaal bovenin,lekker sticky rollen.en lekker zitten en kijken,komt er zo een boer naar me toe zegt dat ik moet staan en een thuis shirt aan moet anders moest ik weg....

heb nog nooit zo een lol gehad.. 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

23-07-2010 15:49

Remko Oude Elferink schreef:Top 3 eind van het seizoen.

1. FCT
2. Ajax
3. PSV.

Van deze 3 clubs heeft aleeen Twente en PSV zich een beetje kunnen versterken. Maar PSV onder Rutten zal het wel weer laten liggen op het eind, en gaat de strijd weer tussen ajax en twente.

Uitslag JC schaal, 0-1 voor Twente.



Hahaha Remko, komt nooit meer goed he, relatie Rutten-FCT :lol:

Ach wij zijn er blij mee. Samen met Brands en Sanders is hij iets moois aan het wegzetten waar wij de komende jaren weer plezier aan gaan beleven. Vorig jaar heeft hij nauwelijks kunnen investeren, maar werd wel de volledige angel uit de aanval gehaald in de beslissende fase met Lazo (weg toen het spannend werd) en Reis (gevalletje Langs de Lijn). Nu zijn er al gerichte aankopen (Lens, Hutch, Marcello), een gehuurde Berg en staat onze Helmondse held ook op het punt een nieuw contract te tekenen. Komt goed, komt goed 8)
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

24-07-2010 16:54

M'n SV zit er ook op :D ..
Helaas geen seizoenskaart ivm werk
Mits het mogelijk is wel wedsrijden zoals, ajax, vites, twente, feyenoord volgen.
Toch altijd wel leuk dat sfeertje!
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

24-07-2010 17:19

PSV heeft zich als 1 van de weinige tot op heden aardig weten te versterken. Hoe dit allemaal uit gaat pakken is natuurlijk moeilijk te zeggen. Medio oktober/november zal pas echt duidelijk worden hoe e.e.a. er overal voorstaat. Heb i.i.g. vertrouwen in Rutten ondanks de slechte 2de seizoenshelft van vorig seizoen.

Uiteraard ook dit jaar weer een seizoenskaart!

Allen succes, hoewel ik natuurlijk helemaal niet meen :) .