karper legende Rod Hutchinson

Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

01-02-2010 18:38

Cor Nannings schreef:Het zijn allemaal aardige gasten, ze moesten een borreltje lusten :wink:
CN

Ja dat is wel jammer, dat ze dat niet doen, ze lusten niks die gasten.... :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

01-02-2010 18:40

Andre Kip schreef:
Nederlanders eigen,als je met je kop boven het gras komt,je schrijft of vangt meer als een ander, dan moet je kop er af.


Andre, hoeveel gedaante verwisselingen heb je dan al ondergaan. :lol:

Rod is de man die altijd erg positief en sympathiek overkwam in de interviews die ik van hem gelezen heb. Dat standbeeld van deze icoon wil ik dan ook zeker laten staan.

Groet, Peter
Andre Kip
Berichten: 292
Lid geworden op: 01-05-2005 21:44

01-02-2010 19:15

Ben de tel al lang kwijt Peter,maar zeg me dat het niet waar is.
En dat geld niet alleen voor de hengelsport.

Ik kijk denk ik meer op Engelse en Duitse forems dan dat ik hier doe,en het is toch telkens weer opvallend.
En ja,ook ik ben Nederlander.
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

Maar waar het me om ging hier is dat ik weet dat Hutchinson in die tijd enkel 2 keer een maand op Orient geweest is.Hij lag prive overhoop en daarbuiten is hij in die tijd niet op ander water geweest,en was hij dat wel,nooit geen maand. En al die tijd was hij in gezelschap van andere al dan niet bekende
karpervissers. Daarom was ik toch wel benieuwt hoe dat verhaal van vis kopen om er mee gefilmt te worden hier in te passen is,temeer omdat ik zoals ik al zei het niet de eerste keer heb gehoord van vissers die er zelf getuige van zijn geweest.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

01-02-2010 19:48

Van Erwin geen spoor meer te bekennen.
Heb dit verhaal ook al een gehoord idd, ik denk dat het naar het rijk der fabelen gebracht kan worden.
Zou zoals gezegd wel erg dom zijn van hem, geloof het ook niet dat ie zoiets zou doen.


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

01-02-2010 21:28

Hier een stukje uit het interview van Evert Aalten met Bichem Boedhoe:

Evert: Heb je wel eens een beroemde karpervisser aan het kanaal ontmoet? Wie? Wat ving hij?
Bichem: In '89 ontmoette ik samen met mijn vismaat Dimitri Kesler, Kevin Maddocks aan het kanaal in Hengelo. Hij bleek er al vijf dagen te blanken! Wij spraken hem opnieuw in 1992, op een karperbeurs en vroegen hoe het kanaal hem was bevallen. Hierop antwoordde hij: "Twentecanal? Never heard of it!" Tja, het kan verkeren.


Hieronder het hele interview voor de belangstellenden:

http://www.karpervoer.nl/publikaties/intervieuws/bichemboedhoe.html

Gr.
©
Gebruikersavatar
erwin snaaijer
Berichten: 186
Lid geworden op: 09-03-2007 16:24
Locatie: hellevoetsluis

01-02-2010 21:32

haha leuk is dat ik had het van leon die was 1e bij hem geweest en kwam toen bij mij kijken ik zat toen op de andere kant vandaar
tja of het waar is of niet denk dat dat iedereen voor zich zelf zal weten
en is tie een legende omdat hij al 30 jaar vis ?poehee ik vis ook al 30 jaar maar daarom ben je nog geen legende .
Andre Kip
Berichten: 292
Lid geworden op: 01-05-2005 21:44

01-02-2010 21:40

Van
erwin snaaijer schreef:legende ?????????????????
ben hem 15 terug is in frankrijk tegen gekomen en hij was met een video bezig te maken


Naar
erwin snaaijer schreef:haha leuk is dat ik had het van leon die was 1e bij hem geweest en kwam toen bij mij kijken ik zat toen op de andere kant vandaar


Ik zal hier verder maar niet op in gaan.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

01-02-2010 21:49

Dat is denk ik het verstandigste Andre :wink:

Rod is gewoon een legende.. velen van de huidige karpervissers schijnen maar niet te snappen dat hun nu af en toe een visje vangen omdat anderen het wiel hebben uitgevonden, ze denken dat zelf allemaal uitgevonden te hebben.

Rod was wel één van die uitvinders, zeker op aasgebied.

Ik denk dat velen zijn boeken maar eens moeten lezen over Rod als visser en ze zullen hun mening dan wel bijstellen.
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-02-2010 21:52

En zo komen er praatjes in de wereld.

Rod Hutchinson heeft wel een en ander betekend binnen de karpervisserij en laat duidelijk zijn sporen achter.

Verder genoeg geouwehoer.

Erwin Snaaijer? Inderdaad. Nooit van gehoord. :wink:

Bichem Boedhoe???? Laatste bericht 01-05-2007 alweer. :o

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======