Plassende Honden op jou vis spullen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

11-01-2010 17:38

tjah maar de meeste krijg je niet te pakken! ie vinden het juist leuki als je met ze gaat spelen :wink:

das bij mij meestal zo :D
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

11-01-2010 17:47

pffffff wat een zwaar topic zeg ik heb het eens gelezen wat een reacties......
Het baasje is altijd en overal verantwoordelijk voor zijn hond zo simpel is het.
Een hond denkt echt niet na als ie over je spullen pist, hij/zij doet gewoon de behoefte. Spreek altijd het baasje aan die is verantwoordelijk maar goed dit is al door sommigen hier gezegd.

Ik heb zelf ook een hond en als ik langs het water loop dan aangelijnd zo hoort het gewoon. Je weet dat ie meestal op een visser afgaat want daar valt te eten.
En in een park kun je verwachten dat mensen daar met hun hond wandelen............
Groetjes ron
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

11-01-2010 18:06

bij ons zijn ook veel honden"verenigingen", deze willen nog wel eens de hond op en neer laten zwemmen over stromend water, echt slim zijn ze echter niet, gaan ze 20 meter bovenstrooms van een stuw staan. heb wel eens een hond gevaarlijk dicht bij deze stuw zien komen.

er zijn daarnaast ook nog mensen die hun hond voor de jacht willen gebruiken/opleiden, ze willen nog wel eens bij de hooibrug, een houten fietsbrug over een beek van 15 meter breed, met een touw met daaraan een lokeend, de hond erachteraan laten zwemmen.
als er ergens een mens zit te vissen hier in boxtel dan is het wel daar, het is de meest begeerde stek in boxtel/gemonde voor de witvisser. ik ben er ook begonnen met mijn visserij. eerst witvis, daarna karper. alhoewel ik voor de karper liever op een andere plek ga zitten.

als je er dan iets van zegt moet je je hengel maar ff ophalen.........
dat verhaal gaat dus niet op he. ik smeet meestal nog een keer in hun richting liefst recht voor hun voeten, met 200 gram lood!! dit is dus gewoon vissertje pesten he. de hond heeft hier niks in te zeggen, het zijn echt de mensen in dit geval die het veroorzaken.
ik kan ze wel schieten, opknopen, leksteken. dood en verderft, ga liggen en sterf!!!
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

11-01-2010 18:22

Mensen beseffen ook de gevaren er niet van.
Mijn hond heeft afgelopen jaar een onderlijn ingeslikt. Geintje heeft me €2.700 gekost.
Ik zette net een dikke vis terug, ik organiseer me weer, en hij had mijn koffertje opengeduwd. De onderlijn zie ik net verdwijnen in zijn bek.
Eikel had al eerder een kilo bollen van me opgevreten toen ik niet oplette.

Tegenwoordig hou ik hem strak als die niet de ruimte heeft.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

13-01-2010 16:31

WAT ZEG JIJ NOU RON ????

En in een park kun je verwachten dat mensen daar met hun hond wandelen............

dan hebben ze GVD nog afstand te houden!

Jij gaat tog ook niet met je hengel op mensen gooien (of met boilies) en dan zeggen :Tjah je loopt langs het water dan kun je verwachten dat hier vissers zitten ....

Blijft een moeilijk topic! :D
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

13-01-2010 16:43

tomba verwey schreef:Jij gaat tog ook niet met je hengel op mensen gooien (of met boilies) en dan zeggen :Tjah je loopt langs het water dan kun je verwachten dat hier vissers zitten ....

Sommige zakken hooi die daar lopen vragen er wel om...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

13-01-2010 16:59

Ik vind honden erg leuke beesten hoor. Heb er echter als ik in een park (waar deze dus aangelijnd dienen te zijn) zit ofzo echt een broertje dood aan. Ik vis vrijwel altijd onder een oval, maar op die bepaalde plek ben ik noodgedwongen weer mijn overwrap moeten gaan gebruiken.
2 incidenten gaven mij daar reden toe:
- Tegen mijn slaapzak/stretcher aanpissen. Ik kookte van binnen, maar heb me weten in te houden (met woede-uitspattingen heb je vaak alleen jezelf en medevissers krijgen daardoor ook een slechte naam).
Kon er iig niet om lachen.
off:
- Een labrador die er vandoor gaat met een dichte emmer boilies (+/- 3kg). Dat beest rennen met die emmer joh! Op zo een moment ben ik even laaiend, maar toch houd ik me dan wel in.
Hier heb ik nadat ik was afgekoeld en een rokertje later, hartelijk om kunnen lachen.

Scheelt ook een hoop als je je er niet zo druk om maakt. Wij zijn daar voor ons plezier, maar die hond en zijn/haar baasje ook. Leven en laten leven, weet u wel?
Roy Wikkerink
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-11-2007 22:19
Locatie: Aalten

13-01-2010 18:57

goedenavond,

ik heb ooit gehad dat er een vrouw naar me toe kwam met een hond die vroeg bent u hier aan
et vissen ik netjes uitleggen dat ik alles nog aan et klaarmaken was,
zegt ze ineens mooi dan laat ik hem hier even zwemmen midden op mijn stek!
gelukkig had de hond geen zin ondanks het vele aanmoedigen van zijn bazin,
toen bleek dat de hond niet wou ging ze maar flippen tegen mij dat ik daar niet mocht vissen enz.
ik zat nota beide bene op een vis steiger.

achja zo maak je nog eens wat mee.

gr Roy
Shut Up Go Fishing!
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

13-01-2010 19:10

uit deze verhalen blijkt toch nog steeds dat de baasjes verantwoordelijk zijn op een hond kwaad worden heeft dus geen enkele zin. En ja in een park weet je dat daar met de hond word gewandeld en zolang ze aangelijnd zijn is er niets aan de hand. In Nederland zijn er losloopgebieden voor honden daar mogen ze dus los. In een park aangelijnd dus als het goed is heb je er geen last van behalve als het baasje er niet goed op let.
Groetjes ron
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

13-01-2010 19:47

Je hebt gelijk Ron 8)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

14-01-2010 00:44

ach ja tsjah na mijn andere, vorige reacties in deze topic vandaag weer eens iets lachwekkends en totale dieren mishandeling mee gemaakt ik ben zelf een echte dierenvriend en heb zelf 2 mastifs van over de 60 kilo.

vandaag net als andere dagen een groot eindje om met me honden netjes aangelijnd en wel op naar onze vaste veldje aangekomen om even met de honden te stoeien staat hier een vrouw met een soort collie hond. wat op zich niet erg vreemd was want jah iedereen mag er komen, wat dan wel vreemd is dat deze vrouw haar hond ongelofelijk zit uit te schelden. echt alle woorden kreeg dat beest naar zijn oren geslingerd. tsjah als woorden nou eens pijn konden doen. ook riep ze maar van in je mand in je mand constant, ik denk eerst nog van die is gek. ik er eens heen roepen want ik kon geen mand vinden met de opmerking, mevrouw misschien is het verstandig om er dan een mand neer te zetten dan weet die hond waar die aan toe is. nou toen was het helemaal feest van klootzak dit en dat, waar bemoei je je mee enz en etc. nou ik denk laat maar lekker want jah om nu een conflict op te zoeken nee laat maar. ik zou verder lopen haar de rug toe keren tot dat de hond van de vrouw het op een janken zette, de vrouw was het zat dat de hond niet wou luisteren en besloot om het beest maar eens een paar beste trappen te geven, het beest half kreupel in één duikend weg kruipen uit het monster haar buurt om meer slaag te verkomen. de vrouw nog kwader want het beest moest bij haar komen, ik had ondertussen de dierenbescherming al gebeld en het verhaal in het kort uitgelegd dat de vrouw zich totaal uit leefde op haar hond. ik ondertussen naar het veldje toe en opgelopen richting de collie die zoals je begrijpt erg bang was, na de hond 3 maal een commando te hebben gegeven om bij mij te komen kwam het voorzichtig naar me toe en kwam achter mij en mijn honden te staan doodsbang en erg trillend.
hierbij nu kwaad de vrouw op mij afgelopen met een stok om ook mij nu echter een mep te geven. ik heb één van mijn honden los gelijnd en commando gegeven om de stok te grijpen, omdat mijn honden een speciale en afgerichte cursus hebben gevolgd deed mijn hond dit trouw. de vrouw schrok van het gevaarte wat kwam aan rennen liet de stok los en ik riep mijn hond terug voor her wat kon gebeuren. de hond kwam terug en ondertussen was de politie en de dierenbescherming ook ter plaatse. ik heb het verhaal nog maals gedaan en uitgelegd dat ik mijn hond had losgelijnd en idd het commando had gegeven om de stok te grijpen omdat de vrouw hier dreigend mee op me af kwam en voor er iets verder kon gebeuren omdat de vrouw de stok had losgelaten de hond terug geroepen. ik heb de agenten mijn vergunning van de honden laten zien en de africht cursussen die de honden hebben behaald hirdoor was mijn kant van het verhaal snel afgelopen en had ik mijn verhaal verteld en kon ik verder lopen of naar huis toe gaan. de vrouw is mee genomenwat er verder met de vrouw is gebeurd weet ik niet.

maar zo zie je maar sdat sommige mensen gewoon weg geen beesten waard zijn bah , schijthekel heb ik aan zulke mensen.

mvg; jan de jager
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

14-01-2010 07:35

Toen kwam er een roze olifant en blies het hele verhaaltje uit ,welterusten
P.s op het moment dat dat echt zou gebeuren , kan ik mij voorstellen dat die vrouw een aanklacht indient.
Wegens bedreiging en aanranding van waardigheid met een hond als wapen, die vrouw zou nooit kunnen weten dat die hond een cursus heeft gehad , daarbij ben je niet gerechtigd om de hond in te zetten als instrument.
En volgens mij staat de soort van jou hond ook op de lijst van gevaarlijke soorten.

Ik persoonlijk zou er alles aandoen om jouw hond een spuitje te laten geven , wegens bedreiging.
En als ik deze site leest maak ik een goede kans dat het mij lukt http://www.gevaarlijkehonden info

Maar ik heb dan ook een bloedhekel aan mensen en honden die doormiddel van dreiging mij hinderd in mijn gedrag.
fout of goed
groet henk
Laatst gewijzigd door Henk Janssen op 14-01-2010 08:36, 5 keer totaal gewijzigd.
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Pieter Andre
Berichten: 75
Lid geworden op: 04-01-2010 14:21

14-01-2010 07:57

Van mij hebben ze nooit last ik heb mijn hengels altijd keurig aangelijnd.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

14-01-2010 09:45

Pieter Andre schreef:Van mij hebben ze nooit last ik heb mijn hengels altijd keurig aangelijnd.

ERG STRAKKE OPMERKING! :lol:

Bij mij in de toekomst komt er zeker een hond .. ik ben helemaal gek van een engels staffordje 8) maar ik zal deze goed africhten ! en zowizo nooit tegen iemand gebruiken en al helemaal niet als dreiging!
wel kan ik dan zeggen dat ik de ideale vismaat heb :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

14-01-2010 09:57

@Tomba
Hoe je ze ook africht, het zijn en blijven bijters, daar kun je niks aan doen, zou een verbod op die honden moeten komen.

En het bovenstaande verhaal van Jan. Op knopen die mensen. Vind dat je het nog netjes hebt gedaan (bellen met politie en dierenbescherming), ik had een paar schopjes uitgedeeld :D
Laatst gewijzigd door Dries Jacke op 14-01-2010 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

14-01-2010 10:48

@ Jan,

ik begrijp je boosheid op dat moment.

ik begrijp niet dat je je hond inzet om die stok te laten pakken,echter moet die vrouw toch eerst langs je honden om jou te kunnen slaan met die stok lijkt me.. en dat denk ik nou niet dat ze dat zou doen..

verder neem je een enorm risico om je hond in te zetten. want die zou best wel eens afgemaakt kunnen worden indien hij "toevallig" wel bijt.. beetje stom en onjuist naar mijn idee.en dan kunnen ze getraind zijn door de elite van de honden trainers, moet je je ff voorstellen als je in zo een situatie een mastiff op je afgestuurd krijgt ... Spoor je wel helemaal ????? en voor je hond vind ik dat helemaal erg, want zijn toekomst is afhankelijk van JOUW acties!

verder hoor ik hier een kant van het verhaal, dus weet niet wat de andere kant inhoudt.

ik kan er ook niet tegen als ik iemand zie die zn huisdier verkeerd behandeld.en zou ook actie ondermenen. ik kan dat ook niet aanzien.

ik had in jouw geval mn honden even aangelijnd aan een boom of paal en die vrouw een paar van dezelfde trappen verkocht. weet ze ook hoe het is...
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

14-01-2010 11:13

En volgens mij staat de soort van jou hond ook op de lijst van gevaarlijke soorten.

Ik persoonlijk zou er alles aandoen om jouw hond een spuitje te laten geven , wegens bedreiging.
En als ik deze site leest maak ik een goede kans dat het mij lukt http://www.gevaarlijkehonden info

Maar ik heb dan ook een bloedhekel aan mensen en honden die doormiddel van dreiging mij hinderd in mijn gedrag.
fout of goed
groet henk

Geweldig die gevaarlijke honden, hoe komt het toch dat die honden gevaarlijk zijn????????????????????>??
Eigenaren zijn dat schuld zo simpel is het kun je die beesten nbiet kwalijk nemen, een teckel kan ook heel gevaarlijk zijn sla hem maar een iedere dag op zijn pens mishandel hem maar eens lekker eens kijken wat ewr van zo'n hond komt, misschien moet een teckel dan ook op de lijst van gevaarlijke honden, gevaarlijke honden bestaan in mijn ogen niet gevaarlijke baasjes wel die moeten ze aanpakken Maar goed nu wijk ik echt van de topic af het ging om het pissen op je materiaal. Die van mij zei ook laats tegen mij hey ik ga even bij die karpervisser in de tas plassen, ik zei doe maar krijgen we tenminste een beetje herrie aan de waterkant.
Je kunt het draaien zoveel je wilt wij als hondenbezitters zijn allemaal verantwoordelijk voor het gedrag van onze honden, uitzonderingen tel ik niet mee maar die zijn er ook altijd. Je moet een hond opvoeden net als kinderen kun je hiermee een beetje vergelijken, Kijk maar naar de ouders zo zijn de kinderen in de meeste gevallen ook.
Groetjes ron
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

14-01-2010 11:39

beste mensen voordat jullie het verkeerd gaan begrijpen, er staat idd dat ik mijn hond losgelijnd hebt, ook dat ik commando heb gegeven, maar ook staat er bij dat de hond de stok niet heeft gegrepen en dus ook niet de vrouw, ik heb de hond terug geroepen omdat de vrouw de stok liet vallen. mijn hond is afgericht om direct te luisteren en kwam dus terug naar mij toe waarbij ik daarna de hond weer heb aangelijnd. ondertussen kwamen de agenten ook a aan. misschien had ik er naast moeten vermelden nog tijdens het schrijven dat de agenten het hadden gezien wat er was gebeurd en ook van mij hond.

maar wat voor bedreiging wil jij maken voor die vrouw wat ik haar aan zou hebben moeten doen, stukje terug hierboven. ik geloof dat ik als eerste werd aangevallen met een woede woorden contact, daarna schop ze de hond in elkaar en gaat ze daarna met een stok vriendelijk gebarend met slaan bewegingen en rennend op me af om me even een paar meppe te geven.
wie kan er nou tegen wie een klacht indienen. maar goed ik wil hier verder ook niet op in gaan, is gelukkig dat er ook mensen zijn die begrijpen waarom ik zo heb gehandeld en daar heb ik meer respect voor, ik heb tenslotte niemand wat aan gedaan of pijn gedaan en de andere hond was in veiligheid dat was op dat moment voor mij het belangrijkste.

trouwens tsjah lijst met meest gevaarlijke bijtende honden, erg flauwe opmerking zo ken ik er nog een aantal ras soorten onder ander de pitbull, tsjah het is hoe jij of een baasje met he dier omgaat. zoals je dan ook weet en vast wel even research naar hebt gedaan dat de honden ook erg geliefd zijn in de vechtsport met honden en door fokken ook sterk aanwezig s. de honden vaak zo door bepaalde groepen mensen worden mishandeld dat ze vals worden en jah dat ze dan uit breken iemand half vermoorden of vermoorden jah die kans is dan grot. maar ben jij lief en blijf je goed voor de hond dan is er niks aan de hand. je maakt tenslotte je eigen hond zoals die is geen manieren geen hond wel manieren krijg je er ook een lieve hond voor terug. mijn honden hebben nog nooit iemand gepakt , gebeten, of aangevallen zonder mijn commando. dit zullen ze ook niet doen. gebeurt dit wl en luisteren ze niet dan hgeeft dit grondige consequenties voor de hond en jah dan ik zelf ook als dierenvriend ben dan geneigd om hdeze hond ook te laten in slapen. ik ben opgegroeid met dit soort ras en heb bij verschillende van deze honden van andere baasjes eigenaren van de hond mee gemaakt dat wanneer ze het één eer hebben gedaan je dit dan daarna niet meer goed krijgt.

en daardoor staan ze op die lijst waar jij het over hebt geef ze een goede opvoeding net als kinderen en kijk je hebt er een schoothondje van 60 kilo voor terug.

gegroet

ps: de andere hond van mij is nog in training is nog geen jaar en had liever dus niet willen zitten afwachten tot de vrouw bij mij was gekomen. vanwege de cursus die nog afgemaakt moet wordenmet de hond. en de vrouw een paar trappen geven is ook zinloos geweld daarvoor ben je dan zelf strafbaar en de vrouw had alleen met woordcontact en een keliene bedreiingng gedreigd. dus neeik weet ook wel dat het een beetje ruw klinkt een mastif gepierde brok op je afgestuurd te krijgen. hmmmm misschien als je nu eens wist welke papieren ik had laten zien dan was het misschien direct allemaal duidelijk geeest. deze zijn echter beroepsgeheim, sorry mensen maar ik zal eerlijk zijn ik zou nooit mijn hond tegen iemand op zetten als ik hier een hekel aan heb, zoals ik ook schreef gaat mijn hond te ver heeft dit directe gevolgen. dan wordt mijn hond onderzocht naar een agressie of dat het andere mogelijkheden in het karakter van de hond zijn en wanneer er blijkt dat de hond vaker last heeft om dus commando,s te negeren of het aanvallen van een persoon leidt naar inslapen van de hond. wat denk en jullie eigenlijk van hers of golden retrievers dat rijtje qua bijters wel eens opgezoct en vergeet dan ook niet die kleinere kef hondjes. die staan nog veel hoiger maar goed wie ben ik.

nog een fijne week en vast een goed weekend toegwenst.

mvg jan
Gebruikersavatar
roy van zwieten
Berichten: 173
Lid geworden op: 23-02-2004 22:04
Locatie: Aalsmeer

14-01-2010 12:04

Leuk topic dit. Dit is mijn hond.

Afbeelding

Hij luisterd prima en apporteerd als een wilde, maar als ik in de buurt van collega vissers ben gaat ie aan de lijn want hij weet heel goed dat er vaak wat te halen valt! Hij word zelfs vaak gevoerd door vissers zonder mijn toestemming!! Opbossen! Gelukkig krijgt hij die kans bijna nooit.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

14-01-2010 14:02

gelukkig geen karper in de bek:p


Wat zijn er hier mensen die hele boeken schrijven joh :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Roy Wikkerink
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-11-2007 22:19
Locatie: Aalten

14-01-2010 18:08

heey jan,

gelijk heb je ! zulke mensen zijn ''de kogel niet waard''
ik heb ooit een man zijn twee duitse herders zien
afranselen met een scherpe stalen ketting en dat
terwijl zijn honden precies deden wat ze moesten doen.
ik heb die man gevraagd waarom hij dat deed achja was zijn antwoord:
''ik mot nie van die wattenstaafjes als huisdieren''
toen heb ik samen met een kameraad heb een keer stevig in mekaar
getikt en gezegd ''jah wij motten niks hebben van zulke rotzakken''

en voor de mede carpboaders.
verder nog nooit een vlieg kwaad gedaan (af en toe een mug)
nog nooit ruzie of iemand een knal verkocht.
zulke bovengenoemde eikels moeten het ook leren

m.vr.gr Roy W
Shut Up Go Fishing!
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

14-01-2010 19:15

hehe het heeft even geduurd maar eindelijk komen de mensen die mij ook begrijpen, thanks mannen.

tsjah gelijk heb je honden afranselen omdat het anders watjes of zuurtjes zijn gewoon weg bel;achelijk. maar om hier op terug te koppelen je begrijpt dat dit dus als eerder in mijn verhaal juist de honden zijn die dus als eerste iemand zullen grijpen.
voorbeeld even geven, klein kind staat te spelen met een stok of maakt slaan bewegingen dit den kinderen vaak namelijk. handen zwaaien enz. tsjah die hond denkt van kijk daar heb je der weer één die mij wil slaan en dus gevolg. ja juist maar als die vast zit dan jah dan kan ik niet oordelen maar er komt dan vanzelf een dag dat het misgaat of niet aangelijnd is en dan.

ja zo komen de honden dus vanzelf wel in de bijter, blaffen , valse lijst der honden hé

mvg; jan de jager
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

14-01-2010 21:11

Jan lees eerst de website eens goed door,
hier gaat het ondermeer over rassen die gefokt zijn in vechtlust(pitbulls en soortgelijk) en zoals vroeger in het doden van soldaten ,hoefdieren en ander groot wild.(mastif ,Dog)
En ja daar valt de jouwe dus ook onder , ze worden niet voor niets maffiahonden genoemd.

Als je dan ook nog een vreemde zo een beest ook nog een aanvalcommando hoort geven voor de stok of wat dan ook , dan komt dat mij zeer bedreigend over.
Als je hetzelfde zou doen bij een agent dan krijgt dat beest echt een paar stopkogels door zijn fontenel.

Als je meer in de historie duikt van de mastif en ik ga ervan uit dat je dat gedaan hebt .
Dan snap ik niet dan je meer waarde hecht aan 1 of ander opvoedcursus dan aan de eigenschappen van de hond.

Helaas blijkt uit de praktijk dat ook honden met een aantal cursussen nog steeds in de fout gaan,
En dat de gevolgen van met name tussen dit soort honden en kleine kinderen desestreus zijn, ik moet er niet aan denken als mijn kinderen dit zouden overkomen.



groet
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

14-01-2010 21:31

Ik ben het met jan eens en hij heeft goed gehandeld. :evil:

Hoeveel dodelijke of zeer ernstige bijt incidenten gebeuren er nou in een jaar.
Dat iemand wel eens in zijn been of arm word gebeten heeft meestal een oorzaak ook dat gebeurt niet zomaar.
Dat iemand zonder enige aanleiding word gebeten met de dood als gevolg,die kans is net zo klein als neer storten met een vliegtuig.
Groetje,s
Laatst gewijzigd door sander kunst op 14-01-2010 21:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

14-01-2010 21:40

Trekhond vergunning, fok vergunning?





Ps. Sander, voordat je wat roept is er meestal al een antwoord:

http://www.veiligheid.nl/csi/veiligheid ... AE003FBADB
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======