uit onverwachte hoek

Plaats reactie
piet vliet

21-11-2009 10:10

In de elsevier!!! (okt) staat een collum van marijke hilhorst over karpervissen en over Boudewijn margadant die het boek heeft geschreven -een moment van verleiding-.
Ze beschijft het boek als volgt:prachtig geillustreerd,het was alsof ik een snoeptrommel graaide met exotisch snoepgoed waarvan ik de smaak niet kende,maar ophouden kon ik ook niet.
een artikel in een blad als elsevier over karpervissen is al bijzonder laat staan een positief stukkie. :D
de collum is de moeite waard om te lezen, nu mij vraag kennen jullie de schrijver van het boek en wat is jullie mening over het boek.
gr piet
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

21-11-2009 18:26

Gewoon een leuk, eerlijk boek van een jongen die z'n vissen vangt in de buurt van A'dam...
Verwacht geen technische hoogstandjes en de nieuwste wonderrigs maar gewoon back to basic.
dennis scherjon
Berichten: 421
Lid geworden op: 13-02-2006 10:11

22-11-2009 09:05

Een zeer fanatieke en gepassioneerde karpervisser ik ken hem van de waterkant(we visten op dezelfde wateren ).
Zijn boek is ook leuk leesbaar en herkenbaar voor degene die ook in een grote stad wonen.(en interessant voor degene die niet in een stad wonen en vissen.)
Plaats reactie