karpertattoo

marcel geuke
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-07-2005 17:13
Locatie: Leiden

05-08-2012 00:24

Afbeelding
hier mijn karpertattoo
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

05-08-2012 01:05

ben scholten schreef:ben wel benieuwd naar je reden hiervoor want je reaktie is nu gewoon achterlijk.


Is mijn reactie achterlijk, of vind jij m achterlijk. Groot verschil.

Ik ben zeker niet tegen tatoes. Denk er zelf ook regelmatig aan om er 1 te nemen.
Maar dan iets met mn kids of zo...

Maar het was gewoon een vraag van me.
ff serieus. Als ik op het strand iemand met een joekel van een karper op zn rug zie lopen, dan schat ik zn iq niet echt heel hoog in eerlijk gezegd.
Ik weet het, hokjes plaatsen. Maar maken we daar ons daar niet allemaal schuldig aan?
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

05-08-2012 02:00

jens na het lezen van je reaktie hierop vind ik zowel je reaktie als misschien jij zelf achterlijk.
het was niet gewoon een vraag van je, je bestempeld het gelijk als lowlife.
who are you?
je wil er zelf ook 1 maar dan 1 met je kids ofzo?
en dat is dan niet lowlife?
ik zelf vind het een mooie reden om een tattoo te nemen(van je kinderen) maar om dan te zeggen tegen iemand die een tattoo van een karper neemt een lowlife is.
om over het iq maar helemaal niet beginnen.
nogmaals who are you.
iedereen maakt zich inderdaad wel eens schudig aan "hokjes plaatsen'' maar iedereen krijgt daar dan ook commentaar op van bepaalde mensen.
in dit geval ben ik dat op jou.
ik zelf heb ook een karpertattoo.
ik heb er nog meer van dingen die IK leuk vind.
ben ik ook een lowlife.
fok jou.
ja dat is fout.....maar jij ook.
Vis is vis
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

05-08-2012 07:35

Ik zelf heb er ook al aardig wat. Dingen waar ik voor leef en wat mijn passie zijn:
Sterrebeeld en mijn chinese sterrebeeld. Een karper op mijn schouder en een twents ros op mijn bovenarm.
Langs de gehele ruggegraat staat carpe diem. Pluk de dag... Met een gigantische tribal erom heen.
Sinds kort verloofd, komt ook een tattoo voor.
Om mij voor ditt soort tattoo's in een hokje te plaatsen? Achterlijk!! Kortzichtig als shit..
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

05-08-2012 08:27

Vat het nou allemaal niet persoonlijk op. Ik ken jullie niet eens.
Ik heb het puur over 1e indruk. Zou ik de enige zijn op dat strand die er zo over denkt?

@Ben, who I am? Ik ben gewoon eerlijk. Ben ik in het dagelijks leven ook.
Maar ook dan wordt het niet altijd geapprecieerd. Maar dat maakt me niet uit.

Tuurlijk is mensen in hokjes plaatsen hiervoor achterlijk en kortzichtig.
Maar dat gebeurd, en dat weet je denk ik vantevoren.
Gebruikersavatar
jeffrey miny
Berichten: 89
Lid geworden op: 30-07-2012 22:18
Locatie: west-vlaanderen

05-08-2012 11:40

Ik heb mijn tattoo al van voor dat ik ging vissen zelf.
het gaat mij om deze soort kunst die ik zeer schoon vin
als ik ooit kinders heb zullen die er zeker bij komen het is zo negatief om iemand te plaatsen die tattoos heeft...
ben nu bezig heel mijn zijkant een geisha te zetten heb ik daar voor laag iq denk het niet het gaat mij voor al om de kunst ieder zijn ding

grts
PR- schub 23kilo
PR- spiegel 13kilo
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

05-08-2012 13:16

nee inderdaad jens je kent ons niet eens.
hoe kan ik dit nou niet personelijk opvatten?
ik heb een karpertattoo dus heb je het ook tegen mij of zie ik dat dan weer verkeerd.
ik ben ook altijd eerlijk en weet ook uit ervaring dat dat niet altijd leuk gevonden word maar tussen eerlijk en wat jij doet zit een groot verschil.
die jongens op het strand ken jij ook niet maar omdat hun dan een karpertattoo hebben zijn hun dus een lowlife met een laag iq.
dus jij bent beter jens?
misselijk word ik van zulke mensen jens.
je zei zelf kom maar op dan ken je em krijgen ook.
Vis is vis
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

05-08-2012 17:06

@Ben, waarom is er een verschil tussen eerlijk zijn, en wat ik doe.
Ik zeg toch gewoon eerlijk mijn mening. "Ik vind het dom overkomen als je hele rug volstaat met een karper"
Mijn mening. Mijn 1e indruk.

Ik persoonlijk heb schijt aan wat mensen van me denken. Jij blijkbaar niet.
Wat maakt jou het uit wat ik van je denk? Is toch niet belangrijk? Je zet je tattoo toch voor jezelf neem ik aan?
marcel geuke
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-07-2005 17:13
Locatie: Leiden

05-08-2012 17:57

Afbeelding
Bjorn Schoemacher
Berichten: 913
Lid geworden op: 12-08-2011 20:52

05-08-2012 18:00

jens breugelmans schreef:Een karper op je lijf.
Ben ik nou echt de enige die dit ontzettend low life over vind komen?

Ik weet het, kom maar op......... :oops:


Zonder enig partij voor iemand te trekken denk ik dat jij diegene bent met een low-life. Blijkbaar heb je geen idee waar je over praat en heb je 0 kennis over de tattoo scene. De tattoo op de foto waarop jij commentaar geeft is inmiddels al een gevestigde style in de tattoo scene en is dan dus net zo low-life als de tattoo die jij graag wilt hebben. Overigens heeft die tattoo niet eens wat met Karper vissen in het algemeen te maken dus jouw mening slaat op dit moment als een tang op een varken.

Wat Ben jou probeert duidelijk te maken is dat er een verschil is tussen een mening uitdragen en, wellicht onbedoeld, iemand beledigen. Persoonlijk vind ik het erg onsmakelijk om zonder enige voorkennis iemand als low-life te markeren slechts omdat die gene een tattoo heeft laten zetten. Komt op hetzelfde neer als iedereen met blond haar lui te noemen, alle Turkse mensen stinken, Duitsers die dik zijn ect. ect. Ze noemen dat in dit land generaliseren en gebeurd tot mijn ergernis veel te vaak hier op dit forum...
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

05-08-2012 18:37

Tuurlijk heb ik 0 kennis over de tattoo scene. Net als die andere 90% van de mensen op het strand.

Maar hoe kun je je nou laten beledigen door iemand die je niet eens kent?
Zo'n schokkende uitspraak is het toch niet, en blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt. Dus waar gaat het om.
Of hebben jullie echt zo weinig zelfvertrouwen?
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

05-08-2012 19:41

Mensen kijken en oordelen te snel. Soms wel jammer.... Ga eens eens dag naar het strand. Tegenwoordig is het "aparter" als je er geen hebt...
Zelfvertrouwen? Ik heel weinig met die grote ..... Van mij! 8)
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

05-08-2012 20:48

jens.
over het algemeen heb ik daar ook schijt aan maar afentoe komt er dan iemand voorbij die precies de goede of in dit geval de verkeerde snaar raakt en kan ik het niet laten daar op te reageren.
in dit geval ben jij dat.
het feit dat jij daat het verschil niet van snapt zegt mij al genoeg over je personelijkheid.
zoals jij mij niet kent ,ken ik jou ook niet maar heb daar nu ook zeker geen behoefte meer aan en dat is op zich jammer want het forum is toch bedoeld als vriendschappelijke en een leuke bezigheid maar dat is bij jou ver te zoeken.
bjorn verwoord het goed en is dat inderdaad wat ik bedoel jens.
snap je het verschil nu wel?
op zich is wat jij over mij vind of over mijn tattoo ook niet belangrijk en is een tattoo ook vooral voor jezelf maar ik vind het zeker wel leuk als mensen het kunnen zien en leuk vinden anders plaatst ik er hier ook geen foto van en dat geldt voor andere ook wel.
die van mij zie je niet met kleren aan maar sommige hebben zulke grote tattoos daar ken je niet omheen en dus ga er ik ervanuit dat diegene er graag mee gezien word.
ik ben er klaar mee.
succes.
Vis is vis
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

05-08-2012 20:56

Sorry Ben dat ik je beledigd hebt dan. Was zeker niet mn bedoeling.

Ik heb al vaker gemerkt dat je gevoelig bent, en het ook laat zien.
Dat siert je, maar maakt je ook kwetsbaar.

Ikzelf heb onderhand genoeg eelt op mn ziel dat ik haast niet te beledigen ben. Misschien ga ik er af en toe
wel van uit dat iedereen zo is. Maar dat is dus niet zo.
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

06-08-2012 08:30

@Ben

Ik heb het onderhand wel geleerd hier
ene oor in andere oor uit

ga binnenkort weer terug om de mijne verder uit te breiden
Hahahaha
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

06-08-2012 17:03

Zonder iemand te beledigen, begrijp ik best een klein beetje wat Jens bedoelt.

Ik had namelijk precies dezelfde gedachte, maar dan wel 20 jaar geleden. Toen was een tattoo nog niet zo ingeburgerd als nu. En eerlijk is eerlijk, toen waren het toch meer de ''volkse'' types die dat hadden. (En geflipte commandos/mariniers, ;-) )

Ik vond dat ook apart om te zien dat iemand heel groot BREDA op zijn bierbuik heeft staan. Of een spinnenweb of zijn elleboog, of een hele grote vuurtoren op zijn rug (zomaar wat voorbeeldjes). ''Stapelgek'' dacht ik toen.

Of de naam van je vrouw, vaak al ex-vrouw, haha.

Nu is dat toch veranderd. Forumcolllega enkele posten hierboven zei het al: op het strand loop je bijna voor lul zonder tattoo tegenwoordig.

Tattoos zijn ook veranderd, vroeger zag het er namelijk zelden echt goed uit. Nu zie je gewoon schilderijen, met prachtige zelfverzonnen composities.

Nu neem je geen tattoo omdat te laten zien dat je zo gek als een deur bent (sommigen wel hoor), of een hekel aan de politie hebt, maar omdat je het gewoon mooi vindt, en trots bent, en laten we eerlijk zijn. Als je alleen al in dit topic de tattoos ziet, schitterend is het. Het is eigenljk gewoon kunst, maar dan wel zo persoonlijk, en alleen jij kiest wie het wanneer ziet.

Ja, ik snap het nu wel hoor. Heb ik er zelf 1? Nee, nog niet. En dat komt omdat ik al jaren maar niet HET perfecte ontwerp kan verzinnen/vinden. Dat het iets met Breda en of NAC is, dat is al wel zeker, maar kom er maar niet aan uit hoe en wat het moet zijn. En waar weet ik ook nog niet.

Ik wil en moet echt 100% overtuigd zijn van het ontwerp, en dat ben ik nog steeds niet.


Oh... ik realiseer me best dat als ik vertel dat 20 jaar geleden alleen de ''volkse'' types een tattoo hadden, dan is dat OOK generalisatie. Maar ik denk dat we het eens zijn dat het toen over het algemeen wel zo was, en het nu totaal veranderd is. Want het is echt ongelofelijk hoeveel maar ook wie er allemaal met een tattoo lopen. Voetbalsupporters, vissers, muziekliefhebbers, eigenlijk alles wat je maar kan verzinnen, daar zijn tattoos van. Vaders, moeders, opas en omas, en zelfs al vrij jonge kinderen (zelf geen voorstander van eerlijk gezegd, maar ja, ik heb er dan ook niks over te zeggen), je ziet het overal.


Nouja, genoeg geouwehoerd, iedereen s6 met het zetten, en ben er trots op, want ze zien er allemaal zeer goed uit.


ps. oja, nog een laatste opmerking.... een spinnenweb op je elleboog vind ik nu nog steeds niks, ;-).
Zit hier wel vis?
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

06-08-2012 17:33

@ Josef: suggestie:

Kampioen 2013-2014 Juplier Leauge :D
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

06-08-2012 18:46

Hahahahaha, zo een schaal met een fleske jupiler levensgroot op je rug, hahaha.

Nee, ik ga er toch nog even over nadenken, prima suggestie verder hoor, ;-).
Zit hier wel vis?
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

06-08-2012 20:24

zit al jaren te ouwehoeren over het feit dat ik een slangen-motief op mijn brandslang wil. is zo iets ook al te standaard of niet??
laat het alleen niet op het strand zien... :D
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

06-08-2012 20:33

Paul, zet er een John Deere tractor op, handig als je ooit in de stront zit 8)
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

06-08-2012 21:15

`haha`!! :lol:
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
jeffrey miny
Berichten: 89
Lid geworden op: 30-07-2012 22:18
Locatie: west-vlaanderen

06-08-2012 21:45

bert kamp schreef:Paul, zet er een John Deere tractor op, handig als je ooit in de stront zit 8)


haha die is er echt over die moek onthouden :D
PR- schub 23kilo
PR- spiegel 13kilo
Gebruikersavatar
marcel knetsch
Berichten: 83
Lid geworden op: 28-04-2005 17:38
Locatie: katwijk zh

20-08-2012 22:07

Donderdag mag ik weer 4uurtjes, zijkantje volzetten, eerste sessie. De andere kant wil ik echt openhouden voor een karper maar kom er steeds niet aan toe. En wat iemand hier eerder vermelde over Remco vd Berg ,die heeft wel hele mooie tekeningen van karpers.

Ik heb dus wel een spinnenweb op mijn elleboog haha en ik vind het nog steeds maf eruit zien. Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders zou het zo saai worden. Ik zou dus weer voor geen goud iets van voetbal op mijn lichaam willen hebben.

Gr Marcel.
Groeten Marcel.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

19-09-2012 03:39

@jens

Maak je niet druk he (doe je ook niet :wink: ).

Jij mag iets blijkbaar niet low life achtig vinden van Mr B. omdat ie zelf een paar stempeltjes heeft (over reacties gesproken), maar zelf vindt hij dat hij wel ongenuanceerd uitlatingen mag doen en vervolgens mag uitvlakken (zoekt en gij zult vinden).

Maar eh.., ik moet wel zeggen dat je woordkeuze alleen al (dus zonder vraag naar) vragen om reacties was :D

Had ik in een topic van een maandje of twee terug ook last van (van plezierig gekozen woord/zins keuzes) in een persiflage op het negatieve stereotiepe beeld van de karpervisser met bij behorende tatoos :lol: Eerlijk gezegd gaan mensen hun gang maar en buiten enkele mindere goden toch zeker een applausje voor (o.a.) die van Jaimy... Een dikke + voor de kunstenaar, mooie nuances :wink: !

In een tatoomagazine 'n keer een tatoo van een aap gezien... Benen, armen en kop om de flink behaarde schaamstreek van een vent gezet. Hoe kom je er op!? :lol:

De getatoeerde woorden; Fishy, fishy, fishy, met de afbeelding van een blender erbij lijkt me ook wel getuigen van humor (voor wie de film gezien heeft).

Heb zelf met het idee rond gelopen om gigantische $$$ tekens op m'n lijf te laten tatoeëren.., maar ik had er geen geld voor :D

Wel jaren getwijfeld om een spirituele tatoo op m'n rug te laten plaatsen.., maar de spirit was op (dus niet dronken genoeg) en helaas te veel haar op m'n rug (te weinig op m'n tanden).

Zonder dollen; een flink Keltisch kruis op m'n rug met in de cirkel de woorden "God Bless This Mess" was het idee. Maar na een paar decennia van 'soul searching' vloeide de ellende, samen met de behoefte aan een tatoeage, weg...

Och, wie weet :wink:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

19-09-2012 06:09

je mag me wel bij naam noemen hoor mister M
Vis is vis