Humor

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

30-11-2009 11:37

Er zitten 2 oude jagers in een weiland. Komt er ineens een Delta-vlieger langsvliegen.
Zegt de één: "Oh, das 'n greute vogel!"
De ander pakt zijn geweer en schiet richting de Delta-vlieger.
"Hek 'm geroakt?"
De ene: "Ik wet 't nie, moar ie heeft wel z'n prooi lat'n vallen!"

----------------------------------------------------------------

Walter, de beste vriend van Marc, gaat bij Marc en zijn vrouw eten.
Na het eten gaat Nicole, de vrouw van Marc, afwassen.
Walter gaat haar een handje helpen als dank voor de lekkere maaltijd die ze had voorbereid.
Tijdens het afwassen grijpt Nicole in Walter z’n kruis.
Walter schrikt, duwt haar weg en zegt: "waarom doe je dat? ? ?

Waarop Nicole zegt:
"Ik wil een zakcentje bij verdienen want thuis zitten verveelt mij, dus vraag ik geld voor topsex."
Walter: "Hoeveel vraag je?"
Nicole: "100 Euro en ik ben het zeker waard."
Waarop Walter antwoordt: "Is het goed als ik morgen langs kom ?"
Nicole: "’t is goed kom maar om half 3."
De volgende dag gaat de bel precies om half 3, Nicole doet open en daar staat Walter.
Walter geeft haar 100 Euro en ze gaan naar de slaapkamer.
Na 2 uur flink van jetje gegeven te hebben, kleden ze zich aan en zegt Walter : "Jezus jij bent het geld meer dan waard !"

Nicole: "Dank je maar je moet nu snel gaan want Marc komt
over een half uur thuis! Ik bel je voor een volgende afspraak ok ?"
Walter: "Ok"
Om tien over komt Marc thuis en het eerste wat hij vraagt is: "Is Walter langs geweest en heeft hij je 100 Euro gegeven? "
Geschrokken zegt Nicole: "Uhm. . . ja hoezo ?"

Marc: "O niks, hij kwam vanmorgen langs op het werk en vroeg of hij 100 Euro kon lenen en hij zou die vanmiddag aan jou terug geven..."


-----------------------------------------------------------

Een man ligt al een tijdje in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn zijde.
Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteen dichterbij.
Hij fluistert haar in het oor:
“In alle kwade dagen bleef jij bij mij.
Toen ik ontslagen werd, was je er voor mij; toen mijn zaak bankroet ging, heb je met niet in de steek gelaten.
Toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen een ander onderdak gaan zoeken.
En toen mijn gezondheid slechter werd, bleef je steeds aan mijn zijde.
Weet je wat ik denk?”
De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering.
“Zeg het maar schatje. Zeg het maar…”, zegt ze snikkend.

“Dat jij ongeluk brengt, TRUT!”

--------------------------------------------------------------

Een worstelaar moet in de finale uitkomen tegen een boom van een Rus. Vooraf geeft de trainer nog wat tips. "Natuurlijk heb je kans om te winnen. Maar pas op hè, dat je niet in zijn vreselijke destroyka komt.

Dat is een soort houdgreep waar nog nooit iemand is uitgekomen."
De strijd begint, en zie, binnen de minuut gooit de Rus er zijn vreselijke destroyka tegenaan. De trainer loopt onmiddellijk naar de kleedkamer om zijn, ongetwijfeld zwaar beschadigde, pupil op te wachten. De trainer wacht een minuut, vijf minuten, tien minuten... maar geen pupil.

Verontrust rent hij terug naar de wedstrijdzaal en ziet tot zijn stomme verbazing zijn pupil met de beker op het ereschavot staan. "Maar hoe...?" weet de trainer stamelend uit te brengen.
"Ik geraakte in die destroyka, zag een been, een arm, en plots een paar kloten... Ik dacht, dit is mijn kans!, en béét, uit alle macht. Onvoorstelbaar wat een kracht je dan krijgt, als het je eigen ballen zijn!"


:lol: :lol:
Groeten Dirk
Gebruikersavatar
bas wilharms
Berichten: 109
Lid geworden op: 19-09-2009 17:58

30-11-2009 18:08

haha die laatste is goed :lol:
K. van den Herik

01-12-2009 10:58

“Dat jij ongeluk brengt, TRUT!”


LCHU
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

01-12-2009 12:07

Henk rijdt met zijn auto over de snelweg....tot hij plotseling een politie auto in zijn binnenspiegel ziet aankomen....Dus geeft hij gas bij....
Bij de 160 zit de politie hem achterop de bumper....en nog geeft hij gas bij....
Bij de 205 moet hij de strijd staken, en wordt uit eindelijk toch aangehouden...

Mijnheer, waarom gaf u meer gas toen wij achter u reden, en u wilden laten stoppen ???
Nou, zegt Henk, mijn vrouw is er vorige week met een politie agent vandoor gegaan....en nu was ik bang dattie haar terug kwam brengen !!!

------------------------------------------------------------------------------------

Drie vriendinnen zitten te kletsen.
"Zeg, weet je, als ik mijn Peter pijp, heeft hij altijd koude ballen." "Dat is grappig", zegt de tweede, "als ik dat bij mijn Jan doe, is dat ook zo." "En jij", vragen ze aan de derde, "heeft jou Jeremy dat ook als je hem pijpt?"

"Euh, weet je dat ik dat nooit gedurft heb." "Oh jee meisje toch, jij bent niet goed wijs zeker? Als je dat niet doet, gaat hij het misschien wel bij een ander zoeken en dan enz enz..."
Zo gezegd zo gedaan, 's avonds verwent ze haar Jeremy eens goed door hem te pijpen. De volgende dag komt ze aan met een blauw oog.

"Ja", zegt ze, "ben ik hem aan het pijpen en in ene keer wordt hij kwaad en geeft hij me een knal op me oog." "Die is zeker gek geworden, waarom doet die nou zoiets?" "Ja weet ik het, ik zei hem nog, hey das gaaf, jouw ballen zijn warm wanneer ik je pijp, en die van Peter en Jan niet."

------------------------------------------------------------------------------------

De juf staat voor haar klasje en vraagt aan Jantje:
"Er zitten 6 vogels op het hek, je schiet er 2 dood, hoeveel vogels blijven er dan nog over ?"

Jantje antwoordt:
"Geen enkele juffrouw, want de andere vogels vliegen weg van het schieten". "Nee, Jantje", zegt de juffrouw, "het antwoord is 4, maar je manier van denken bevalt me wel".

Dan zegt Jantje:
"Juf, ik heb ook een vraagje voor u: 3 vrouwen eten een ijsje. De eerste likt aan het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Hoe kun je nu zien welke vrouw getrouwd is ?"
De juf wordt een beetje rood en zegt dan: "de vrouw die aan haar ijsje zuigt."

"Nee", zegt Jantje,
"het is degene met de trouwring aan haar vinger, maar je manier van denken bevalt me wel".

Zo dat waren ze weer vandaag:P

Groeten Dirk
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

01-12-2009 12:39

:lol: :lol: Dirk, geweldig! :lol:
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

01-12-2009 14:36

Even schoonmoeders plagen...

Een man ontvangt het volgende telegram: 'Schoonmoeder overleden. Specificeer wat u wenst: begrafenis, crematie of balseming.' De man stuurt het volgende antwoord: 'Neem geen enkel risico, doe alledrie...'


Een vrouw doorzocht haar hele huis, maar nergens kon ze het vinden. Het boek wat ze de avond van tevoren nog had zitten lezen was spoorloos.
Toen vroeg ze aan haar man: "Zeg John, heb jij soms het boek gezien waarin ik gisteravond zat te lezen?"
"Welk boek?" vraagt de echtgenoot.
"Tachtig manieren om 100 jaar te worden" antwoordde de vrouw.
"Oh dat boek heb ik vanochtend in de open haard gegooid" zegt de echtgenoot.
"Maar waarom dat dan weer?" is de vraag van de vrouw.
"Je moeder wilde het lezen..."
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

01-12-2009 15:44

hahaha super :lol:
Mvg,
Stephan van Went
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

02-12-2009 18:41

Ik kan deze moppen hier ook wel neer typen, maar er naar kijken en luisteren is toch veel leuker.

http://www.youtube.com/watch?v=eFzTpzqZ ... re=related

geniet ze;)

Groeten Dirk
Gebruikersavatar
jethro buter
Berichten: 176
Lid geworden op: 20-11-2009 10:20
Locatie: Hongarije

02-12-2009 20:37

klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,en kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt "mama, krijg ik dat later ook?", "ja schat dat krijg je later ook".
volgende dag ziet ze der vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokke spel, en vraagt "papa, krijg ik dat later ook?".
antwoord papa, "ja dat krijg je later ook, en als je mond houd tegen je moeder kan je em ook nu krijgen!



Jantje heeft een broertje gekregen en vraagt aan zijn vader:
"Pap, waar komen baby's vandaan?"
Nou zegt zijn vader , die komen van de ooievaar.
"jah lekker is dat!!" zegt jantje "de wereld vol mooie wijfen .. en jij moet net weer neuken met een ooievaar?"




Er komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Ik heb een man streep bij mijn poes". Zegt de dokter: "Doe je broek en je slipje maar even uit". De vrouw kleedt zich uit en de dokter bekijkt het. Zegt de dokter ineens: "Mag ik u wat vragen"? "Ja" zegt de vrouw. "Wat voor beroep heeft u man eigenlijk"? Waarop de vrouw antwoordt: "Bouwvakker". "Nou", zegt de dokter "Als jij je nu eens weer beft, laat hem dan zijn potlood achter zijn oor vandaan halen".




Een Engelsman is in een hotel en heeft nog nooit seks gehad. Hij komt een leuke vrouw tegen waarmee hij gaat vrijen. Na een uur vraagt hij: "ar you finnish" "no"antwoord de vrouw na nog twee uur vraagt hij: "ar you finnish now". Ze antwoord weer met no. Na nog vijf uur vraagt hij het nog eens nu antwoord ze:"No I'am Spanish.



Staat een man in de badkamer voor de spiegel en zegt: "Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de grootste lul van het land"......

Roept zijn vrouw vanuit de slaapkamer: "IK"
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

03-12-2009 08:19

Mama en papa zitten met hun vijfjarige zoontje in een circus.
"Mama wat is dat?"
"Een olifant jongen."
"Maar wat heeft hij daar dan?"
"Dat is zijn slurf."
"Nee mama ,verder naar achteren."
"Oh, dat is zijn staart."
"Nee, dat bedoel ik niet.
Tussen de slurf en de staart."
Moeder bloost en zegt: "Oh dat is niets!"
Waarop vader reageert:
"Ja jongen, je moeder is erg verwend."

------------------------------------------------------------------------------------------------------

vrouw loopt bij de blokker binnen en pakt een pan uit de vitrine. Daarna loopt ze vrolijk naar buiten.
Cassiere vliegt er achteraan: "eeeej godver je moet nog afrekenen"
vrouw: "nee hoor tis een steelpan"

------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 belgen vliegen in een helicopter
Belg1: Weet je wat dat is wat hier boven ons ronddraait?
Belg2: Dat is de rotor, die zorgt dat we blijven vliegen
Belg1: Doet niet zo zot..... da is mijne ventilator
Belg2: Allee bewijs het maar dan!
Belg1: Ik zal em uitzetten, dan krijg jij het heel snel benauwd!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

man tot zijn vrouw ;
trek je jas maar aan het is tijd om naar de kroeg te gaan....
waarop de vrouw zegt , das ook de eerste keer in die 10 jaar huwelijk dat je mij meeneemt naar de kroeg
waarop de man zegt , wie beweerd dat jij mee mag gaan ??
ik bedoel maar , ik ben weg , en dan gaat de verwarming uit.....

:lol: :lol: :lol:

Groeten Dirk
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-12-2009 08:46

Ik was een erg gelukkig man. Mijn knappe vriendin en ik waren een jaar samen en we hadden besloten te trouwen. Eén ding zat me een beetje dwars... haar krankzinnig mooie zuster. Mijn toekomstige schoonzus was tweeëntwintig, droeg steeds ultrakorte rokjes en bijna nooit een beha.

Telkens ik in haar nabijheid vertoefde liet het mens van alles vallen en ik ving steeds meer dan een normale glimp van haar prachtige, volle borsten op. Het kon niet anders dan opzet zijn want als zij bij iemand anders was gedroeg zij zich zo niet.

Op een dag belde de kleine zus van m'n verloofde mij op en vroeg of ik samen met haar de trouwinvitaties wilde overlopen. Zij was alleen toen ik aankwam en fluisterde gelijk in m'n oor dat zij heel erg veel voor me voelde; meer zelfs: dat zij verlangens had waaraan zij niet kon weerstaan. Met zwoele stem vertelde de seksbom mij dat zij mij één keer wilde voor ik huwde en m'n leven aan haar zus bond.

Ik moet zeggen: ik was geschokt, ik kon geen woord uitbrengen. De stoeipoes zei: "Ik ga nu naar m'n slaapkamer en als je het standje van je leven wilt, kom dan naar boven en pak mij." Ik stond werkelijk aan de grond genageld. Ik keek met open mond toe hoe zij de trap naar boven holde. Ik stond daar een eeuwigheid te staan, draaide me tenslotte om en snelde recht naar de voordeur. Ik trok de deur open en spurtte naar m'n wagen.

M'n volledige toekomstige schoonfamilie stond me verrassend genoeg op te wachten. Zij trakteerden me op een denderend applaus! M'n schoonvader nam me beet, met tranen in de ogen, gaf me een stevige knuffel en zei: "We zijn erg blij dat je geslaagd bent voor de test. We konden geen betere man voor onze dochter uitgekozen hebben. Welkom bij de familie!"

De moraal van het verhaal? Bewaar altijd altijd altijd je condooms in het handschoenenvakje van je auto.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

03-12-2009 10:30

Je valt in herhaling..
©
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

04-12-2009 14:57

Een paar vrijdag middag moppen 8)

Een 56-jarige man gaat te biechten.
"Ik heb vannacht geweldige sex gehad met een
21-jarig meisje."
Vertelt hij de priester".
De priester:
"Neem 7 citroenen,pers ze uit en drink het glas dan in een keer leeg.
"En ben ik dan van mijn zonde verlost?
Vraagt de 56-jarige .
"Nee, maar dan verdwijnt in ieder geval die grijns van je smoel!

-------------------------------------------------------------

Nadat een neger zijn middelvinger is verloren bij het zagen, komt hij met spoed bij de dokter met de vraag "of zijn vinger er weer aangezet kant worden".
"Nee, sorry dat is niet mogelijk, maar" zegt de dokter "ik heb nog wel een vinger van een blank persoon die goed zal passen."
"OK" zegt de neger "zet die blanke middelvinger er maar aan".
Nadat alles genezen is staat de neger in de tram en moet zich goed vasthouden. Een oude vrouw ziet hem staan en zegt:
"Zo schoorsteenveger, even in de pauze bij je vrouw langs geweest".

-------------------------------------------------------------

Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog
In de bekende houding
Als er een man in een witte jas binnenkomt
En eens goedkeurend tussen haar benen kijkt,
Even later nog één en nog één...
Als ze aan de vierde vraagt wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden?...
Zegt deze: Geen flauw idee,
Wij zijn de gang aan het schilderen!!

-------------------------------------------------------------

Een vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen.

Achter de bar ziet hij een grote ton, die tot de rand is gevuld met 10 eurobiljetten.
De man schat dat er duizenden euro's inzitten.
"Wat is dat met die ton?" vraagt hij aan de barman.
"Wel, je moet tien euro betalen en als je drie testen hebt doorstaan, dan krijg je al het geld."
"Wat zijn die drie testen?"
"Eerst betalen, dat zijn de regels."
De man betaalt en z'n biljet gaat de ton in.
De barman zegt: "OK, dit is wat je moet doen.
Eerst moet je een héle liter pepertequilla uitdrinken, het geheel in één keer en zonder een spier te vertrekken.
Ten tweede, er zit hier buiten aan een ketting een pitbull met een zere kies.
Die moet je eruit halen met je blote handen.
Ten derde, er zit boven een vrouw van 90 jaar
die in haar hele leven nog geen enkel orgasme heeft gehad.
Je moet ze laten klaarkomen."
De man antwoordt: "Wel, ik weet dat ik tien euro heb betaald, maar ik ben geen idioot, ik kan dat niet allemaal doen. Onmogelijk!"
"Wel, je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton, dat zijn de regels."
De tijd gaat voorbij, de man drinkt nogal wat en vraagt dan behoorlijk aangeschoten:
"Waar is dien tequilla?" *hik*
Hij pakt de kroes met beide handen vast en slaat hem in één keer achterover.
Tranen stromen over z'n gezicht, maar hij vertrekt geen spier.
Vervolgens zegt hij: "O-oowKeej en dan na het wwoefffffke, hé ."
Hij waggelt naar buiten en spoedig horen de gasten
een geweldig gewroet en geschuifel.
Ze horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plots een ijzige stilte.
Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn,
waggelt hij de bar weer binnen, z'n shirt aan repen en z'n lijf vol beten en schrammen.
"O-oowKeej, lacht hij, en waar i-i-is da wwijfff met die zzzere tand

Zo en dan is het nu bijna tijd voor weekend;)
Groeten Dirk
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

04-12-2009 15:04

Ja hoor! die derde! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

07-12-2009 15:07

Een boerenmeisje reed op een koude januaridag met haar moeder op een paard-en-wagen toen ze tegen haar moeder zei: "Mijn handen zijn bevroren!" Hierop antwoordde de moeder: "Houd ze tussen je benen dan warmt je lichaam ze op". En inderdaad, haar handen werden warm.

De volgende dag zat het meisje met haar vriendje op de wagen en de jongen klaagde over koude handen waarop het meisje zich herinnerde wat haar moeder had verteld en zei tegen hem dat hij zijn handen tussen haar benen moest houden de jongen kreeg inderdaad warme handen.
De week erop zat zij weer met haar vriendje op de wagen toen hij tegen haar zij dat zijn penis koud was geworden. Wederom stelde het meisje voor om deze tussen haar benen te houden.

De volgende dag zat het meisje met haar moeder op de wagen en zij vroeg aan haar moeder: "Weet je wat een penis is?" "Natuurlijk", antwoordde de moeder. Waarop het meisje zei: "WAT GEVEN DIE EEN ROTZOOI ALS ZE ONTDOOIEN, HÈ?"

------------------------------------------------------------------------------------------

Het zit onder de grond en helpt tegen hoofdpijn ....
Jawel het paracetamolletje

------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer je bij de dokter in de wachtkamer komt dan vraagt de receptioniste altijd:
'Waarvoor je de dokter wilt zien.'
En dan moet jij haar vertellen, in het bijzijn van al die anderen die in de wachtkamer zitten, wat er verkeerd is met je.
Soms is dat erg moeilijk en geneer je je zelf om dat zo maar even te zeggen.
Er is niets erger dan zo'n dokters receptioniste

die beslist wil dat je het haar verteld in een wachtkamer vol met andere patiënten
Ik weet dat de meeste van ons dit wel hebben mee gemaakt en ik heb genoten van de manier waarop een oudere man dit oploste:

Een 86 jaar oude man komt de prop volle wachtkamer binnen en gaat naar de receptioniste.
Die zegt: 'Ja meneer,waarvoor wilt U de dokter vandaag zien?'
'Er is iets verkeerd met mijn l*l', zegt hij.
De receptioniste werd verbolgen en zei,
' U kunt hier niet binnen komen en zulke dingen uitkramen in een volle wacht kamer.'
'Waarom niet? U vroeg mij wat er verkeerd was en ik heb het u verteld', zei hij.
De receptioniste antwoordde, 'U heeft de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht.
U had moeten zeggen; ' Er is iets verkeerd met uw oor of iets dergelijks
en bespreek het probleem verder privé met de dokter '
De man antwoordde,
'U zou de mensen geen vragen moeten stellen in een wachtkamer vol met vreemden,
als het antwoord ze in verlegenheid kan brengen.'
De man liep naar buiten, wachtte een paar minuten en ging weer naar binnen.
De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zei, Ja???
'Er is iets verkeerd met mijn oor,' zei hij.
De receptioniste knikte goedkeurend,
wetend dat hij haar advies had aangenomen.
'En wat is er verkeerd met uw oor, meneer?'
'Ik kan er niet uit pissen', antwoordde hij.
:lol:

-------------------------------------------------------------------------------

Karel had eindelijk zijn kaarten voor de WK finale voetbal gekregen.
Toen de wedstrijd begonnen was, vraagt een man achter hem of de plaats naast hem vrij is.

'Ja', zegt Karel, 'die plek is niet bezet'.

'Ongelofelijk', zegt de man achter hem, 'Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat iemand een kaartje heeft voor de WK-Finale voetbal, bijna het grootste sportevenement ter wereld, en dat zo iemand dan niet op komt dagen?

'Nou', zegt Karel , 'eigenlijk is die plaats ook voor mij.
Mijn vrouw zou eigenlijk meekomen, maar ze is helaas overleden.
Dit is de eerste finale dat we niet samen zijn in 20 jaren'.

'Oeps', zegt de man achter hem, 'sorry, dat wist ik niet, het spijt me.

'Maar kon je dan niemand anders vinden,
een vriend of een kennis, om mee te nemen?'

Karel schudt zijn hoofd.
Nee, iedereen is naar haar begrafenis.


:roll:
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

07-12-2009 15:55

kind : mama....., morgen word ik 12 jaar...krijg ik dan eindelijk een BH ?
moeder : nee Hans.
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

07-12-2009 17:12

:lol: :cry:
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

07-12-2009 19:42

Kan ook met Piet,Kees, Henk...etc
sorry.... :oops:
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

07-12-2009 20:05

Ook met gradus, daar zit nog een kern van waarheid in!!! :wink:
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

08-12-2009 12:29

Oma is ziek en moet een zetpil inbrengen,maar dat kan ze zelf niet meer.
Haar kleinzoon van 8 wil dat wel voor haar doen.
Ze gaat op handen en knieen staan waarop haar kleinzoon vraagt:
oma moet die pil in het bovenste gaatje met dat bruine randje of die
onderste waar die kalkoen met zijn kop uithangt....

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

08-12-2009 19:44

Oke eindelijk gaat het niveau gaat omhoog.
CN
Unicorn Carp Fisching
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

09-12-2009 08:48

Hoe noem je het overtollig vetweefsel rond de schaamlippen ????? Vrouw !
Gebruikersavatar
Dirk van Son
Berichten: 184
Lid geworden op: 15-05-2007 19:19

09-12-2009 09:54

hoe maak je 2 kilo vet mooi?

Zet er een tepel op :lol:
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

09-12-2009 19:33

Cor Nannings schreef:Oke eindelijk gaat het niveau gaat omhoog.
CN


Tja, schiet werkelijk omhoog!!!!!! Hierdoor zullen er dan wel mensen, waaronder ondergetekende, moeten gaan afvallen omdat ze datzelfde hoge niveau niet aankunnen. Jammer maar helaas.
Geef me maar een seintje als het niveau zó hoog wordt dat men ook weer rascistisch gaat worden. Kunnen er weer een paar aanhaken.
Groet,

John
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

09-12-2009 20:24

Dat zat er natuurlijk aan te komen !
Tja, ieder zo zijn/haar voorkeur. Geef jij de norm ff aan mijnheer pannekoek ?
Ik zie de relatie met racistische moppen trouwens niet echt......., kun je dat uitleggen ?
Plaats reactie