Eredivisie & Eerste divisie 2009/2010

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

06-05-2010 21:03

bouke.je kan een voorbeeld nemen aan de sfeer in de kuip,met zoveel verliezen en toch nog je club blijven steunen,keihard uit alle kelen werd er gezongen.als dit in de arena gebeurt was weet ik niet wat er gebeurt was,maar ik denk dat 80 procent naar huis gegaan was,ondanks alles hebben wij feyenoord ons standpunt behaald,4 de plaats,dat was alles waar het om draaide. ik vind het moeilijk om me strot uit te krijgen maar congrats 020.
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

06-05-2010 21:34

Sorry Rik, maar ik kon het gewoon ff niet laten om dan toch ff wat te stangen.
Dat hadden sommige wel verdiend na de berichten van zondag en maandag.
Maar na de 0-2 gingen toch aardig wat mensen weg en na de 1-3 gingen er nog meer.
Degene die in het stadion bleven die bleven wel achter hun club staan.
Wat gewoon zonde is is dat er geen uit supporters bij zijn.
Dan mis je toch de echte klassieker sfeer.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

06-05-2010 21:37

Helaas voor 010 gebeurt dat nooit in Amsterdam, dus een zinloze opmerking, en ik weet niet of je goed gekeken hebt maar na 55 minuten zag je de mensen uit het stadion stromen dus zo super zijn ze nou ook weer niet. Ja een handjevol die hards, maar daar win je ook geen oorlogen mee.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Patrick van den Berg
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-02-2008 22:45
Locatie: Amsterdam

06-05-2010 22:00

yannick hesseling schreef:kk ajax pakt dan tog de beker kk club bah



waarom nou meteen weer met kk? je moet even na denken voordat je met dat soort worden gaat schelden doet pijn bij sommige mensen dus denk volgende keer even na, misschien moet je maar even op http://www.kankerverziektjetaal.nl kijken.

maar ja Ajax was gewoon de beste :D
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

06-05-2010 22:01

bij Ajax loopt het publiek altijd weg, dat weet iedereen en is geen nieuws.
Waar denk je dat de spreekkoren anders vandaan komen ? logisch aan de ene kant als je het budget en de kwaliteit van Ajax bekijkt en ze toch al jaren niks meer winnen.

maar eerlijk is eerlijk vandaag liepen er ook een paar honderd man weg, triest... alleen voor de kosten van het kaartje zou ik al blijven zitten :)
aan de andere kant welke club in europa staat zo sterk achter de ploeg, zelfs als ze met 6-1 achterstaan in een finale :D
dat zie je nergens ! ! niet in San-Siro niet in Camp Nou .. alleen in Rotterdam !

hopelijk over een jaartje of 2 met een sterker team kunnen we een kansje maken tegen 020 !

iig gefeliciteerd met een (troost) prijsje 020 !
Gerrit Hees

06-05-2010 22:05

Martin Nederlof schreef:aan de andere kant welke club in europa staat zo sterk achter de ploeg, zelfs als ze met 6-1 achterstaan in een finale :D
dat zie je nergens ! ! niet in San-Siro niet in Camp Nou .. alleen in Rotterdam !






Bij zat clubs.. Halve oostblok en half italie. Vanaf de 70ste minuut vond ik het wel erg stil worden in de kuip tot de laatste minuten. Maar ja hoe trouw het feye publiek is weten we allemaal al sinds Twente uit..

Vond het wel een mooie wissel van Luige!
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

06-05-2010 22:10

Een paar honderd man ? misschien is pearl een optie om het beter te zien.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

07-05-2010 01:43

Rik koster schreef:bouke.je kan een voorbeeld nemen aan de sfeer in de kuip,met zoveel verliezen en toch nog je club blijven steunen,keihard uit alle kelen werd er gezongen.als dit in de arena gebeurt was weet ik niet wat er gebeurt was,maar ik denk dat 80 procent naar huis gegaan was,ondanks alles hebben wij feyenoord ons standpunt behaald,4 de plaats,dat was alles waar het om draaide. ik vind het moeilijk om me strot uit te krijgen maar congrats 020.


Moest je eens naar het Zuiderpark komen.
K. van den Herik

07-05-2010 06:47

Jol zei het goed:"Veel meer dan een bekerstunter is ajaks niet meer."

Hoop we; dat er wat aan spelers overblijft en niet dat straks het 3e van ajaks en het 2e van twente en A1 van Feyenoord voor europese su66 moet zorgen
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

07-05-2010 07:58

Ach ja Rotterdam en Den Haag als je jezelf niet kietelt wie moet het dan doen, jezelf het beste publiek noemen is dat geen vorm van arrogantie, die Ajax altijd verweten wordt, dat zal wel niet in jullie ogen....!!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

07-05-2010 12:32

Patrick van den Berg schreef:waarom nou meteen weer met kk? je moet even na denken voordat je met dat soort worden gaat schelden doet pijn bij sommige mensen dus denk volgende keer even na, misschien moet je maar even op http://www.kankerverziektjetaal.nl kijken.



Helemaal volkomen 100% mee eens Patrick. Ben dat alleen allang gewend als Feyenoord-supporter. Praat het zeker niet goed, maar dat woord is bij ons, vooral de laatste jaren, "gewoon" gaan behoren tot de vocabulaire van de gemiddelde Stadionbezoeker. Vroeger hoorde je het veel minder vaak en zeker niet zo massaal als nu. Trieste ontwikkeling.

Wat betreft de sfeer gisteravond werd het kaf weer eens van het koren gescheiden. In de 59e minuut lieten inderdaad heel veel mensen de club in de steek. Ze hebben het geweten.. Het overgrote deel bleef gewoon achter de club staan. Tot het eind hebben we gezongen en in de 89e minuut werd het You'll vever walk alone nog ingezet. Ben zelf gebleven tot net voor de huldiging.
Geef direkt toe dat ajaks dit tweeluik gewoon veel beter was (auw zeg!). Feliciteren gaat me te ver.
Voor ons is dit seizoen met de behaalde 4e plaats gewoon geslaagd en dat alleen al vond ik een verdomd goede reden om gisteravond te blijven staan tot het eind en de ploeg te voorzien van applaus.

Bij thuiskomst trouwens een klassewijntje opengetrokken en nog heerlijk genoten van Helmond Sport.
We blijven lachen met die Spermanen! :lol: :lol: :lol: :lol:
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

07-05-2010 12:44

Jan Witter schreef:Ach ja Rotterdam en Den Haag als je jezelf niet kietelt wie moet het dan doen, jezelf het beste publiek noemen is dat geen vorm van arrogantie, die Ajax altijd verweten wordt, dat zal wel niet in jullie ogen....!!!!!!!


Ik refereerde aan de sfeer ondanks de slechte resultaten, beste publiek is wat mij betreft subjectief.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

07-05-2010 12:50

Mitchel,
Laat ze lekker lullen joh!
Volgend jaar weer een vol uitvakkie?
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

07-05-2010 12:51

jan,ik vind het een beetje een loze opmerking.er is niets gezegd over beste publiek.maar ontken maar dat het legioen van ons niet achter zijn club gestaan heeft,de eindstand was uiteindelijk omgerekent 10-1,de spelers werden niet uitgefloten maar keihard toe gezongen.als dat geen liefde voor je club is ? en inderdaad er liepen er een paar weg,mooi he dat er toen gezongen werd "laat je club maar in de steek" de die hards zijn inderdaad tot de 90 ste minuut gebleven.en wat eerder aangehaald werd >>> Youle never walk alone deed de kippenvel over mijn lijf lopen,prachtig vond ik het !
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

07-05-2010 13:00

En zo is het maar net Rik! Hoop dat mijn stem het morgen wel weer doet :lol:
Moet je eens kijken als ze in 020 4e staan. Degenen die er dan nog komen, zitten dan de hele wedstrijd te fluiten. Jegens hun eigen ploeg welteverstaan :roll:

Kippenvel gisteren. Kippenvel.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

07-05-2010 13:03

Joachim,
Als die lamlul last heeft van kakkerlakken, moet ie zn keuken beter schoonhouden. Pfffff.
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

07-05-2010 13:08

Afbeelding
Afbeelding
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

07-05-2010 13:17

Je bent pas populair in Amsterdam als je 35 doelpunten maakt (Suarez), dat gaat deze Belg niet redden, dus dan maar op deze manier zieltjes winnen! Je bent pas populair in Nederland als je vaak struikelt (Suarez). Lag in een deuk toen Luinge op z'n plaat ging tijdens FCDH-Hoeracles en hij Su-Su-Suarez meekreeg, hij moest er nog om lachen ook! :lol:

En ja Sjoerd, daar ga ik wel van uit. Was bang voor eventuele problemen met dat vuurwerk van dit seizoen. Heb nog niks gehoord, dus hoop dat het rustig blijft wat dat betreft. De wedstrijd tegen 020 zal volgend seizoen ook weer worden "bekeken", ze verzinnen vast iets ;)
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

07-05-2010 13:21

P.S. Ik wil geen gezeik meer hebben van "hamas, hamas, gebeuren", bij deze gewoon toegestaan. U kunt protest aandienen op youtube onder 020binky of AFCA_held.
Gebruikersavatar
Patrick van den Berg
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-02-2008 22:45
Locatie: Amsterdam

07-05-2010 13:39

Sjoerd Bonenkamp schreef:
Helemaal volkomen 100% mee eens Patrick. Ben dat alleen allang gewend als Feyenoord-supporter. Praat het zeker niet goed, maar dat woord is bij ons, vooral de laatste jaren, "gewoon" gaan behoren tot de vocabulaire van de gemiddelde Stadionbezoeker. Vroeger hoorde je het veel minder vaak en zeker niet zo massaal als nu. Trieste ontwikkeling.


dank je tenminste 1 iemand die achter me staat :D.
heb er verder geen problemen mee als er over een weer word gescholden in de stadions maar het word k*nk*r moet toch wel echt verbannen worden uit de stadions en van het forum. als het mogelijk is voor de moderators om het bericht van yannick met het word kk er in te verwijderen graag.

Vond het mooi om te zien dat de Feyenoordsupporter gewoon achter hun club bleven staan en vol uit Youle never walk alone begonnen te zingen is een stuk beter dan iedereen uit schelden en alles stuk te slaan. hoop dat er volgend jaar gewoon weer met uit publiek gevoetbald kan worden.
Laatst gewijzigd door Patrick van den Berg op 07-05-2010 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

07-05-2010 13:41

Hahaha en dat zeg een Belg ! Die neemt toch niemand serieus, niet druk om maken joh ! Het is gewoon pure jaloezie, al worden die neuzen nog 30 keer kampioen en winnen ze nog 40 keer die beker. Ze zullen nooit zulke supporters krijgen als Feyenoord, die ondanks alle ellende, elk jaar weer massaal naar de Kuip komen, en hun club blijven steunen ipv uitfluiten. En dat zit ze gewoon heel erg dwars, Als die neuzen jaren achter elkaar zulke resultaten zouden halen zit er geen hond meer die Ufo. Ze komen daar voor de prijzen, niet voor de club. Ze noemen ons Kakkerlakken, prima toch, is ongedierte wat niet is uit te roeien ! Havenslaven ook zo''n leuke term, maar ze vreten er goed van die luie cirkelzagen. Ach je moet het allemaal met een hele grote korrel zout nemen, hun vinden zich zelf de beste, prima toch, wij weten gewoon dat de gemiddelde neus supporter, een heel hoog ''Knoop in je zakdoek"" gehalte heeft ! Dus gewoon ja zeggen en dan zijn ze weer blij, en kunnen wij weer lachen joh !

Ps nog gefeliciteerd met de beker, gewoon verdient gewonnen hoor, zeker na wie jullie allemaal hebben uitgeschakeld in de voorronde''s :lol:
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

07-05-2010 13:42

Ik weet niet of jullie selectief doof zijn.
Maar de guzman had nog geen bal getrapt of hij werd al door het geweldige legioen uitgefloten.
Zo waren er wel veel meer momenten dat de supporters hun eigen spelers uitjoelde.
Dit gebeurd overal in elk stadion in nederland dus ook de kuip .
Dat never walk alone gedoe op het einde was wel aardig om te zien.
Dat was dan ook feijenoords enigste hoogtepunt van het hele seizoen. :lol:

Wat een zanger is die vertonghen toch hé :wink:
De vergelijking van het hamas hamas en het kakkerlakkenlied loopt wel erg scheef.
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

07-05-2010 13:51

Dat je dan verliest van een stel "knoop in je zakdoek figuren" met 4-1 lijkt me heel erg.
Wat is dan nog minder dan een knoop in je zakdoek figuur ? precies, je kan hem zelf wel invullen hé.....
Laatst gewijzigd door Bouke Langius op 07-05-2010 14:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

07-05-2010 13:56

K. van den Herik schreef:Jol zei het goed:"Veel meer dan een bekerstunter is ajaks niet meer."

Hoop we; dat er wat aan spelers overblijft en niet dat straks het 3e van ajaks en het 2e van twente en A1 van Feyenoord voor europese su66 moet zorgen


Vergeet Jong PSV niet !!!!