Eredivisie & Eerste divisie 2009/2010

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-02-2010 12:29

Ik heb er meer vertrouwen in vanavond

Juve - Ajax 1-3
Psv - Hsv 2-0
Bre - Twente 1-1
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

25-02-2010 12:31

2x ingevallen , en die gozer heeft meer energie dan het hele team bij elkaar , al is het maar om juve bezig te houden of af te leiden :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

25-02-2010 12:50

michel Tja schreef:gisteren naar inter gekeken,wat een nare mannetjes,

Vond trouwens vooral de tv-commentator een naar mannetje. Die wezenloos zag echt niks goed.
Die keeper van Chelsea ligt op de grond en geeft al 3 x duidelijk aan dat ie gewisseld wil worden. Na 3 minuten zegt die vent: Ik geloof dat Czech niet verder kan hoor... Ook haalde die de hele tijd allerlei spelers door elkaar. Kan me daar echt kapot aan ergeren.
Wat een amateur!!
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-02-2010 14:12

michel Tja schreef:ik hoop dat Jol Suk erin doet..


Ik denk niet dat Sukkie gaat spelen, ik denk dat hij Dennis, Marko en Mickie opstelt, dat lijkt me ook voor de hand liggen eerlijk gezegd.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-02-2010 14:13

Juve - Ajakkes 0-0
Pisvee - HSV 0-1
Bremen - Twente 1-1


FCDH - Roda 2-1
Hoerenveen - Hoeracles 1-0
Vitesse - AZ 0-3
Willem II - VVV 0-1
Ajakkes - Utrecht 2-1
Groningen - Feyenoord 2-1
Pisvee - RKC 5-1
Sperma - NAC 0-2
Twente - NEC 2-0
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-02-2010 14:15

Suck heeft gister goed zijn best gedaan bij Jol en Cock, dat wordt een basisplaats!

Afbeelding
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

25-02-2010 14:29

@ Mitchel,

typisch een hagenees op die foto :wink: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

25-02-2010 14:30

Afbeelding

8) 8)
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

25-02-2010 15:01

Leuke foto Mitchel, je bent creatief aan het sjoppen geweest, of zit je weer met iemand anders zijn werk te showen, wat ik denk voor de hand ligt, want echt creabea's zijn het niet in Den Haag.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

25-02-2010 15:28

Jan,
Die foto stond bij een fictief interview met de 2 broers op een ADO-site welke ik gisteren van een collega kreeg doorgestuurd.
Is intussen verwijderd, dus dan maar zo:

Wij hebben onze hand weten te leggen op een, nog te publiceren, interview met de gebroeders Jol van de Televaag. De Amsterdamse Courant stuurde hun sterreporter Jo de Jong, vlak voor de belangrijke wedstrijd tegen Juventus, naar de gebroeders Jol. Jo de Jong vroeg de gebroeders Jol het hemd van hun lijf over hun Amsterdamse avontuur. Het werd een verrassend interview waarin de gebroeders Jol zich letterlijk en figuurlijk , vrijwel, totaal blootgeven en zich van een kant laten zien die maar weinig mensen van hun kennen.

Martin mag ik het een opmerkelijke keuze noemen dat je ondanks al de ervaring in de technische staf bij Ajax (oa Danny Blind) je jouw broer Cock graag toe wilde voegen als assistent-trainer.

Cock en ik zijn van kleins af aan al vier handen op een buik. Daarnaast heeft Cock ongelooflijk veel kwaliteiten. De spelers van Rijnsburg en Scheveningen lopen met hem weg. Cock ziet het spelletje haarscherp. Bovendien is hij een meester in het brengen van eenheid in een groep. Cock kan er perfect voor zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Als Cock engels had gesproken dan had ik hem destijds ook naar Spurs gehaald. Ik vind het dan ook niet terecht dat Cock door de media vaak als de eerste de beste jan lul wordt neergezet. Maar goed what’s in a name zullen we maar zeggen.

Je bent de eerste trainer van Ajax die niet in een pak op de bank hoeft te zitten Martin. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

In mijn contract staat wel degelijk dat ik een pak aan moet. Er staat alleen niet in wat voor pak dus zit ik lekker in mijn trainingspak op de bank. En wie daar niet tegen kan die gaat maar lekker aan het gas of stikt van mijn part in een zure haring.

Het was destijds best een opmerkelijke keuze om voor Ajax te kiezen omdat ook je toenmalige club HSV graag met je verder wilde. Van waar je keuze voor Ajax?

Nou ik heb eigenlijk altijd al wat gehad met de stad Amsterdam. Drie jaar terug ben ik bijvoorbeeld voor het eerst, met mijn broer Cock, naar de Canalparade geweest. Ik vond dat echt schitterend. Al die mensen kunnen gewoon zichzelf zijn. Het maakt niet uit wat je aan hebt. Ik weet dat Cock een keer in Scheveningen met een leren broek, zonder bilstuk, over de boulevard heen liep en gelijk door iedereen werd nagekeken. Als je dat in Amsterdam doet kijkt echt niemand daar van op. Echt heerlijk die Amsterdamse ruimdenkendheid!

Cock allemaal lovende woorden van Martin over de stad Amsterdam maar hoe denk jij er eigenlijk over?

Zoals Martin zegt we kunnen hier heerlijk ons zelf zijn of we nou in een Armani pak, trainingspak of in het leer lopen het maakt allemaal niet uit. En die Amsterdamse kleedkamer humor is ook heerlijk joh. Onlangs heb ik door Henk Schiffmacher een Prins Albert laten zetten en nu noemen ze mij in de spelersgroep Cock(ring) Jol. Ha ha ha ha hilarisch toch. Ik lach me gek hier met die Amsterdammers.

Wat willen jullie bereiken bij Ajax?

Ja dat is een goede vraag. Ze zijn hier in Amsterdam natuurlijk altijd al gek op sterren geweest en ze willen graag een extra ster op hun shirt. Het zal natuurlijk fantastisch zijn als ik samen met Cock dat kan bewerkstelligen. Dus Cock en ik gaan voor die ster!

Stel dat jullie inderdaad kampioen worden Martin, hoe gaan jullie dat vieren?

We staan behoorlijk wat punten achter en het wordt dus erg moeilijk. Maar stel dat wij die schaal pakken dan gaan we natuurlijk helemaal los. Samen met de spelers gaan we dan een lekker biertje drinken in de Reguliersdwarsstraat. Daar zitten wat tenten waar we graag komen want we kunnen daar lekker onszelf zijn. Bovendien voelt onze selectie zich ook erg thuis in dit deel van de stad. Hier zijn we altijd even met de mannen onder elkaar ha ha.

Waarom moet je daar zo om lachen Martin?

Ja, die straat staat immers bekend als het gay-uitgaanscentrum van Amsterdam maar wij vinden het gewoon erg gezellig daar. Bovendien gay of geen gay we zijn allemaal mensen.

Uiteindelijk zullen we wel weer met zijn allen op een boot belanden en over de grachten gaan varen. Zodat we op die manier samen met,onze fantastische fans, een geweldig feest kunnen bouwen. Want zoals je weet zijn ze niet alleen in Scheveningen gek op varen. Ook in Amsterdam kunnen ze er wat van. Neem nou die jaarlijkse Canalparade.Sorry dat ik dat weer noem hoor, maar dat is zo’n gaaf evenement. Drie jaar geleden was ik dus toeschouwer met Cock maar de afgelopen twee jaar hadden we onze eigen boot. Wat een belevenis joh. Iedereen zingen Cock die is oke ole ole. Je zult begrijpen dat Cock een populaire naam is in de scene ha ha ha. Ik heb nog 2 foto’s voor je, van mij en Cock op de boot.

We moeten nu gaan hoor want Turijn wacht en we moeten onze koffers nog pakken. Schijnt een vrij heftige scene te zijn daar in Turijn. Bovendien staan we te popelen om een middagje te gaan shoppen daar. Ik heb van Zlatan Ibrahomovic , oh sorry Ibrahimovic, een adresje gekregen waar je te gekke leren broeken voor weinig kan kopen. Die zaak, Leather Amor, schijnt echt het neusje van de zalm te zijn op het gebied van leren kleding. Kom Cock, we gaan. We maken ze helemaal gek daar in Turijn! Ja Jo, Turijn wordt leipe shit ouwe zoals ze dat hier in Amsterdam zeggen.
:lol: :lol:

Bron: Groengeelhart.nl of zoiets

Dat het maar een mooie po(o)t mag worden vanavond!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-02-2010 15:32

Jan Witter schreef:Leuke foto Mitchel, je bent creatief aan het sjoppen geweest, of zit je weer met iemand anders zijn werk te showen, wat ik denk voor de hand ligt, want echt creabea's zijn het niet in Den Haag.


Haha! Idd eerlijk gestolen maar wel uit eigen kring :P
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-02-2010 15:33

michel Tja schreef:@ Mitchel,

typisch een hagenees op die foto :wink: :lol:


Correctie: Hagenaar :lol: :lol:

En eerlijk is eerlijk, dat spandoek van vakkie 410 is geniaal! Heb er wel om kunnen lachen :D
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

25-02-2010 22:19

Gvd de Gvd.

Na het vorige week al onodig verspeeld te hebben vanavond dit weer.

Ben net thuis en heb nog niets terug gezien maar PSV verdiende toch zeker min. 1 penalty.

Verder was de eerste gele kaart van Dzudszak volgens mij belachelijk (dat hij daarna rood geeft is gewoon fout van Dzudszak zelf en hiermee naait hij het volledige team) en hiermee drukt die droplul van een scheids toch wel een hele zware stempel op de wedstrijd.

Verder hoop ik dat de UEFA dit schijtexperiment met 6 van die jokers per direct aanschaft. Mogen ze een keer optreden als 4de of 5de man doen ze net of hun neus bloed. Stelletje droplullen.

Teleurstelling overheerst nu volledig maar vanaf nu dus maar 100% op de competitie richten en hopelijk op het einde nog steeds bovenaan.

Forza PSV!!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

25-02-2010 22:50

Was zeker een penalty... trouwens ook een domme aktie van Salcido... trouwens wel een terechte penalty ook... Ach ja, wij hebben als NL niks te zoeken in Europa. Twente verprutst het ook.

Juve Juve Juve!! :D
Gebruikersavatar
Patrick van den Berg
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-02-2008 22:45
Locatie: Amsterdam

26-02-2010 00:08

Ik geef joost helemaal gelijk met die 5e en 6e man die staan er echt voor jan lul ik heb ze nog nooit iets goeds zien doen.
vond de opmerking van de verslag gever wel mooi (en dan staat daar een extra man, zonde van het geld en dan maken ze ook nog eens het gras stuk) het was echt overduidelijk een hoekschop maar ja zo wil ik ook wel me geld verdienen :D

en bij psv dachten de scheidsrechters volgens mij dat ze een potje handbal aan het fluiten waren als het aan mij ligt laten ze die gasten nooit meer fluiten.
K. van den Herik

26-02-2010 08:09

Mathijssen had het juiste antwoord, toen ie zei nu te weten hoe het is om op zijn duits te winnen. En als dat veel vaker gebeurt is dat geen geluk meer.

3 keer raden waar dingetje volgend jaar keept
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

26-02-2010 08:33

Er is maar één sport.... hengelsport.
Damn.....
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

26-02-2010 09:17

Jammer jammer.
We willen hier in NL nogal eens denigrerend doen over het Belgische voetbal, maar voorlopig zijn Standard Luik en Anderlecht wel door.
Waren er bijna 3 geweest. Club Brugge verliest in de 117e minuut van Valencia.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

26-02-2010 10:08

Jammer van Brugge :( Kut Anderlecht
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

26-02-2010 12:15

Zo idd Joost, die 5e en 6e man mogen volgens mij niks zeggen ofzo :-? , vorige week had Ajax ook 2 penalties moeten krijgen, maar niemand zag het :roll:

Helaas weer een Europa-League plek ingeleverd, nu nog maar 3 plekken voor Nederland!

Anderlecht doet het goed hoor, staan eerste in België en wonnen in Amsterdam ook met 1-3..
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

26-02-2010 16:41

Graafschap - Excelsior, 2- 0
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

27-02-2010 11:33

Hoppaa, 10 punten los van de nummer 2!
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

27-02-2010 19:48

Eindelijk beetje over de teleurstelling heen van afgelopen donderdag en nu dus morgen de "kraker" tegen RKC maar winnen.
Hopelijk kan PSV de lijn van afgelopen donderdag doortrekken en krijgen we opnieuw "spektakel" te zien.

Verder is voor PSV supporters vandaag ook de verkoop gestart voor Ajax uit.
Verkoop gaat verassend hard voor PSV begrippen.
De eerste trein (800 man) is reeds volgeboekt en het ziet er na uit dat er nog zullen volgen.
Jammer genoeg zijn er slechts maximaal 1200 ipv. 1600 kaartjes beschikbaar vanwege NS maatregelen o.i.d.
Maar is al beter dan de 800 man van de laatste jaren.

PSV Famous for Traveling :P
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

28-02-2010 12:18

Ajax - Utrecht, 3 - 1