Vissen en je gezin

Gebruikersavatar
Ronnie van Berlo
Berichten: 330
Lid geworden op: 16-04-2003 02:00
Locatie: Mariahout
Contacteer:

11-07-2008 10:27

Vaak lees ik berichten van mensen die gaan vissen, weekje hier, paar dagen daar, dan weer een weekje buitenland.

Graag zou ik eens weten van de mensen die meer dan 1 nacht per week binnenland en meer dan 2x per jaar naar het buitenland gaan vissen hoe ze dit met hun vrouw en gezin hebben geregeld.

Ligt het nu aan mijn vrouw dat ze bij elke Frankrijk trip moeilijk doet, of zijn er bepaalde dingen die anderen met hun vrouwen afspreken voor elke trip die ze maken. Ook het vissen van een langere sessie dan 12 uur zit er meestal niet in, mede door werk maar ook door mijn vrouw die dan heel erg zielig kan kijken.

Als mijn dochter dadelijk wat ouder is en ze kan mee gaan vissen wodt het ineens een ander verhaal zegt ze, want dan doe ik iets met mijn gezin terwijl ik vis....? Ja mij maakt dat net uit, ik neem me dochter graag mee maar dan moet ik nog wel een jaar of 2 wachten dan is ze bijna 5 en dan kan het denk ik wel. Eigen hengelsetje, eigen vispas, samen naar het water en vissen maar.

Maar voor nu is het gewoon voor mij te weinig uren om echt lekker door te vangen...........
Voor tijgernoten, pellets en Amiaud Peche komt u via deze link snel bij aasvoorkarpers.nl http://www.aasvoorkarpers.nl

Vernieuwde webshop!!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-07-2008 10:50

Een gemiste kans voor het DVDtje: verantwoord vissen op karper..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

11-07-2008 11:08

Ik heb thuis ook een meid van 5 maanden, een vrouw en 2 grote honden en vis 2 nachten per week. Ik werk 36 uur waardoor ik 1 dag in de week vrij ben. Die nacht vis ik en dan 1 nacht in het weekend. Ze klaagt niet. Daarnaast 1 of 2x per jaar (meestal 1x - ik wil ook niet vaker gaan) naar frankrijk voor een week.
Ik was al fanatiek toen ik mn meissie leerde kennen dus is ze wel wat gewend. Verder vindt ze het ook lekker om alleen thuis te zijn en lekker te tutten met onze dochter en hondjes.
Over het algemeen vis ik vrij korte sessie (12 tot 15 uur). Dat is voldoende om flink vis te kunnen vangen hoor. Het is maar net hoe je je visserij aanpakt en aanpast aan je persoonlijke omstandigheden.

In mijn geval betekent het flexibel vissen -> vaak verkassen (en vangen!!!) 8)
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

11-07-2008 11:10

beste ronnie ik heb een vriendin al 11 jaar :o hoe houd ze het uit zal je zeggen ik vis 2 nachten max in de week minimaal 1 ik heb ook een dochter van 3 en full time werk .je moet gewoon met de vuist op tafel slaan als je wilt vissen die van mij weet niet meer beter :lol: als we naar france gaan probeer ik het zo goed mogelijk te combineren bv we gaan een week naar france ga je eerst het water verkennen dan 3 dagen voeren in de tussen tijd kan je mooi je vrouw of vriendin verwennen met leuke uitstapjes dan zeg je ik ga vissen je vist 2 dagen of nachten dan voer je weer en vis nog 1 dag of nacht zo heb je toch een leuke gezamelijke vakantie oja je moet wel verlangen dat ze ook even komt langs huppelen is wel zo gezellig het is tenslotte een gezamelijke vakantie kan ze er niet mee leven dan heb je 2 opties over .optie 1 je legt je er bij neer optie 2 je verlaat je vrouw hoe moeilijk dat ook zou zijn je leefd tenslotte maar 1 keer gr harald veel sucses ronnie
Laatst gewijzigd door Harald van der Graaf op 11-07-2008 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

11-07-2008 11:14

Ronnie.

Mijn gezin bestaat uit m'n (de allerliefste :D ) vrouw, een dochter van vijf en een zoon van bijna drie.
Voordat we kinderen hadden was ik erg vaak het gehele weekend vissen, regelmatig ging m'n vrouwtje mee, na een tijd met eigen hengels....zelfs onze huwelijksreis hebben we aan Salagou geviert (niet mijn idee!!!!), je kunt het treffen 8) :D
Bij de eerste zwangerschap begreep ik dat er wat zou gaan veranderen, ik wilde zelf ook niet het opgroeien van m'n meisje missen dankzij m'n vismanie.. aan de andere kant wist ik ook dat ik vissen gewoonweg nodig heb, het is nou eenmaal iets meer dan zomaar een hobbie voor mij, echter niet belangrijker dan m'n gezin!
Na enig overleg kwamen we tot het geweldige idee om een weekendplekje aan of dicht bij groot water te zoeken, het heeft even geduurt, diverse bezoekjes aan stacaravans bij oa de Linge, Nieuwkoop e.d. gedaan. Uiteindlijk hebben we een stacaravan met eigen boot+aanlegplaats aan het open water, een paar minuten varen van kanalen, een groot (300ha+) meer, een kleine rivier en op loopafstrand mooi oerhollands polderwater. Je begrijpt dat ik hier m'n EI aardig kwijt kan. Ik vis normailiter zeker één nacht in het weekend, ik pak dan de boot in de avond en ben in de ochtend weer terug. Overdag lekker met het gezin rommelen, vaak varen en uiteraard willen de kinderen tegenwoordig ook graag vissen!

tegenwoordig hebben we de afspraak dat ik één nacht of avond doordeweeks vis op m'n kantwater (dit is niet hetzelfde water als bij de caravan: na het eten weg en 's ochtends vanuit het water naar m'n werk) en één nacht in het weekend bij het bootwater(bij de caravan). Als het gaat om de langere trips naar ander water, o.a. het buitenland, hier heb ik vrijwillig wel wat ingeleverd, ik ga hooguit één keer per jaar een week "vreemd", meestal in het voorjaar, maar dit jaar heb ik dat gecombineert met een bezoek met m'n gezin aan vrienden.. Ik voel zelf niet meer de drang om vaker een lange sessie te vissen, soms plak ik een dagje aan het weekend in het najaar om dan drie dagen te pakken van m'n kantwater maar dan alleen als het klote weer is en we niet naar de caravan gaan, vaak gaat m'n vrouwtje en de kids dan een weekendje bij Oma logeren. In de zomervakantie zitten we ook op de caravan dan houd ik wel dagelijks m'n plekken bij en vis ik om de dag een nacht.(we gaan liever in de wintertijd op vakantie naar het buitenland als er een dikke laag poeder ligt)

Ik denk dat ik het aardig heb getroffen qua vrijheid met mijn vrouw (weet het wel zeker) dus misschien niet helemaal vergelijkbaar.. echter het weekendplek idee staat zeker in de top drie van beste ideeën die we hebben gehad tot nu toe! Het kost uiteraard wat maar dat heb je snel terug als je de zomervakantie ook hier blijft... en elk weekend is voor ons nu een vakantie!

Het is geven en nemen maar het gezin moet wel op de eerste plek blijven staan!

Gr Vincent
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

11-07-2008 11:23

Het is geven en nemen in een relatie. Ik vis 1 nacht in de week. Vaak is dat van Vrijdag op Zaterdag. Wat er ook gebeurt dat is even mijn nachie om lekker te visssen en hier wijk ik ook niet vanaf. Ze heeft er vrede mee en gaat vaak ook mee en maken we er een gezellige sessie van. Zij schept de vis en knipt de fotos en ik heb haar bijna zover dat ze ook gaat drillen. Ik ben 33 jaar en werkt 38 uur in de week en ik mag ook een paar uurtjes voor mijzelf hebben vind ik. In goed overleg is er heel veel mogelijk.

Vakantie;
Als de mogelijkheid er is in de vakantie dan gaan de hengels mee. Maar het is vakantie en we gaan met zn twee dus er zal weinig gevist worden. Wil ik een visvakantie dan ga ik wel met mn vismaat. Deze vakantie 1x in het jaar is voor ons 2 ;) Dus leuke dingen doen met zn 2. Doe je dat, dan mag je later in het jaar weer wat meer ;)

Nogmaals het is geven en nemen met de nadruk op geven! En goed overleg!!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-07-2008 11:31

Dries mee eens het is meer geven dan nemen.
Je geeft jezelf een aantal uren om te vissen en je neemt een dagje er tussen door, opgelost toch.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Ronnie van Berlo
Berichten: 330
Lid geworden op: 16-04-2003 02:00
Locatie: Mariahout
Contacteer:

12-07-2008 13:25

Verlaten van mijn vrouw is sowieso geen optie. Dan gaat mijn gezin toch voor, het gezin staat voor mij op nummer 1. Dan komt de zaak, eigenlijk 2 zaken. Daar ik met het ene bedrijf met dieren werk moet ik 7 dagen/week daar beschikbaar voor zijn, de karperaas handel neem ik dan ook maar 7 dagen/week erin mee.

Als 3e dan vissen en sport. Tja ik doe ook nog aan voetbal en wil dit jaar nog ff proberen om in de selectie te komen. Al is het maar voor een jaar of 2, kheb met mijn 18e de kans gehad maar toen waren housefeesten belangrijker (en de daarbij horende middelen) en voetballen kwam niks meer van. Nu ben ik gezond en blaak van conditie en wil ik het toch nog ff proberen al ben ik dan 30.

Als ik zo terug kijk denk ik bij mezelf dat ik nog tijd heb om te vissen? Ik denk dat ik mijn leven zo vol heb zitten met verplichtingen dat mijn vrouw nu zo iets heeft van de rem erop.

Misschien is uiteindelijk laten vallen van de sport en wat minder werken al meer tijd voor het gezin genereert. Miscchien is er dan meer ruimte om meer uren te maken aan de waterkant.

En de optie om tijdens vakantie of een weekend plek te genereren waarbij de 2 dingen gecombineerd kunnen worden. Als we liggen te slapen en ik kan dan tegelijk vissen is mijn vrouw tevreden en ik ook.

Daarom gaan we dit jaar een weekje naar beaumont de lomagne, camping le lomagnol. Genoeg te doen voor de kids, een groot zwembad voor mijn vrouw en een groot meer aan het huisje waar ik elke avond mijn hengels kan deponeren om zo de nacht door te vissen en 1x een 36uurs sessie te houden.

Als dit bevalt zal uiteindelijk elke keer zoiets gedaan worden, en idd creatief denken doet een hoop. Een weekendje weg met het gezin inclusief overnachting op een goed uitgekozen locatie waarbij het gezin tevreden is en er in de avond en nacht gevist kan worden is een zeer goed alternatief.

En af en toe heel veel aandacht aan vrouw en kinderen en vervolgens daarna met de vuist op tafel slaan en een 40 uurs sessie houden......

Moet allemaal kunnen zo ja.

Goede tips, bedankt daarvoor.

Groet
Ronnie
Voor tijgernoten, pellets en Amiaud Peche komt u via deze link snel bij aasvoorkarpers.nl http://www.aasvoorkarpers.nl

Vernieuwde webshop!!
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

13-07-2008 10:20

Ik heb ook een gezin met een dochter van bijna 8.
Ik ben pas een jaar of 3-4 verslaafd aan deze hobby en heb door veel afwezigheid ook wel mijn discussies gehad thuis. Nu vis ik gem iddeld 1x per 2 weken en nu het vakantie is gaat die kleine meid gewoon mee. Vind ze prachtig :wink: .

Maar alles in overleg en gezin is 1ste plaats

En ik heb ook gewoon een weekie frankrijk kunnen doen :wink:
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

13-07-2008 11:06

Ik vis standaard 1 nacht in de week, zaterdag dan want dan kan ik een beetje op tijd aan het water zijn uur of 3 zeg maar. Als er feestdagen zijn vis ik nog een tweede of derde nacht. en dan 1 of 2 keer per jaar een langere sessie van een week of 4 dagen. Netjes toch. (2 zoontjes 8 en 2,5 jaar)
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

13-07-2008 17:24

het is gewoon een kwestie van afspraken maken icm geven en nemen.

liefst zit ik ook 2-3 nachtjes per week aan het water maarja als ik dat doe ben ik in no-time vrijgezel.
daarom heb ik zowiezo de afspraak om in ieder geval te mogen vissen (avondjes/ochtendjes) wanneer ik zin heb. hierin kon ze zich prima vinden en op dit moment ligt dit op 2 tot 3 avondjes/ochtendjes per week.
en aangezien de wateren die ik bevis ook prima overdag te bevissen zijn is het nachtvissen bij mij niet meer hoofdzaak en vermaak ik me ook prima overdag.

en als ik nachtjes wil vissen dan bepreken we dit gewoon wanneer dit kan. ene keer is dit 2x in de week en andere keer eens in de 3-4 weken een nachtje. gemiddeld per jaar vis ik er rond de 20-25 schat ik. aangezien ik er nu 9 heb gemaakt en we zitten op de helft van het jaar :)
ligt er ook maar net aan wanneer ik er zin in heb en het gevoel heb dat het die nacht(en) wel eens goed kon gaan lopen op een water waar ik wil vissen.

en langere sessies (langer dan 3-4 nachten) doe ik amper. nog geen behoefte aan denk ik..
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

13-07-2008 20:50

Jij hebt toch geen kinderen remko.
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

13-07-2008 20:55

nog niet nee.
marina davies
Berichten: 86
Lid geworden op: 29-03-2007 16:32
Locatie: The Netherlands

13-07-2008 21:09

Ronnie,

Ik ben een van de "Lucky ones" mijn vrouw gaart overaal met me mee :lol: :lol:

Gr Steve D
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

13-07-2008 21:41

Kids hë :lol:
Ik ben zeer gelukkig de vader van een zoon van 8 die mij dit weekeind compleet naar huis heeft gevist :oops:

HË PA, IK WEET EEN GOED PLEKJE is dan ook zijn nonstop zinnetje.
ditmaal had hij alleen gelijk :wink:
moeders is dan ook maar wat blij dat ze een dagje zonder gekwebbel kan tutten of lekker naar mijn schoonmoeder kan om te beppen 8)

mijn visserij bestaat dan ook uit weekeinden
al zijn deze bij mij van zaterdag middag tm maandag
zaterdag gaat de kleine karperviser mij laten zien hoe het moet en word zondag avond opgehaald door zn moeder, zo kan ik nog lekker een nachtje bijkomen van alle drukte die een kind met zich meebrengt :wink:

lange sessy's? voorjaar 1 week op een camping en dan korte nachtjes of ochtendjes visen
voeren voeren voeren en nog eens voeren en dan kort afromen!
om 10 uur weer present bij het gezin en lekker keutelen, tussendoor wel ff voeren 8)

dan een 2e lange sessy, tsja dan gaat het camping verhaal niet door en zal er gebivakeerd worden op een mooie lokatie, met zoonlief dit keer denk ik :-?
over hygienen ed met kind hoor je hem niet over klagen,het is net zo'n viespeuk als ik :oops:

nu vissen wij meestal vanuit een boot maar een enkele keer vissen we gewoon vanaf de kant en dan moet meneer zelf al zn eigen tentje hebben :lol:

de vrouw, tsja daar kan ik kort over zijn, in een gezin word verwacht dat bijde ouders hun aandeel hebben in de opvoeding ed
ik werk 5 dagen en begin vroeg 5 uur is normaal bij mij om te beginnen
de pauzes werk ik door en kan dan tussen 13 en 14 uur thuis zijn,mooi optijd om de kleine van school te halen en voldoende aandacht te geven
daarnaast werkt mijn vrouw ook 3 dagen
daaaaaarnaast maken we ook nog eens boilies....
juist , maandag als ik terug bent van het vissen en woensdag na het werk
in drukke tijden draaien we ook sávonds na het eten gerust een paar uurtjes.
dit alles samen met mijn vrouw.

zeurt ze dan nooit?? jawel natuurlijk heeft ze het er wel eens moeilijk mee
maar IK ben dan ook de laatste die NEE zegt als zij eens iets wilt !!!!
en als ik het najaar naar frankrijk ga zit zij lekker in de zon met wat vriendinnen :wink: :wink: :wink:

geven en weinig nemen! maar neem waar je voldoening mee hebt
en geef zoveel je kan!

en nog wil ik wel eens meer dan mogelijk is......

ach, nog een paar jaartjes en dan is de kleine meneer ook groot 8) 8) 8)
jim versluis
Berichten: 252
Lid geworden op: 09-01-2006 10:54
Locatie: breda

14-07-2008 08:05

Ja Jacco en over die paar jaar als die kleine drukke meneer van jou groot is, dan vist hij jou (en mij waarschijnlijk ook :wink: ) helemaal naar huis!!!
De KSN is er ook voor jou!

Kwaliteit = TTB BAITS

Check: http://WWW.TTBBAITS.COM
Gebruikersavatar
Ronnie van Berlo
Berichten: 330
Lid geworden op: 16-04-2003 02:00
Locatie: Mariahout
Contacteer:

14-07-2008 10:28

Ik merk dat idd het voor de meesten toch een kwestie is van afspraken maken en de tijd nemen die je krijgt.

Ik heb de laatste tijd wel gemerkt dat wanneer ik ruim vantevoren aangeef dat ik wil gaan vissen mijn vrouw in dat geval er minder problemen mee heeft dan dat ik ineens aangeef dat ik morgen een nachtje weg ben.

Maar of het nu vissen is of weg voor de zaak (bijvoorbeeld de hele zondag weg voor een bespreking over aas) dat ze daar dan ook wel moeite mee heeft.

Aan de andere kant ben ik dan ook een heel erg gelukkig man, aangezien mijn vrouw zo blij is met mijn aanwezigheid en dat ze me niet zo goed kan missen, je kan dat misschien beter zo hebben dan dat ze me eens per week de deur uit wil hebben........ :wink:

Met de vakantie mag mijn dochter voor het eerst mee vissen, en ze praat er nu al over, aangezien ze dan nog geen 3 is zal het al met al wel meevallen hoevaak ze staat te drillen maar ik wil haar toch een beetje gaan warm maken voor het karpervissen. Al met al zijn er toch erg weinig vrouwelijke karpervissers en als het aan mij ligt worden die 2 van mij allebei een vissende dame.

Of ze dan later ermee doorgaan weet ik niet maar ze krijgen in ieder geval de mogelijkheid om het virus te pakken te krijgen.

Ik denk trouwens als ik idd heel veel tijd investeer in het gezin, dagje kermis, avondje fietsen, samen naar het strand etc. dat het voor mijn vrouw ook makkelijker is om te zeggen, ga maar een nachtje vissen.

Heel veel tijd geven en af en toe wat nemen......
Voor tijgernoten, pellets en Amiaud Peche komt u via deze link snel bij aasvoorkarpers.nl http://www.aasvoorkarpers.nl

Vernieuwde webshop!!
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

14-07-2008 12:50

als ik het zo bekijk Ronnie, dan denk ik HELAAS!

je bent niet op tijd begonnen met tijd voor jezelf te regelen.
of je wilt teveel dingen doen naast het gezinsleven en wilt ook nog eens visen...........

de meeste vissers houden naast het vissen weinig andere hobby's er op na en kunnen dan die 24 uur puur besteden aan het visen.

bij aanvang van een relatie aangeven wat je wilt is veel makkelijker dan achteraf er over beginnen :wink:

suc6 ermee
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

14-07-2008 16:14

Nu alvast voorbereiden dan maar,
zeg gewoon dat je vanaf vandaag voortaan minimaal drie keer in de week gaat vissen.

Alles wat je dus minder gaat is meegenomen :D
Gebruikersavatar
Ronnie van Berlo
Berichten: 330
Lid geworden op: 16-04-2003 02:00
Locatie: Mariahout
Contacteer:

14-07-2008 18:30

kheb idd teveel dingen aan me kop, en mijn vrouw heeft idd gelijk als ze me thuis houd.......

gezin
werk (zaak 1)
nog een bult werk (zaak 2)
sport (2x per week trainen en zondag wedstrijd)
vissen
de tuin schoeffelen
grasmaaien
computeren (soms een playstation 2 spelletje)
slapen (doe ik ook graag liefst 8 uur)

Tis wel heel veel, misschien moet ik wat rustiger aan gaan doen, 1x per week een nachtje en 2x naar frankrijk is misschien zo slecht nog niet.......
Voor tijgernoten, pellets en Amiaud Peche komt u via deze link snel bij aasvoorkarpers.nl http://www.aasvoorkarpers.nl

Vernieuwde webshop!!
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

14-07-2008 18:59

ronnie werkt jou vrouw als ik vragen mag .en aan jou text te zien word jij geleefd en neem je teveel hooi op je vork dat is mijn mening .als je echt zin in te vissen hebt moet je gewoon gaan nadeel van vissen en werk is dat het zo veel tijd kost je moet over bepaalde dingen wikken en wegen ik doe liever wegen :wink: gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

14-07-2008 20:17

Ja Ronnie jij hebt natuurlijk eerst 2 jaar met je eigen hengeltje in het kleine putje zitten vissen, en ja dat putje ken je op een gegeven moment wel he :lol:

Nu wil je het waarschijnlijk ergens anders proberen met een ander stokkie, en nu gaan ze piepen, bij mij koste dat ook een relatie en een huis. Kut he (eigenlijk 2 relaties maar de 2e keer was haar huis, de derde keer dacht ik fuck it ik blijf gewoon doorvissen, dat werkte beter)

En Jacco 1 voordeel, als Denniks straks wat groter is hoef jij in ieder geval zijn vissen niet meer te wegen.....whahahahahahahahahahahahahahahahaha.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

14-07-2008 20:28

precies jeroen jij snapt het :wink: gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

15-07-2008 06:10

alle werktijd die ik heb ingekort ik werk nog maar 32 uur,was eerder een uurtje of 60 a 70 in de week.Die extra tijd heb ik nu in mijn hobby gestopt en dat is niet mijn gezin,papa is gewoon erg druk met werk en hobby klaar.En voor de rest als ik niet moeilijk ben is mijn vrouw dat ook niet.Wat resulteerd in twee maal per jaar buitenland en twee a drie nachten in de week.Moet ik wel zegge dat ik niet sport of eenig ander soort van tijds besteding doe dan werken en vissen.Dus het lijkt me beter als je veel wil vissen Ronnie laat merken wie er de toutjes in handen heeft thuis neem een tuinman doek een zaak op en sport niet meer.moet je eens zien hoeveel tijd je krijg om te gaan vissen
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

15-07-2008 18:31

Ja man tijd om je stempel te zetten op je relatie man, dan maar gedonder, als ze van je houd dan zal ze toch wel mee schikken zeker. Zo niet oprotten dan, dan weet je genoeg...ja toch?
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl