.
 .Alle examenkandidaten succes gewenst
 !!
  !! .
 . !!
  !! 

, en als je het toch voor elkaar krijgt om te zakken, dit jaar mag je 2 keer herkansen omdat we voor het eerst examen op de computer doen.
, en als je het toch voor elkaar krijgt om te zakken, dit jaar mag je 2 keer herkansen omdat we voor het eerst examen op de computer doen. 

wordt er niet goed van, maarja was meer dan 350 lesuren abcent.. veel gemist dus ":D
 wordt er niet goed van, maarja was meer dan 350 lesuren abcent.. veel gemist dus ":D 

:D maar moet ook helaas veel werken joh.. moet me visspullen ook binnenkrijgen
:D maar moet ook helaas veel werken joh.. moet me visspullen ook binnenkrijgen Vandaag afgesloten met economie en duits. ik heb het idee dat ik alles wel goed gemaakt heb, de rest van de mensen die nog moeten beginnen, nogmaals succes gewenst
  Vandaag afgesloten met economie en duits. ik heb het idee dat ik alles wel goed gemaakt heb, de rest van de mensen die nog moeten beginnen, nogmaals succes gewenst   

en ik heb vandaag alvast heel de dag gevist,, heel de meivakantie ook nog!! enja morgen zal ik het weten
  en ik heb vandaag alvast heel de dag gevist,, heel de meivakantie ook nog!! enja morgen zal ik het weten