leuk om graad gebruikers erbij te zetten?????

Plaats reactie
Niels Kleijn
Berichten: 422
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: amsterdam, alphen a/d rijn

08-02-2003 19:42

Beste mensen van het carpboard

Bij veel forums zie je altijd een bepaalde graad staan bij hoeveel berichten de bepaalde gebruiker heeft neergezet, bijvoorbeel tm 10 rookie tm 30 junior tm 70 member tm 200 full member tm 500 master, weet ik veel wat allemaal. Dit is op dit forum niet het geval, lijkt mij echter wel leuk. Misschien een bepaald figuurtje ofzo ook een id, des te meer berichten des te groter je vis ofzo.....

Het is maar een ideetje, leuk of niet?

Niels
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-02-2003 20:06

Plus dat HPE dan wel heel erg makkelijk aan een grote vis komt. Die hij naar eigen zeggen overigens niet eens zo nodig hoeft te vangen.
"So what's the big deal?"
Groet,

John
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

08-02-2003 20:27

Niels, opzich nix mis mee, alleen dan krijg je dat mensen een grotere ego willen krijgen dus veel "spam" plaatsen. En dat kannen we niet gebruiken denk ik.

Maar wat ze wel kunne doen is een pictogrammetje maken, voor als je een foto in je profiel hebt staan, dat er onder tussen Mail en Edit iets staat, zodat anderen makkelijker kunnen zien van, die persoon heeft een foto op zijn profiel.
This maar een idetje

MVG <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:J0H@N" class=bericht>J0H@N</a><!-- BBCode auto-mailto end -->

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Johan Scheepers op 2003-02-08 20:28 ]</font>
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

08-02-2003 20:50

Een avatar( zo heet dat dacht ik) is opzich een leuk idee, maar dan krijg je zo gauw dat het er chaotisch uit komt te zien, en bovendien ook nog langzamer gaat laden.

Met tot-nu-toe-snel-ladende groet
Robbert
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

08-02-2003 21:03

Robbert, een avator is een Plaatje wat onder je naam komt te staan. maar als er gewoon een soort tekentje bijvoorbeeld dit hebt, kan iedereen makkelijk zien dat er iets staat.

Dit is voor icq <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=137460980&img=5" target="_blank" class=bericht>http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=137460980&img=5</a><!-- BBCode auto-link end -->

MVG <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:J0H@N" class=bericht>J0H@N</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

08-02-2003 21:48

Hoi Niels,

Allemaal goed bedoeld, maar aan de info links, of onder je naam staat voldoende info, als je wilt weten hoevaak iemand iets gepost heeft.
Aan kwaliteitsbewaking doen de moderators genoeg dacht ik.
Daarnaast wordt het denk ik nogal rommelig en dat was niet de bedoeling.
Lekker open houden, de newbies niet afschrikken, dus gewoon zo laten.

Blijf je ideetjes spuien, want daar groeit een forum als dit ook mee!

Groetjes,
Henk
Arnold Haandrik

08-02-2003 22:17

Als je wat verder kijkt dan je neus lang is,-wat niet gebruikelijk is hier-zie je dat er zoiets al lang is.Alleen het staat niet bij je naam.
je hebt o.a:beste topic,meeste posts,meeste reply's,meeste log inns.
als dit geen graad is,weet ik het ook niet meer:
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/logins.php" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/logins.php</a><!-- BBCode auto-link end -->

welterusten.
Harald.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harald Hendriks op 2003-02-08 22:22 ]</font>
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

08-02-2003 22:29

Ha die Harald staat tenminste op tijd op, want wakker is ie.
Nu de rest nog?

Die foto in het profiel is ook wel mooi, vooral die van Henk de Jonge spring er uit.
Henk, dat je nog gaat vissen na zo'n supervangst?

Sportieve groeten Henk
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

09-02-2003 12:08

Op 2003-02-08 20:50, schreef Robbert Spuijbroek:
Een avatar( zo heet dat dacht ik) is opzich een leuk idee, maar dan krijg je zo gauw dat het er chaotisch uit komt te zien, en bovendien ook nog langzamer gaat laden.

Met tot-nu-toe-snel-ladende groet
Robbert


Valt best mee, je hebt ze na 1 keer in je cookies staan en dan floepen ze zo je scherm op (ik heb 56k). En als je er een maximum grootte van maakt (b.v. 60 bij 60 pixels) dan is de langere laadtijd te verwaarlozen. De tekst staat er altijd eerder dus je kunt al beginnen te lezen :smile:
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

09-02-2003 13:54

niels,

dat lijkt mij niet zo'n handig idee, want op dit forum maakt het niet uit hoeveel je post, het gaat er meer om of je nuttige dingen post.
en als je dat doet, krijg je weer mensen die allemaal onzin gaan posten om bijvoorbeeld de naam master te krijgen en wie mag die onzinpostingen dan weer van het board afhalen?? juist ja de beheerders, waardoor zij weer een hoop werk extra krijgen.
het lijkt mij dus niet zo'n geslaagd idee.

mvgr Richard
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

12-02-2003 01:44

Ook ik ben tegen een gradatie van de deelnemer bij de posting,
1 het voegt niets extra toe aan de posting.
2 het zegt enkel wat over het internet gebruik van de poster en niets over de zinnigheid van de postings.
3 het moedigd aan om veeeeeel te posten om maar snel als "vol" aangezien te worden.
4 Ik denk dat er ook weer meer onzinnige dingen gezegd gaan zorden zoals de alombekende (zucht), (nee he alweer???), (Mee eens!) Postings.

Ik weet dat ik bij een van de grootste gebruikers behoor maar dat hoeft niet iedereen in 1 oogopslag te zien, Ik heb liever dat mensen mijn posting lezen en zeggen "Heee van Biemen heeft weer eens nagedacht" dan dat er gezegd word, "hij zal wel gelijkk hebben, hij is immers master......

Met niet zelfingenomen groet, Bob
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

12-02-2003 03:25

Niels

Goed bedoeld maar ik zie er ook niet zo veel in. Dan krijg je al snel dat er alleen nog maar gepost wordt om een bepaalde status te krijgen. Dat moeten we niet hebben.

Heee van Biemen, heb je weer eens nagedacht! hehe.

groet
Bart
Martijn Schild

12-02-2003 11:24

Ik zou wel graag een masterkarpervisser willen zijn :grin: maar niet op dit board. Ik zat eerst vrij veel van mijn tijd op een board van een zeker bekende voetbalclub en daar hebben ze ook plaatjes en rangen etc. ik vind dat persoonlijk niet echt een succes. Kijk, de plaatjes zijn wel leuk en de laadtijd daarvan is zeker wel te verwaarlozen zoals al eerder werd gezegd. Alleen het hebben van een rang... pfff nou daar worden sommige mensen helemaal geil (om het zo maar even te zeggen) van. Je krijgt nutteloze posts, topics etc. Dat is iets waar niemand op zit te wachten.

Mvg,
Martijn
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-02-2003 22:05

Op 2003-02-08 22:29, schreef Henk ter Maat:

Die foto in het profiel is ook wel mooi, vooral die van Henk de Jonge spring er uit.
Henk, dat je nog gaat vissen na zo'n supervangst?



Ja, Henk, en ze heeft geen maaien of wormen of zo , daarnaast is de foto uit 1976...
:lol: :lol: :lol:
Stiekem gaat ze altijd met me mee, maar dan in gedachten [ tis een moordvrouw ]

Henk
Plaats reactie