problemen met plannet

Plaats reactie
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

05-04-2008 18:02

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de verbinding van internet, onze profider is plannet, en de verbinding valt telkens op de zoveel tijd weg... ben ik de enige met dit probleem? :roll: Want mijn ouders houden vol dat het bij plannet zit, maar ik heb mijn twijfels..


Mvg Janieck ;)
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

07-04-2008 21:51

je bent dus enigste :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:
vr gr peter
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

08-04-2008 09:25

Wij hebben ook planet en bij ons valt ook eens in de zoveel tijd het internet uit, maja, elke provider heeft dat wel volgens mij.
tralalala....
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

08-04-2008 10:08

Harry Otse schreef:Wij hebben ook planet en bij ons valt ook eens in de zoveel tijd het internet uit, maja, elke provider heeft dat wel volgens mij.


Ligt ook aan je locatie enz. Van sommige providers is bekend dat ze grote problemen geven op sommige plekker. Zo regent het klachten over slechte verbindingen etc over Orange. Terwijl ik vanaf november al 24/7 online ben zonder dattie ook maar 1x uitviel :o :D
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

08-04-2008 16:26

Bij ons werkt planet ook voor geen meter, kutprovider. Telkens als er gebeld wordt ligt die verbinding er hier weer uit.
Gr,

Jeroen :)
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

09-04-2008 12:52

ik heb een poosje voor planet gewerkt, mocht je onstabiele verbinding hebben
kan het helpen om de modem 20 seconden van de spanning af te halen doormiddel van het voedingskabeltje uit het modem te trekken en na 20 sec er weer terug in te stoppen.
is een standaard procedure waarbij het modem zichzelf gaat resetten.

dit werkt trouwens alleen als je gebruik maakt van de geleverde speedtouch modem zonder externe wifi modems of addapters of routers.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

09-04-2008 20:42

Glaas Reeuwijk schreef:ik heb een poosje voor planet gewerkt, mocht je onstabiele verbinding hebben
kan het helpen om de modem 20 seconden van de spanning af te halen doormiddel van het voedingskabeltje uit het modem te trekken en na 20 sec er weer terug in te stoppen.
is een standaard procedure waarbij het modem zichzelf gaat resetten.

dit werkt trouwens alleen als je gebruik maakt van de geleverde speedtouch modem zonder externe wifi modems of addapters of routers.



Werkt niet alleen bij Planet maar bij alle providers volgens mij.
Zo ook bij mij ik heb Versatel/Tele2

Groet,

Gradus
....................
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

10-04-2008 10:24

Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gek :P Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't! :roll: Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen :o
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

10-04-2008 10:37

Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gek :P Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't! :roll: Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen :o


je kunt gewoon vragen om een ander persoon aan de telefoon als jij vind dat je niet adequaat wordt geholpen.
kun je gewoon eerlijk zeggen tegen zo'n ''broekie'' hij is dan verplicht zijn supervisor erbij te halen.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

10-04-2008 10:40

Glaas Reeuwijk schreef:
Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gek :P Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't! :roll: Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen :o


je kunt gewoon vragen om een ander persoon aan de telefoon als jij vind dat je niet adequaat wordt geholpen.
kun je gewoon eerlijk zeggen tegen zo'n ''broekie'' hij is dan verplicht zijn supervisor erbij te halen.


Mocht ik ooit nog een poging wagen een helpdesk te bellen dan zal ik die tip onthouden.

Overigens, op de vraag wanneer de snelheid dan eindelijk van 4 m/bit naar 8 m/bit zou worden verhoogd (zou November gebeuren, niet gebeurd, is ook bij Kassa voorbijgekomen) had meneer ook geen antwoord. Bij Kassa zei de woordvoerder van Orange dat dit half april zou moeten gebeuren, dus we wachten af :) Wel jammer dat ze bij veel helpdesks van die "ongeschoolde" jongens / meisjes hebben zitten. Bij alle providers die ik tot nog toe heb gehad was dit het geval.
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

17-04-2008 17:03

Nou, ik ben erachter gekomen. En de pc had zichzelf op Energie besparen ingesteld :wink: :o Dus de pc dacht om de zoveel tijd leuk te zijn door internet uit te zetten :o Naja, probleem is dus opgelost :D
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

18-04-2008 13:16

Windows Vista toevallig? :lol:
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

18-04-2008 13:45

Microschoft Windhoos hoop stof weinig actie.
Nog steeds hopend op een perfect alternatief ;)
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Plaats reactie