Het word weer tijd dat we gaan vissen mannen !

Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

05-02-2003 19:58

Dag mannen, het gaat er weer gezellig aan toe de laatste weken op het discussieboard:

Een aantal voorbeelden:

Geplaatst: 05-02-2003 18:46

edwin
ik vraag er niet om als ik wel een vis kan onthaken of er wel een vis kan vangen ik vraag alleen info over de maas en als je niks nuttigs te vetellen hebt hou dan gewoon je waffel


Geplaatst: 05-02-2003 18:18

johan je bent leuk bezig zal je leeftijd wel zijn denk ik.Ga lekker met je barbie spelen.


Geplaatst: 04-02-2003 13:23

Nee de Zwaan. Maar het ligt in Woerden hoorde ik. Dan heb ik het verkeerd begrepen.

Ik vind het verders wel. Schijnt niet zo moeilijk te zijn

Kiron is net een trut


Geplaatst: 05-02-2003 16:37

Jamie,

Jij moet niet zo veel lullen over wateren waar je niks vanaf weet. Als je niks weet over een water jou dan gewoon je mond, want ik betwijfel of jij daar je visje kan vangen.

En dat je tegen B-water bent weten we nu wel.


Zo kan ik nog even doorgaan, de naam van mensen worden gebruikt.. domme loginnamen worden verzonnen enz. enz.



Teken van stress ?? Druk op het werk ?? Relationele problemen ?? Of word het gewoon weer tijd dat we gaan vissen

mvg
stefan



ps. dit is geen aanval op de mensen waarvan ik de berichten heb geplaatst, slechts een waarneming, en een greep uit meerdere rare reacties, waaruit blijkt dat een aantal mensen een beetje nouja ... kwaad zijn geworden om het een of het ander

_________________
Eendracht maakt macht, meld je nu aan bij de KSN, kijk op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperstudiegroep.nl" target="_blank" class=bericht>www.karperstudiegroep.nl</a><!-- BBCode auto-link end --> !!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Stefan Slechten op 2003-02-05 20:02 ]</font>
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

05-02-2003 20:17

Stefan,

HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!

Het wordt steeds agressiever. Het lijkt wel of je niet eens meer fatsoenlijk een vraag of iets dergelijks meer kan stellen, want de kans is groot dat iemand het als een domme vraag ziet, of gewoon een kans om iemand eens even lekker naar beneden te halen.

Kan best begrijpen, dat je het ergens niet mee eens bent, maar een beetje fatsoenlijk reageren mag ook wel.

Maar Stefan, het is al gebleken dat we niet de enige zijn die er zich mateloos aan ergeren. Zie andere topics !!!

Met geïrriteerde groet,

ferdi

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ferdi van Essen op 2003-02-05 20:18 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ferdi van Essen op 2003-03-11 23:53 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ferdi van Essen op 2003-03-11 23:54 ]</font>
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

05-02-2003 20:43

Dat zou best eens kunnen Stefan.

Sowieso weet ik mij in tegenstelling tot vroeger aardig te beheersen in de hoeveelheid kritiek geven, en antwoorden op elk wissewasje.

Misschien dat dit komt door het vissen, wnat ik vis inderdaad gewoon door in de winter, aan de andere kant in zomer en najaar word er ook genoeg geouwehoerd en verveeld hier...

Met actieve groet, Sjoerd
Gebruikersavatar
Bart Smol
Berichten: 438
Lid geworden op: 09-01-2002 01:00

05-02-2003 21:22

ben het helemaal met je eens Stefan
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

05-02-2003 21:44

Er zijn veel db-gebruikers die niet weten hoe ze zich in een discussie moeten opstellen. Indien men tegen hen in gaat en feiten en argumenten op tafel legt die tegen hun mening ingaat, wordt er al gauw gebruik gemaakt van een asociale opstelling en zelfs beledigend taalgebruik.

Iemand uitschelden is een teken van zwakte.......... blijkbaar zijn de argumenten van die persoon niet overtuigend genoeg om een normale discussie te voeren.

Stefan, ik deel jouw mening volledig!

Groet,kiron
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

05-02-2003 22:34

Ik probeer het zelf te negeren, maar het stoort me enorm.

Voor een "nieuweling" op het DB lijkt het wel alsof hier altijd zo bot wordt gereageerd. Zelf kom ik misschien soms wat cynisch over, maar dat wordt soms ook uitgelokt. :wink: Doordat ik er vanaf het prille begin bij was op dit DB, kan ik - hoe tegenstrijdig het ook klinkt - zeggen: "vroeger was het beter!"

MVG, Mark
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-02-2003 03:55

Ik ben het helemaal zat!!!

Buiten het feit om dat ik Kiron ook een trut vindt, terwijl die trut wel met onweer blijft zitten....en wij elkaar op een leuke manier sukkels vinden......

Ik graag samen met Johan met "onze" barbie's speel......

Dat ik samen met Jamie mijn mond houd terwijl wij het over de meest afschuwelijke BTW wateren hebben(met alle respect maar als ik BTW lees dan zie ik blauw.....)

De Zwaan! Laat je nou niks wijsmaken. Sinds 2 februari jl. ligt hij/het/zij met inhoud en al gewoon in de "waterpartij" in De... jaaa, ik ben helemaal gek...

Dan Ferdi, ik maar zoeken naar de topic hieronder. Helaas bij elk gepost bericht veranderd de volgorde.... ben nog op zoek naar die jij bedoelde. Daar gaat mijn nachtrust.......

En dan Sjoerd die zomaar opeens is gaan vissen... het moet niet gekker worden! Zeker s'winters niet.

Bart Smol die het helemaal met Sjoerd eens is?! De snol.......oeps

Mark die zichzelf cynisch vindt en uitgelokt wordt maar vroeger alles beter vond. (hee Mark, zeker het allereerste DB niet helemaal geabsobeerd?)

Edwin mij wil leren een vis te vangen en ook te onthaken...ondanks dat ik daar niet om gevraagd heb.

Teken van stress ?? Druk op het werk ?? Relationele problemen ?? Of word het gewoon weer tijd dat we gaan vissen

mvg
stefan

Stesssss? ja!
op het werk? Nee, afgefikt!
Relationele problemen? Mijn leven lang! tot ik Hetty(mijn huidige) leerde kennen.
Vissen? Dat mag niet van Hetty! en van mijn baas die eigenlijk afgefikt..laat maar.

Een quotje tussendoor....... :smile:

Zat ben ik het ook omdat:

Wilko Bloem verdwenen lijkt te zijn.

Peter Vrijdag nooit mijn mailtje over mijn/onze grote liefde bootvissen heeft beantwoord.

Aart dit jaar het boek van zijn leven gaat schrijven, en dat volgend jaar weer overtreft...

Maasland's beste restaurant is afgefikt en daardoor Laurens stopt met zijn geschrijf. Waar haalt hij het kapsones vandaan.....

HPE zijn "splinter" naar zijn hersens is gestegen(hij lijkt iets milder??!!!)

De een of andere Peter spoort voor geen meter... jaja, de sinterklaastrip live's on!

En dan die van Moorsel, die lacht zich weer een ijsschots.....

Met inmiddels zatte en Slechtende groet, MB
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-02-2003 04:03

Ps: alle namen in de hierboven beschreven berichtgeving zijn fictief.

Niets van deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfilm of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever.
(gejat van Thomas Lont, Pen-Karpervissen 1995)
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

06-02-2003 07:11

kiron mag dan een trut zijn, wel een verdomd beleefde, en eentje die steeds maar weer bereid is, op een weloverwogen manier zijn mening uit te leggen. Daar zou best wel eens een voorbeeld aan genomen mogen worden. Dat dit niet immer gewenst is, is een tweede.

zo, dat mag ook wel eens gezegd worden.

groeten ed
;o)
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

06-02-2003 10:28

Goh Michael,

Ben jij toevallig die gast met die verrekijker die ik regelmatig zie wanneer ik ga voeren en vissen, zodat je weet wanneer ik begonnen ben??? :razz:

Ja kijk,ik doe wel alsof ik een visser ben,maar in werkelijkheid ben zit ik alleen maar op dit forum, en heb ik nog nooit een hengel aangeraakt.

Waar moet het heen,als ik mijn eigen naam al niet eens meer mag schrijven!? :roll:
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

06-02-2003 13:16

Sommige mensen verliezen om wat voor reden dan ook het respect meer voor elkaar en anderen raken dan weer gepiqueerd (hoe schijf je dat) met als gevolg dat de hele topic naar de kl*ten gaat. Misschien zitten we idd teveel op dit board.
Ik heb hier en daar ook een meningsverschil en dan proberen we over en wer elkaar van ons gelijk te overtuigen. Soms laat je dan een beetje emotie bij blijken om het geheel iets sterker uit te drukken. Helaas gaat het dan in een aantal gevallen fout omdat men op de teentjes getapt is.
Kiron en ik (ik ben ook een trut :wink: ) hebben ook een meningsverschil wat betreft de BTW (niet die van 19 %). We hebben elkaar van ons gelijk proberen te overtuigen en dat is niet gelukt. We behandelen elkaar toch gewoon met respect. Sommige mensen kunnen dat blijkbaar niet en gaan dan stomme dinge posten waar ze later misschien spijt van krijgen.

De structuur in het bovenstaande stuk is misschien een beetje ver te zoeken :roll: maar het gaat tenslotte om het idee.

mvg Rob
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

06-02-2003 18:36

Gossie mannen, ik ben ontroerd, ik moet echt ff een traantje laten.........

Shit nou's mijn mascara ook al uitgelopen....... :grin:

Met humoristische groet,

Kira
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

16-02-2003 21:26

Hehe , ik heb nog wel iets dat in dit topic past. Kreeg een privé berichtje van éne Harold Weerensteyn ofzoiets , waarin dit stond :

"beste belgen....als jullie het niet snappen ,moeten jullie een belgiese site zoeken waar alles wordt uitgelegt met tekeningetjes ,als jullie het dan wel snappen.potter als ik je achternaam zie moet ik aan schytgat denken ik piste in me broek toen ik dit zag staan,piotr schiettekatte schiet je op katten of wat doe je voor de kost man ga friettekes bakken en ook nog wouter in ze belgiese smoel kakken domme belgen . ps richard uit leiden laat ook jy je maar lekker nemen door die beide ook jy bent een oerdomme jongen en je kan ook niet vissen maar ga piotr en wouter maar in hun reet pissen . jullie zyn op de wereld gezet maar er was geen bedoeling voor jullie ,dus oerdomme jongens uit belgie en leiden ,jullie zien er uit als meiden laat staan dat jullie kunnen vissen jullie liggen nog in jullie bedje te pissen .....

met frietbakkende groeten en dat eikeltje uit leiden de groeten van ons"


Man man , waar gaat het toch naartoe , wat hebben we nu weer verkeerd gedaan , haha , zielige kerel dat je bent Harold
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

16-02-2003 21:47

Beste Wouter,

Aan de posting die jij nu citeert heb ik me, en waarschijnlijk meerdere mensen erg geirriteerd destijds. Wat dus vervolgens leidde tot terechte verwijdering van de bijbehorende topic door de beheerders.
Mijn vraag luidt dan ook wat volgens jouw de toegevoegde waarde is om deze zielige uitspraken van een gefrustreerd persoon weer op te rakelen?
Slapende honden (asbakkenrassen vooral) niet wekken.
Om verdere escalatie te voorkomen lijkt het me verstandig dat de beheerders deze en bovenstaande posting verwijderen.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

16-02-2003 22:15

John, het ging hier over een prive bericht, niet over een topic.

beste Wouter,
Die meneer Harold W die jij bedoelt staat sedert 3 weken geregistreerd. (als we het over de zelfde hebben)

Als hij zich niet een klein beetje weet te gedragen zou die gebanned moeten worden. en voordat harold zich verschrikkelijk aangevallen voelt, ik vind dat dat voor iedereen moet gelden.

En mocht u nu gaan denken, die BvB ga ik ook zulke prive berichten sturen, nou die blijven niet lang prive, net als die van Wouter.

Met verachtende groet, Bob

_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2003-02-16 22:21 ]</font>
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

16-02-2003 22:20

Van mij mag hij ook gebanned worden. Maar wouter, je had dit mss beter ook naar de redactie gestuurd. Tenminste, dit heb ik gedaan. spijtig genoeg heb ik niets meer ervan gehoord.

Maar ik trek me er verder niets van aan, het helpt toch niet.

MVG
Piotr
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

16-02-2003 22:21

Okee Bob,

Wouter zegt dat, is mogelijk. Hetzelfde bericht is destijds ook gepost op het Vraag of Aanbodforum door deze H W en nog meer van dit soort shit.
Prive of niet, weg met die zooi.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

16-02-2003 22:23

Waarom verwijderen John?
Ik denk dat geen zinnig mens (Belg of Hollander) deze schrijfwijze van de Weerensteyn serieus neemt.
Dat het kant nog wal raakt is duidelijk dat het smakeloos is das ook duidelijk,het geeft wel aan met wat voor persoon je te maken hebt.
Een goede discussie ga ik niet uit de weg,scheldpartijen doe ik niet aan mee.
Je hoeft het absuluut niet eens te zijn met iemand anders zijn mening,respect kun je er wel voor opbrengen.
Eenieder in zijn waarde laten is voor sommige mensen blijkbaar moeilijk.

Wil
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

16-02-2003 22:23

juist John, we begrijpen elkaar weer eens.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

16-02-2003 22:34

Beste Wil,

In m'n posting geef ik al aan WAAROM.
En eigenlijk geef je zelf ook al antwoord op je vraag maar voor de goede orde: als je de postings van deze persoon + een trawant destijds zou hebben gelezen zou je begrijpen waarom ik om verwijdering vraag. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken,
En ik denk ook dat we nou niet over elkaar heen moeten gaan vallen. Leave it!
Groet,

John
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

16-02-2003 23:01

Ik denk dat je me niet helemaal begreep John,het verwijderen van zulke postings begrijp ik heus wel,het probleem hierbij is alleen dat er verwijten komen en niemand snapt waarover het gaat.
Ik heb zeker niet de intentie om zulke postings ook nog te verdedigen,integendeel als je geen respect kunt opbrengen voor iemands mening reageer dan niet,schelden heeft helemaal geen zin.
Ik ga niet over je heen vallen (je hebt in mijn ogen gelijk).
Ik zal er verder ook geen woorden meer aan vuil maken,en het laten zoals het was.
Mijn ecxuus als mijn posting "fout" is overgekomen.

Wil.
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

17-02-2003 20:57

ow , ik wist nog niet eens dat hij ook zo'n dingen in een of andere topic gezegd had , tviel me gewoon net op dat dat privébericht daar stond , ik weet eigenlijk nog niet eens over wat het zou gegaan zijn, weet iemand met welke topic dit te maken had ? En wat ik daar dan al dan niet in gezegd had ?

Mvg,
En ik hoop dat dit niet meer gebeurd :smile:
niet dat ik me er zoooo erg aan stoor , maar dit is toch een vrij serieus forum , het beleefdste en serieuste wat ik al tegengekomen ben , dus ik schrok wel even.

Wouter
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

17-02-2003 21:40

Wouter,

dit is naar aanleiding van die topic waar hij zogezegd visspullen verkocht. Waar hij enkel schreef "Karperspullen te koop voor xxxeuro." hier dacht ik behulpzaam te zijn omdat hij schijnbaar nog een nieuweling op het board was door te zeggen dat hij best even een opsomming maakte. hierop begon hij toen de plezante uit te hangen.
Daar postte jij toen ook iets(vraag me niet meer wat) en daarop komt dat privébericht.

MVG
Piotr
Erik vd westen
Berichten: 58
Lid geworden op: 13-02-2003 01:00
Locatie: haarlem

18-02-2003 15:03

ben het ook helemaal met stevan eens het word weer tijd dat we gaan VISSEN
laat je piepers maar brullen
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

22-02-2003 13:48

Volgend weekend is het dan zo ver. Ik ga weer karperen. Ik geef mijzelf een aardige kans met het weer dat we zouden moeten krijgen.

mvg Rob