film wilders online

Plaats reactie
K. van den Herik

07-05-2008 14:42

Van iemand die neits met Wilders heeft, heeft ook nix met een film tre maken, hoewel van mij part wordt er nog een stukje toegevoegd.

VERVALSING

Nu staatssecretaris Jet Bussemaker (PvdA, uiteraard) de buitengewoon heldhaftige rol die tal van allochtonen tijdens de bevrijding hebben gespeeld meer wil benadrukken, is het de hoogste tijd enkele andere belangrijke feitjes te noemen die eerst onlangs aan het licht zijn gebracht. 1. Toen Willem van Oranje op 10 juli 1584 in Delft door Balthasar Gerards werd vermoord, wierp zijn trouwe Marokkaanse lijfwacht Mohammed El Toffi zich met dodelijk gevolg in de baan van een der schoten. Nadat de Vader des Vaderlands, ineengezakt op de trap van het Prinsenhof, zijn beroemde laatste woorden ’Heere Godt weest mijn siele, ende dit arme volck ghenadich’, had gestameld, voegde hij daar in een laatste krachtsinspanning nog ’Heere Allah ick ben die Marockers eeuwig danckbaer’ aan toe. 2. De man die voor het beroemde portret van een postbode poseerde dat Vincent van Gogh in 1889 maakte, is niet diens vriend Joseph Roulin uit Arles, zoals altijd gedacht, maar Abdülmeçit Türkisnürki uit Istanboel. De rugpijn verbijtend, dus als een ware Turk, werkte Abdülmeçit zich in de Provence zeven dagen per week en achttien uur per dag het apenzuur als druivenplukker. Aangezien hij al zijn verdiensten naar zijn gezin in Turkije opstuurde, had hij zelf niets te eten en poseerde hij voor Van Gogh in ruil voor een beschimmeld stuk stokbrood. Dat Abdülmeçit op het doek een blank voorkomen kreeg, laat zich simpel verklaren door het feit dat Vincent in die periode ook wel eens blauwe olijfbomen schilderde. 3. Volkomen ten onrechte is men er tot nu toe van uitgegaan dat in het Oranje dat in 1988 in de finale van het EK voetbal in München met 2-0 van de Sovjet-Unie won, uitsluitend Ruud Gullit, Frank Rijkaard en Gerard Vanenburg Surinaamse roots hadden. In werkelijkheid was dat bij vrijwel alle spelers het geval. Doelman Hans van Breukelen was een albinozoon van een stukadoor uit Paramaribo. De gebroeders Koeman groeiden onbekommerd op aan de voet van het Toemak-Hoemakgebergte. De moeder van Berry van Aerle was een wasvrouw uit Galibi, de vader van Adrie van Tiggelen een bosjesneger uit Brokopondo, de opa van Jan Wouters een wintiverjager uit Kabalebo en de oma van Arnold Mühren een revuedanseres uit Moengo. Alleen aan de afkomst van Marco van Basten wordt getwijfeld, wat niet verwonderlijk is, omdat bij hem aan alles kan worden getwijfeld.


Volgende kolom


Geschiedvervalsing, zegt u? Valt dat tegenwoordig dan nog op, tussen wat die bewindslieden van ons allemaal uitkramen?
Tot slot nog dit.
Het verdient aanbeveling de Amerikaanse militaire begraafplaats in Margraten met onmiddellijke ingang te sluiten. Ten eerste zijn het slechts Amerikanen. Ten tweede werden daar niet meer dan 18.742 gesneuvelden begraven.
En hoeveel Marokkaanse bevrijders liggen er wel niet in Kapelle?
Jan Peter Teerling

07-05-2008 19:22

Ten 1e worden die moskeeën gebouwd door Nederlandse bouwbedrijven. Ten 2e kun je een kerk die als rijksmonument is aangeduid niet slopen of in verval laten raken.

Wat er wel met leegstaande kerken gebeurd is appartementen bouwen in het casco.

Wat we inderdaad van de moslims kunnen proberen te leren, is het "Drie Musketiers gevoel" terug te krijgen.
Één voor allen, allen voor een. Raar dat die maffe Nederlanders dat wel in Spanje kunnen, maar het verdommen in hun eigen land.
K. van den Herik

08-05-2008 07:56

als dat verenigen een beetje lukt moet je gewoon het kopstuk kapotschieten...
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

08-05-2008 09:19

Marokkaanse kinderen verjagen Prem
AMSTERDAM - FILMPJE Schokkend geweld van overwegend Marokkaanse jongetjes van zo'n twaalf jaar tegen programmamaker Prem. Kijk de ontluisterende beelden. Wie is de baas in Katendrecht?

Prem werd in Katendrecht bedreigd door jongetjes van twaalf

Prem ging voor zijn programma de Rotterdamse 'prachtwijk' Katendrecht in om te laten zien welke problemen de bewoners hebben.

Maar al snel werd hij zeer agressief benaderd door vooral Marokkaanse jongetjes van rond de twaalf, dertien jaar. De fors uit de kluiten gewassen programmamaker werd uitgescholden en dusdanig bedreigd door jongens van nog geen anderhalve meter hoog dat hij moest stoppen met de opnames.

Verder werden er stenen naar hem en zijn cameraman gegooid. Toen een klein joch met een stok de cameraman wilde gaan slaan, blies Prem de aftocht. 'Ik sta hier met trilende benen', zei hij.

Het plaatselijke jeugdhonk was vanwege ziekte van een jongerenwerker gesloten. Ouders van de criminelen waren in geen velden of wegen te bekennen.

De uitzending ging vooral over de hoop van achtergebleven bewoners die de strijd proberen aan te gaan met de kleine straatterroristen die voor galg en rad en kennelijk zonder enige begeleiding opgroeien.

Eén van de weinige hoopvolle straatprojecten wordt, zo bleek uit Premtime, binnenkort gesloten.

Oordeel zelf !
Filmpje te zien op http://www.telegraaf.nl

Ik denk dat Wilders hierom zijn film heeft gemaakt.. dit is gewoon de toekomst van ons land. Zo simpel is het.
Deze overtuigende linkse totaal niet objectieve reporter en de "rechterhand" van Vogelaar zal ook weleens bij zichzelf denken of die linkse idealen nog wel realistisch zijn.
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-05-2008 10:27

Nee Wilders heeft het filmpje daar niet om gemaakt.
Die sukkels werken Wilders echter wel in de hand daarvoor zal hij ze dankbaar zijn.

Vraagje aan Bertil wil jij de linkse gedachtengang dan omruilen voor de ( extreem ) rechtse waar die criminelen zonder erg deel van uit maken???
Je trapt naar links terwijl het gevaar in dit soort gevallen van rechts komt, ja dan kun je nooit iets uitschakelen.
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

08-05-2008 11:33

ik wil

- leuke baan
- normale verhouding inkomen belasting
- leuk huis
- wonen in een rustige buurt
- af en toe vissen
- af en toe op vakantie
- 's avonds een keer naar de film
- niet bang hoeven zijn om in elkaar gemept te worden
- af en toe met de auto rijden
- dat iedereen van mijn spullen af blijft
- respect, en niet alleen geven.

Is niet moeilijk, zo op het eerste gezicht.


Helaas zijn mijn wensen bijna niet meer mogelijk.

Ik ben zo links als de pest alleen is tegenwoordig 2 keer links voor onze volksvertegenwoordigers, 2 keer links dus weer rechts. Links lullen en rechts vullen.

Wil het best wel eens een beetje rechtser proberen.

Hoe onze regering omgaat maar haar oplettende burgers...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_Bos
Wel pamperen natuurlijk..

http://www.nu.nl/news/1557862/10/Miljoe ... issen.html

MVG

Klaas
Laatst gewijzigd door K. van den Herik op 08-05-2008 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-05-2008 11:38

Ja beetje rechtser is niet Wilders.
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

08-05-2008 11:40

ton rulezzzz
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

08-05-2008 12:08

Dat filmpje van prem bevestigd nog eens een keertje dat het echt mis gaat met de medelanders.
En het dan toch raar vinden dat de mensen een hekel aan hun krijgen.
Maar ja er zijn altijd wel weer mensen die hun verdedigen.
Al verdom ik het om te leven naar de maatstaven van 12 jarig snert joch.
Als die nu al zulke ideeen erop na houd dan wil ik niet weten hoe die over 10 jaar over de dingen denkt.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

08-05-2008 12:16

Niet links, niet rechts maar rechtdoorzee...

Ik moet er niet aan denken dat NL door links bestuurd wordt nee.. dan overweeg ik echt een BTW ergens in het buitenland te gaan beginnen.
Gezien de peilingen en het meer realistisch kijken van veel mensen naar onze theedrink samenleving hoop ik hier nog een hele tijd te kunnen wonen.

Als het hier echt links wordt.. dan gaat iedereen denk ik wel bijdraaien.. al onze belastingcenten naar Buurthuizen, Schoolreisprojecten in Afrika, De "bodemloze put van de" Antillen, Grote sommen geld naar landen die onze vlag verbrandden, nog meer viswater wat ons afgenomen wordt, nog meer zaken rond het vissen die verboden worden..

Nee Douwe het echte grote gevaar komt van links.. dat is altijd al zo geweest en dat blijft zo. Gelukkig zien ze dat in Den Haag ook beetje bij beetje meer in.
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-05-2008 13:30

Bertil het echt grote gevaar komt van extreem ongeacht van welke kant die is.
En een even groot gevaar komt van de eigen angsten en de daardoor simpele manier om die gevoelens te manipuleren.

Ik moet er niet aan denken dat de volksmenners Wilders en Verdonk aan de macht komen dan zul je pas echt meemaken wat angst is.
Wel ouwehoeren en oplossingen ho maar, dat zien we dan wel weer.
Sterke tante die zich op laat lichten, leuk voor de met moeite bijeengeschraapte partijkas. :D :D :D
Leuke informatie: volksmenner Fortuin was nooit premier geworden dat was al een interne afspraak met Wiegel, dat was pas volksverlakken.
Vissen is een hobby, geen religie!
Jan Peter Teerling

08-05-2008 16:50

Het is duidelijk dat links georiënteerde partijen het beste met zichzelf voorhebben. Laat rechts nu maar eens de kar trekken, en dan heb ik het niet over die Rutte kneus. Oplossingen komen gaanderweg wel.

De voorbeelden waar ons belasting geld over de balk gesmeten worden zijn er te over, corupte regimes krijgen zakken met ontwikkelingsgeld die vervolgens onder de regenten wordt verdeeld. En Nederland?
No questions asked. Het schaamteloze Sinterklaasje spelen met het geld van onze burgers, en het haasje de voorste spelen in de godganse wereld moet eens afgelopen zijn! Er hoeft maar ergens een brandhaard te wezen en onze jongen/meiden worden die kant weer opgestuurd. Toch vreemd dat de landen die enorme inkomsten hebben van olie/gas geen donder doen om andere landen te helpen.

@Douwe,

Hou eens op als het over rechts gaat, er extreem rechts bij in te betrekken. Als ik ergens een pleuris hekel aan heb is het extreem rechts/extreem links. Jij classificeerd alles wat op Wilders stemt op extreem rechts?
Tja dan zal ik wel extreemrechts zijn, jij klaarblijklijk extreemlinks. Alles beter dan iemand die te bang is om uit te spreken wat hem op het hart ligt en voor de vredelievewille om het 'boeltje' maar bij elkaar te houden de grenzen van het toelaatbare telkens verschuift. Leuk dat tante Rita 130.000 in het schip is gegaan? :-?
Tja als Mevr. Herfkens eens sportief is en haar 250.000 euro's die ze nog aan de Nederlandse staat (ons!) schuldig is naar Verdonk overmaakt.

Al gehoord van de afkoopsom die de gemeente Amsterdam heeft betaald aan een Turkse meneer om zijn bezwaarschrift tegen de nieuw te bouwen moskee in te trekken? :o :cry: Geen wonder dat de parkeertarieven daar de pan uit gaan rijzen.. :roll:

In 2011 zal er met dit stel onbenullen afgerekend worden en zal er een frisse wind gaan waaien, mark my words.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-05-2008 17:08

JP je kunt wel proberen om tegen mij te zeggen dat ik ergens mee op moet houden maar dat lukt je toch niet.
Ik ben van mening dat het extreem is wat die volksmenners willen dat is mijn goed recht toch?

Ik ben in ieder geval verheugd dat je mij bij de mensen neerzet die voor hun mening uit durven te komen ook al zal dat nu niet direct jou bedoeling zijn geweest. :D :D :D :D

Geld weg? ach de ene fantast licht een andere fantast op, voor iemand die minister van oa de reclassering is geweest niet zo,n snuggere zet.
Je kunt er wel weer een aantal niet ter zake doende dingen bijhalen maar dat doet niets af van die naïviteit.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

08-05-2008 21:13

Welkom in het land van stempels zetten, hokjes plaatsen en ga zo maar door, leuk om dieper op door te gaan? misschien voor sommige mensen wel, maar goed dit is niet aan mij om te oordelen. Bertil, voor mij maakt het niet uit wie er aan de macht is, een volksvertegenwoordiging is het niet plain en simpel. Dat BTW, al geprobeerd. Je zult tegen redelijk hoge investeringskosten aanlopen als je het goed wilt doen :wink: Bezig om alsnog weg te gaan, dat zeker. Ik hoop dit in 2009 te kunnen realiseren, maar goed de tijd zal het leren.

Om op hokjes door te gaan, een leuke nadenker voor de psycho`s onder ons;

In welk hokje ben je gekropen? Het hokje waar je jezelf beperkt vanuit een onnodige verdediging. Als je deze nou eens los laat zodat je begrip krijgt voor je oneigenlijke beperkingen maar ook in die van anderen om je heen. Veel makkelijker leven en in veel meer liefde en begrip naar anderen kijken omdat je hun valkuilen herkent. Zo kom je tot ware groei als mens, los van de "leuke baan" en hippe rommel erom heen. Tijd voor jezelf, voor je gezin en de natuur, meer heb je niet nodig, behalve een vishengel dan :lol:

prettige avond en voortzetting,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
K. van den Herik

09-05-2008 08:25

ik hoef geen liefde en begrip. Als ik in het ziekenhuis lig wil ik verpleegd worden, als ik thuis hulp nodig heb, moet dat er zijn. Helaas wordt dit om zeep geholpen door juist de linkse partijen.

en passant kost me de 10 euro korting van de kabeltaks eur 15. en vulle mannen.. Deze week alleen al eur 1200 kwijt.
Rob van Riet
Berichten: 152
Lid geworden op: 13-12-2004 10:15
Locatie: Almere

09-05-2008 09:15

peter postema schreef:
In welk hokje ben je gekropen? Het hokje waar je jezelf beperkt vanuit een onnodige verdediging. Als je deze nou eens los laat zodat je begrip krijgt voor je oneigenlijke beperkingen maar ook in die van anderen om je heen. Veel makkelijker leven en in veel meer liefde en begrip naar anderen kijken omdat je hun valkuilen herkent. Zo kom je tot ware groei als mens, los van de "leuke baan" en hippe rommel erom heen. Tijd voor jezelf, voor je gezin en de natuur, meer heb je niet nodig, behalve een vishengel dan :lol:



Dat is hem helemaal, Peter,
Prachtig man!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

09-05-2008 10:26

Peter "die site" gaat in je leven zitten ik zou willen dat ik het ook zo kon.

Klaas die dingen wil ik ook en dan interesseert het mij geen barst uit wat voor richting dat komt.
Ik geloof er echter geen flikker van dat de andere kant die oplossingen heeft zonder ergens anders de pijn neer te leggen.
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

09-05-2008 11:39

helaas ben ik als werknemer door de partijen die eigenlijk voor mij zijn in de rug gestoken

Noem ik ff

afschaffen wao
misbruiken wao
verlagen spaarloonregeling
afschaffen premiespaarloon
invoering huurwaarde forfait ( volgens mij heeft VVD toen poot stijf gehouden)
verkwanselen pensioen gelden met name in de zorg sector
europa cq europarlement
euro
verkwanselen onderwijsysteem, zodanig dat leerkrachten met een auto van de zaak moet worden gelokt. Zelfs Douwe en moi mogen straks leeraar worden

Verdomme al weer 6 jaar geleden dat die debiele hufter aan het paffen is geweest. Zal volgende maand wel met proefverlof gaan...

Ow ennee ondertussen wil ik ook wel eens een keer zoenen, tenminste nog iets als ik genaaid word.

http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic ... C_ID=57397

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

09-05-2008 13:11

Toch leuk dat je een rode link naar de SP geeft. :D :D :D

Buiten die idioot was Pim toch geen premier geworden dus dat is ook een verkwanseling van stemmen geweest.
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

09-05-2008 14:07

sp? Ja dat zijn naäpers van de naäpers van de naäpers met een maoïstisch sausje.

Als je het dan over populisme hebt...

Alles wat van jou is is van mij en wat van mij is blijf jij van af...

Rode boekje: pagina 13.246 lid c

hihi ze nemen hun eigen tomaat al mee, weg ermee...houze(e) maar
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

09-05-2008 15:30

Jijzelf geeft een link naar de tomaten niet ik.

Wat is het volgende Klaas weer een Kristalnacht?
Komt daar de redding vandaan??
Is de geschiedenis daar ook niet duidelijk over?

Laten we maar constateren dat niemand het voor iedereen goed zal kunnen doen.
En dat wij als burgers altijd in het midden blijven staan omdat er aan beide kanten aan je wordt getrokken voor de poen.
Niet links niet rechts maar stilstand omdat je niet kunt bewegen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

09-05-2008 15:48

Beste Douwe,
aan deze site waar je op doelt is van mijn oom Lucas slager, die op dit moment het centre lothlorien in frankrijk exploiteert.

groet,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 09-05-2008 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
K. van den Herik

09-05-2008 16:06

Tja zelfs een tomaat maakt wel eens een punt. Groot . trouwens

Zojuist 60 jarig jubileum gevierd. Dus kristalnacht begrijp ik niet.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

09-05-2008 17:10

Leg de link hier dan maar.
weg ermee...houze(e) maar


Dusuuuuhhhh als er een punt van links komt is het plotseling niet zo links meer??
Noemen we dat niet inconsequent?
Of gewoon pakken wat je het best uitkomt voor een ander er mee aan de loop gaat??
Vissen is een hobby, geen religie!
Plaats reactie