Irritante reply's

Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

05-02-2003 15:28

Tja peter,

Wat voor de een als irri wordt ervaren, ervaart de ander weer heel anders.

hangt dus ook van de persoon af. ik ben mij ervan bewust, meer dan eens gebleken in het verleden, dat ook ik wel eens irri post.

Voor veel mensen is de harde waarheid of een eerlijk antwoordt al irri, maar daarmee hoeft zo'n irri repley nog niet nutteloos te zijn of geen toegevoegde waarde te hebben.

En voor de echte offtopic of zelfs off visserij repley's: users meteen bannen!!
Marcel Hoefman

05-02-2003 15:32

Kiron,

Hm, opmerkelijk dat jij dan de wel de eerste bent die met het predikaat "onzinnig" begint te strooien...
Maar je hebt gelijk, gebrek aan onderbouwing van je postings kan je niet verweten worden. Wat ik wel jammer vind is dat het in erg veel gevallen dezelfde onderbouwingen betreft met als "opbouw" weinig blijk van inlevend vermogen voor andere visies.
En tja, dan staat de uitkomst van de discussie bij voorbaat al bijna vast.
Helaas.

Met opbouwende groet,
Marcel
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

05-02-2003 16:45

Marcel, Mijn onderbouwingen zijn gebaseerd op argumenten. Mijn argumenten zijn niet gewijzigd dus mijn onderbouwingen ook niet.... Waarom elke keer dan hetzelfde verhaal vanaf mijn kant? Waarom dan elke keer dezelfde vragen over dezelfde onderwerpen..........

Als een ieder nou eens beargumenteerd zou antwoorden op serieuze postings, dan zouden de discussies er al heel anders uitzien. Helaas is het zo dat als men de discussie maar niet gewonnen krijgt dat men het op de persoon gaat spelen..............

Groet,Kiron

Ps. serieuze postings? serieus? das ook een mening, net als onzinnig en irritant meningen zijn...............

_________________
Betaalwatervissers en betaalwaterverhuurders zijn medeplichtig aan de diefstal van, de mishandeling van, en de moord op de vis die zij zo graag zeggen te vangen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kiron Zaal op 2003-02-05 16:47 ]</font>