vissen op graskarper

Jan Peter Teerling

04-03-2008 19:01

Geloof niet dat Wiljo dat normaal dicussiëren zelf onder de knie heeft Peter.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-03-2008 19:35

Peter het lijkt mij beter om niet met anderen, die heel goed weten waar ik het over heb, te discussiëren over mensen die de confrontatie zoeken i.p.v. de discussie.
Ik ben er feitelijk al een tijdje klaar mee, zeker nu ik berichten krijg dat er achter de schermen mensen bezig zijn om mij een ban te geven.
Dit terwijl ik zelf nog nooit benaderd ben door die personen die de ban ook werkelijk kunnen geven.
Op een PB wordt niet gereageerd "men" zal het wel te druk hebben met andere belangrijkere dingen.
Door de veranderingen is het er niet beter op geworden blijkbaar, in een chat moet "men" zich blijkbaar laten gelden, wij zullen "hem" wel krijgen.

Ik heb er nu eventjes genoeg van om mij steeds te moeten verdedigen tegen dit soort figuren.
Ik lees wel eventjes verder.

Dikke middelvinger voor iedereen die mij een "warm" hart toedraagt.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

04-03-2008 20:45

@Douwe,
Wil er ook niet over discussieren, gaf je alleen mijn visie. Off topic: Of mensen jou een ban willen geven weet ik niet, zou mij raar voorkomen in ieder geval. Dit zou alleen maar een averechts effect geven en zeker niet meedragen aan openheid.

Dat je wijze van profileren wel eens confronterend is en niet altijd even diplomatiek prik ik wel door heen, lees alleen de boodschap. Had van je verwacht dat je dit in deze discussie waarin Wiljo probeert iets aan te gevan je dit ook zou doen. Vraag mij daadwerkelijk af namelijk hie ze dit vorm hebben gegeven, door je antwoord is de kans dat dit nog boven tafel komt natuurlijk wel gedaald. Vind dat stukje gewoon jammer.

@Jan Peter,
Dus omdat de tegenpartij om welke reden dan ook minder goed kan communiceren laten we het maar zitten?
Hoop het antwoord te weten die je gaat geven, als die ook maar even afwijkt heer Teerling dan ..... :lol:

@Wiljo,
Nog steeds vraag meik het deel gericht vissen op af wiljo? staat dit expliciet in je vergunningsregels of is dit jou wijze om aan te geven dat er een meeneem- en in bezit verbod is?

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-03-2008 20:57

Wiljo
Waarom geef je geen antwoord op een doodnormale vraag welke ik gesteld heb op 4 maart?
De vraag is nu diverse keren herhaald door Peter P.

Ook in een andere topic (BTW) onlangs riep jij wat, hierover werden wedervragen gesteld...maar ook hier wenste je vervolgens geen antwoord op te geven.
Wel schreeuwen en mensen betichten van tunnelvisie als iets niet in jou straatje past, maar zelf geen antwoord willen geven op inhoudelijke vragen...
Mag ik dit een beetje gek vinden?
mvg
Hans
Jan Peter Teerling

04-03-2008 21:15

Peter,
Hoop dat je meer geluk in de liefde hebt dan op gokken op mij.

Wiljo heeft al eerder laten zien dat als er een antwoord niet in zijn straatje past hij grofgebekt moet gaan worden,ook in dit topic kan hij dat niet nalaten.Reden genoeg voor mij om er verder geen woorden aan vuil te maken.Verstand zal wel met de jaren komen&De oudsten moeten de wijsten zijn.

Niet? :o
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 04-03-2008 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-03-2008 21:17

en dat zegt hij met z'n 99 jaar :o :lol: ...je verwoordt het iets anders, maar je slaat de spijker op z'n kop
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

04-03-2008 21:19

Hans Brinkel schreef:en dat zegt hij met z'n 99 jaar :o :lol: ...je verwoordt het iets anders, maar je slaat de spijker op z'n kop


Je kunt beter spijkers met koppen slaan dan schroeven draaien :wink:
KSN
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

04-03-2008 21:23

JP,
geluk in de liefde heb ik al geruime tijd, pak hem beet 18 jaartjes, het gevolg zie je in mijn avatar :lol:

Verder,
de oudsten moeten de wijsten zijn, soms heel soms is het beter even diep adem te halen en erdoor heen te prikken. Niet iedereen kan zichzelf nu eenmaal bedwingen en reageert vanuit emotie, verder weinig aan toe te voegen.

Graag weer on topic, zou gaarne samen met Hans een reactie wille zien van Wiljo.
groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-03-2008 22:37

Peter zo je weet lul ik niet zo maar wat, er zijn van die idioten bezig elkaar op te jutten op een chat.
En helaas zijn daar ook personen of persoon tussen die "men" genoemd worden die de naam op het forum in een andere kleur hebben / heeft..
Ik heb er nu schoon genoeg van, diplomatiek of niet.
Vissen is een hobby, geen religie!
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

05-03-2008 01:57

Douwe Bijlsma schreef:Niveau, nuances, tsja dat mankeert er wel eens aan.
MAARRRRRR ook bij jou, sinds wanneer is het verboden om gericht op graskarper te vissen?????????????????
Over het niveau en nuancering van de rest van je postings over de graskarper wil ik het niet eens hebben daar is al genoeg over gezegd.

Jan weinig sport??? ook weinig nuance, kom eens langs, de stekken zijn simpel te bereiken dan gaan wij eens met soepele hengels en tussen de 0.18 en 0.22 lijn op graskarper vissen die gemiddeld boven de 70 cm uitkomen en dan nog eens zeggen dat er geen sport aan is.


Goed lezen, Douwe.

Was 45 jaar geleden.
Max maten waren destijds ca 40 a 50 cm.

Leuk om te vangen, maar niet per visdag 30 stuks een seizoen lang. Had destijds een ca 2 lbs. glashengel en een ABU-molen met 24/100.

Heb later nooit meer een graskarper gevangen; ook niet bij toeval.
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

05-03-2008 09:56

Weer zo'n uit de hand gelopen topic door een mislukt misplaatst klote filmpje. Was dit nou de bedoeling van de topic starter? :evil:
vr gr peter
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

05-03-2008 20:53

peter,
dit is koffie tafel praat dus:
voor al je onzin en dergelijke die niets of een beetje met karper vissen te maken hebbe.
uit de hand gelopen is et nu wel jah met dat welles nietus gedoe maarja hebbe we wel vaker last van op dit forum.
janieck,
ik kan wel om je filmpje lache hoor :wink: 8)
dus de bedoeling peter,dat is een lolletje/grap/grapje/geintje/vermaak enz... :wink:
zal wel......!
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

05-03-2008 21:16

stefan andriessen schreef:peter,
dit is koffie tafel praat dus:
voor al je onzin en dergelijke die niets of een beetje met karper vissen te maken hebbe.
uit de hand gelopen is et nu wel jah met dat welles nietus gedoe maarja hebbe we wel vaker last van op dit forum.
janieck,
ik kan wel om je filmpje lache hoor :wink: 8)
dus de bedoeling peter,dat is een lolletje/grap/grapje/geintje/vermaak enz... :wink:

Janieck en ik hebben samen het filmpje gemaakt :P
ik ben de 'hoofdrolspeler' en hij de cammeraman ... We hadden er een stuk of 4 er dit was de beste
KSN
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

06-03-2008 11:56

Gerard Brondijk schreef:
stefan andriessen schreef:peter,
dit is koffie tafel praat dus:
voor al je onzin en dergelijke die niets of een beetje met karper vissen te maken hebbe.
uit de hand gelopen is et nu wel jah met dat welles nietus gedoe maarja hebbe we wel vaker last van op dit forum.
janieck,
ik kan wel om je filmpje lache hoor :wink: 8)
dus de bedoeling peter,dat is een lolletje/grap/grapje/geintje/vermaak enz... :wink:

Janieck en ik hebben samen het filmpje gemaakt :P
ik ben de 'hoofdrolspeler' en hij de cammeraman ... We hadden er een stuk of 4 er dit was de beste


Ik had jou toch wat hoger in geschat snap niet dat jij het leuk vind om met banksticks op vissen in te prikken.
vr gr peter
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

06-03-2008 12:43

Geloof je dat zelf beter :lol:
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-03-2008 13:04

Het filmpje van de topicstarter....
tja, ik zie er de humor niet van in, maar goed smaken verschillen.

Feit is dat er gedurende deze topic..off -topic er wel "serieuse" zaken behandeld werd.

@ Wiljo, jammer dat je het wederom laat afweten, vindt je het erg dat ik je vanaf nu niet meer serieus neem?
mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

06-03-2008 13:06

Tsja Hans,
Je vindt het vast niet erg dat ik nog iets meer geduld heb toch. :wink:

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-03-2008 13:15

Nee hoor...ga je gang Peter :)
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

11-03-2008 17:22

peter postema schreef:Tsja Hans,
Je vindt het vast niet erg dat ik nog iets meer geduld heb toch. :wink:

groet,
Peter

:lol: :lol: :lol: ...dacht ik wel :wink: